×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/90/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εκκλησιαστική Εκπαίδευση. Κατάταξη Εφημερίων (Σπουδαστών Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών) σε μισθολογική κατηγορία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ειδική διάταξη του άρθρου 2 (παρ.6) του Β.Δ/τος 45/1968, που ρύθμιζε με προϋποθέσεις ότι οι φοιτητές των τότε Ιερατικών Φροντιστηρίων μετά από τρίμηνη επιτυχή φοίτηση κατατάσσονταν από της χειροτονίας των στη Β μισθολογική κατηγορία εφαρμόζεται υπό τις ίδιες προϋποθέσεις στους σπουδαστές της νυν Ανώτερης Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών (πρώην Ιερατικό Φροντιστήριο).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/18/2020

Έγκριση από το ΥΠ.ΠΟ.Α. της πρόσληψης σε Ιδιωτικά Μουσικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα μουσικοδιδασκάλων αποφοίτων της Σχολής Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής του Ωδείου Αθηνών - Εκπαιδευτική και διοικητική εποπτεία της Σχολής.Είναι σύννομη η έγκριση της πρόσληψης σε Μουσικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, διδακτικού προσωπικού το οποίο κατέχει μη θεωρημένους από το ΥΠ.ΠΟ.Α. τίτλους σπουδών, οι οποίοι εκδόθηκαν από τη Σχολή Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής του Ωδείου Αθηνών σε χρονικό διάστημα που η Σχολή τελούσε υπό την εποπτεία της Ιεράς Συνόδου και του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με τις διατάξεις του α.ν. 182/1936 και του εκδοθέντος σε εκτέλεσή του β.δ. της 10.11.1936 (ομόφωνα).


ΝΣΚ/412/2008

Προσμέτρηση υπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών καθηγητών στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία, ως εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας εκπαιδευτικών, οι οποίοι προσελήφθησαν μεν ως αναπληρωτές καθηγητές για τις ανάγκες της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, πλην, όμως, δεν άσκησαν διδακτικά καθήκοντα αλλά διατέθηκαν σε διοικητικές υπηρεσίες, δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για την κατάταξή τους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, καθόσον οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, κατά το χρονικό διάστημα κατά το οποίο προσελήφθησαν ως αναπληρωτές, δεν παρείχαν διδακτικό έργο, που αποτελεί τη δικαιολογητική βάση για την κατάταξή τους στον πίνακα αυτό. Περαιτέρω, ο χρόνος της ειδικής άδειας που έλαβε εκπαιδευτικός, που είχε το αξίωμα του δημάρχου, θα ληφθεί μεν υπόψη ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας για τη μισθολογική του κ.α. εξέλιξη, πλην, όμως, δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για την κατάταξή του στον πίνακα αναπληρωτών, καθόσον απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβουν οι εκπαιδευτικοί τη σχετική μοριοδότηση είναι η πραγματική παροχή υπηρεσιών διδασκαλίας, γεγονός που εν προκειμένω δεν συντρέχει.


ΝΣΚ/69/2004

Ανάκληση αποδοχής παραιτήσεως πρώην μαθήτριας ΣΜΥ Στρατού Ξηράς κατ’ εφαρμογή του άρθρου 131 ΑΚ και δυνατότητα συμμετοχής της σε εξετάσεις στην ΣΣΕ με την ειδική κατηγορία του Ν 1294/82, μετά την εκτέλεση ακυρωτικής αποφάσεως του Διοικ. Εφετείου Αθηνών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Πρώην μαθήτρια της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών του Στρατού Ξηράς (ΣΜΥ), η οποία υπέβαλε παραίτηση από την ανωτέρω Σχολή που έγινε δεκτή από το αρμόδιο διοικητικό όργανο, μπορεί να θεωρηθεί ως μόνιμος υπαξιωματικός και υπό την ιδιότητα αυτή να λάβει μέρος στις εξετάσεις της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων (ΣΣΕ) με την ειδική κατηγορία του άρθρου 1 παρ.3 του Ν 3298/1955, που προστέθηκε με το άρθρο μόνο παρ.3 του Ν 1294/1982, αφού ληφθούν υπόψη και εκτιμηθούν οι ισχυρισμοί της ότι προέβη στη δήλωση παραιτήσεως, υπό την αφόρητη πίεση εντόνων ψυχικών και συνειδησιακών καταστάσεων λόγω του σοβαροτάτου προβλήματος υγείας του πατέρα της, και, περαιτέρω, ότι κλήθηκε για φοίτηση στη ΣΜΥ σε συμμόρφωση προς ακυρωτική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών το έτος 2001-2002 και όχι το έτος 2000-2001. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/23/2023

