×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/349/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μισθολόγιο – Αποδοχές δημοσίων υπαλλήλων – Συνυπολογισμός ειδικής αποζημίωσης ΔΙ.Β.Ε.Ε.Τ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στους προερχόμενους από το τέως Ταμείο Αρωγής και Υγείας Οικονομικών Υπαλλήλων (Τ.Α.Υ.Ο.Υ.) υπαλλήλους, οι οποίοι υπηρετούν σήμερα στο Τ.Ε.Α.Δ.Υ. (ήδη Ε.Τ.Ε.Α.), και ελάμβαναν την αποζημίωση των ΔΙ.Β.Ε.Ε.Τ. μέχρι και την 31-10-2011, θα πρέπει, σύμφωνα με τα όσα γίνονται δεκτά παραπάνω και κατά την ορθή ερμηνεία των διατάξεων των άρθρων 29 και 30 του Ν. 4024/2011, να συνυπολογιστεί στις αποδοχές τους της 31-10-2011 και η ανωτέρω αποζημίωση, επειδή αυτή δεν εξαιρείται ρητά από το Ν.4024/2011 και επιβάρυνε τον Κρατικό Προϋπολογισμό.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν/Κλ.1/135/2015

Αποδοχές μετατασσομένων.(.....) Μη νόμιμη η καταβολή σε υπαλλήλους Δήμου, αναλογίας της παροχής του άρθρου 29 παρ. 2 του ν. 4024/2011 (ήτοι της διαφοράς από τη μείωση των αποδοχών τους σε ποσοστό μεγαλύτερο του 25%, λόγω της εφαρμογής του νέου μισθολογίου – «υπερβάλλουσα μείωση») συνολικού ποσού 191,06 ευρώ, καθόσον οι ανωτέρω εμφανίστηκαν στην νέα υπηρεσία τους στις 10.6.2014, μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα για χρονικό διάστημα ενός μηνός, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, ενώ από την προηγούμενη υπηρεσία τους, ελάμβαναν την παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 (διαφορά μείωσης αποδοχών υπερβάλλουσα του 25%), για το λόγο ότι η παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 αποτελεί μέρος των αποδοχών της θέσης προέλευσης των μετατασσόμενων υπαλλήλων, η οποία, ως προσωπική διαφορά, δεν διατηρείται στις αποδοχές της θέσης τους στον φορέα υποδοχής τους.


ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)129/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών μηνών Οκτωβρίου  2013 - Μαρτίου 2014 σε υπαλλήλους ΔΕΥΑ, καθόσον η ανωτέρω προέκυψε από την επιπλέον μείωση των αποδοχών τους, από 1.1.2013, συνεπεία της υπαγωγής τους, δυνάμει του άρθρου πρώτου, παρ. Γ υποπαρ. Γ1 περ. 12, του ν. 4093/2012, στο βαθμολόγιο και μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων του κεφαλαίου δεύτερου του ν.4024/2011, πέραν της μείωσης σε ποσοστό 25% που είχε διενεργηθεί στις αποδοχές τους, κατ' εφαρμογή του άρθρου 31 του πιο πάνω ν.4024/2011.


ΝΣΚ/57/2016

Δεν υφίσταται υποχρέωση καταβολής στο ΤΕΑΔΥ (ήδη ΕΤΕΑ) της εισφοράς 20% επί των εισπραττομένων δικαιωμάτων εκτέλεσης τελωνειακών εργασιών (ΔΕΤΕ), που προβλέπεται στα άρθρα 11 του ν. 1798/1988 και 45 του ν. 3220/2004.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την κατάργηση της ειδικής αποζημίωσης Δ.Ε.Τ.Ε. υπέρ των τελωνειακών υπαλλήλων, με το άρθρο 30 παρ.1 του ν.4024/2011, έπαυσε και η υποχρέωση καταβολής από τον Κρατικό Προϋπολογισμό στο Τ.Ε.Α.Δ.Υ. (και ήδη Ε.Τ.Ε.Α.) ποσοστού 20% επί των εισπραττομένων ΔΕΤΕ, την οποία προέβλεπε το άρθρο 17 παρ. 3 του ν. 2676/1999, όπως η παράγραφος αυτή συμπληρώθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 45 του V. 3220/2004, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 5 και 7 του άρθρου 2 του V. 3697/2008 (πλειοψ.). Εκδόθηκε κατόπιν παραπομπής από την υπ’ αριθμ. 39/2014 (Τμ.Α΄) Γνωμ. Ν.Σ.Κ.


