×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/349/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Διορισμός εκπαιδευτικού κατά τις διατάξεις του άρθρου 20 παρ.3 και 4 του Ν 1824/1988 – Ερμηνεία διατάξεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Υπηρεσία, πρέπει να ικανοποιήσει αίτημα εκπαιδευτικού περί προσλήψεως ή διορισμού του στη δημόσια εκπαίδευση κατ’ άρθρο 20 παρ.3 και 4 του Ν 1824/1988, εάν πληροί τις υπό του νόμου αυτού οριζόμενες προϋποθέσεις, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και το να έχουν διορισθεί μέχρι σήμερα, ασχέτως χρονικού σημείου, στη δημόσια εκπαίδευση σύγχρονοί του κατά τη λήψη του βασικού τίτλου σπουδών του.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/126/2004

Απόλυση εκπαιδευτικού από ισότιμο του δημοσίου ιδιωτικό σχολείο δυνάμει δικαστικής αποφάσεως. Προθεσμία υποβολής της κατ’ άρθρο 62 Ν 1566/85 αιτήσεως περί προσλήψεώς του στη δημόσια εκπαίδευση με δεδομένη την απόφαση του δικαστηρίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εκπαιδευτικοί απολυθέντες από ισότιμα των δημοσίων ιδιωτικά σχολεία, δυνάμει αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου, οφείλουν να υποβάλλουν αίτηση περί προσλήψεως στη δημόσια εκπαίδευση κατ’ άρθρο 62 του Ν 1566/85 εντός διετίας από της παρελεύσεως του ευλόγου χρόνου εντός του οποίου η Διοίκηση υποχρεούται να συμμορφωθεί με την απόφαση και ασχέτως του χρόνου εν τέλει συμμορφώσεώς της. Πρόσληψη του εκπαιδευτικού κατόπιν υποβολής αιτήσεως μετά την παρέλευση του ως άνω χρόνου δεν μπορεί να έχει αναδρομική ισχύ.


ΝΣΚ/100/2001

Εκπαιδευτικοί υπάλληλοι. Μετάταξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Είναι δυνατή η μετάταξη εκπαιδευτικών από κλάδους του εκπαιδευτικού προσωπικού σε κλάδους του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και αντίστροφα, εφόσον έχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού στους αντίστοιχους κλάδους. 2) Είναι επίσης, δυνατή η μετάταξη από ένα κλάδο σε άλλο του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού, του οποίου τα τυπικά προσόντα διαθέτει κάποιος, με τους όρους πάντα και τις προϋποθέσεις της παρ.6 του άρθρου 5 του Ν 1824/1988.


ΝΣΚ/274/2009

Δυνατότητα πρόσληψης ιδιωτικής εκπαιδευτικού στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατ’ άρθρο 13 παρ. 2 του Ν 2986/2002, ως ισχύει.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ανεξαρτήτως του «συννόμου» της προσλήψεως ή απολύσεως της ιδιωτικής εκπαιδευτικού, της αναγνωρίσεως με δικαστική απόφαση της υπερτετραετούς προϋπηρεσίας της σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ομόφωνα γνωμοδοτεί ότι, στην υπό κρίση περίπτωση, δεν δύναται η παραπάνω εκπαιδευτικός να προσληφθεί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση στο Δημόσιο, διότι δεν συντρέχουν οι εκ του νόμου, προβλεπόμενες προϋποθέσεις.


ΝΣΚ/12/2006

Πρόσληψη στη δημόσια εκπαίδευση απολυθέντος ιδιωτικού εκπαιδευτικού, χωρίς τετραετή προϋπηρεσία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατή η πρόσληψη στη δημόσια εκπαίδευση, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εκπαιδευτικού που απελύθη από την ιδιωτική γενική εκπαίδευση, έστω και αν δεν είχε διανύσει σε αυτή την τετραετή προϋπηρεσία, που προβλέπεται στο άρθρο 62 παρ.1 του Ν 1566/85, εφόσον έχουν διοριστεί στη δημόσια εκπαίδευση, από την οικεία επετηρίδα διοριστέων, οι σύγχρονοί του κατά τη λήψη του πτυχίου που αποτελεί προσόν διορισμού. (πλειοψ.)


ΥΠΕΠΘ/Γ4/931/1986

Σχολικές Αθλητικές Εκδηλώσεις.

