×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/374/2007

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Νομιμότητα επιβολής ανταποδοτικού τέλους κατ’ άρθρο 25 παρ.14 του Ν 1828/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η επιβολή σε βάρος του συνόλου των δημοτών ανταποδοτικού τέλους κατ’ άρθρο 25 παρ.14 του Ν 1828/1989 δεν είναι νόμιμη κατά το μέρος που η ειδική αντιπαροχή δεν αντικρύζει το σύνολο των δημοτών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

11938/2011

ΘΕΜΑ: Κατανομή ποσοστού 50% της δόσης έτους 2011, ύψους 106.937.500,00 €, στους ΟΤΑ α’ βαθμού, για την εξόφληση των πάσης φύσεως οφειλών του Ελληνικού Δημοσίου προς αυτούς, που απορρέουν από τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν.1828/1989, όπως ισχύουν, σύμφωνα με το άρθρο 27 του ν. 3756/2009.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/273/2017

Επέκταση δικτύου ηλεκτροφωτισμού.(..) Με δεδομένα αυτά, η δαπάνη προς πληρωμή της οποίας εκδόθηκε το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα προπληρωμής είναι νόμιμη, καθόσον η πραγματοποίησή της εντάσσεται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Δήμου. Ειδικότερα, στις αρμοδιότητές του ανήκει, σύμφωνα με το άρθρο 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, η επέκταση των ηλεκτρικών δικτύων εντός των διοικητικών του ορίων, εντός των οποίων, άλλωστε, κείται η οδός όπου έλαβε χώρα η ελεγχόμενη επέκταση δικτύου, ..., οι οποίες συνδέονται με την ενδυνάμωση του αισθήματος ασφάλειας των δημοτών του, που καταβάλλουν για το λόγο αυτό στο Δήμο, μέσω της Δ.Ε.Η., αντίστοιχο ανταποδοτικό τέλος φωτισμού (άρθρο 25 παρ. 11 του ν. 1828/1989), καθώς και της ασφάλειας της κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων. Επιπλέον, η επίμαχη επέκταση του ηλεκτρικών δικτύου του Δήμου ... στοχεύει και στη διευκόλυνση της πρόσβασης στην τοπική μονάδα φωτοβολταϊκών και αποβλέπει εντέλει στη δημιουργία συνθηκών τόνωσης της ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας... Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω,το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα προπληρωμής πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/381/2013

Απόδοση ποσοστού στους Δήμους από εκμετάλλευση δασών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διάταξη της παρ.5 του άρθρου 37 του Ν.Δ. 4260/1962, όπως τροποποιήθηκε με την διάταξη του άρθρου 17 του Ν.Δ. 703/1970, δεν καταργήθηκε με την διάταξη της παρ.6 περ.η’ του άρθρου 28 του Ν. 1828/1989 και συνεπώς εξακολουθεί να ισχύει. (ομοφ.)


ΝΣΚ/214/2016

Σχέδιο της 5ης Τροποποίησης της Σύμβασης 015Γ/2003 – Παροχή θετικής γνωμοδότησης του ΝΣΚ, κατ’ άρθρο 66 παρ.2 του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το ΝΣΚ γνωμοδοτεί ότι πρέπει να απόσχει από την έκδοση της, κατ’ άρθρο 66 παρ.2 του π.δ. 284/1989, θετικής γνωμοδότησής του επί του Σχεδίου της 5ης Τροποποίησης της Σύμβασης 015Γ/2003 (πλειοψ).


ΝΣΚ/201/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Απόσπαση κατ άρθρο 33 παρ.3 του ν.1832/1989.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Θ.Θεοφανόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Είναι δυνατή η κατ άρθρο 33 παρ.3 του ν.1832/1989 απόσπαση υπαλλήλου περιφερειακής υπηρεσίας του ΥΠ.ΠΟ. στο Γραφείο Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι δι αυτής δεν έγινε υπέρβαση του ανωτάτου επιτρεπομένου αριθμού εξ αποσπάσεως υπηρετούντων υπαλλήλων.


ΝΣΚ/373/2005

Παροχή γνωμοδότησης κατ’ άρθρο 66 παρ.2 ΠΔ 284/1989 για την τροποποίηση συμβάσεως προμηθείας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ενόψει των από την Υπηρεσία δοθέντων στοιχείων το Ν.Σ.Κ. παρέχει την κατ’ άρθρο 66 παρ.2 ΠΔ 284/1989 θετική γνωμοδότησή του, για την τροποποίηση των άρθρων 6 παρ.6 των υπ’ αριθ. 03/2002 και 13/2002 Συμβάσεων Προμηθείας, που έχει υπογράψει το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού με αλλοδαπή εταιρεία υλικών αεροσκαφών.


