ΝΣΚ/54/2007
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Κ.Ε.). Κανονισμός προσωπικού. Αποδοχές υπαλλήλων της. Έννοια αντιστοιχίας προς εκείνες των δημοτικών υπαλλήλων.Η ρύθμιση του άρθρου 29 του Ν 1832/1989, για την αντιστοιχία των αποδοχών των υπαλλήλων της Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. προς το μισθολόγιο των δημοτικών υπαλλήλων, δεν έχει την έννοια της πλήρους εξομοιώσεως προς αυτό.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/89/2011
Απόσπαση υπαλλήλων των ΤΕΔΚ, ΚΕΔΚΕ και ΕΝΑΕ σε πολιτικά γραφεία μελών της Κυβέρνησης ή Υφυπουργών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι Τοπικές Ενώσεις Δήμων και Κοινοτήτων (Τ.Ε.Δ.Κ.), η Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Κ.Ε.) και η Ένωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος (Ε.Ν.Α.Ε.), αποτελούν φορείς (Ν.Π.Ι.Δ.), που υπάγονται στο δημόσιο τομέα και, ως εκ τούτου, επιτρέπεται η απόσπαση υπαλλήλων τους για την στελέχωση των πολιτικών γραφείων μελών της Κυβέρνησης ή Υφυπουργών. (ομοφ.)
ΝΣΚ/275/2011
Δυνατότητα ή μη χορήγησης βεβαιώσεων αντιστοιχίας πιστοποιητικών σπουδών, που έχουν αποκτηθεί με το πρόγραμμα σπουδών εξ αποστάσεως ή δι’ αλληλογραφίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν υφίσταται νομοθετική πρόβλεψη για την αναγνώριση και αντιστοιχία τίτλων σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποκτηθέντων βάσει προγραμμάτων σπουδών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή δι’ αλληλογραφίας. Στην περίπτωση που ο νομοθέτης ήθελε την αναγνώριση τίτλων σπουδών που αποκτήθηκαν με τη διαδικασία της εξ αποστάσεως φοίτησης και μάθησης, προέβλεψε τούτο ρητώς και έθεσε και τις προϋποθέσεις για την αναγνώριση των τίτλων αυτών. Ως εκ τούτου, ελλείψει νομοθετικής ρυθμίσεως δεν δύναται να αναγνωρισθεί η αντιστοιχία των ως άνω τίτλων προς τους χορηγούμενους από τα ελληνικά σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. (ομοφ.)
ΙΚΑ/Ε21/2/2012
ΘΕΜΑ :« Παροχή οδηγιών σχετικά με τις ασφαλιστικές εισφορές των μισθοδοτουμενων με το νέο μισθολόγιο υπαλλήλων (Ν.4024/2011)» EΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ.:29
ΔΙΔΑΔ/Φ.31.17/882/οικ.21500/2011
ΘΕΜΑ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολόγιο. Οδηγίες για την κατάταξη των υπηρετούντων υπαλλήλων στους βαθμούς βάσει των μεταβατικών διατάξεων (άρθρο 28) του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ 226 Α’/ 27-10.-2011)
Φ.80000/32277/2099/2012
ΘΕΜΑ:«Ασφαλιστικές εισφορές των μισθοδοτούμενων με το νέο μισθολόγιο (ν.4024/2011) υπαλλήλων που δεν υπάγονται στο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό καθεστώς του δημοσίου ούτε συνταξιοδοτούνται με τις δημοσιοϋπαλληλικές διατάξεις.»
ΝΣΚ/252/2004
Συγχώνευση εργοληπτικών επιχειρήσεων προς σύσταση νέας και αναθεώρηση εγγραφής της νέας αυτής επιχείρησης στο Μ.Ε.ΕΠ. Περιορισμοί της διαδικασίας αναθεώρησης εκ των διατάξεων των παρ.35 έως 38 του άρθρου 16 Ν 1418/84.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
1. Σε περίπτωση υποβολής αίτησης αναθεώρησης από εργοληπτική επιχείρηση που προέρχεται από συγχώνευση δύο ή περισσοτέρων επιχειρήσεων, λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή του τύπου κατάταξης ο Συντελεστής Γ αθροιστικά για τις συγχωνευόμενες επιχειρήσεις και υπό τους όρους της παρ.31 του άρθρου 16 Ν 1418/84, όπως ισχύει. 2. Η αντιστοιχία των τάξεων των παρ.35 και 36 δεν μπορεί να τύχει εφαρμογής -μετά την επανάκριση που ήδη έλαβε χώρα το έτος 2002- στις επόμενες αναθεωρήσεις των βεβαιώσεων εγγραφής του Μ.Ε.ΕΠ., γιατί τούτο προκύπτει από την γραμματική διατύπωση των διατάξεων και επιπλέον διότι αν εφαρμοζόταν θα παρεμπόδιζε μόνιμα την δυνατότητα αναβάθμισης της τάξης των εγγεγραμμένων στο Μ.Ε.ΕΠ. επιχειρήσεων, πράγμα που αντιβαίνει στην έννοια της αναθεώρησης του πτυχίου και της αυτονόητης δυνατότητας για αναβάθμιση. Η μη εφαρμογή των περί αντιστοιχίας διατάξεων των ως άνω παραγράφων έχει ως παρεπόμενη συνέπεια την μη εφαρμογή και των διατάξεων των παρ.37 και 38 του άρθρου 16 Ν 1418/84, που λογικά προϋποθέτουν την ισχύ των περί αντιστοιχίας διατάξεων.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)110/2015
