×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/265/2010

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Χορήγηση αντιγράφων γραπτών δοκιμίων σε υποψηφίους στις κατατακτήριες εξετάσεις Α.Ε.Ι./Τ.Ε.Ι.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι υποψήφιοι οι οποίοι συμμετείχαν στις κατατακτήριες εξετάσεις Α.Ε.Ι./Τ.Ε.Ι. ακαδημαϊκού έτους 2009-2010 έχουν δικαίωμα προσβάσεως στα γραπτά δοκίμιά τους, το οποίο περιλαμβάνει και τη χορήγηση σε αυτούς των αιτηθέντων αντιγράφων τους, επιβαρυνομένων του κόστους αναπαραγωγής τους, έχουν δε προς τούτο προφανές εύλογο ενδιαφέρον, το οποίο αρκεί για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματός τους, μη απαιτουμένης της επικλήσεως και αποδείξεως ειδικού εννόμου συμφέροντος, δεδομένου ότι τα γραπτά δοκίμιά τους βαθμολογήθηκαν και ελήφθησαν υπόψη για την έκδοση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων, τουτέστιν ελήφθησαν υπόψη για τον σχηματισμό κρίσεως διοικητικών οργάνων και περαιτέρω καθορισμό της διοικητικής πράξης κατατάξεως.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/275/2012

Πρόσβαση ή μη, εξεταζομένης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας στο επίπεδο Β΄ στην Γερμανική γλώσσα, στα γραπτά δοκίμιά της με την χορήγηση φωτοαντιγράφων αυτών και, σε καταφατική περίπτωση, καταβολή ή μη παραβόλου αντιστοίχου με το παράβολο για την επίδειξη γραπτών δοκιμίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Κ.Δ., η οποία συμμετείχε στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας στην εξεταστική περίοδο Μαΐου 2010, έχει δικαίωμα προσβάσεως στα γραπτά δοκίμιά της (δια των εκπροσώπων της εφόσον είναι ανήλικη), το οποίο περιλαμβάνει και τη χορήγηση σε αυτήν των αιτηθέντων αντιγράφων τους, επιβαρυνόμενης του κόστους αναπαραγωγής τους, όχι όμως και παραβόλου αντιστοίχου με των Πανελλαδικών Εξετάσεων. (ομοφ.)


ΝΣΚ/106/2005

Κατατάξεις πτυχιούχων Α.Ε.Ι.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι κατατακτήριες εξετάσεις πτυχιούχων Α.Ε.Ι. σε άλλα Τμήματα Α.Ε.Ι. ακαδημαϊκού έτους 2004 - 2005 πρέπει να ολοκληρωθούν κατ' εφαρμογή του νομικού καθεστώτος (άρθρο 3 Ν 1966/1991) με το οποίο άρχισε και συνεχίσθηκε η διαδικασία τους για όλα τα Τμήματα των Α.Ε.Ι. και όχι κατ' εφαρμογή του Ν 3282/2004, οι διατάξεις του οποίου όσον αφορά τις κατατάξεις θα εφαρμοσθούν από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος. (ομοφ.)


ΝΣΚ/224/2004

Συμμετοχή πτυχιούχων ιδιωτικών σχολών κινηματογράφου σε κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή τους σε Πανεπιστήμια.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η συμμετοχή των πτυχιούχων ιδιωτικών σχολών κινηματογράφου σε κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή τους σε Πανεπιστήμια.


ΝΣΚ/352/2009

Πτυχιούχοι του Τμήματος Ηλεκτρονικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τ.Ε.Ι. Δυνατότητα άσκησης των επαγγελμάτων ραδιοηλεκτρολόγου Α΄ και Β΄, είτε χωρίς άδεια άσκησης επαγγέλματος είτε χωρίς εξετάσεις για την απόκτηση της άδειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Ως προς τους Τεχνολόγους Μηχανικούς του Τμήματος Ηλεκτρονικών των Τ.Ε.Ι., η απόκτηση του πτυχίου τους προσδίδει «επαγγελματική ειδικότητα» για άσκηση σχετικού με αυτήν επαγγέλματος, για την οποία απαιτείται, σε κάθε περίπτωση η απόκτηση άδειας, όπως και με όποιες διαδικασίες προβλέπει ο νόμος. β) Ως προς το επάγγελμα του Ραδιοηλεκτρολόγου Α΄ με πτυχίο Τ.Ε.Ι. Το πτυχίο Τ.Ε.Ι. κατά το νόμο αποτελεί βασικό τίτλο σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης, όμως δεν συνεπάγεται την ισοτιμία του με πτυχίο Α.Ε.Ι. Η «ανωτατοποίηση» των ΤΕ.Ι. με το Ν 3549/2007 δεν σημαίνει, άνευ ετέρου και την ισοτιμία του πτυχίου ΤΕ.Ι. με αυτό του Α.Ε.Ι. Ο Ραδιοηλεκτρολόγος Α΄, κάτοχος πτυχίου Τ.Ε.Ι., πρέπει να δώσει τις απαιτούμενες εξετάσεις για την απόκτηση άδειας ασκήσεως του επαγγέλματος.


