×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/359/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μεταφορά της αρμοδιότητας της άρδευσης από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης προς τον οικείο Δήμο.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή 
Α) Η δραστηριότητα της άρδευσης δεν περιλαμβάνεται στις αρμοδιότητες που υποχρεωτικά πρέπει να περιέρχονται στην ΔΕΥΑ κατά την σύστασή της. Β) Η αρμοδιότητα αυτή μπορεί να παραχωρηθεί αργότερα από το Δήμο στη ΔΕΥΑ με αιτιολογημένη απόφαση, κατά την προβλεπόμενη από την παράγραφο 1 του άρθρου 2 του ν. 1069/1980 διαδικασία. Γ) Εφόσον η συγκεκριμένη αρμοδιότητα είχε παραχωρηθεί στη ΔΕΥΑ μπορεί να περιέλθει στον οικείο Δήμο με αιτιολογημένη απόφαση, κατά την προβλεπόμενη από την παράγραφο 1 του άρθρου 2 του ν. 1069/1980 διαδικασία. (ομοφ.) ΜΕΡΙΚΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΚΕΛΗ Α,Β ΚΑΙ 1ο ΜΕΡΟΣ Γ ΣΚΕΛΟΥΣ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

20867/2016

Καθορισμός ορίου προϋπολογισμού δαπάνης μελετών έργων και υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. Α΄ βαθμού, των Συνδέσμων τους, των Νομικών τους Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, των Ιδρυμάτων τους και των ΔΕΥΑ του Ν. 1069/1980 και του Ν. 890/1979, πέραν του οποίου απαιτείται θεώρηση από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία ύστερα από γνώμη τεχνικού συμβουλίου.


26640/2016

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων θεώρησης μελετών έργων και υπηρεσιών και των αντίστοιχων Ανακεφαλαιωτικών Πινάκων και Πρωτοκόλλων Κανονισμού Τιμών Μονάδος Νέων Εργασιών των Ο.Τ.Α. Α` βαθμού, των Συνδέσμων τους, των Νομικών τους Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, των Ιδρυμάτων τους και των ΔΕΥΑ του ν. 1069/1980 και του ν. 890/1979.(ΑΔΑ:Ω6ΚΘ465ΦΘΕ-Ξ5Ξ) (ΑΡ.ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ:19)


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/336/2015

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από ΔΕΥΑ σε μέλος του ΔΣ της, για τις παρασχεθείσες στη δημοτική επιχείρηση υπηρεσίες του, με πλήρη απασχόλησή του, καθόσον, κατά παράβαση του άρθρου 3 του ν. 1069/1980 (ΦΕΚ Α΄ 191/1980), εντέλλεται η αμοιβή του ανωτέρω, για χρονικό διάστημα προηγούμενο της έκδοσης της απόφασης του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης, με την οποία ορίστηκε ο ανωτέρω ως μέλος του Δ.Σ. με πλήρη απασχόληση και αμοιβή.


ΥΠΕΣ/23449/2016

ΘΕΜΑ: Καθορισμός ορίου προϋπολογισμού δαπάνης μελετών έργων και υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. Α` βαθμού, των Συνδέσμων τους, των Νομικών τους Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, των Ιδρυμάτων τους και των ΔΕΥΑ του ν. 1069/1980 και του ν. 890/1979, πέραν του οποίου απαιτείται θεώρηση από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία ύστερα από γνώμη τεχνικού συμβουλίου .ΕΓΚ/16/2016


ΕλΣυν.Κλ.7/48/2016

ΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από Δήμο σε ιδιώτη για την εκτέλεση εργασιών επισκευής - συντήρησης δικτύου ύδρευσης, καθώς και εργασιών αποκατάστασης αγροτικών δρόμων σε Τοπική Κοινότητα Δημοτικής Ενότητας, δυνάμει σύμβασης, καθόσον οι ανωτέρω εργασίες, δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Δήμου και, συνεπώς, μη νομίμως η σχετική δαπάνη βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου, καθότι η εν λόγω αρμοδιότητα επισκευής και συντήρησης του δικτύου ύδρευσης ανήκει αποκλειστικά, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 1 και 22 παρ. 1 του ν. 1069/1980 (ΦΕΚ Α΄ 191/1980), στη Δ.Ε.Υ.Α., η οποία αποτελεί ίδιο ν.π.ι.δ. κοινωφελούς χαρακτήρα και η αρμοδιότητα της οποίας έχει επεκταθεί, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης σε ολόκληρη τη διοικητική περιφέρεια του Δήμου, στον οποίο περιλαμβάνεται, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 1 παρ. 2 περ. 47 του ν. 3852/2010, η ως άνω Δημοτική Ενότητα.


