Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π2-42939/2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4781/2021
ΦΕΚ: 4351/Β/16.08.2022

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.


Κατάσταση τρέχοντος εγγράφου: ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ Π2-14772/2023-ΦΕΚ:2008/Β/29.03.2023 (ΙΣΧΥΣ ΑΠΟ 1/1/2024)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεωρήση Π2 – 42939-2022-25.4.2023.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 25/04/2023

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ Π2-58105/2022-ΦΕΚ:5875/Β/21.11.2022

Σχετικά Έγγραφα

Π2-931/2024

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών. 


Π2 – 52396/2020

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.


Π2-45013/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Π2-14772/21.03.2023 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 2008 και διόρθωση σφάλματος Β’ 2647). 


Π2-58105/2022

Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Π2-42939/09.08.2022 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 4351).


Π2-14772/2023

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ Π2-931/2024-ΦΕΚ:211/Β/16.01.2024.


Π2/29243/2020

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.

Καταργήθηκε με το άρθρο 3 της Π2 –52396/2020,ΦΕΚ: 5274/Β/30.11.2020


9497/2022

Συμπληρωματικός κατάλογος Αρχών Εξωτερικής Υπηρεσίας κατ’ εξουσιοδότηση του εδαφίου β΄ της παρ. 3 του άρθρου 326 ν. 4781/2021 - Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Α.Π 45058/6.9.2021 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών (Β΄ 4352).


57665/2022

Δεύτερος Συμπληρωματικός Κατάλογος Αρχών Εξωτερικής Υπηρεσίας κατ’ εξουσιοδότηση του δευτέρου εδαφίου της παρ. 3 του άρθρου 326 του ν. 4781/2021 - τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. 45058/6.9.2021 (Β’ 4352) απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών, όπως αυτή τροποποιήθηκε - συμπληρώθηκε με την υπ’ αρ. 9497/9.3.2022 (Β’ 1210) όμοια. 


22669/2023

Τρίτος συμπληρωματικός Κατάλογος Αρχών Εξωτερικής Υπηρεσίας κατ’ εξουσιοδότηση του εδαφίου β’ της παρ. 3 του άρθρου 326 του ν. 4781/2021 - Τροποποίηση-συμπλήρωση της υπό στοιχεία Α.Π. 45058/6.9.2021 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών (Β’ 4352), όπως αυτή τροποποιήθηκε - συμπληρώθηκε με τις υπό στοιχεία Α.Π. 9497/9.3.2022 (Β’ 1210) και Α.Π. 57665/13.10.2022 (Β’ 5514) όμοιες.


ΕΣ/ΤΜ.1/24/2015

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ::Αίτηση  ανάκλησης της 192/2014(...) Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα Με την υπό κρίση αίτηση, το Νοσοκομείο υποστηρίζει ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν ήταν αναγκαία η χορήγηση προηγούμενης άδειας στους ενδιαφερόμενους υπαλλήλους για την άσκηση ιδιωτικού έργου, αφού το έργο που ανέλαβαν αποσκοπούσε στην εξυπηρέτηση αναγκών του ίδιου του Νοσοκομείου, και όχι ιδιώτη εργοδότη. Πλην όμως, ο λόγος αυτός είναι αβάσιμος, διότι, όπως έγινε δεκτό ανωτέρω, η χορήγηση άδειας για την άσκηση ιδιωτικού έργου είναι σε κάθε περίπτωση απαραίτητη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του Υπαλληλικού Κώδικα, ακόμη και όταν το έργο παρέχεται προς δημόσιους φορείς.  Περαιτέρω, το Νοσοκομείο υποστηρίζει ότι δεν ήταν αναγκαία η γνώμη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, η οποία, κατά τον ισχυρισμό αυτόν, ουδέποτε θα μπορούσε να είναι αρνητική, αφού το έργο που ανέλαβαν οι ανωτέρω υπάλληλοι ήταν, ενόψει του αντικειμένου του, συμβατό με τα υπαλληλικά τους καθήκοντα και δεν μείωνε το κύρος της υπηρεσίας, παράλληλα δε, το έργο εκτελέστηκε εκτός ωραρίου υπηρεσίας και δεν παρεμπόδισε την ομαλή εκτέλεση των κυρίων καθηκόντων τους.  Ωστόσο, ο ισχυρισμός αυτός είναι ομοίως αβάσιμος, διότι η προηγούμενη της άδειας σύμφωνη γνωμοδότηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου προβλέπεται ως ουσιώδης τύπος της διαδικασίας, αφού το όργανο αυτό διαπιστώνει τη συνδρομή των προϋποθέσεων για την επιτρεπτή άσκηση ιδιωτικού έργου από τους υπαλλήλους, εκτιμώντας τόσο τις υποχρεώσεις και τα υπηρεσιακά καθήκοντα των αιτούντων την άδεια, όσο και τις πραγματικές ανάγκες του Νοσοκομείου, συνεπώς, ο τύπος αυτός δεν είναι δυνατόν να παραλειφθεί ούτε να προεξοφληθεί η θετική κρίση του οργάνου αυτού.  Τέλος, το Νοσοκομείο, επαναφέροντας τους αρχικούς ισχυρισμούς του, υποστηρίζει ότι η παράλειψη χορήγησης άδειας στους ανωτέρω υπαλλήλους δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα, αλλά στη μη λειτουργία κατά το κρίσιμο διάστημα του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, ήταν δε επιτακτική η άμεση εκτέλεση του ανατεθέντος σε αυτούς έργου,  προκειμένου να υλοποιήσει το Νοσοκομείο τις υποχρεώσεις που είχε αναλάβει με την από 25.6.2012 προγραμματική σύμβαση και να αποφύγει τις επαπειλούμενες ποινικές ρήτρες, σε περίπτωση καθυστερήσεων, δεδομένου άλλωστε ότι η πρόσληψη από το Νοσοκομείο εξωτερικών συνεργατών για την εκτέλεση του ίδιου έργου ήταν αδύνατη μετά την άρνηση του ΑΣΕΠ να εγκρίνει τέτοιου είδους προσλήψεις.  Ο ισχυρισμός αυτός είναι αβάσιμος, πρωτίστως διότι η παράλειψη τήρησης του ουσιώδους, κατά τα ανωτέρω, τύπου καθιστά μη νόμιμη την ανάθεση ιδιωτικού έργου στους φερόμενους ως δικαιούχους του εντάλματος υπαλλήλους, χωρίς να τίθεται ως προϋπόθεση η υπαιτιότητα των τελευταίων, σε κάθε περίπτωση δε, διότι τόσο το Νοσοκομείο όσο και οι ενδιαφερόμενοι γνώριζαν την υποχρέωση τήρησης του τύπου αυτού, που άλλωστε είχε επισημανθεί και με την 4052/13.3.2013 απόφαση του Διοικητή του Νοσοκομείου. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τις επαπειλούμενες συνέπειες από την υπερημερία του Νοσοκομείου κατά την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του από την προγραμματική σύμβαση, καθώς και την πραγματική αδυναμία τήρησης του προβλεπόμενου τύπου κατά το κρίσιμο διάστημα, το Τμήμα κρίνει ότι η Διοίκηση του Νοσοκομείου, από συγγνωστή πλάνη και χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων, θεώρησε νόμιμη τη ανάθεση των κρίσιμων εργασιών στους ανωτέρω υπαλλήλους και για τον λόγο αυτόν, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα μπορούσε να θεωρηθεί, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2014, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει. (...)Δέχεται την αίτηση