×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/44/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μη υπαγωγή στην περαίωση επιχείρησης, για την οποία έχει συγκροτηθεί Ειδικό Συνεργείο Ελέγχου, ανεξαρτήτως του αντικειμένου του ελέγχου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η συγκρότηση Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990, συνιστά, σύμφωνα με την περίπτωση ζ’ της παρ.1 του άρθρου 4 του Ν.3888/2010, σε συνδυασμό προς το άρθρο 18 παρ.4 του Ν. 4002/2011, λόγο εξαίρεσης από την περαίωση των υποθέσεων της ελεγχόμενης επιχείρησης, ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι αντικείμενο του ελέγχου στην εν λόγω επιχείρηση αποτελεί η συνδρομή των προϋποθέσεων επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων και διαγραφής βεβαιωθέντων ποσών Φ.Π.Α. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/357/2012

Δεσμευτικότητα περαιώσεως φορολογικών υποθέσεων επιχειρήσεως, που έλαβε χώρα κατά τις διατάξεις του Ν. 3888/2010, παρότι συνέτρεχε λόγος εξαίρεσής της από τις ευνοϊκές ρυθμίσεις του ως άνω νόμου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η «περαίωση» των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων της επιχείρησης, που έλαβε χώρα κατά τις διατάξεις των άρθρων 1-13 του Ν. 3888/2010 και 18 παρ.4 του Ν. 4002/2011, παράγει έννομα και δεσμευτικά αποτελέσματα, παρά το γεγονός ότι η επιχείρηση αυτή εξαιρείτο της δυνατότητας υπαγωγής στην περαίωση, διότι είχε υπαχθεί σε έλεγχο από τα, υπό του άρθρου 39 του Ν. 1914/1990, προβλεπόμενα ειδικά συνεργεία. Στην περίπτωση, όμως, αυτή ο μεν Υπουργός των Οικονομικών ή το όργανο στο οποίο έχει μεταβιβασθεί η σχετική αρμοδιότητά του, νομιμοποιείται σε άσκηση προσφυγής, κατά το άρθρο 64 παρ.2 του Κ.Δ.Δ. (Ν. 2717/1999), με αντικείμενο την ακύρωση του εκκαθαριστικού σημειώματος, εντός προθεσμίας ενενήντα ημερών από την έκδοσή του (άρθρο 66 Κ.Φ.Ε.), ο δε Οικονομικός Επιθεωρητής έχει τη δυνατότητα να διατάξει έλεγχο ή επανέλεγχο της περαιωθείσης υποθέσεως, χωρίς να δεσμεύεται από την παρανόμως συντελεσθείσα περαίωση. (ομοφ.)


ΠΟΛ 1241/2011

Παράταση προθεσμίας υποβολής των Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων για την περαίωση υποθέσεων με βάση τις διατάξεις των άρθρων 1 έως 13 του ν. 3888/2010 και υποβολής οφειλόμενων δηλώσεων με βάση τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 4002/2011

ΝΣΚ/6/2016

Επιστροφή πιστωτικού ΦΠΑ επιχείρησης – Εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 7 παρ.2 περ.δ’ του ν. 3888/2010.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η επιχείρηση, η οποία υπήχθη στις διατάξεις των άρθρων 1-13 του ν. 3888/2010 (περαίωση φορολογικών υποθέσεων) και έλαβε επιστροφή ΦΠΑ 90% σύμφωνα με την ΠΟΛ 1073/2004, σε περίπτωση κατά την οποία μετά την περαίωση που επακολούθησε της επιστροφής, η Δ.Ο.Υ. πληροφορήθηκε ότι στις χρήσεις που αφορά η περαίωση η επιχείρηση είχε λάβει εικονικό φορολογικό στοιχείο, οφείλει, να επιστρέψει, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 7 παρ.2 του ν. 3888/2010, το σύνολο του ληφθέντος ποσού εντός μηνός από την ημερομηνία καταβολής του, δεν τίθεται δε ζήτημα επιστροφής στην επιχείρηση ούτε του υπολοίπου ποσοστού 10%. (ομοφ.)


