×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π.Δ. 250/1992

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 138/Α/10.08.1992

Ρύθμιση θεμάτων Υποχρεωτικής Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και θεμάτων λειτουργίας των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

33448 οικ. Φ.109.1/2025

Ρύθμιση θεμάτων εσωτερικής διάρθρωσης και λειτουργίας των Περιφερειακών Κέντρων Επιχειρήσεων (ΠΕ.Κ.Ε.) και των Κινητών Επιχειρησιακών Κέντρων «Κ.Ε.Κ. ΟΛΥΜΠΟΣ» του Πυροσβεστικού Σώματος.


Δ3/382/2000

Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής “με εντολή Υπουργού” στους Διευθυντές των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (ΠΕΚ).


Ν.2621/1998

Ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και άλλες διατάξεις.


57905/Ã2/2002

Ρύθμιση θεμάτων στελέχωσης και λειτουργίας των κέντρων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (ΚΠΕ) καθηκόντων των απασχολουμένων σε αυτά  και των αντίστοιχων θεμάτων και καθηκόντων των Υπευθύνων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (ΠΕ) των τοπικών Δ/νσεων Α/θμιας και Β’ θμιας εκπαίδευσης 

Π.Δ. 234/2000

Ίδρυση Παραρτήματος και Τμημάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.), ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας τους και σύσταση θέσεων προσωπικού.


ΝΣΚ/114/2009

Δυνατότητα αναδρομικής καταβολής αποζημιώσεων δημοσίων υπαλλήλων (εκπαιδευτικών) που εργάστηκαν «κατά μόνας» για την πραγματοποίηση επιμορφωτικών δράσεων στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων από την Ε.Ε. έργων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η εκδοθησόμενη βάσει της εξουσιοδοτικής διάταξης του άρθρου 21 του Ν 3748/2009 κοινή Υπουργική απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, δεν δύναται να δώσει την δυνατότητα καταβολής των κρίσιμων αποζημιώσεων στους παραπάνω εκπαιδευτικούς, διότι δεν έχουν εκδοθεί οι απαιτούμενες αποφάσεις του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αναθέσεως του έργου στους εκπαιδευτικούς αυτούς. β) Η ανωτέρω διάταξη δεν ρυθμίζει θέματα καταβολής αποζημιώσεων για προγράμματα που θα πραγματοποιηθούν στο μέλλον. γ) Βάσει του ανωτέρω νόμου δεν δύνανται να αποζημιωθούν Συντονιστές και Καταχωριστές Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.), ανά πρόγραμμα επιμόρφωσης, διότι ορίζεται ρητά σ αυτόν ότι η πρόσθετη αμοιβή των υπαλλήλων καθορίζεται στη βάση ωριαίας αποζημίωσης.


Π.Δ. 23/2009

Ίδρυση Σχολών και Τμημάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.), καθορισμός περιεχομένου σπουδών αυτών, ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας τους, σύσταση θέσεων προσωπικού.


Π.Δ.200/1999

Ίδρυση Παραρτημάτων, Σχολής και Τμημάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.), μετονομασία Τ.Ε.Ι. και Τμήματος, ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας τους και σύσταση θέσεων προσωπικού.


Π.Δ. 247/2003

Ίδρυση Παραρτημάτων, Σχολής και Τμημάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.), μετονομασία Τμημάτων Τ.Ε.Ι., ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας τους, σύσταση θέσεων προσωπικού των Τ.Ε.Ι. και της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.).


151244/Δ2/2014

Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 35557/Δ2/9.4.2003 (465 Β) υπουργική απόφαση με θέμα: «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημόσιων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει