×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/352/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσιο. Συμβάσεις. Νομιμότητα αιτήματος της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης (Α.Γ.Σ.Θ.), για την παραχώρηση σ αυτή τμήματος του οικοτροφείου του Κέντρου Γεωργικής Εκπαίδευσης (ΚΕ.Γ.Ε.) Θεσ/νίκης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Χώροι που χρησιμοποιούνται από το ΚΕ.Γ.Ε. Θεσ/νίκης για τη διαμονή των, υπ αυτού, εκπαιδευομένων, εφ όσον δεν κρίνονται απ αυτό (ΚΕ.Γ.Ε.) αναγκαίοι για τον, εν λόγω, σκοπό δεν αντίκειται στο νόμο να παραχωρηθούν κατά χρήση στην αιτούσα Α.Γ.Σ. Θεσ/νίκης υπό την αναγκαία προϋπόθεση ότι η παραχωρούμενη χρήση θα καλύψει, αποκλειστικά και μόνο, υφιστάμενες ανάγκες διαμονής των εσωτερικών μαθητών της Μέσης Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης, που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις της αιτούσης Α.Γ.Σ.Θ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/291/2005

Υποχρέωση ή μη, της Εθνικής Σχολής Δικαστών προς καταβολή επιδικασθέντος, με την υπ’ αριθμ.2304/2002 τελεσίδικη απόφαση του Διοικ.Εφ. Θεσ/νίκης, χρηματικού ποσού, παρά το γεγονός ότι ασκήθηκε κατ’ αυτής αίτηση αναιρέσεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Εθνική Σχολή Δικαστών υποχρεούται να εκτελέσει τελεσίδικη απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης, με την οποία επιδικάζεται υπέρ της Α.Τ. χρηματικό ποσό, παρά το γεγονός ότι έχει ασκηθεί κατ’ αυτής αίτηση αναιρέσεως, διότι, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 199 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, εκτελεστός τίτλος είναι, μεταξύ των άλλων, η τελεσίδικη καταψηφιστική απόφαση και δεν υφίσταται διάταξη που να ορίζει κάτι διαφορετικό για την Εθνική Σχολή Δικαστών.


ΝΣΚ/209/2012

1) Συμμετοχή στην Τοπική Διοικητική Επιτροπή (ΤΔΕ) του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προσώπου, ως εκπροσώπου των εργοδοτών, το οποίο ως εργοδότης δεν απασχολεί προσωπικό. 2) Νομιμότητα συμμετοχής στην ΤΔΕ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ 25ης Μαρτίου του Αντιπροέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) O εκπρόσωπος των εργοδοτών που ορίζεται από τον οικείο εργοδοτικό φορέα για να συμμετέχει στην Τ.Δ.Ε. θα πρέπει για να συμμετέχει νομίμως στην συγκρότηση της Τ.Δ.Ε. να είναι εργοδότης και να απασχολεί προσωπικό υπαγόμενο στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. (ομοφ.) 2) H συμμετοχή ως μέλους στην ΤΔΕ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ 25ης Μαρτίου Θεσ/νίκης του Φ.Π. Αντιπροέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, ο οποίος Αντιπρόεδρος δεν είναι απογεγραμμένος στο ΙΚΑ ως εργοδότης, είναι νόμιμη, διότι είναι μέλος της διοίκησης του οικείου εργοδοτικού φορέα, δηλ. του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, ο οποίος είναι και απογεγραμμένος εργοδότης. (ομοφ.)


ΝΣΚ/21/2003

Νομιμότητα αποστολής για δημοσίευση στην Εφημερίδα Κυβερνήσεως της 387/2001 πράξεως του Προέδρου του ΤΕΙ Θεσ/νίκης που αφορά την μονιμοποίηση υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι νόμιμη η αποστολή για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως από τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της υπ’ αριθ. 387/13-11-2001 πράξεως του Προέδρου του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, με την οποία μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις μονίμων υπαλλήλων οι οργανικές θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλων του ως άνω ΤΕΙ, διότι η πράξη αυτή δεν είναι σύννομη κατ’ άρθρο 14 του Ν 2738/1999.