ΝΣΚ/88/2002

Πολεοδομία - Οικογενειακή στέγη.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή 
α) Δεν είναι δυνατή η εφαρμογή των διατάξεων περί οικογενειακής στέγης του άρθρου 41 Ν 1337/83 για την ανέγερση, προσθήκη κλπ οικοδομής σε οικόπεδα που μπορούν να οικοδομηθούν μόνον υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 25 του αυτού νόμου. β) Δεν είναι επιτρεπτή στα οικόπεδα του άρθρου 25 Ν 1337/83 η ανέγερση κτίσματος κατ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 14 παρ.3 ΓΟΚ σε συνδυασμό με αυτήν της παρ.1 του άρθρου 8 αυτού, στην οποία και παραπέμπει, προς εξασφάλιση καλυπτόμενης επιφάνειας μεγαλύτερης από αυτήν που επιτρέπουν οι προϋποθέσεις αυτού τούτου του άνω άρθρου 25. γ) Δεν είναι δυνατή η κατ άρθρο 8 παρ.1, σε συνδυασμό με το άρθρο 14 παρ.3 του ΓΟΚ προσαύξηση του ποσοστού κάλυψης οικοδομής, που ανεγείρεται κατ εφαρμογή των διατάξεων περί οικογενειακής στέγης του άρθρου 41 Ν 1337/83, πέραν του προβλεπόμενου για τη συγκεκριμένη περιοχή ποσοστού κάλυψης. δ) Δεν είναι δυνατή η εφαρμογή των διατάξεων περί οικογενειακής στέγης του άρθρου 41 Ν 1337/83 σε περιοχές δεύτερης κατοικίας.


ΝΣΚ/108/2018

Υποχρέωση ή μη καταβολής ανταποδοτικού τέλους ένα τοις χιλίοις (1ο/οο) επί του ποσού αύξησης του κεφαλαίου ΑΕ (δια κεφαλαιοποίησης απαιτήσεων) υπέρ της Επιτροπής Ανταγωνισμού.(...)Για την έγκριση, εκ μέρους της Διοίκησης, τροποποίησης του άρθρου 5 του καταστατικού της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Μ.Α.Ε.Γ.Ε.», που αφορά σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της κατά 146.602.760 ευρώ με κεφαλαιοποίηση υποχρεώσεων, απαιτείται η εκ μέρους της καταβολή ανταποδοτικού τέλους ύψους ένα τοις χιλίοις (1ο/οο) επί του ποσού αύξησης του κεφαλαίου, υπέρ της Επιτροπής Ανταγωνισμού, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 17 παρ. 1 εδ. α΄ ν. 3959/2011.(ομόφ.)


ΝΣΚ/67/2009

Προμήθειες Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση συμβάσεως κατ’ άρθρο 66 παρ.2 του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το περιεχόμενο της σκοπουμένης τροποποίησης δεν υπάγεται σε κάποια από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 66 παρ.2 του ΠΔ 284/1989 περιπτώσεις και ως εκ τούτου δεν συντρέχει περίπτωση γνωμοδοτήσεως του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, σύμφωνα με την διάταξη αυτή.


ΝΣΚ/307/2011

Δημόσιοι Υπάλληλοι – Προϋπηρεσία – Αναγνώριση ή μη προϋπηρεσίας στην Εκτελεστική Επιτροπή Προετοιμασίας Ολυμπιακών Αγώνων 1996, υπαλλήλου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη προϋπηρεσία υπαλλήλου, ο οποίος προσελήφθη από την Εκτελεστική Επιτροπή Προετοιμασίας Ολυμπιακών Αγώνων 1996 (Ε.Ε.Π.Ο.Α.) το 1996 με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν επελέγη ως εργαζόμενος στον «Οργανισμό Αθήνα 96», σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 1 του Ν 1862/1989, ούτε προσελήφθη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) ή από νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου εποπτευόμενα από αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 18 του Ν 2190/1994, αλλά μετατάγη στη Γ.Γ.Α. από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 7 του Ν 1824/1988. (ομοφ.)