Μετάταξη υπαλλήλου Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου, ο οποίος μετατάχθηκε από τον κλάδο ΔΕ Διοικητικού, κατηγορίας ΔΕ, σε κενή θέση κατηγορίας ΤΕ, κλάδου ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού, με βαθμό Γ΄, καθόσον δεν κατείχε τον τίτλο σπουδών που απαιτείται για τη μετάταξή του στη θέση αυτή, διότι κατά την έννοια της παρ. 1 του άρθρου 13 του π.δ/τος 50/2001 (ΦΕΚ Α΄ 39/2001), σε συνδυασμό με τις παρ.1 και 2 του άρθρου 5 του ν. 1865/1989 (ΦΕΚ Α΄ 210/1989), με την παρ. 3 του άρθρου 82 και την παρ.1 του άρθρου 76 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, ο τίτλος σπουδών που πρέπει να κατέχει ο μετατασσόμενος στον κλάδο ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού, μπορεί να είναι πτυχίο Κ.Α.Τ.Ε.Ε. ή ισότιμο προς αυτό ομώνυμο ή αντίστοιχης ειδικότητας πτυχίο. Το πτυχίο, όμως, αυτό Κ.Α.Τ.Ε.Ε. ή το ισότιμό του, πρέπει να είναι ισότιμο προς πτυχίο Τ.Ε.Ι., κατά τα κριτήρια των παρ. 1 και 2 του άρθρου 5 του ν. 1865/1989. Το απολυτήριο του ανωτέρω υπαλλήλου από τεχνική ιδιωτική σχολή ραδιοτηλεγραφητών εμπορικού ναυτικού, είναι μεν ισότιμο με πτυχίο Κ.Α.Τ.Ε.Ε., διετούς διάρκειας σπουδών, και συνεπώς δεν είναι ισότιμο προς πτυχίο Τ.Ε.Ι., κατά το κριτήριο της τριετούς διάρκειας σπουδών που τίθεται με την παρ. 1 του άρθρου 5 του ν. 1865/1989, ανεξαρτήτως της έλλειψης αντιστοιχίας ειδικότητας προς πτυχίο Κ.Α.Τ.Ε.Ε., διότι η ειδικότητα ραδιοτηλεγραφητών δεν υπήρχε σ΄ αυτές τις σχολές, η οποία (αντιστοιχία) πάντως απαιτείται ρητώς τόσο από την παρ. 1 του άρθρου 13 του π.δ/τος 50/2001, όσο και από τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 5 του ν. 1865/1989.
ΝΣΚ/198/2012
Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. – Συνεκτίμηση ή μη τίτλων πρωθύστερου μεταπτυχιακού και μεταγενέστερου προπτυχιακού για τη χορήγηση ισοτιμίας ή και αντιστοιχίας με τίτλο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι δυνατή εκ μέρους του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) η συνεκτίμηση μεταξύ των τίτλων, πρωθύστερου μεταπτυχιακού (master) και μεταγενέστερου προπτυχιακού (bachelor), προκειμένου να χορηγηθεί ισοτιμία ή ισοτιμία και αντιστοιχία με πτυχίο ελληνικού Α.Ε.Ι. (ομοφ.)
ΝΣΚ/373/2008
Υπάλληλοι Υ.Π.Α. – Αποσπάσεις.1.α) Είναι δυνατή η απόσπαση υπαλλήλων της Υ.Π.Α. από την Κεντρική Υπηρεσία σε Περιφερειακές Υπηρεσίες αυτής ή από Περιφερειακές Υπηρεσίες σε άλλες Περιφερειακές Υπηρεσίες αυτής ή ακόμη και από Περιφερειακές Υπηρεσίες στην Κεντρική Υπηρεσία βάσει των διατάξεων του άρθρου 68 του ισχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα, σε περίπτωση δε που πρόκειται για απόσπαση μέχρι τριών (3) μηνών δεν απαιτείται γνωμοδότηση Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Κατά τη μειοψηφήσασα, ως προς το θέμα αυτό, γνώμη του Προέδρου του Τμήματος, τέτοια απόσπαση είναι δυνατή βάσει των διατάξεων του άρθρου 144 του ΠΔ 611/1977, στο οποίο το άρθρο 103 του ΠΔ 56/1986 παραπέμπει. β) Απόσπαση υπαλλήλων της Υ.Π.Α. είναι δυνατή και κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 14 του Ν 1400/1983, πλην μόνο από την Κεντρική της Υπηρεσία σε Περιφερειακές Υπηρεσίες αυτής, που εδρεύουν εκτός του νομού Αττικής. 2. Στη ρύθμιση του άρθρου 13 παρ.2 του Ν 2685/1999 εμπίπτουν οι αποσπάσεις υπαλλήλων της Υ.Π.Α. για τη στελέχωση περιφερειακών αερολιμένων κατά τη θερινή περίοδο, ασχέτως διατάξεων βάσει των οποίων ενεργείται η απόσπαση και ασχέτως του αν η απόσπαση των υπαλλήλων αυτών γίνεται από την Κεντρική Υπηρεσία ή από (άλλη) Περιφερειακή Υπηρεσία της Υ.Π.Α.
ΝΣΚ/333/2001
Επιμελητήρια. Επιχορήγηση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων των Επιμελητηρίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Εφ' όσον ρητώς από το άρθρο 2 Ν 2081/92 επιτρέπεται στα Επιμελητήρια να επιχορηγούν τους συλλόγους των υπαλλήλων των Επιμελητηρίων και εφ' όσον τα Επιμελητήρια επιχορηγούν την Κεντρική Ενωσή των, από τις συνδρομές των μελών των, είναι δυνατή και περαιτέρω επιχορήγηση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων των Επιμελητηρίων, μετά από απόφαση των αρμοδίων οργάνων της από την Κεντρική Ενωσή των.