ΝΣΚ/170/2010

Κατατακτήριες εξετάσεις σε Α.Ε.Ι. Κάλυψη στοιχείων υποψηφίων με αδιαφανή και αδιάβλητο τρόπο. Ακυρότητα εξετάσεων σε περίπτωση παραβίασης συνολικά της υποχρέωσης αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ακύρωση και επανάληψη των εξετάσεων στο πλαίσιο κατατακτήριων εξετάσεων έτους 2009 – 2010 λόγω μη επικάλυψης σε δύο κατά σειρά εξετάσεις των στοιχείων των υποψηφίων, σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αριθμ. Φ2/121871/Β3/3-11-2005 απόφασης της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.


ΝΣΚ/308/2005

Υπολογισμός του χρόνου επαγγελματικής δραστηριότητας υποψηφίου για θέση Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι. με βασικό πτυχίο εξωτερικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος επαγγελματικής δραστηριότητας υποψηφίου για θέση Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι. από της λήψεως του βασικού πτυχίου του στο εξωτερικό μέχρι την αναγνώριση αυτού ως ισοτίμου και αντιστοίχου προς τα απονεμόμενα από Ελληνικά Α.Ε.Ι. μετά από συμπληρωματικές εξετάσεις δεν υπολογίζεται ως επαγγελματική δραστηριότητα κατ’ άρθρο 15 παρ.4 Αα) του Ν 1404/1983. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/122/2015

Α.Ε.Ι. – Γ.Π.Α. – Φοιτητές – Εισαγωγή χωρίς εξετάσεις 5% – Αναγνώριση μαθημάτων αλλοδαπού Α.Ε.Ι.

Από τη διάταξη του άρθρου 35 παρ.1 του Ν. 4115/2013 και ενόψει της ανυπαρξίας αντίστοιχης ρύθμισης, συνάγεται ότι, στους φοιτητές που εισάγονται σε Τμήμα των Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. ή στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, από το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 και μετά, παρέχεται η δυνατότητα αναγνώρισης των μαθημάτων που έχουν διδαχθεί και εξεταστεί επιτυχώς στο Τμήμα προέλευσης. Η δυνατότητα αυτή δεν παρέχεται σε φοιτητές που έχουν εισαχθεί τα προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη και μέχρι το έτος 2012-2013.


ΝΣΚ/105/2013

Ανάλογη ή μη εφαρμογή του άρθρου 103 παρ.1 περ.ε’ του Υ.Κ. και επί των καθηγητών των Α.Ε.Ι.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διάταξη του άρθρου 103 παρ.1 περ.ε’ του ν. 3528/2007, δεν μπορεί να εφαρμοσθεί για τους καθηγητές των Α.Ε.Ι. (μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίων και Ε.Π. των Τ.Ε.Ι.).


