ΝΣΚ/380/2014
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Εφαρμογή ή μη των άρθρων 69 και 70 του ν.3528/2007, μετά την ισχύ του ν.4024/2011, για τις (εσωτερικές) μετατάξεις υπαλλήλων του Ο.Γ.Α. – Έναρξη ισχύος των μετατάξεων – Εφαρμογή ή μη των διατάξεων του άρθρου 23 του Κανονισμού Κατάστασης Προσωπικού του Ο.Γ.Α. για τις υποβληθείσες, πριν την ισχύ του ν.4024/2011, αιτήσεις για (εσωτερική) μετάταξη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Μετά την ισχύ του ν.4024/2011 και την αυτοδίκαιη κατάταξη των υπαλλήλων του Ο.Γ.Α. στους βαθμούς της παρ.1 του άρθρου 6 αυτού, μπορούν για τη μετάταξη υπαλλήλου του Ο.Γ.Α. σε κενή θέση (του Ο.Γ.Α.) άλλου κλάδου της ίδιας κατηγορίας, καθώς και για τη μετάταξη υπαλλήλου σε κενή θέση (του Ο.Γ.Α.) κλάδου ανώτερης κατηγορίας, να εφαρμοσθούν οι διατάξεις των άρθρων 69 και 70 του ν.3528/2007. 2) Οι ανωτέρω μετατάξεις ισχύουν από την ημερομηνία δημοσίευσής τους στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. 3) Για τις υποβληθείσες, πριν την έναρξη ισχύος του ν.4024/2011, αιτήσεις υπαλλήλων του Ο.Γ.Α. για μετάταξη, δεν μπορούν να τύχουν σήμερα εφαρμογής οι διατάξεις του άρθρου 23 του Κανονισμού Κατάστασης Προσωπικού του Ο.Γ.Α., αλλά οι διατάξεις των άρθρων 69 και 70 του ν.3528/2007. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/161/2012
Ο.Γ.Α. – Υπηρεσιακά Συμβούλια – Υπαγωγή ή μη σε ειδικές διατάξεις, ενόψει των τροποποιήσεων του Ν. 3839/2010 – Βαθμοί των μετεχόντων υπαλλήλων και γραμματέων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, ενόψει των μεταβολών του Ν. 4024/2011.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Η σύσταση και λειτουργία των προβλεπόμενων από τις κείμενες περί Ο.Γ.Α. διατάξεις, Υπηρεσιακών Συμβουλίων δεν θίγονται από τις διατάξεις του Ν. 3528/2007, όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3839/2010. β) Η προσαρμογή των βαθμών των μετεχόντων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια του Ο.Γ.Α. υπαλλήλων και γραμματέων, ενόψει των μεταβολών του Ν. 4024/2011, θα γίνει με υπουργική απόφαση.
ΕλΣυν.Τμ.1/347/2015
ΑΠΟΔΟΧΕΣ.Μετατάξεις:Νομίμως μετατάχθηκε η .., μόνιμη υπάλληλος κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού από τον Δήμο .. στον Δήμο .., με μεταφορά της προσωποπαγούς θέσης που κατείχε, διότι δεν υπήρχε αντίστοιχη κενή οργανική θέση, κατ’ επίκληση του άρθρου 78 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ. και του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011.
ΝΣΚ/473/2008
Στελέχωση των υπηρεσιών του ΕΦΕΤ με απόσπαση ή μετάταξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η στελέχωση με αποσπάσεις ή μετατάξεις των υπηρεσιών του ΕΦΕΤ εξακολουθεί και μετά την ισχύ του Ν 3528/2007, να λαμβάνει χώρα κατά τις διατάξεις του Ν 2741/1999, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 37 του Ν 3066/2002, καθώς και το άρθρο 4 παρ.12 α), β) του Ν 3075/2002.
ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)55/2016
Μετατάξεις:Νόμιμη η καταβολή αποδοχών μόνιμης υπαλλήλου ν.π.δ.δ. α΄ 15ημέρου μηνός Δεκεμβρίου 2015 και διαφοράς αποδοχών από 7.10.2015 έως 30.11.2015, λόγω μετάταξής της από την κατηγορία ΔΕ του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων στην κατηγορία ΤΕ του κλάδου Διοικητικού Λογιστικού, με μεταφορά της θέσης που κατείχε, κατ’ επίκληση αντίστοιχου τίτλου σπουδών, καθόσον νομίμως έλαβε χώρα η ως άνω μετάταξη με μεταφορά της θέσης της ανωτέρω υπαλλήλου, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, η οποία, δεν καταργήθηκε μετά τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 33 του ν. 4305/2014.
ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/119/2016
Καταβολή αποδοχών: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη III της παρούσας, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, απορριπτομένου ως αβασίμου του περί του αντιθέτου ισχυρισμού της διαφωνούσας Αναπληρώτριας Επιτρόπου. Συγκεκριμένα, η φερόμενη ως δικαιούχος του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος μετατάχθηκε σε κενή οργανική θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας του ίδιου Δήμου, ως εκ τούτου η περίπτωσή της ρυθμίζεται από τα οριζόμενα στη διάταξη του άρθρου 76 του ν. 3584/2007, χωρίς να προκύπτει ανάγκη προσφυγής στην εξαιρετική διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, για την εφαρμογή της οποίας απαιτείται η μετάταξη να έχει γίνει με μεταφορά της κατεχόμενης από τον υπάλληλο θέσης, ελλείψει κενών οργανικών θέσεων. Κατόπιν τούτου και δεδομένου ότι τηρήθηκε η οριζόμενη στο άρθρο 76 του ν. 3584/2007 διαδικασία για τη μετάταξη αυτή (αίτηση της ενδιαφερομένης υπαλλήλου και γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου), το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν απαιτείτο επιπροσθέτως και αναλυτική αιτιολόγηση των υπηρεσιακών αναγκών που οδήγησαν στην εν λόγω μετάταξη, καθόσον αυτή είναι μεν αναγκαία, όταν η μετάταξη γίνεται χωρίς να υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις, δυνάμει του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, πλην όμως ανάγεται πλέον στη σκοπιμότητα της δαπάνης, όταν η μετάταξη γίνεται σε κενή οργανική θέση, δυνάμει του άρθρου 76 του ν. 3584/2007 .., εκφεύγοντας, ως εκ τούτου, του παρόντος ελέγχου.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και πρέπει αυτό να θεωρηθεί.
ΝΣΚ/120/2012
Μεταφορά προσωπικού από τη ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ στο ΥΠΕΚΑ και προϋποθέσεις μετατάξεώς του σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η κατά τη διαδικασία του άρθρου 16 του Ν.3891/2010 μεταφορά (μετάταξη) του προσωπικού από τη ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση του ΥΠΕΚΑ, αποτελεί διορισμό κατά την έννοια του άρθρου 70 του Ν.3528/2007 (Υ.Κ.) και ο κατά αυτόν τον τρόπο διορισθείς δεν δύναται να συνυπολογίσει την προϋπηρεσία του στη ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ, στο χρόνο που προβλέπεται στη διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 70 του Ν.3528/2007 για τη μετάταξή του σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας. Η μετάταξη σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας διενεργείται με απόφαση του Υπουργού, μετά από αίτηση του υπαλλήλου και ύστερα από γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου, στο οποίο είναι εισακτέα η υποβληθείσα σχετική αίτηση (άρθρα 70 παρ.1 και 74 παρ.1 του Ν.3528/2007 (Υ.Κ.). (ομοφ.)
