×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/312/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Διαγωνισμός για την πρόσληψη ιδιωτών ως Αξιωματικών Ειδικών Καθηκόντων. Έννοια Νοσηλευτικού Ιδρύματος και κλινικής πείρας. Τίτλοι σπουδών. Εργαστηριακή πείρα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ως Νοσηλευτικά Ιδρύματα νοούνται τα παντός είδους Δημόσια ή Ιδιωτικά Θεραπευτήρια. Για την κατά νόμο απόκτηση κλινικής πείρας απαιτείται διετής τουλάχιστον συνεχής υπό την καθοδήγηση και εποπτεία υπευθύνου ιατρού απασχόληση σε Θεραπευτήριο, ασχέτως της υποκειμένης σχέσης μεταξύ του ενδιαφερομένου και του Ιδρύματος. Νομίμως αξιολογούνται οι σχετικοί τίτλοι σπουδών στους οποίους δεν αναγράφεται επίδοση, με τις ελάχιστες προβλεπόμενες από τις διατάξεις μονάδες μοριοδότησης. Απαιτείται προσκόμιση βεβαίωσης από τον υποψήφιο προς απόδειξη της προβλεπόμενης διετούς ευδόκιμης εργαστηριακής πείρας. Νομίμως αξιολογούνται από την Επιτροπή διαγωνισμού μόνο οι ομώνυμοι τίτλοι.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/47/2010

Τυπικό προσόν της τετραετούς επαγγελματικής ή εργαστηριακής εμπειρίας υποψηφίου για διορισμό σε θέση μέλους Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (Ε.Τ.Π.) σε Τ.Ε.Ι.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Τα προσόντα διορισμού για την κάλυψη της θέσης Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (Ε.Τ.Π.) σε Τ.Ε.Ι. είναι: 1) πτυχίο Τ.Ε.Ι. ή ισότιμο αυτού πτυχίο της ημεδαπής ή της αλλοδαπής και 2) τετραετής εργαστηριακή ή επαγγελματική εμπειρία. Τα προσόντα αυτά πρέπει να είναι αντίστοιχα της θέσης που πρόκειται να πληρωθεί. Η εργαστηριακή και επαγγελματική εμπειρία του υποψηφίου που είναι κάτοχος αλλοδαπού τίτλου σπουδών προσμετράται από την ημερομηνία αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ της ισοτιμίας και αντιστοιχίας του τίτλου αυτού με το πτυχίο των Τ.Ε.Ι.


ΝΣΚ/174/2018

Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, απονεμόμενοι ύστερα από φοίτηση διάρκειας δέκα υποχρεωτικών εξαμήνων σε σχολή Α.Ε.Ι.. Πότε λαμβάνονται υπόψη στη διαδικασία επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων φορέων της Δημόσιας Διοίκησης. Δημόσιοι υπάλληλοι-κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του άρθρου 46 παρ.1 του ν. 4485/2017. Επί εκκρεμών διαδικασιών επιλογής, κατά τα άρθρα 84-86 του Υ.Κ., Προϊσταμένων οργανικών μονάδων φορέων της Δημόσιας Διοίκησης, οι εν λόγω τίτλοι λαμβάνονται υπόψη και αξιολογούνται, τόσο κατά την εξέταση των προϋποθέσεων συμμετοχής στη διαδικασία όσο και κατά τη μοριοδότηση των προσόντων, εφόσον η σχετική διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δημοσιεύτηκε μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας. Η συνάφεια του ως άνω τίτλου προς το αντικείμενο της διεκδικούμενης θέσης κρίνεται με βάση το συνολικό του περιεχόμενο. Κατάσταση : Αποδεκτή


ΝΣΚ/421/2012

Διαδικασία δημοσίευσης Κανονισμού Μεταπτυχιακών Σπουδών Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. και ενσωμάτωσης του στον Εσωτερικό Κανονισμό λειτουργίας του ιδρύματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο καταρτιζόμενος σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, Κανονισμός Μεταπτυχιακών Σπουδών απαιτείται να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με φροντίδα είτε του αντίστοιχου ιδρύματος είτε του Υπουργείου Παιδείας διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ώστε να αποκτήσει ισχύ και να γίνει αναπόσπαστο μέρος του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας του ιδρύματος, χωρίς άλλη προϋπόθεση. (ομοφ.)


ΝΣΚ/78/2008

Εκλογή σε θέση καθηγήτριας Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) κατόχου τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (Ε.Σ.Δ.Υ.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η κάτοχος τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (Ε.Σ.Δ.Υ.) δύναται να καταλάβει θέση καθηγήτριας Εφαρμογών σε Τ.Ε.Ι. χωρίς να απαιτείται προς τούτο η κατοχή πανεπιστημιακού μεταπτυχιακού τίτλου.


