ΝΣΚ/355/2010
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Εξέταση δυνατότητας εκμίσθωσης κυλικείου σε συνδικαιούχο της αδείας εκμεταλλεύσεως του κυλικείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ως μισθωτής της αδείας εκμεταλλεύσεως του κυλικείου μπορεί να επιλεγεί ένας εκ των συνδικαιούχων, ο οποίος μπορεί να μισθώσει τα μερίδια των λοιπών και να εκμεταλλευτεί το δικό του μερίδιο αυτοπροσώπως, ενώ στη λήψη της σχετικής απόφασης για το σχηματισμό της απαιτουμένης πλειοψηφίας συνυπολογίζεται και η δική του ψήφος.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/91/2011
Νομιμότητα ιδιωτικών συμφωνητικών μίσθωσης αδειών εκμετάλλευσης περιπτέρων, που προβλέπουν ετήσια αύξηση μισθώματος μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη στο άρθρο 25 του Ν 1848/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Είναι νόμιμο και μπορεί να εγκριθεί από το αρμόδιο όργανο ιδιωτικό συμφωνητικό μισθώσεως αδείας εκμεταλλεύσεως περιπτέρου, με το οποίο συμφωνείται ετήσια αύξηση του μισθώματος μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη στο εδ. γ΄ του άρθρου 25 του Ν 1848/1989. (ομοφ.)
ΝΣΚ/280/2007
Ανάκληση άδειας λάντζας, λόγω εκλείψεως των προϋποθέσεων χορηγήσεώς της.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν υφίσταται λόγος ανακλήσεως της άδειας λέμβου (λάντζας) που χορηγήθηκε σε πλοίο συμπλοιοκτησίας, σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστώνεται ότι ένας ή περισσότεροι εκ των συμπλοιοκτητών ή όλοι, μετά τη χορήγηση της άδειας λάντζας, δεν έχει μόνιμη κατοικία εντός της περιοχής δικαιοδοσίας της Λιμενικής Αρχής για την οποία είχε εκδοθεί και ισχύει η άδεια, διότι λόγω της φύσεως της συμπλοιοκτησίας ως ιδιάζουσας μορφής εκμεταλλεύσεως πλοίου, μη εχούσης νομική προσωπικότητα και έδρα, η υπό των διατάξεων των άρθρων 3 παρ. 2 και 21 παρ. 3α του υπ’ αριθμ. 17/1997 Γενικού Κανονισμού Λιμένα (ΓΚΛ) απαίτηση της έδρας ή της μονίμου κατοικίας όλων των συμπλοιοκτητών, εντός της περιοχής αρμοδιότητας μιας λιμενικής αρχής, κατά τη χορήγηση της αδείας λάντζας και μετ’ αυτήν άγει, σε περίπτωση πλοιοκτητών με διαφορετική μόνιμη κατοικία και με δεδομένο ότι δεν μπορεί να γίνει λόγος ούτε περί έδρας της συμπλοιοκτησίας, σε απόλυτη αδυναμία εκμεταλλεύσεως του πλοίου, συνιστώσα ανεπίτρεπτο περιορισμό της επαγγελματικής ελευθερίας. (πλειοψ.)