23957/2007

Καθορισμός ορίου προϋπολογισμού δαπάνης μελετών έργων και υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. Α΄ βαθμού, των Συνδέσμων τους, των Νομικών τους Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, των Ιδρυμάτων τους και των ΔΕΥΑ του ν. 1069/1980 και του ν. 890/1979, πέραν του οποίου απαιτείται θεώρηση από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία ύστερα από γνώμη τεχνικού συμβουλίου. (Καταργήθηκε με την αριθμ.20867/2016, ΦΕΚ 1941/Β/29.6.2016)


ΝΣΚ/329/2008

Πετρελαιοειδή προϊόντα. Απαλλαγή αυτών από την «πρόσθετο φορολογία» υπέρ των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ως και την «εισφορά τραπέζης».(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η προβλεπόμενη από την παράγραφο 4 του άρθρου 4 του Ν 1038/1980 απαλλαγή των αναφερομένων στην παράγραφο 1 και 2 του ίδιου άρθρου προϊόντων, από κάθε άλλη φορολογία ή επιβάρυνση, πλην του ειδικού φόρου κατανάλωσης και των ρητώς οριζομένων στην ίδια διάταξη δασμών, φόρων και επιβαρύνσεων, εξακολουθεί να ισχύει και μετά την ισχύ του νέου Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα και συνεπώς τα προϊόντα αυτά δεν βαρύνονται με την οριζόμενη στο άρθρο 8 του Ν 788/1948 και το άρθρο μόνο του Ν 3883/1958 «πρόσθετο φορολογία» υπέρ των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ως και την προβλεπόμενη από την 25323/1960 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εμπορίου «εισφορά τραπέζης».


ΕΣ/ΤΜ.6/289/2012

Προγραμματική σύμβαση. επιδιώκεται η ανάκληση της 547/2011 Πράξεως του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι μη νομίμως με την  ελεγχόμενη προγραμματική σύμβαση επιχειρείται η επέκταση της χωρικής αρμοδιότητας της Δ.Ε.Υ.Α...., κατά παράβαση των ρητά οριζομένων στις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 2 του ν.1069/1980. Και τούτο, διότι, όπως προεκτέθηκε, η περιοχή αρμοδιότητας της Δ.Ε.Υ.Α.... μπορούσε, κατά ρητή επιταγή της προαναφερόμενης διάταξης (άρθρο 2 παρ. 2 του ν.1069/1980) να επεκταθεί στα τοπικά όρια του νέου Δήμου ..., μόνο κατόπιν σχετικής απόφασης του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου ... και έγκρισης της απόφασης αυτής από το αρμόδιο κατά νόμο όργανο, όπως ορθά έκρινε και το Κλιμάκιο με την προσβαλλόμενη πράξη του.(..)Περαιτέρω, τα όσα προβάλλονται από τους αιτούντες περί του ότι η ελεγχόμενη προγραμματική σύμβαση όχι μόνο δεν προκαλεί οικονομική επιβάρυνση αλλά είναι επωφελής για το Δήμο δεν δύνανται να άρουν τη μη νομιμότητα της ακολουθηθείσας εν προκειμένω διαδικασίας. Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι η εξεταζόμενη αίτηση ανακλήσεως πρέπει να απορριφθεί.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)133/2014

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ: Μη νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης στον πρόεδρο, τη γραμματέα και τα μέλη του Δ.Σ. Δημοτικής Επιχείρησης για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δ.Σ, που πραγματοποιήθηκαν το έτος 2013, διότι, ενόψει της από 1.1.2013 κατάργησης της αποζημίωσης των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις αυτού, σύμφωνα με τη διάταξη της υποπαράγρ. Γ.1 εδ.4 της παραγράφου Γ του ν. 4093/2012,  καταργήθηκε, λόγω της άρρηκτης διασύνδεσης των δύο ειδών αποζημίωσης, και η προβλεπόμενη στη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 3 του ν. 1069/1980 αποζημίωση του Προέδρου, των μελών και του γραμματέα του Δ.Σ. των Δ.Ε.Υ.Α. για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του οργάνου αυτού.


ΕλΣυν.Κλ.7/245/2015

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ-ΑΓΟΡΕΣ.Ανάθεση - Διαδικασία διαγωνισμού - κατάτμηση:Μη νόμιμη η καταβολή ποσού από Δήμο σε ιδιωτική εταιρεία για την προμήθεια ελαστικών για τα οχήματα και μηχανήματα του ως άνω Δήμου, καθόσον: α) η ανάθεση της ανωτέρω προμήθειας έγινε από αναρμόδιο όργανο, δηλαδή τον Δήμαρχο και όχι από την Επιτροπή συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων οχημάτων του Δήμου και β) η επιτροπή παραλαβής των υλικών δεν είχε νόμιμη σύνθεση, διότι κατά παράβαση του άρθρου 67 του π.δ/τος 28/1980 (ΦΕΚ Α' 11/1980), δεν αποτελείτο από ένα δημοτικό σύμβουλο και δύο υπαλλήλους, εκ των οποίων ο ένας να διαθέτει την κατάλληλη ειδικότητα, αλλά από τρείς δημοτικούς υπαλλήλους. Συνεπώς, η εντελλόμενη δαπάνη εφόσον δεν συνοδεύεται από την προβλεπόμενη στο άρθρο 67 του π.δ/τος 28/1980 βεβαίωση παραλαβής, είναι και μη κανονική.(συγγνωστή πλάνη)