ΝΣΚ/251/2014

Υπαγωγή ή μη, στις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 4024/2011, της κατ’ αποκοπήν μηνιαίας αποζημίωσης του Προέδρου και των μελών, καθώς και της ειδικής πρόσθετης αμοιβής των υπαλλήλων της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (Ε.Δ.Α.Α.Π.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η κατ’ αποκοπή μηνιαία αποζημίωση του Προέδρου και των μελών της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (Ε.Δ.Α.Α.Π.), καθώς και η ειδική πρόσθετη αμοιβή των υπαλλήλων της, καθορίστηκαν εκτός του πλαισίου της σχετικής εξουσιοδότησης και συνεπώς, μη νομίμως, ενώ, από άλλη θεώρηση, οι εν λόγω αποζημίωση και αμοιβή εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 4024/2011. (ομοφ.) Ρυθμίστηκε Νομοθετικά με το Ν 4313/2014 Α53.


11811/2008

ΘΕΜΑ: Α. Διόρθωση της υπ' αριθμ. Πρωτ. 26505/5-11-2007 εγκυκλίου του Τ.Ε.Α.Δ.Υ. Β. Παροχή ενημέρωσης όσον αφορά στα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την επιστροφή των αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών. Γ. Αποστολή των Δ.Α.Υ.Κ. και των ερωτημάτων που αφορούν την Διεύθυνση Ασφάλισης του Τ.Ε.Α.Δ.Υ. στα Γραφεία της πρώην Κεντρικής Υπηρεσίας του Τ.Ε.Α.Δ.Υ., δηλαδή στην Διεύθυνση : Όθωνος 10 Τ.Κ. 10557 Αθήνα. Δ. Ημερομηνία έναρξης της Ασφάλισης στο Τ.Ε.Α.Δ.Υ. των τακτικών Δημοσίων Υπαλλήλων. Ε. Υπενθύμιση κράτησης 2% στους παλαιούς ασφαλισμένους. ΣΤ. Κρατήσεις επί των αποδοχών των μετακλητών υπαλλήλων, ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.


2/7001/0022/2014

Αποδοχές Διευθυντικών Στελεχών ΝΠΙΔ, Ανωνύμων Εταιρειών και ΔΕΚΟ του Α’ Μέρους του ν.3429/2005, οι οποίες ενταχθήκαν στις ρυθμίσεις του Β’ Κεφαλαίου του Ν.4024/2011


ΝΣΚ/79/2013

Υπαγωγή ή μη της μισθοδοσίας του ναυτικού προσωπικού της Πλοηγικής Υπηρεσίας στο ενιαίο μισθολόγιο (ν.4024/2011, Β΄ Κεφ.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Oι αποδοχές του ναυτικού προσωπικού της Πλοηγικής Υπηρεσίας δεν εμπίπτουν στο ρυθμιστικό πεδίο εφαρμογής των περί ενιαίου μισθολογίου - βαθμολογίου διατάξεων του Δευτέρου Κεφαλαίου του ν. 4024/2011, αλλ’ εξακολουθούν να διέπονται από το ειδικό καθεστώς του ν. 3142/1955 και του β.δ. 198/1966, με εξαίρεση το άρθρο 16 του ν. 4024/2011, που αφορούσε στα επιδόματα εορτών Πάσχα, Χριστουγέννων - Νέου έτους και αδείας των δημοσίων υπαλλήλων, το οποίο ήταν ανάλογα εφαρμοστέο, (από την έναρξη ισχύος του και μέχρι την κατάργησή του με το άρθρο πρώτο, παρ. Γ΄, υποπαρ. Γ.1, του ν. 4093/2012) και στο ναυτικό προσωπικό της Πλοηγικής Υπηρεσίας, λόγω της παραπομπής του άρθρου 3 του β.δ. 198/1966. (ομοφ.)


2/88840/0022/2011

ΘΕΜΑ:  «Παρέχονται απόψεις για βαθμολογική κατάταξη υπαλλήλων κατ’ εφαρμογή του Ν. 4024/2011».

