Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/275/2017

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4336/2015/Δ9, 1566/1985, 3699/2008

Καταβολή οδοιπορικών εξόδων στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ).  Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) το οποίο τοποθετείται στην οικεία Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) του κάθε Σχολικού Δικτύου Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και παρέχει τις υποστηρικτικές του υπηρεσίες, για την συμπλήρωση του ωραρίου του, μετακινούμενο, στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης του ΣΔΕΥ, τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις και χωριά, δικαιούται για τις μετακινήσεις του αυτές, την καταβολή των προβλεπομένων για το Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ), οδοιπορικών εξόδων.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/103/2016

Καταβολή οδοιπορικών εξόδων στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο μετακινείται, σε περισσότερα του ενός σχολεία, για συμπλήρωση ωραρίου. Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο τοποθετείται σε περισσότερα του ενός σχολεία, σε διαφορετικές πόλεις και χωριά για την συμπλήρωση του ωραρίου του, δικαιούται, για τις μετακινήσεις του αυτές, την καταβολή των προβλεπομένων για το εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΠ), οδοιπορικών εξόδων (ομοφ). ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΚΥΑ 2/60997/0022/2014

Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών της Ομάδας Εργασίας Δημιουργίας Κανονιστικού Πλαισίου Λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ (Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης στο πλαίσιο των Πράξεων «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

87186/Ε4/2019

Κατανομή οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.


2/4238/0022/2008

Αναπροσαρμογή ωριαίας αντιμισθίας στο εκπαιδευτικό προσωπικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


134960/Δ3/2021

Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών αυτών.


48833/Δ1/2019

Καθορισμός Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες θα ασκεί καθήκοντα ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων.

ΔΣΦ στο ΦΕΚ-1551/Β/8.5.2019


73364/Ε4/2019

Κατανομή οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.(Καταργήθηκε με την υπ'αριθμ.87186/Ε4/2019- ΦΕΚ: 2089/Β/2019)


62191/2023

Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2023-2024.ΑΔΑ:9ΝΩ746ΜΤΛΗ-Ν9Κ


10245/2014

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014−2015 στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».(Τροποποιήθηκε με την αριθμ.389/2015,ΦΕΚ-1072/Β/8.6.2015)


389/2015

Τροποποίηση της με αριθμ. πρωτ. 10245/11−11−2014 Υπ. Απόφασης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014−2015 στο πλαίσιο των Πράξεων “Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες” των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση”» (ΦΕΚ 3079/Β)