ΝΣΚ/311/2006
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Από τη συνολική διαφημιστική δαπάνη εκάστου φορέα του Δημοσίου που προορίζεται για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ηλεκτρονικά και έντυπα) ένα ποσοστό, που θα είναι τουλάχιστον 40%, πρέπει να απορροφάται από τα έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά) και σε ένα ποσοστό, που θα είναι τουλάχιστον 10%, πρέπει να συμμετέχει το ραδιόφωνο. Περαιτέρω, από το ποσό που θα δαπανηθεί για κάθε κατηγορία μέσων ενημέρωσης, ένα ποσοστό τουλάχιστον 30% πρέπει να δίδεται στα περιφερειακά ΜΜΕ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/455/2010
Υποχρέωση ή μη της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας – Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης να προμηθεύεται εφημερίδες και περιοδικά από τον τοπικό εφημεριδοπώλη στην περιφέρεια του οποίου εδρεύει.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας – Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης δεν έχει υποχρέωση να προμηθεύεται εφημερίδες και περιοδικά από τον αρμόδιο κατ’ άρθρο 1 του ΝΔ 2943/1954 επαγγελματία εφημεριδοπώλη, αλλά πρέπει να προβεί στη διενέργεια διαγωνιστικής διαδικασίας για την προμήθεια των εν λόγω εντύπων.
ΠΔ 261/1997
Για τη διαφάνεια στην διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα από τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.
ΠΟΛ 1097/2010
Μετάθεση χρόνου έναρξης υποχρεωτικής χρήσης φορολογικών μηχανισμών, για τους επιτηδευματίες που διαθέτουν λιανικώς στο κοινό εφημερίδες και περιοδικά εκτός εγκατάστασης
A.1162/2021
Διαδικασία και προϋποθέσεις επιχορήγησης του μεταφορικού κόστους για τη διανομή εντύπων για τις εκδοτικές επιχειρήσεις που εκδίδουν εφημερίδες και περιοδικά πανελλήνιας κυκλοφορίας, οι οποίες επλήγησαν από την πανδημία του κορωνοϊού COVID-19 εμφανίζοντας μείωση της κυκλοφορίας των εντύπων τους.
ΝΣΚ/259/2007
α) Για να υπαχθεί στο τέλος διαφήμισης υπέρ Ο.Τ.Α. συγκεκριμένη δαπάνη διαφήμισης, θα πρέπει η διαφημιστική ενέργεια να προσομοιάζει με τις αναφερόμενες στο στοιχείο α’ της κατηγορίας Δ’ της παρ.1 άρθρου 15 του από 24.9/20.10.1958 Β. Δ/τος. β) Για να ενταχθεί στην έννοια της διαφήμισης της παρ.β’ της ως άνω αναφερόμενης κατηγορίας Δ’ συγκεκριμένη διαφημιστική ενέργεια, θα πρέπει να είναι σχετική με λειτουργία εμπορικού καταστήματος. γ) Η διαφημιστική δαπάνη για προβολή προϊόντων σε ενδυμασίες αθλητών και λοιπά αναγνωρίσιμα πρόσωπα υπόκειται στο τέλος διαφήμισης υπέρ Ο.Τ.Α. δ) Η δαπάνη για επικοινωνιακό υλικό μη διατιθέμενο απ’ ευθείας στο κοινό δεν υπόκειται σε τέλος διαφήμισης.
ΝΣΚ/387/2009
Νομιμότητα εγγραφής και διατήρησης εγγραφής στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ερευνών Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς της Γεν.Γρ. Επικοινωνίας – Γεν.Γρ. Ενημέρωσης κατά το άρθρο 11 του Ν. 2328/1995, επιχειρήσεων, μέτοχοι των οποίων είναι διαφημιστικές εταιρείες.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η εγγραφή στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ερευνών Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς, επιχειρήσεως της οποίας μέτοχος είναι διαφημιστική εταιρεία, δεν είναι νόμιμη, δεδομένου ότι στο άρθρο 11 παρ. 1 περ. ε΄ του Ν 2328/1995, τίθεται ως προϋπόθεση εγγραφής στο ανωτέρω μητρώο, η επιχειρηματική και οικονομική αυτοτέλεια έναντι διαφημιστικών επιχειρήσεων. Δυνατότητα ανάκλησης της υπουργικής απόφασης εγγραφής ανώνυμης εταιρείας στο ανωτέρω Μητρώο, αναδρομικά από το χρόνο κατά τον οποίο υπεισήλθε στη μετοχική της σύνθεση διαφημιστική εταιρεία με ποσοστό 20%.
5308/2024
Καθορισμός θέσεων άρθρου 6 του ν. 4765/2021 οι οποίες θα καλυφθούν από άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) επί των θέσεων που περιλαμβάνονται στον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων έτους 2024.
697086/2025
Καθορισμός θέσεων του άρθρου 6 του ν. 4765/2021 οι οποίες θα καλυφθούν από άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) επί των θέσεων που περιλαμβάνονται στον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων έτους 2026.
57093/2024
Έλεγχος και επιβεβαίωση στοιχείων θέσεων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και νομικών προσώπων αυτών, που θα καλυφθούν από άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50% και συμπεριλαμβάνονται σε Σχέδιο Προκήρυξης του ΑΣΕΠ.
18181/2025
Καθορισμός των θέσεων του άρθρου 6 του ν. 4765/2021 οι οποίες θα καλυφθούν από άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) επί των θέσεων που περιλαμβάνονται στον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων έτους 2026.