Eρωτάται: α) Εάν ήταν ορθή η συγκρότηση του αρμοδίου οργάνου τόσο για τον ορισμό της Εισηγητικής Επιτροπής όσο και για την κρίση ένταξης μονίμου διοικητικού υπαλλήλου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην κατηγορία Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.), β) εάν στην Εισηγητική Επιτροπή για την κρίση ένταξης στην ανωτέρω κατηγορία της Ε.Β., η οποία κατέχει διδακτορικό δίπλωμα, μπορεί να συμπεριλαμβάνεται μέλος Ε.ΔΙ.Π. που δεν κατέχει διδακτορικό δίπλωμα και γ) ποιο όργανο είναι αρμόδιο για τον ορισμό των τριών μελών Ε.ΔΙ.Π. του ιδίου κλάδου και του ιδίου ή συγγενέστερου γνωστικού αντικειμένου για την ένταξη της Ε.Β. στην ανωτέρω κατηγορία.(....)α) Δεν ήταν ορθή η συγκρότηση της Γενικής Συνέλευσης της Σχολής Εφαρμοσμένης Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αρμοδίου οργάνου τόσο για τον ορισμό της Εισηγητικής Επιτροπής όσο και για την απόφαση ένταξης της Ε.Β., μόνιμης διοικητικής υπαλλήλου στην κατηγορία Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.), διότι δεν συμμετείχαν στη Γενική Συνέλευση τρία μέλη Ε.ΔΙ.Π. του ιδίου κλάδου και του ιδίου ή συγγενέστερου γνωστικού αντικειμένου της ίδιας ή ανώτερης βαθμίδας, για την οποία κρίθηκε η Ε.Β., σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 79 παρ. 3 περ. δ΄ του ν.4009/2011 (Α΄ 195), όπως ίσχυαν, και του άρθρου 2 παρ. 4 του π.δ. 118/2002 (Α΄ 99). β) Στην Εισηγητική Επιτροπή για την κρίση ένταξης στην κατηγορία Ε.ΔΙ.Π. της Ε.Β., η οποία κατέχει διδακτορικό δίπλωμα, μπορεί να συμμετέχει μέλος Ε.ΔΙ.Π., που δεν κατέχει διδακτορικό δίπλωμα και γ) Αρμόδιο όργανο για τον ορισμό των τριών μελών Ε.ΔΙ.Π του ιδίου κλάδου και του ιδίου ή συγγενέστερου γνωστικού αντικειμένου της ίδιας ή ανώτερης βαθμίδας για την ένταξη της Ε.Β., ως μόνιμης διοικητικής υπαλλήλου, στην κατηγορία Ε.ΔΙ.Π. σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 79 παρ.3 περ. δ΄ του ν.4009/2011 (Α΄ 195), όπως ίσχυαν, και του άρθρου 2 παρ. 4 του π.δ. 118/2002 (Α΄ 99), που εφαρμόζονται αναλόγως, είναι η Συνέλευση της Σχολής Εφαρμοσμένης Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ομόφωνα).