ΝΣΚ/38/2016

Προσόντα διορισμού εκπαιδευτικού – Απόδειξη της άριστης γνώσης μιας ξένης γλώσσας, κατά το άρθρο 28 παρ.2 εδαφ.α’ του π.δ/τος 50/2001 – Προσκομιζόμενος τίτλος σπουδών ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής – Αναγνώριση από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π..(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την απόδειξη της άριστης γνώσης ξένης γλώσσας, σύμφωνα με το άρθρο 28 παρ. 2, εδάφιο α’, περίπτωση (ii) του π.δ/τος 50/2001, αρκεί η προσκόμιση πτυχίου - προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού - ή διδακτορικού διπλώματος, που έχει απονεμηθεί από αναγνωρισμένο από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής, χωρίς να απαιτείται να έχει αναγνωρισθεί από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ως ισότιμος, ή ισότιμος και αντίστοιχος αυτός τούτος ο προσκομιζόμενος τίτλος (ομοφ.).


ΝΣΚ/217/2011

Α.Ε.Ι. – Εκτέλεση δικαστικής απόφασης – Υποχρέωση της Διοίκησης για άμεση τοποθέτηση αιτούντος στη θέση Προϊσταμένου – Υποχρέωση της Συγκλήτου για λήψη ή όχι υπόψη κατά την κρίση της, εκπρόθεσμης έκθεσης ικανότητας υποψήφιου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Προς συμμόρφωση προς την απόφαση του Σ.τ.Ε., θα πρέπει, προκειμένου να πληρωθεί η θέση του Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Στήριξης και Σπουδών, να συγκληθεί εκ νέου το αρμόδιο προς τούτο όργανο, δηλαδή η Σύγκλητος του Ε.Μ.Π., η οποία θα βαθμολογήσει αιτιολογημένα τις ειδικές δραστηριότητες των δύο υποψηφίων, τις οποίες θα θέσει υπ' όψιν της με υπηρεσιακά σημειώματα, επί τη βάσει του προσωπικού τους μητρώου, η αρμόδια προς τούτο Υπηρεσία του Ε.Μ.Π. Τα μέλη της Συγκλήτου θα πρέπει να αιτιολογήσουν την βαθμολογία τους μετά από κρίση και αξιολόγηση του συνόλου των στοιχείων που συγκροτούν τις ειδικές δραστηριότητες και ειδικότερα: α) τη συνάφεια των ανακοινώσεων-εισηγήσεων σε συνέδρια και ημερίδες προς το αντικείμενο της υπηρεσίας ή της δημόσιας διοίκησης εν γένει καθώς και την ποιότητα του περιεχομένου τους, β) τη σπουδαιότητα των συλλογικών οργάνων στα οποία συμμετείχαν οι υποψήφιοι καθώς και τη συμβολή τους στο παραχθέν έργο και γ) την έκταση και το χαρακτήρα της επιμόρφωσης που έτυχαν. Επισημαίνεται ότι στις ειδικές δραστηριότητες δεν μπορεί να ληφθούν υπόψη και οι τίτλοι σπουδών, αφού αυτοί αξιολογούνται και βαθμολογούνται στο κριτήριο «επαγγελματικά τεχνικά προσόντα». 2) Ενόσω εκκρεμεί η ολοκλήρωση της ως άνω διαδικασίας, δεν υφίσταται υποχρέωση του Ε.Μ.Π. για τοποθέτηση του κ. Α.Μ. και μάλιστα «αυθημερόν» στη θέση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Στήριξης και Σπουδών του Ε.Μ.Π., αφού μια τέτοια ενέργεια προϋποθέτει την προηγούμενη εκλογή και τοποθέτησή του. Η ακυρωτική απόφαση του Σ.τ.Ε., δεν έχει αποκαταστατικό γι αυτόν χαρακτήρα, υπό την έννοια ότι μετά την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης τοποθέτησης να υποχρεώνεται η Διοίκηση του Ιδρύματος να τοποθετήσει αυτόν στην εν λόγω θέση. Αντίθετα η απόφαση του Σ.τ.Ε. αναπέμπει την υπόθεση στη Διοίκηση για νέα κρίση, επιτάσσοντας αυτή (τη Διοίκηση), η νέα κρίση της να είναι νόμιμη σύμφωνα με όσα εκτίθενται στο αιτιολογικό της απόφασης. 3) Οι εκπροθέσμως συνταχθείσες εκθέσεις ικανότητας, οφειλόμενες σε υπαιτιότητα της Διοίκησης, δεν είναι άκυρες εκ μόνου του λόγου τούτου και κυρίως νομίμως λαμβάνονται υπόψη, ως νόμιμα στοιχεία προς κρίση και βαθμολόγηση, από τα υπηρεσιακά συμβούλια, αφού η όποια παράλειψη της Διοίκησης να προβεί στην άσκηση των θεσμοθετημένων αρμοδιοτήτων της, εκ των οποίων απορρέουν δικαιώματα για τους διοικούμενους ή τους εν γένει υπαλλήλους του Δημοσίου ή των Ν.Π.Δ.Δ., δεν είναι επιτρεπτό κατά νόμο να έχει δυσμενή επίπτωση και να κατατείνει στην απώλεια και την αναίρεση των όποιων δικαιωμάτων των πολιτών ή υπαλλήλων. (ομοφ.)


