ΝΣΚ/376/2007
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ενισχύσεις στους πληγέντες από τις πυρκαγιές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δικαιούχοι της ενίσχυσης που δίδεται με τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 37670/Β. 1693/31.8.2007 Κοινής Υπουργικής Απόφασης είναι και οι εμμέσως πληγείσες επιχειρήσεις από την πυρκαγιά, λόγω της πολυήμερης διακοπής ρεύματος στις πυρόπληκτες περιοχές και της εξ αυτού του λόγου καταστροφής των εμπορευμάτων τους.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/267/2013
Υποχρέωση προσκόμισης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας σταυλικών εγκαταστάσεων δικαιούχων των δράσεων 3.7 «Διατήρηση απειλούμενων αυτόχθονων ή απειλούμενων με εγκατάλειψη φυλών αγροτικών ζώων» του Άξονα 3 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2000-2006 – Συνέπειες σε περίπτωση παράβασης της υποχρέωσης αυτής.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Οι δικαιούχοι που έχουν επιδοτηθεί στα πλαίσια του μέτρου 3.7 «Πρόγραμμα απειλούμενων με εγκατάλειψη φυλών αγροτικών ζώων» για τα έτη εφαρμογής 2007 και 2008 και δεν προσκόμισαν την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας της κτηνοτροφικής τους εγκατάστασης μέχρι την καταληκτική ημερομηνία της 31ης Δεκεμβρίου 2010, έλαβαν τις σχετικές ενισχύσεις μη νόμιμα και πρέπει αυτές να αναζητηθούν κατ’ άρθρο 28 του Ν. 2520/1997, ως τροποποιηθείς ισχύει, μη εφαρμοζομένων εν προκειμένω των διατάξεων της 10808/3-8-2012 (ΦΕΚ 2524/17-9-2012) απόφασης του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, η οποία εξάλλου θέτει περιβαλλοντικές προϋποθέσεις για την διατήρηση οικόσιτων ζώων άνευ αδείας εγκατάστασης, που δεν δίδεται ότι τηρούνται. Δεν τίθεται ζήτημα συννόμου ή μη της πληρωμής, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν έχει υποβληθεί από τον παραγωγό αίτημα καταβολής της ενίσχυσης, που αποτελεί υποχρέωσή του. (ομοφ.) ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ
ΝΣΚ/450/2004
Νέο Πρόγραμμα Μείωσης Νιτρορύπανσης Γεωργικής Προέλευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
1. Παραγωγοί μπορούν να υπογράψουν συμβάσεις μεσούσης της καλλιεργητικής περιόδου 2004, να εφαρμόσουν τις δεσμεύσεις του Προγράμματος αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης και να κριθούν δικαιούχοι ενισχύσεων για την καλλιεργητική αυτή περίοδο, υπό την προϋπόθεση ότι αποδεδειγμένα θα ελεγχθούν τουλάχιστον με τους προβλεπόμενους στα άρθρα 59-61 του Καν. 445/02 ελέγχους για την τήρηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων. 2. Παλαιοί δικαιούχοι που πληρούν τις προϋποθέσεις της νέας ΚΥΑ 570/125759/6.2.04, δύνανται οποτεδήποτε, πριν λήξει η πενταετία της αρχικής σύμβασης, να θεωρηθούν δικαιούχοι και να ενταχθούν στο Νέο Πρόγραμμα Μείωσης της Νιτρορύπανσης Γεωργικής Προέλευσης με νέα σύμβαση για μια νέα πενταετία με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις ρυθμίσεις της νέας ΚΥΑ και να ενισχυθούν με τα νέα ποσά που προβλέπονται υπό τον όρο, όμως, ότι δεν έχουν εκκρεμότητες με αχρεωστήτως ληφθείσες ενισχύσεις και ότι θα αυξήσουν τις δεσμεύσεις που θα αναλάβουν για τη νέα πενταετία σε σύγκριση με την αρχική. 3. Δεν είναι δυνατόν αν δεν υπογραφούν νέες συμβάσεις, να θεωρηθούν αυτοί ως δικαιούχοι του νέου Προγράμματος και ταυτόχρονα να ελέγχονται οι αναληφθείσες δεσμεύσεις στα πλαίσια του παλαιού Προγράμματος. Κατά συνέπεια, είτε θα ισχύει η παλαιά σύμβαση, είτε θα ισχύει η νέα, μόλις υπογραφεί, είτε καμμία. Επιλεκτική εφαρμογή διαφόρων ρυθμίσεων, όρων, προϋποθέσεων κλπ του παλαιού και του νέου Προγράμματος, της παλαιάς και της προς υπογραφή νέας σύμβασης, κατά τη κρίση της Διοίκησης ή του διοικούμενου, δεν είναι νοητή, ούτε προβλέπεται ή συνάγεται από τις ισχύουσες διατάξεις. Είναι όμως δυνατόν, παλαιοί δικαιούχοι, παρότι ζήτησαν να διακόψουν την παλαιά τους σύμβαση και τη διέκοψαν, προκειμένου να συνάψουν νέα σύμβαση, η οποία σύμβαση όμως, για οποιουσδήποτε λόγους δεν υπεγράφη ακόμη, να συνεχίζουν να ελέγχονται στα πλαίσια της παλαιάς τους σύμβασης για τις συγκεκριμένες δεσμεύσεις που είχαν αναλάβει, θεωρουμένων των αποτελεσμάτων, της διακοπής, ως επερχομένων ευθύς ως συναφθεί η νέα σύμβαση και υπαχθούν στο νέο ΠΜΝΓΠ για μία νέα πενταετία.