πολ 1035/2011

Περαίωση εκκρεμών υποθέσεων βάσει των διατάξεων των άρθρων 1 έως 13 του ν. 3888/2010

ΠΟΛ 1023/2011

Περαίωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων κατά τις διατάξεις των άρθρων 1 έως 13 του ν.3888/2010

ΠΟΛ 1137/2010

Περιεχόμενο του Εκκαθαριστικού σημειώματος για την περαίωση των ανέλεγκτων υποθέσεων που υπάγονται στη ρύθμιση του κεφαλαίου Α΄ του Ν. 3888/2010

ΠΟΛ 1156/2010

Περαίωση ανέλεγκτων φορολογικών υποθέσεων βάσει των διατάξεων των άρθρων 1 έως 13 του ν.3888/2010, καθώς και των υποθέσεων εκκρεμών καταλογιστικών πράξεων που αφορούν τις υποθέσεις αυτές

ΕλΣυνΤμ.6/844/2018

Προμήθεια οχημάτων:.. ζητείται η ανάκληση της 57/2018 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου....Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τις σκέψεις που προηγήθηκαν (σκέψη ΙΙΓ), το Τμήμα κρίνει ότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση, νομίμως αποκλείστηκε από την διαγωνιστική διαδικασία η προσφορά της "... ... ". Και τούτο διότι, από την οικεία διακήρυξη, με την οποία προκηρύχθηκε διαγωνιστική διαδικασία προμήθειας οχημάτων και παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης προκύπτει ότι η παροχή τεχνικής υποστήριξης και μάλιστα από ιδιόκτητο συνεργείο του προσφέροντος συνιστά προϋπόθεση αφορώσα την τεχνική ικανότητα του προσφέροντος και έχει αναχθεί σε κριτήριο ποιοτικής επιλογής του αναδόχου, αξιολογούμενο κατά το πρώτο στάδιο διεξαγωγής του διαγωνισμού, κατόπιν ελέγχου των οικείων δικαιολογητικών, ανεξαρτήτως του ότι η διακήρυξη απαιτεί την προσκόμιση της σχετικής άδειας λειτουργίας συνεργείου κατά το στάδιο της κατακύρωσης. Τούτο προκύπτει ευχερώς από το γεγονός ότι στο άρθρο 7 παρ. Α.1.3. απαιτείται ρητώς να δηλωθεί στο ΕΕΕΣ (άλλως ΕΕΕΠ) ότι ο υποψήφιος διαθέτει άδεια λειτουργίας (ιδιόκτητου) συνεργείου ή ότι χρησιμοποιεί συνεργαζόμενο συνεργείο για εκτέλεση κάποιων εργασιών επισκευής, ανεξαρτήτως του ότι τα σχετικά έγγραφα ως αποδεικτικά της δήλωσής του θα κατατεθούν μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά κατακύρωσης πριν από την υπογραφή της σύμβασης. ..Ανακαλεί την 57/2018 Πράξη του Στ΄ Κλιμακίου


ΠΟΛ 1187/2011

Ρύθμιση διαδικασίας βεβαίωσης οφειλών και τρόπος καταβολής ποσών που προκύπτουν βάσει των διατάξεων των άρθρων 1 έως 13 του ν.3888/2010 και 18 του ν. 4002/2011.


ΠΟΛ 1224/2011

Παράταση προθεσμίας υποβολής των Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων με βάση τις διατάξεις των άρθρων 1 έως 13 του ν. 3888/2010, υποβολής δηλώσεων με βάση τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 4002/2011,  καταβολής φόρου εισοδήματος που λήγει την 31η Οκτωβρίου 2011, εισφορών και τέλους επιτηδεύματος των άρθρων 29, 30 και 31 του ν. 3986/2011 και υποβολής αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση της παρ. 5α του άρθρου 18 ν. 4002/2011.