ΕΣ/Τ7/117/2009

Προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Δήμου και του Εργαστηρίου Υδρογεωχημικής Μηχανικής και Αποκατάστασης Εδαφών του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου … Κατά την έννοια των διατάξεων αυτών, οι προγραμματικές συμβάσεις είναι συμφωνίες που θέτουν το γενικό πλαίσιο για την οργάνωση και διαχείριση δημοσίων υπηρεσιών και την άσκηση κρατικών δραστηριοτήτων διαμέσου των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης ή της καθ΄ ύλην αποκεντρωμένης διοίκησης, με τη μελέτη και εκτέλεση έργων και προγραμμάτων ανάπτυξης μιας περιοχής και την παροχή υπηρεσιών κάθε είδους. Τα νομικά πρόσωπα που μπορούν να συνάπτουν τέτοιες συμβάσεις με το Δημόσιο, μεταξύ τους ή και με φορείς του δημόσιου τομέα του άρθρου 1 παρ. 6 του ν. 1256/1982, προσδιορίζονται ειδικά και περιοριστικά στις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 1 του άρθρου 225 του Δ.Κ.Κ., από τις οποίες προκύπτει ότι τα Α.Ε.Ι. και τα Εργαστήριά τους – τα οποία δεν διαφοροποιούνται από το νομικό πρόσωπο των Α.Ε.Ι., αφού ανήκουν σε Τμήματα των Α.Ε.Ι., δηλαδή λειτουργικές ακαδημαϊκές μονάδες στις οποίες διαιρούνται οι Σχολές των Α.Ε.Ι.- έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν προγραμματικές συμβάσεις με τους λοιπούς φορείς του άρθρου αυτού. Περαιτέρω, οι Ειδικοί Λογαριασμοί που συστήθηκαν στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. για την αξιοποίηση κονδυλίων επιστημονικής έρευνας, αποτελούν χωριστή ομάδα περιουσίας εντός της περιουσίας των Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι, με διοικητική, διαχειριστική και δημοσιονομική αυτοτέλεια, δεν έχουν όμως χωριστή νομική προσωπικότητα από το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο υπάγονται (βλ. Πρ. VII Τμ. 131/2006 και Αποφ. ΙV Τμ. 2197/2005, VΙ Τμ.1871/2004, 230/2005). Περαιτέρω όμως, η προαναφερθείσα προγραμματική σύμβαση δεν είναι νόμιμη, καθόσον, με εξαίρεση το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσής της, το οποίο προκύπτει επαρκώς από το άρθρο 3 αυτής, δεν περιέχει λοιπά, αναγκαία για το κύρος της στοιχεία, αφού α) το αντικείμενο αυτής περιγράφεται κατά τρόπο γενικό, β) δεν προσδιορίζονται τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών, γ) δεν καθορίζονται οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθούν οι αναλαμβανόμενες οικονομικές υποχρεώσεις, δ) δεν προβλέπονται ρήτρες για την περίπτωση παραβίασης από τα συμβαλλόμενα μέρη των υποχρεώσεών τους από τη σύμβαση και ε) δεν ορίζεται το όργανο παρακολούθησης της εφαρμογής αυτής.


ΝΣΚ/115/2013

Προϋποθέσεις κατάταξης κατ’ άρθρο 15 του Ν. 3404/2005 Πτυχιούχων Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι. στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Υποψήφιοι, κάτοχοι τίτλων σπουδών της αλλοδαπής, που έχουν αναγνωριστεί με πράξη του ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., ως ισότιμοι των τίτλων σπουδών Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής, αλλά όχι ως αντίστοιχοι αυτών, μπορούν να καταταγούν, δεδομένου ότι δεν απαιτείται ως προϋπόθεση για την κατάταξή τους, ως Πτυχιούχων Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι., η αντιστοιχία ή η συνάφεια των τίτλων τους με το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος κατάταξης. β) Δεν είναι δυνατή η θέσπιση από τη Συνέλευση του Τμήματος, ως κριτηρίου για την κατάταξη, της συνάφειας του τίτλου σπουδών των υποψηφίων κατόχων πτυχίων Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι., ή ισότιμων τίτλων σπουδών της αλλοδαπής με το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος. γ) Οι κάτοχοι τίτλων σπουδών της αλλοδαπής πρέπει να συνυποβάλλουν, ως δικαιολογητικά για την κατάταξή τους, μαζί με το αντίγραφο του τίτλου σπουδών τους και τη βεβαίωση «ισοτιμίας» ή «ισοτιμίας και αντιστοιχίας» του τίτλου σπουδών τους, καθώς και της αντιστοιχίας της βαθμολογικής ή αξιολογικής κλίμακας των αναγνωριζόμενων ως «ισότιμων» και «ισότιμων και αντίστοιχων» αλλοδαπών τίτλων σπουδών με τη βαθμολογική ή αξιολογική κλίμακα των ημεδαπών τίτλων, από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α - Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών, η μη υποβολή δε της απαιτούμενης βεβαίωσης περί της αναγνώρισης της «ισοτιμίας» ή της «ισοτιμίας και αντιστοιχίας» του αλλοδαπού τίτλου σπουδών με τους τίτλους σπουδών των Ελληνικών Α.Ε.Ι., δεν μπορεί να υποκατασταθεί από μόνη τη βεβαίωση του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., περί της αντιστοιχίας της βαθμολογικής ή αξιολογικής κλίμακας του αλλοδαπού τίτλου σπουδών με την βαθμολογική ή αξιολογική κλίμακα των ημεδαπών τίτλων, ούτε και από την κατ’ άρθρο 10 παρ.3 του Ν. 2327/1995 βεβαίωση, από το Ειδικό Πρόγραμμα Επανεκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.