ΝΣΚ/141/2000

ΝΠΔΔ - Οργανισμός Θεσσαλονίκης. Συμβάσεις μίσθωσης έργου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Ε.Συγγελάκης, Πάρεδρος Τα συγκεκριμένα έργα αφορούν εξειδικευμένες εργασίες, μη αναγόμενες -κατά το μεγαλύτερο μέρος του αντικειμένου τους- στον συνήθη κύκλο των καθηκόντων των υπαλλήλων του Οργανισμού Θεσ/νίκης- και ότι το προσωπικό που υπηρετεί δεν επαρκεί και δεν μπορεί να εκτελέσει τα παραπάνω έργα, ενώ η συνολική αμοιβή ενός εκάστου είναι σαφώς προσδιορισμένη, μη προσαυξανόμενη σε περίπτωση υπέρβασης του χρόνου που συμφωνήθηκε για την παράδοση του έργου. Η σύναψη, επομένως, συμβάσεως έργου του ως άνω προσωπικού, συνιστά παροδική ανάγκη αντιμετώπισης επείγοντος θέματος, που αποβλέπει σε συγκεκριμένο αποτέλεσμα εντός ωρισμένου χρόνου και με σκοπό την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος με την οργάνωση συγκεκριμένου τομέα δραστηριότητας που έχει σημαντικές επιπτώσεις στον καθημερινό βίο. Συνεπώς, οι εργασίες που αναφέρονται στο ερώτημα, μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο γνήσιων συμβάσεων έργου του ΥΠΕΧΩΔΕ με τους αναδόχους που αναφέρονται σ αυτό, χωρίς να υποκρύπτονται συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1056/2021

Παροχή  υπηρεσιών «Ψηφιοποίηση – Αποτύπωση – Καταχώρηση Γεωγραφικών και Περιγραφικών Δεδομένων του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας ​ (...)Επιδιώκεται η ανάκληση της 139/2021 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου (...)Με τον πέμπτο λόγο προβάλλεται ότι η υπογραφή των επίμαχων συμβάσεων καθίσταται επιτακτική για λόγους δημοσίου συμφέροντος καθόσον (i) συνδέονται άρρηκτα με την προσήκουσα άσκηση των αρμοδιοτήτων του ....,  (ii) ο αναθέτων φορέας έχει προμηθευθεί τον απαιτούμενο κεντρικό και περιφερειακό μηχανογραφικό εξοπλισμό για τη λειτουργία του Συστήματος στις Περιοχές Μεσογείων και Δυτικής Θεσσαλονίκης, 35 άδειες χρήσης του βασικού λογισμικού GIS [Μηχανογραφικό Γεωγραφικό Σύστημα  -Geographic Information System), το λοιπό λογισμικό που είναι απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία του Συστήματος, ανέπτυξε διάφορες τεχνικές εφαρμογών και διασυνδέσεων με άλλα μηχανογραφικά συστήματά του  και εκπαίδευσε το προσωπικό του στη χρήση του Συστήματος,  (iii) το έργο είναι σημαντικό, διότι το μηχανογραφικό σύστημα υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, τον εντοπισμό των τμημάτων του δικτύου στα οποία απαιτείται ενίσχυση ή ανακαίνιση και παρέχεται ενημέρωση για τη συχνότητα και τη θέση των βλαβών, συμβάλλοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της αξιοπιστίας του ....,  (iv) το στρατηγικό έργο της Δ...«Εισαγωγή Γεωγραφικού συστήματος Πληροφοριών σε πενήντα επτά (57) περιοχές του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας» (Στρατηγικό Έργο 5), υποέργο του οποίου αποτελεί και η επίμαχη διαδικασία ανάθεσης, έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία» και πρόκειται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020.  Η τυχόν καθυστέρηση ολοκλήρωσης του αντικειμένου του Διαγωνισμού Ψηφιοποίησης – Αποτύπωσης – Καταχώρησης του δικτύου διανομής (ΜΤ [Μέσης Τάσης] και ΧΤ [Χαμηλής Τάσης]) στις 57 περιοχές της .... θα θέσει σε μεγάλο κίνδυνο την προγραμματισμένη χρηματοδότηση του έργου και  (v)  Η καθυστέρηση ή η μη σύναψη των υπό κρίση συμβάσεων θα δυσχεράνει τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της...καθώς δεν θα είναι σε θέση να εκτελέσει το Σχέδιο Ανάπτυξης Δικτύου (ΣΑΔ), το οποίο έχει εγκριθεί από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (βλ. σχετ. ΦΕΚ Β΄4069/8.11.2019).(....) 63.  Η επίκληση λόγων δημοσίου συμφέροντος, και αληθής υποτιθέμενη, δεν δύναται να νομιμοποιήσει πλημμέλειες στη διαγωνιστική διαδικασία, διότι το δημόσιο συμφέρον εξυπηρετείται προεχόντως με την τήρηση της νομιμότητας κατά τη διαδικασία ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων. Εν προκειμένω δε, ως συνομολογείται,  το έργο πρόκειται να συγχρηματοδοτηθεί από εθνικούς και ενωσιακούς πόρους μέσω της ένταξής του στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία» του ΕΣΠΑ 2014 - 2020   και αφενός η καταβολή της χρηματοδότησης συναρτάται με την τήρηση των εθνικών και ενωσιακών διατάξεων περί δημοσίων συμβάσεων, αφετέρου η αναγνώριση συγγνωστής πλάνης θα έθιγε την πρακτική αποτελεσματικότητα του εφαρμοστέου δικαίου.

ΔΕΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕλΣυν/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/310/2022 ΚΑΙ ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/1362/2022.