ΝΣΚ/250/2011

Δικαιούμενοι κατάταξης κατ άρθρο 15 του Ν 3404/2005 στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, πτυχιούχοι Τμημάτων ΑΕΙ, ΤΕΙ και Ανωτέρων Σχολών – Κατηγορίες κατάταξης αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Είναι δυνατή η κατάταξη πτυχιούχων της μίας εκ των δύο κατευθύνσεων, «Συνεχούς Εκπαίδευσης» και «Εκπαίδευσης των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες», του ενιαίου πτυχίου του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στην άλλη κατεύθυνση του ιδίου Τμήματος. β) Είναι δυνατή η κατάταξη πτυχιούχου του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στην κατεύθυνση «Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες» στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. γ) Οι πτυχιούχοι Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (Π.Σ.Ε.) των Τ.Ε.Ι., κατατάσσονται, ως πτυχιούχοι ΤΕΙ σε ξεχωριστό ποσοστό 5% επί του αριθμού των εισακτέων σε κάθε Τμήμα Πανεπιστημίου. δ) Πτυχιούχος της πρώην Ανώτερης Σχολής Επισκεπτριών Αδελφών και Νοσοκόμων, αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας, κατατάσσεται στο ξεχωριστό ποσοστό 5% επί του αριθμού των εισακτέων σε κάθε Τμήμα Πανεπιστημίου, στο οποίο κατατάσσονται οι κάτοχοι πτυχίων Τ.Ε.Ι. ή ισότιμων μ' αυτά. ε) Οι πτυχιούχοι, μετά το 1984, της «Ανωτέρας Σχολής Νοσηλευτριών» του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού δεν δικαιούνται κατάταξης στα Πανεπιστήμια και στα Τ.Ε.Ι. στ) Οι πτυχιούχοι της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.), κατατάσσονται, ως πτυχιούχοι Ανώτερης Σχολής διετούς φοίτησης, σε ποσοστό 2% μαζί με τους πτυχιούχους Πανεπιστημίου, επί του αριθμού των εισακτέων σε κάθε Τμήμα Πανεπιστημίου με έδρα στο Νομό Θεσσαλονίκης. ζ) Οι πτυχιούχοι της πρώην Ανώτερης Δημόσιας Σχολής Εμπορικού Ναυτικού Κεφαλληνίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου και Ηπείρου, κατατάσσονται σε ξεχωριστό ποσοστό 2% επί του αριθμού των εισακτέων σε συναφές Τμήμα Πανεπιστημίου, ως πτυχιούχοι Ανωτέρων Σχολών υπερδιετούς κύκλου σπουδών. η) Πτυχιούχος της Ανώτερης Σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου, κατατάσσεται σε ξεχωριστό ποσοστό 2% επί του αριθμού των εισακτέων σε συναφές Τμήμα Πανεπιστημίου, ως πτυχιούχος Ανώτερης Σχολής υπερδιετούς κύκλου σπουδών. θ) Πτυχιούχος, προ του 2008, της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών, κατατάσσεται σε ξεχωριστό ποσοστό 2% επί του αριθμού των εισακτέων σε συναφές Τμήμα Πανεπιστημίου, ως πτυχιούχος Ανώτερης Σχολής υπερδιετούς κύκλου σπουδών.


ΕΣ/ΤΜ.1/18/2019

Αναδρομικές αποδοχές:..ζητείται η ανάκληση της 299/2018 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο I Τμήμα..Με βάση τα γενόμενα δεκτά στη σκέψη 3, έτσι που έκρινε το Κλιμάκιο ορθά τις διατάξεις του άρθρου 76 του ν. 3584/2007 και του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 4354/2015 ερμήνευσε και εφάρμοσε, ενώ διέλαβε πλήρη και εμπεριστατωμένη αιτιολογία. Επομένως, τα όσα περί του αντιθέτου υποστηρίζονται με την ένδικη αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Περαιτέρω, ο προβαλλόμενος με την αίτηση ισχυρισμός της αιτούσας ότι νομίμως κατατάχθηκε, από 25.4.2018, στο 4ο Μ.Κ. της ανώτερης κατηγορίας (Τ.Ε.), αφού κατείχε, από του διορισμού της (2009), τον ανώτερο τίτλο σπουδών, είναι αβάσιμος, διότι νομικά κρίσιμο γεγονός είναι η κατηγορία στην οποία εντάχθηκε κατά το χρόνο του διορισμού της (Δ.Ε.), σε συνδυασμό με τα καθήκοντα που ασκούσε, που ήταν εκείνα της υπαλλήλου κατηγορίας Δ.Ε.. Επομένως, το γεγονός ότι διέθετε πτυχίο της Ανώτερης Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων ... ήδη από το έτος 1994 δεν δύναται να την εξομοιώσει με υπαλλήλους που εξαρχής εντάχθηκαν στην κατηγορία Τ.Ε., ασκώντας παράλληλα και τα αντίστοιχα καθήκοντα. Τέλος, αλυσιτελώς η αιτούσα επικαλείται τη συνδρομή των προϋποθέσεων εφαρμογής της παρ. 13 του άρθρου 25 του ν. 4354/2015, που προστέθηκε με τα άρθρα 44 του ν. 4569/2018 και 63 του ν. 4587/2018, καθόσον η επίμαχη μισθολογική κατάταξή της έλαβε χώρα σε χρόνο κατά τον οποίο δεν είχε ακόμη θεσπισθεί η εισαχθείσα με την ως άνω παράγραφο νέα ρύθμιση. Άλλωστε, προκειμένου να κριθεί παρεμπιπτόντως από το Ελεγκτικό Συνέδριο η νομιμότητα της γενόμενης μισθολογικής κατάταξης, με βάση τις επικαλούμενες από την αιτούσα διατάξεις, θα έπρεπε, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη 4, η σχετική πράξη μισθολογικής κατάταξής της να είχε εκδοθεί από τα υπηρεσιακά όργανα του Δήμου .... μετά τη θέση σε ισχύ της νέας ρύθμισης (άρθρο 25 παρ. 13 ν. 4354/2015) και κατ’ εφαρμογή της, προϋπόθεση που, εν προκειμένω, δεν πληρούται.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω και μη προβαλλομένου άλλου λόγου, η ένδικη αίτηση πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμη