×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π.Δ. 542/1984

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 542/1984
ΦΕΚ: 201/Α/04.12.1984

Εξουσιοδότηση οργάνων για την καταμέτρηση της χωρητικότητας των Ελληνικών πλόων, καθορισμού τελών, έκδοση και τύπος των σχετικών πιστοποιητικών καταμέτρησης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΔ 54/1989

Τροποποίηση δ/ξεων του Π.Δ. 542/84 «Εξουσιοδότηση οργάνων για την καταμέτρηση της χωρητικότητας των Ελληνικών πλοίων καθορισμός τελών, έκδοση και τύπος των σχετικών πιστοποιητικών καταμέτρησης».


Π.Δ. 382/1995

"Αντικατάσταση των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 και του άρθρου 13 του Π.Δ./τος 542/84 "Εξουσιοδότηση οργάνων για την καταμέτρηση της χωρητικότητας των Ελληνικών πλοίων καθορισμός τελών, έκδοση και τύπος των σχετικών πιστοποιητικών καταμέτρησης"


ΠΔ 56/1990

Τροποποίηση των διατάξεων Π.Δ. 542/84 “Εξουσιοδότηση οργάνων για την καταμέτρηση της χωρητικότητας των Ελληνικών πλοίων, καθορισμός τελών έκδοσης και τύπος των σχετικών πιστοποιητικών καταμέτρησης” (Α 201), όπως τροποποιήθηκε με τα Π.Δ.113/88 (Α 47) και 54/89 (Α26).


Π.Δ. 233/1995

Τροποποίηση του Π.Δ. 542/1984 "Εξουσιοδότηση οργάνων για την καταμέτρηση της χωρητικότητας των Ελληνικών πλοίων, καθορισμός τελών, έκδοση και τύπος των σχετικών πιστοποιητικών καταμέτρησης" (Α 201), όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 56/1990 (Α' 23)

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ από την παρ.1.6. του άρθρου 15 του Π.Δ.32/1997 – ΦΕΚ 35 Α/1997


ΝΣΚ/331/2002

Κοινοτικό Δίκαιο. Βιολογική γεωργία. Συμβάσεις βιολογικής γεωργίας. Σχέδιο Αγροτικής Ανάπτυξης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Αδύνατη η πριν την έγκριση του Σχεδίου Αγροτικής Ανάπτυξης 2000-2006 και την έκδοση σχετικών εθνικών διατάξεων σύναψη νέων συμβάσεων στα πλαίσια του προγράμματος «Βιολογική Γεωργία» ελλείψει θεσμικού πλαισίου. Ακυρότητα σχετικών συμβάσεων που υπεγράφησαν χωρίς νόμιμη εξουσιοδότηση των οργάνων του Δημοσίου.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/33/2019

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ( πραγματοποίηση μουσικοθεατρικής παράστασης):Λαμβανομένων όμως υπ’ όψιν ότι, κατά τα αναφερόμενα στο 2884/ 9.11.2018 έγγραφο του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας - Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου , η προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών από πλευράς της αναδόχου (όπως φορολογικής ενημερότητας και ποινικού μητρώου) έλαβε χώρα εκ των υστέρων λόγω «λανθασμένης επικοινωνίας» μεταξύ των μερών (αρμόδιας υπηρεσίας Δήμου  και αναδόχου), το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι δεν προέκυψε πρόθεση καταστρατήγησης των εφαρμοστέων διατάξεων από πλευράς των οργάνων του Δήμου , με συνέπεια να δύναται να αποδοθεί σε συγγνωστή πλάνη η επιλογή του Δήμου να αρκεστεί στην υποβολή των σχετικών πιστοποιητικών ως δικαιολογητικών πληρωμής του εντάλματος (πρβλ. και τελ. εδ. της παρ. 2 του άρθρου 73 του ν. 4412/2016), η 


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/178/2019

Ηχητική κάλυψη πολιτιστικών- αθλητικών εκδηλέωσεων...:Με τα δεδομένα αυτά, η δαπάνη προς πληρωμή της οποίας εκδόθηκε το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν είναι νόμιμη, διότι ο φερόμενος ως δικαιούχος δεν είχε προσκομίσει ενώπιον του Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. απόσπασμα ποινικού μητρώου και πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας κατά το χρόνο έκδοσης της απόφασης περί απευθείας ανάθεσης σε αυτόν της παροχής των άνω υπηρεσιών. Ωστόσο, δεν προέκυψε πρόθεση καταστρατήγησης των εφαρμοστέων διατάξεων από πλευράς των οργάνων του Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. (647/27.3.2019 έγγραφο του Προέδρου του Οργανισμού), με συνέπεια να δύναται να αποδοθεί σε συγγνωστή πλάνη αυτών η θεώρηση ότι αρκεί η υποβολή των σχετικών πιστοποιητικών ως δικαιολογη-τικών πληρωμής του χρηματικού εντάλματος (πρβλ. και τελ. εδ. της παρ. 2 του άρθρου 73 του ν.4412/2016, πρβλ. και Ελ.Συν. Κ.Π.Ε.Δ. VII Τμ. 288, 92, 63/2019, 262, 155/2018). Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης. 


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/288/2019

Προμήθεια και τοποθέτηση ευρυζωνικής δικτυακής υποδομής:..Με τα δεδομένα αυτά η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη διότι   η ανάδοχος δεν απέδειξε ότι, κατά το χρόνο της απευθείας ανάθεσης, δεν συνέτρεχαν στο πρόσωπό της οι προβλεπόμενοι στο άρθρο 73 του ν. 4412/2016 λόγοι αποκλεισμού από τις διαδικασίες σύναψης δημόσιας σύμβασης. Όφειλε, δηλαδή, να προσκομίσει κατά το χρόνο αυτό αντίγραφα ποινικού μητρώου και αποδεικτικό ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας, η δε προσκόμισή τους εκ των υστέρων δεν θεραπεύει την εν λόγω πλημμέλεια, καθώς η μη ύπαρξη των κωλυμάτων αυτών πρέπει να αποδεικνύεται πριν την απόφαση ανάθεσης. Ωστόσο, λαμβανομένου υπόψη ότι η υποχρέωση προσκόμισης των σχετικών δικαιολογητικών που ορίζονται στο άρθρο 80 του νόμου 4412/2016 για τις συμβάσεις άνω των 2.500,00 ευρώ, όπως εν προκειμένω, θεσπίσθηκε με την  παρ. 9 του άρθρου 107 του ν. 4497/2017, η οποία άρχισε να ισχύει από 13.11.2017, ήτοι μόλις ένα μήνα πριν από την 71/18.12.2017 απόφαση ανάθεσης του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου ..., δεν προέκυψε πρόθεση καταστρατήγησης των εφαρμοστέων διατάξεων από πλευράς των οργάνων του Λιμενικού Ταμείου, με συνέπεια να δύναται να αποδοθεί σε συγγνωστή πλάνη η επιλογή τους να αρκεστούν στην υποβολή των σχετικών πιστοποιητικών ως δικαιολο-γητικών πληρωμής του εντάλματος (πρβλ. και τελ. εδ. της παρ. 2 του άρθρου 73 του ν. 4412/2016), η νομιμότητα και πληρότητα των οποίων δεν αμφισβητείται από την Επίτροπο.Κατ’ ακολουθία, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, εντούτοις το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/7/2003

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΤΕΛΗ:Στην προκειμένη περίπτωση από τα στοιχεία του φακέλου, και ειδικότερα τα συνημμένα στο επίμαχο χρηματικό ένταλμα δικαιολογητικά,  προκύπτει ότι με αυτό δίδεται η εντολή πληρωμής στην ανώνυμη εταιρεία …. τηλεφωνικών τελών για συνδιαλέξεις που πραγματοποιήθηκαν από τις υπηρεσίες και τους παιδικούς σταθμούς του Δημοτικού βρεφοκομείου ......., κατά την περίοδο από 15.4 έως 20.6.2002. Πλην, όμως, από τις πράξεις εξοφλήσεως που έχουν αποτυπωθεί με μηχανικό μέσο στους οικείους λογαριασμούς, οι οποίοι αποτελούν δικαιολογητικό εκδόσεως του εντάλματος, προκύπτει ότι το χρηματικό ποσό,  για το οποίο φέρεται ως πιστωτής η …..., έχει ήδη καταβληθεί σ’ αυτήν πριν από την έκδοση του επίμαχου χρηματικού εντάλματος. Συνεπώς, διά της καταβολής αυτής, την οποία άλλωστε δεν αμφισβητεί το Βρεφοκομείο, έχει αποσβεσθεί η αξίωσή της έναντι τούτου. Σύμφωνα δε με την προεκτεθείσα νομική σκέψη, το κρινόμενο χρηματικό ένταλμα, που αποβλέπει στην καταβολή μη υφισταμένου χρέους, δεν περιέχει νόμιμη δαπάνη, και, ως εκ τούτου, δε θα έπρεπε να θεωρηθεί, κατά τον βασίμως προβαλλόμενο από την Επίτροπο λόγο.  Πλην, όμως, ενόψει των προβαλλομένων από το ελεγχόμενο ΄Ιδρυμα ισχυρισμών περί τηρήσεως της ενλόγω παράτυπης διαδικασίας εκ παραδρομής λόγω της πρόσφατης υπαγωγής του στον προληπτικό έλεγχο και του κινδύνου διακοπής των τηλεφωνικών συνδέσεων σε περίπτωση καθυστερήσεως εξοφλήσεως των σχετικών λογαριασμών, οι οποίοι δεν είχαν περιέλθει εγκαίρως στην κεντρική υπηρεσία προς εξόφληση από τα διάσπαρτα εργοτάξια και παιδικούς σταθμούς του Βρεφοκομείου, και δεδομένου ότι δεν υπάρχει στην κρινομένη υπόθεση κίνδυνος διπλοπληρωμής της…, λόγω της μείζονος αξιοπιστίας της, το Τμήμα κρίνει ότι  το επίμαχο χρηματικό ένταλμα θα ηδύνατο να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης των οργάνων που το εξέδωσαν, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος, σε βάρος των πιστώσεων του οποίου έχει εκδοθεί.


ΝΣΚ/426/2002

Περιφερειακά Συστήματα Υγείας (ΠεΣΥ). Μεταβίβαση στα ΠεΣΥ και αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων των αποκεντρωμένων μονάδων τους. Αρμοδιότητα των οργάνων των ΠεΣΥ. Δικαστική εκπροσώπηση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η μεταβίβαση στα ΠεΣΥ των περιουσιακών στοιχείων των αποκεντρωμένων μονάδων του γίνεται αυτοδικαίως, χωρίς την τήρηση οποιουδήποτε τύπου και επομένως δεν απαιτείται η μεταγραφή στο οικείο υποθηκοφυλακείο οποιασδήποτε πράξης ή συμβολαίου. –Αρμόδιο να αποφασίζει για την αξιοποίηση των περιουσιακών αυτών στοιχείων είναι το Διοικητικό Συμβούλιο του οικείου ΠεΣΥ. Κατά τη σύνταξη δε των πράξεων αγοραπωλησίας κλπ, ως εκπρόσωπος των ΠεΣΥ, συμβάλλεται ο Πρόεδρος αυτού. –Κατ εξαίρεση αρμόδιο όργανο για να αποφασίζει για την αποδοχή δωρεών ή κληροδοτημάτων υπέρ συγκεκριμένου νοσοκομείου, καθώς και για την αξιοποίηση αυτών είναι το Συμβούλιο Διοίκησης του ίδιου του Νοσοκομείου. –Κατά τη σύνταξη των σχετικών πράξεων, στις περιπτώσεις αυτές το Νοσοκομείο εκπροσωπείται από τον Διοικητή του. –Στις δίκες, που αφορούν την κυριότητα και τα λοιπά εμπράγματα δικαιώματα επί της ακίνητης ή κινητής περιουσίας των Νοσοκομείων και των Κέντρων Υγείας διάδικος είναι το Νομικό Πρόσωπο του οικείου ΠεΣΥ, το οποίο εκπροσωπείται από τον Διοικητή του. Κατ εξαίρεση όμως, αν οι δίκες αυτές αφορούν σε περιουσιακά στοιχεία, τα οποία περιήλθαν σε συγκεκριμένο Νοσοκομείο από δωρεά ή κληροδότημα, διάδικος είναι το ίδιο το Νοσοκομείο, το οποίο εκπροσωπείται από τον Διοικητή του. –Διάδικος όμως στις δίκες, που αφορούν τη διαχείριση και τη χρήση των ως άνω περιουσιακών στοιχείων (μισθωτικές διαφορές κλπ) είναι οι ίδιες οι αποκεντρωμένες και ανεξάρτητες υπηρεσιακές μονάδες. –Σε περίπτωση κηρύξεως αναγκαστικής απαλλοτριώσεως σε βάρος ακινήτων Νοσοκομείων του ΕΣΥ ή Κέντρων Υγείας, δικαιούχος της αποζημιώσεως, που καθορίζεται, είτε δικαστικώς, είτε εξωδίκως είναι το Νομικό Πρόσωπο του ΠεΣΥ. –Διάδικος στις δίκες αυτές περί καθορισμού τιμής μονάδος αποζημιώσεως και αναγνωρίσεως των δικαιούχων αυτής είναι το ΠεΣΥ, εκπροσωπούμενο από τον Διοικητή του.