ΕλΣυν/Τμ.4/12/2013

Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη, κατά το μέρος που αφορά στην καταβολή του αντιστοιχούντος σε γενικά έξοδα και εργολαβικό όφελος ποσού 5.003,75 ευρώ στον προαναφερόμενο ανάδοχο είναι μη νόμιμη. Τούτο, διότι το ως άνω αντικείμενο δημοπράτησης, ήτοι κατά κύριο λόγο ο χρωματισμός των εξωτερικών επιφανειών των κτιρίων του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, δεν εμπίπτει στην έννοια του δημοσίου έργου, όπως αυτό προσδιορίζεται στο νόμο, αφού για την εκτέλεση των εργασιών αυτών δεν απαιτείται τέτοιου βαθμού εξειδικευμένη τεχνική γνώση ή τέτοιου είδους τεχνική επέμβαση, ώστε να μπορούν να χαρακτηριστούν δημόσιο έργο, αλλά δύνανται να εκτελεστούν προσηκόντως, υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη από την αρμόδια Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Ιδρύματος, από τεχνίτες με συνήθεις γνώσεις και συνήθη εργαλεία. Άλλωστε, αντικείμενο δημοπράτησης δεν αποτέλεσε η μόνιμη κατασκευή μεταλλικών ικριωμάτων, κατά τρόπον ώστε να καταστούν συστατικά του εδάφους, αλλά απλώς η πρόσκαιρη τοποθέτηση σιδηροκατασκευών με δάπεδα εργασίας από μαδέρια (σκαλωσιές), προκειμένου οι τεχνίτες να μπορούν να εκτελέσουν τις προβλεπόμενες εργασίες χρωματισμού, προβλέφθηκε δε ρητά η αποσυναρμολόγηση αυτών μετά την ολοκλήρωση των εργασιών.


ΝΣΚ/496/2007

Ερμηνεία του δεύτερου εδαφίου της παρ.3 του άρθρου 53 του Ν 3528/2007 – Δίδυμη ή πολύδυμη κύηση – Ιατρική βεβαίωση για τη χορήγηση κανονικής άδειας κυοφορίας με αποδοχές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Από τη γραμματική διατύπωση του δεύτερου εδαφίου της παρ.3 του άρθρου 53 του Ν 3528/2007 προκύπτει ότι στις περιπτώσεις που η σύζυγος του υπαλλήλου ή ο σύζυγος της υπαλλήλου εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα και δικαιούται όμοιων ολικώς ή μερικώς διευκολύνσεων, ο σύζυγος ή η σύζυγος υπάλληλος δικαιούται να κάνει χρήση των διευκολύνσεων της παρ.2, κατά το μέρος που η σύζυγος αυτού ή ο σύζυγος αυτής δεν κάνει χρήση των δικών της ή των δικών του δικαιωμάτων ή κατά το μέρος που αυτά υπολείπονται των διευκολύνσεων της παρ.2. (ομοφ.) β) Στην περίπτωση της δίδυμης ή πολύδυμης κύησης, ο σκοπός του νομοθέτη (προστασία της μητρότητας και της παιδικής ηλικίας) εκπληρώνεται με τη χορήγηση στον γονέα υπάλληλο μιας εννεάμηνης άδειας για την ανατροφή των παιδιών του, καθόσον ο γονέας υπάλληλος στην περίπτωση αυτή μπορεί να συναναθρέψει τα ίδιας ηλικίας τέκνα του. (πλειοψ.) γ) Για τη χορήγηση της κανονικής άδειας κυοφορίας με αποδοχές η ανάγκη της «ειδικής» θεραπείας της υπαλλήλου απαιτείται να βεβαιώνεται από τον θεράποντα ιατρό (που μπορεί να είναι και ιδιώτης) και αθροιστικά από διευθυντή γυναικολογικής ή μαιευτικής κλινικής ή τμήματος δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος. (ομοφ.)