ΔΙΔΑΔ/Φ.48/49/οικ. 25958/2011
ΘΕΜΑ: Εφαρμογή διατάξεων του άρθρου 68 παρ. 1 και 2 του Ν. 4002/2011 και του Ν. 4024 /2011 για τη μετάταξη/μεταφορά προσωπικού με γενικές ή ειδικές διατάξεις
ΕλΣυν.Κλ.1/213/2015
Μετατάξεις:Νόμιμη η δαπάνη καταβολής ποσού ως εφάπαξ αποζημίωσης υπαλλήλου Νοσοκομείου, λόγω μετάταξής της από άλλο Γενικό Νοσοκομείο σε κενή οργανική θέση του ανωτέρω Νοσοκομείου, καθόσον η μεταταγείσα δικαιούται να λάβει την προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.22 του ν.2266/1994 εφάπαξ οικονομική ενίσχυση, αφού μετατάχθηκε κατόπιν αιτήσεώς της από Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, σε κενή οργανική θέση του Γενικού Νοσοκομείου του Νομού.Η περίπτωση της δεν υπάγεται στις διατάξεις των άρθρων 9 του ν.2085/1992 και 20 παρ.2 του ν.2606/1998, διότι πρόκειται για μετάταξη υπαλλήλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, σε κενή οργανική θέση άλλου νομικού προσώπου
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/201/2017
ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ(..) ( μεταφορά της θέσης κατά τις διατάξεις του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 ) ..μη νομίμως οι επίμαχες μετατάξεις διενεργήθηκαν χωρίς την ταυτόχρονη δέσμευση κενών οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού αντίστοιχης ειδικότητας, κατά παράβαση της ουσιώδους προϋπόθεσης για την εφαρμογή της διαδικασίας που θεσπίζεται με ως άνω άρθρο 12 παρ. 5 του ν. 3230/2004.(..)Περαιτέρω, οι προαναφερθείσες αποφάσεις μετάταξης και των τεσσάρων ως άνω φερόμενων ως δικαιούχων δεν δύναται, κατά τα γενόμενα δεκτά στη σκέψη ΙΙΙ της παρούσας, να θεωρηθούν νόμιμες κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 105 του ν. 4483/2017, καθόσον στο πεδίο εφαρμογής των τελευταίων δεν εμπίπτουν οι αποφάσεις που αφορούν μετατάξεις κάθε κατηγορίας υπαλλήλων οι οποίες διενεργήθηκαν με βάση τις διατάξεις του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, αλλά αποκλειστικά οι αποφάσεις που αφορούν μετατάξεις δημοτικών και κοινοτικών υπαλλήλων με σχέση εργασίας Ι.Δ.Α.Χ. οι οποίες διενεργήθηκαν με βάση τις διατάξεις των άρθρων 183 του ν. 3584/2007, 45 παρ. 5 του ν. 3979/2011 και 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 και συνεπώς δεν μπορούν αυτές να εφαρμοστούν επί αποφάσεων που αφορούν σε μετατάξεις υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. οι οποίες διενεργήθηκαν με βάση τις διατάξεις του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, όπως εν προκειμένω..
Ανακλήθηκε εν μέρει με την ΕΣ/ΤΜ.1/41/2017(σε συμβούλιο)
ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)72/2016
Μετατάξεις:Νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών και διαφοράς αποδοχών σε μόνιμη δημοτική υπάλληλο και σε εργαζόμενους με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ., λόγω μετάταξής της από ένα Δήμο σε άλλο Δήμο και λόγω μετάταξής τους σε ανώτερη κατηγορία, καθόσον είναι επιτρεπτή και μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 33 του ν. 4305/2014 η μετάταξη μόνιμου υπαλλήλου Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) σε άλλον Ο.Τ.Α. χωρίς την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης, αλλά με μεταφορά αυτής, κατ’ επίκληση του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, καθώς και η μετάταξη εργαζομένου Ο.Τ.Α. με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση ανώτερης κατηγορίας του ιδίου Ο.Τ.Α., τηρουμένων των προϋποθέσεων του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.