Κυρώθηκε με το άρθρο 16 του ν.1824/1988-ΦΕΚ 296/Α/30.12.1988


ΝΣΚ/273/2017

Βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη εκπαιδευτικών υπό μετάταξη σε διοικητικές θέσεις της Κ.Υ. και Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΠΕΘ, σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 4369/2016 και 4440/2016.1) Στις 2-12-2016 ίσχυε τόσο το άρθρο 5 παρ.7 του ν. 1824/1988, περί δυνατότητας μετάταξης εκπαιδευτικών της Α΄θμιας και Β΄θμιας Εκπαίδευσης σε διοικητικές θέσεις υπηρεσιών, όσο και το άρθρο 82 παρ. 9 του ν. 4172/2013, όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 80 του ν. 4310/2014 περί δυνατότητας διενέργειας μετατάξεων εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις, δυνάμει των διατάξεων των ν. 1824/1988 και 4057/2012 και σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι συναινούν προς αυτό (ομόφ). 2) Καθ’ ερμηνεία της διάταξης της παρ.7 του άρθρου 5 του ν. 1824/1988 και υπό το φως των συνταγματικών αρχών περί ισότητας και αξιοκρατίας, πρέπει η Διοίκηση, υλοποιώντας τις επίμαχες μετατάξεις, οι οποίες έχουν εκ του νόμου δυνητικό χαρακτήρα, να προβεί, κατ’ αντιστοίχιση του χρόνου υπηρεσίας εκάστου μετατασσομένου εκπαιδευτικού προς τους προβλεπόμενους, στον Υπαλληλικό Κώδικα, βαθμούς των τακτικών διοικητικών υπαλλήλων, σε επανακατάταξη αυτού στον αναλογούντα βαθμό της διοικητικής θέσης της κατηγορίας στην οποία ανήκει (ΠΕ ή ΤΕ), ανεξάρτητα από το βαθμό που κατείχε ως εκπαιδευτικός (πλειοψ.).(Ω62ΠΟΡΡΕ-9ΡΤ)


ΝΣΚ/360/2009

Ιδιωτική εκπαίδευση. Αρσάκειο Λύκειο. Δυνατότητα απόσπασης εκπαιδευτικού στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο διορισμός ή η ένταξη του ιδιωτικού εκπαιδευτικού στην κατηγορία των συνταξιοδοτούμενων από το Δημόσιο δεν αλλοιώνει την εργασιακή σχέση που τον συνδέει με το ισότιμο σχολείο. Συνεπώς οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα ισότιμα προς τα δημόσια σχολεία, όπως αυτά της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, είναι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που συνταξιοδοτικώς μόνον υπάγονται στο Ελληνικό Δημόσιο και δεν δύνανται να αποσπασθούν σε δημόσια σχολεία.


ΝΣΚ/341/2009

Δυνατότητα πρόσληψης ιδιωτικού εκπαιδευτικού στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατ’ άρθρο 13 παρ. 2 του Ν 2986/2002, ως ισχύει.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο εκπαιδευτικός του υπό κρίση ερωτήματος, που παρείχε με πλήρες ωράριο την προαναφερόμενη υπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση (από 11-9-2002 μέχρι 31-8-2008) και απολύθηκε με καταγγελία της σύμβασης εργασίας του, λόγω συμπλήρωσης εξαετίας, πληροί τις προϋποθέσεις της παρ. 2 του άρθρου 13 περ. α του Ν 2986/2002, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 5 του Ν 3149/2003 για την πρόσληψή του στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.


ΝΣΚ/204/2005

Ωράριο διδασκαλίας εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών της Β/θμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζεται σε σχέση με τα έτη υπηρεσίας του εκπαιδευτικού. Ως υπηρεσία του εκπαιδευτικού κατά νόμο, νοείται μόνο η εκπαιδευτική τοιαύτη και ειδικότερα αυτή που διανύθηκε από του διορισμού του στη Δημόσια Εκπαίδευση – ανεξαρτήτως αν αυτός ήταν και κάτοχος παιδαγωγικού πτυχίου – προσαυξημένη κατά το χρόνο που κατά το διορισμό του αναγνωρίζονταν ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία από το νόμο ή κατ’ αυτόν που, μετά το διορισμό του, τυχόν αναγνωρίζεται ρητώς από το νόμο ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία.


ΝΣΚ/243/2010

Συνυπολογισμός προϋπηρεσίας ιδιωτικής εκπαιδευτικού, σε Ιδιωτικό Γυμνάσιο και Λύκειο του ίδιου ιδιοκτήτη, ώστε να καταστεί δυνατή η πρόσληψή της στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η προϋπηρεσία της Γ.Π. στο Ιδιωτικό Γυμνάσιο «Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου Α.Ε.Ε.» συνυπολογίζεται με την προϋπηρεσία της στο Λύκειο του ίδιου ιδιοκτήτη, προκειμένου να διαπιστωθεί αν συμπληρώνει την απαιτούμενη από το νόμο προϋπηρεσία για την πρόσληψή της στη δημόσια εκπαίδευση, καθόσον κρίσιμο ζήτημα για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 13 παρ.2 περ.α’ του Ν 2986/2002, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 5 παρ.1 του Ν 3194/2003, είναι ο χρόνος απασχόλησης του, κατά κύριο επάγγελμα, ιδιωτικού εκπαιδευτικού, χωρίς να τίθεται διάκριση αν η εν λόγω υπηρεσία είχε παρασχεθεί στην ίδια βαθμίδα και κύκλο της εκπαίδευσης, όπως, επίσης, αν η παράλληλη πρόσληψη του ιδιωτικού εκπαιδευτικού στις διάφορες βαθμίδες και κύκλους της εκπαίδευσης έγινε με χωριστό ή κοινό διοριστήριο.