×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/445/2011

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Επιστημονικοί Συνεργάτες των Τ.Ε.Ι. – Διδασκαλία μαθημάτων και ασκήσεων σε σχετικά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Εφόσον ρητά στις διατάξεις του άρθρου 5 παρ.1 εδαφ.α’ του Ν 3685/2008 περιλαμβάνονται μεταξύ των προσώπων που δύνανται να αναλαμβάνουν τη διδασκαλία μαθημάτων στα Π.Μ.Σ. και οι διδάσκοντες βάσει του ΠΔ 407/1980, που είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, συνάγεται ότι, υπό την ισχύ των ανωτέρω διατάξεων, δύνανται να αναλάβουν τη διδασκαλία μαθημάτων στα Π.Μ.Σ. των Τ.Ε.Ι. Επιστημονικοί Συνεργάτες που διαθέτουν, ως προϋπόθεση επιλογής στη θέση αυτή, και διδακτορικό δίπλωμα. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/50/2005

Πρόσληψη ή απόσπαση ειδικών επιστημονικών ή μορφωτικών συνεργατών Υπουργείου Εξωτερικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι ειδικοί επιστημονικοί ή μορφωτικοί συνεργάτες της παρ.1 του άρθρου 130 του Οργανισμού του Υπουργείου Εξωτερικών προσλαμβάνονται για τις επί μέρους Διευθύνσεις του Υπουργείου, δύνανται όμως να αποσπώνται σε Αρχή της Εξωτερικής Υπηρεσίας του Υπουργείου τούτου, μόνον, βεβαίως, για την επιστημονική υποστήριξη του έργου της συγκεκριμένης Διευθύνσεως, για το οποίο προσελήφθη ο ειδικός επιστημονικός ή μορφωτικός συνεργάτης.


ΝΣΚ/40/2009

Συμμετοχή ή μη των ερευνητών του Κ.Ε.Π.Ε. στα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
{Εισηγητές: Ν. Μουδάτσος, Θ. Ψυχογυιός, Νομικοί Σύμβουλοι, Α. Τσώνης, Πάρεδρος}. 1) Το Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (Κ.Ε.Π.Ε.), εντάσσεται στα αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα, δεδομένου ότι με τις διατάξεις που διέπουν την ίδρυση και λειτουργία του (ΝΔ 3998/1959, του ΝΔ 4356/1964, του Ν 2579/1998 και του ΠΔ 94/2000), έχει αναγνωρισθεί ως κέντρο, το οποίο σκοπό έχει την προαγωγή της επιστημονικής έρευνας και συνεπώς είναι «αναγνωρισμένο ερευνητικό ίδρυμα» κατά την έννοια των διατάξεων: α) της παρ.3α (εδάφιο δεύτερο) του άρθρου 12 (περί Οργάνωσης και λειτουργίας Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών) του Ν 2083/1992 και β) των παρ.1α (περίπτωση αβ΄) και 4 του άρθρου 5 του Ν 3685/2008 (περί θεσμικού πλαισίου για τις μεταπτυχιακές σπουδές). 2) Οι Ερευνητές του Κ.Ε.Π.Ε. μπορεί, με βάση τις διατάξεις των παρ.3α (εδάφιο δεύτερο) και 5α του άρθρου 12 (περί οργάνωσης και λειτουργίας Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών) του Ν 2083/1992 και των παρ.1α (περίπτωση αβ΄) και 4 του άρθρου 5 του Ν 3685/2008 «Θεσμικό πλαίσιο για τις μεταπτυχιακές σπουδές» και τις προϋποθέσεις και τα προσόντα που ορίζονται σ αυτές: α) να αναλαμβάνουν τη διδασκαλία των μαθημάτων και τις ασκήσεις στα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών, β) να ορίζονται συνεπιβλέποντες για την παρακολούθηση και τον έλεγχο της πορείας των σπουδών των μεταπτυχιακών φοιτητών και γ) να συμμετέχουν στις οικείες Τριμελείς Επιτροπές: ι) για την καθοδήγηση και επίβλεψη αυτών και ιι) για την εξέταση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας αυτών, αφού επιλεγούν προς τούτο από τα αρμόδια όργανα των οικείων Α.Ε.Ι. (ομόφ.)


