×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/498/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Κατάταξη εργαζομένων Δήμου σε προσωποπαγείς θέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή κατ’ άρθρο 32 παρ.1, 2 και 3 του Ν 2508/1997 η κατάταξη σε προσωποπαγείς θέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εργαζομένων σε υπηρεσίες καθαριότητας Δήμου οι οποίοι προσλήφθηκαν με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στις 3-8-1994 και 14-9-1994 έως 31-12-1994 και των οποίων οι συμβάσεις παρατάθηκαν έως 31-12-1997 με αποφάσεις του Δημάρχου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/115/2008

Κατάταξη μουσικών υπηκόων Αλβανίας σε θέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων – Διαδικασία.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Είναι δυνατή η κατάταξη μουσικών υπηκόων Αλβανίας σε συνιστώμενες θέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων «Δήμος Αθηναίων – Μουσικά Σύνολα». Απαιτείται προηγουμένη έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού και κοινοποίηση της εγκριτικής αποφάσεως στη Γενική Γραμματεία Δημοσίας Τάξεως του Υπουργείου Εσωτερικών. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/82/2007

Νομιμότητα συστάσεως θέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από τους Ο.Τ.Α. και τα Νομικά τους Πρόσωπα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι νόμιμη η σύσταση θέσεων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από το Δήμο Νίκαιας και τα εποπτευόμενα από αυτόν Ν.Π.Δ.Δ., προς κατάταξη εργαζομένων, που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 11 του ΠΔ 164/2004.


ΝΣΚ/369/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη υπαλλήλου σε οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 για κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δεν προσμετράται ο χρόνος προηγούμενης απασχόλησής του με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου.


2/67588/0022/2012

ΘΕΜΑ: «Παρέχονται διευκρινήσεις».(Αναφορικά με την κατάταξη σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ./164/2004)

ΝΣΚ/325/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη σε οργανικές θέσεις με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Προϋποθέσεις κατάταξης σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 - Ειδικές κατηγορίες προσωπικού.


ΝΣΚ/115/2000

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Μεταφραστές. Μονιμοποίηση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ. Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος. Οι θέσεις του προσωπικού μεταφραστών - διερμηνέων του άρθρου 19 παρ.9γ του Ν.2594/1998 που υπηρετεί κατά τη δημοσίευση του νόμου 2738/1999 σε θέσεις προσωποπαγείς με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου μπορούν να μετατρέπονται μεν σε οργανικές θέσεις μονίμου προσωπικού διατηρούν όμως τον προσωποπαγή τους χαρακτήρα και μετά την αποχώρηση του προσωπικού αυτού, μετατρέπονται σε θέσεις οργανικές ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου όπως ειδικώς τις προέβλεψε ο νόμος 2594/98, άρθρο 19 παρ.9γ, κατά την οργάνωση της μεταφραστικής υπηρεσίας.


ΙΚΑ/Ε40/487/2011

ΘΕΜΑ : «Ασφαλιστική τακτοποίηση του προσωπικού των σχολικών μονάδων που υπηρετούν σε θέσεις του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου»

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/142/2018

Συγχώνευση Δ.Ε.Υ.Α.-Μη νόμιμη κατάταξη υπαλλήλων σε θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατ’ επίκληση του άρθρου 13 του ν. 4483/2017.Με δεδομένα αυτά, οι εντελλόμενες δαπάνες είναι μη νόμιμες, δεδομένου ότι κατά το χρόνο έκδοσης της κρίσιμης απόφασης για τη συγχώνευση των υφιστάμενων Δ.Ε.Υ.Α. .., .. και...στην ενιαία Δ.Ε.Υ.Α.... οι φερόμενοι ως δικαιούχοι δεν είχαν ενεργές σχέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με τις συγχωνευθείσες Δ.Ε.Υ.Α., οι οποίες να έχουν διαγνωσθεί ως τέτοιου είδους σχέσεις εργασίας είτε με ρητή διοικητική πράξη, το κύρος της οποίας να μην έχει προσβληθεί κατά την προβλεπόμενη διοικητική διαδικασία, ή, σε περίπτωση αμφισβήτησης του χαρακτήρα τους, να έχουν αναγνωριστεί ως σχέσεις εργασίας αορίστου χρόνου με δικαστικές αποφάσεις που να παράγουν δεδικασμένο. (..)Συνεπώς, αφού οι εν λόγω υπάλληλοι δεν συνδέονταν πράγματι κατά τον κρίσιμο χρόνο με τις συγχωνευθείσες, συνεπώς και την απορροφώσα Δ.Ε.Υ.Α. ..., με ενεργές σχέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατά την έννοια του άρθρου 13 του ν. 4483/2017, δεν μπορούσαν να καταταχθούν νομίμως σε θέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στην τελευταία αυτή επιχείρηση κατ’ επίκληση του εν λόγω άρθρου. (..) Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα υπό κρίση χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες είναι μη νόμιμες και αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΕΣ/Τ1/309/2006

Για την κατάταξη υπαλλήλων Δήμων με σχέση εργασίας ιδ. δικαίου ορισμένου χρόνου σε οργανικές θέσεις ιδ. δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, δεν λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος απασχόλησης αυτών σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, που συστήθηκαν ή εποπτεύονται από τους παραπάνω Δήμους.


ΥΠΕΣ/19957/2012

ΘΕΜΑ: Βαθμολογική κατάταξη του προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου των Ο.Τ.Α.(Συνημμένα τα αρ.ΔΙΠΙΔΔ/Α20/909/6777/18-5-2012 και 2/23508/0022/2-4-2012 έγγραφα)