ΕΣ/ΤΜ.7/15/2019

Αποδοχές προσωπικού...ζητείται  η ανάκληση της 132/2019 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα τούτο...Η δε 69/2015 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου ..., που υποχρέωσε τη Δ.Ε.Υ.Α. .... «να αποδέχεται τις υπηρεσίες των εναγόντων» (μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και ο φερόμενος ως δικαιούχος) «όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί στις 31.10.2012», ουδόλως υποχρέωνε την άνω Δ.Ε.Υ.Α. να καταβάλλει στον φερόμενο ως δικαιούχο υπάλληλό της τις προαναφερόμενες αυξημένες αποδοχές (1.581 ευρώ), κατά παράβαση του θεσπισθέντος με το άρθρο 31 (παρ. 3 και 4) του ν. 4024/2011 διπλού περιορισμού, αφού το αντικείμενο της αχθείσας ενώπιον του άνω δικαστηρίου διαφοράς - όπως και των όμοιων διαφορών που επιλύθηκαν με τις 342/2016, 20/2017, 103/2017, 82/18 και 14/2019 αποφάσεις των Μονομελών Πρωτοδικείων ..., ... και ..., τις οποίες προσκομίζει η αιτούσα - δεν αφορούσε στην επίλυση δικαστικής διένεξης σχετικά με το ύψους των αποδοχών των εναγόντων βάσει των διατάξεων του ως άνω άρθρου (31 παρ. 3 και 4 ν. 4024/2011), αλλά  στο εάν η θεσπιζόμενη με την Υποπαράγραφο Γ1 (περ. 2) του ν. 4093/2012 αναστολή, από 31.10.2012 έως 31.12.2016, της εφαρμογής του άρθρου 29 παρ. 2 εδ. β΄ του ν. 4024/2011, που προέβλεπε τη σταδιακή εφαρμογή της τυχόν υπερβάλλουσας μείωσης, καταλάμβανε και το προσωπικό των Δ..Ε.Υ.Α.. Τέλος, αλυσιτελώς η αιτούσα επικαλείται την 15/2012 πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα του Δικαστηρίου τούτου, που αφορά στον έλεγχο δαπάνης μισθοδοσίας υπαλλήλου της Δ.Ε.Υ.Α. ...., αφού η δαπάνη αυτή κρίθηκε νόμιμη, ακριβώς διότι υπολειπόταν του ανώτατου ορίου αποδοχών που τίθεται με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ. 3 του ν. 4024/2011 (1.331 βασικός μισθός πλέον τυχόν επιδομάτων επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, παραμεθόριων περιοχών και οικογενειακής παροχής), περίπτωση που στην προκειμένη περίπτωση δεν συντρέχει, αφού οι αποδοχές του άνω φερόμενου ως δικαιούχου μη νόμιμα, κατά τα ανωτέρω, καταβάλλονται εξισούμενες με το ως άνω ανώτατο όριο αποδοχών (1.331 ευρώ βασικός μισθός + 150 ευρώ επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας + 100 ευρώ επίδομα παραμεθορίων περιοχών = 1.581 ευρώ). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω οι αιτήσεις πρέπει να απορριφθούν.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)81/2015

Μη νόμιμη η καταβολή υπερωριακής αποζημίωσης σε υπάλληλο αποσπασμένο από Δήμο που διατέθηκε σε γραφείο βουλευτού, καθόσον οι κατ΄ εξουσιοδότηση του άρθρου 16 παρ. 2 του ν.3205/2003 εκδοθείσες 2/92237/0022/21.1.2013 και 2/99421/ΔΕΠ/23.1.2015 ΚΥΑ, με τις οποίες προβλέπεται ότι με τις δαπάνες για την υπερωριακή αποζημίωση όσων υπαλλήλων ΟΤΑ α΄ βαθμού έχουν αποσπασθεί και διατεθεί σε γραφεία βουλευτών βαρύνονται οι φορείς που ανήκουν οργανικά, δηλαδή οι Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού, αφενός αυτές κείνται εκτός νομοθετικής εξουσιοδότησης, αφετέρου δε έρχονται σε ευθεία αντίθεση προς τους ανώτερης τυπικής ισχύος κανόνες των άρθρων 184 παρ. 8 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων και 25 του ν. 4024/2011, που προβλέπουν ότι οι αποδοχές των τελούντων σε απόσπαση υπαλλήλων καταβάλλονται από τον φορέα υποδοχής τους, δηλαδή από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.(Ανακλήθηκε με την 104/2015 Πράξη του I Τμήματος)