ΕλΣυν/Κλιμ.1/265/2015

Σύμβουλοι-Συνεργάτες.(...) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η πρόσληψη της φερομένης ως δικαιούχου σε θέση ειδικού συνεργάτη του Δημάρχου ...... είναι μη νόμιμη, καθόσον: α) η προηγηθείσα δημόσια γνωστοποίηση, με την οποία καθορίζεται ως προσόν πρόσληψης η κατοχή, μόνον, πτυχίου ειδίκευσης «Πτυχιούχος Μηχανικός έργων Υποδομής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.)» αποκλείει την προσέλευση πτυχιούχων άλλων Σχολών ή άλλων Τμημάτων Σχολών, με προσανατολισμό στους τομείς εκείνους που συνιστούν το αντικείμενο της συγκεκριμένης προς πλήρωση θέσης, δεδομένου, άλλωστε, ότι η διδασκαλία μαθημάτων στο εν λόγω αντικείμενο περιλαμβάνεται στα προγράμματα σπουδών διαφορετικών αυτοτελών Τμημάτων σε περισσότερα του ενός Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. β) δεν αποδεικνύεται ότι η φερόμενη ως δικαιούχος διαθέτει ειδίκευση σε επιστημονικό ή επαγγελματικό τομέα αρμοδιοτήτων των Ο.Τ.Α., με την έννοια της συστηματικής και σε βάθος ενασχόλησής της με τον οικείο τομέα, όπως απαιτεί η διάταξη του άρθρου 163 παρ. 3 περ. γ΄ του ν. 3584/2007.


ΝΣΚ/243/2011

Νομιμότητα ή μη πρόσληψης μελών ΔΕΠ σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 407/1980 – Μη κατοχή διδακτορικού διπλώματος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 5 του ΠΔ 407/1980, για τη διεξαγωγή διδακτικού, ερευνητικού, επιστημονικού και οργανωτικού έργου σε οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο και επιστημονικό πεδίο τεχνικής θετικής ή θεωρητικής κατεύθυνσης δύνανται να προσλαμβάνονται, με πράξη του οικείου Πρυτάνεως ή του αντιστοίχου Οργάνου Διοίκησης, που εκδίδεται μετά από απόφαση της οικείας Σχολής, επιστήμονες ανεγνωρισμένου επιστημονικού κύρους, οι οποίοι είτε είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, είτε δεν είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, πλην κατέχουν εξαιρετική τεχνική εμπειρία, η οποία δύναται να προκύψει από αναγνωρισμένο επαγγελματικό έργο σε σχετικό επιστημονικό πεδίο, ερευνητική και επιστημονική δραστηριότητα και εμπειρία στην εφαρμογή τεχνικών ή θεωρητικών γνώσεων και μεθόδων, βάσει της οποίας κρίνονται ικανοί για διδασκαλία αυτοδύναμη στο γνωστικό αυτό αντικείμενο. Η πρόσληψη αυτή γίνεται με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, με πλήρη ή μερική απασχόληση, κατά τα ειδικώς προσδιοριζόμενα, στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (προκήρυξη), που εκδίδεται κάθε φορά και με την οποία καθορίζονται οι ουσιώδεις όροι συμμετοχής στη διαδικασία πρόσληψης των ενδιαφερομένων. Παραβίαση ουσιώδους όρου της προκήρυξης από ενδιαφερόμενο υποψήφιο, οδηγεί στην αποπομπή αυτού από την περαιτέρω διαδικασία πρόσληψης. Κατά συνέπεια, είναι μη νόμιμη η πρόσληψη της κ. Μ.Σ., καθόσον δεν διέθετε διδακτορικό δίπλωμα, όπως απαιτούσε η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (προκήρυξη).