Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΠΔ 60/1997

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 60/1997
ΦΕΚ: 53/Α/15.04.1997

Διαφάνεια ως προς την απασχόληση σε Υπηρεσίες Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και την πραγματοποιοηθείσα διαφημιστική δαπάνη του ευρυτέρου Δημόσιου τομέα


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΔ 261/1997

Για τη διαφάνεια στην διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα από τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.


ΥΠ.ΕΣ/8355/2016

Υποβολή καταστάσεων απασχολουμένων σε Γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/128/2018

Παροχή υπηρεσιών:. Με δεδομένα όσα εκτέθηκαν πρέπει να γίνουν δεκτά τα ακόλουθα: Οι ανατεθείσες με την από 8.3.2018 σύμβαση υπηρεσίες, συνιστάμενες κυρίως στην ενημέρωση του κοινού επί ζητημάτων που σχετίζονται με τον Δήμο (ανακοινώσεων, δράσεων και λοιπών συναφών ειδήσεων) μέσω σχετικών αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του, σύνταξης και προώθησης δελτίων τύπου προς τους δημοσιογράφους και επικοινωνίας με τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, συγκαταλέγονται στις αρμοδιότητες του Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ο.Ε.Υ. αυτού. Οι υπηρεσίες αυτές, ως εκ του αντικειμένου τους, δεν είναι ποσοτικά και χρονικά προσδιορισμένες, αφού ανάγονται στη συνήθη λειτουργική δραστηριότητα Γραφείου του Δήμου, ούτε απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις για την εκτέλεση τους, όπως προκύπτει από το ότι αφενός η σχετική δαπάνη προϋπολογίσθηκε με βάση τις αποδοχές υπαλλήλου ειδικότητας ΔΕ Διοικητικού χωρίς εμπειρία, αφετέρου η ανάδοχος είναι, σύμφωνα με το βιογραφικό σημείωμα που προσκόμισε, απόφοιτη Λυκείου. Δοθέντος ότι στο Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων δεν υπηρετεί προσωπικό, ο Δήμος όφειλε, προκειμένου να προβεί στη στελέχωσή του, να εφαρμόσει τη διαδικασία των άρθρων 2 και 3 της Π.Υ.Σ. 33/2006 (Α΄ 280),  η ισχύς της οποίας έχει παραταθεί έως 31.12.2018 (Π.Υ.Σ. 25/2017 - Α΄ 199),  για τη διενέργεια προσλήψεων και διορισμών κατ’ εξαίρεση του κανόνα περί αναστολής αυτών, ήτοι κατόπιν έγκρισης της αρμόδιας Επιτροπής και τήρησης των διατάξεων του ν. 2190/1994.(...)Κατ’ ακολουθία όσων ανωτέρω εκτέθηκαν, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί


745/12/2015

Επανένταξη στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και οργάνωση του Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών για τη διαχείριση ερωτημάτων/αιτημάτων/καταγγελιών καταναλωτών προς την ΕΕΤΤ − Λειτουργία και καθορισμός των αρμοδιοτήτων του ΤΕΚ σύμφωνα με το Π.δ. 387/2002 (ΦΕΚ 335/Α΄/2002).

ΝΣΚ/56/2012

Τοποθέτηση Προϊσταμένου στο Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του Υπουργείου Εσωτερικών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από τις ισχύουσες διατάξεις, οι οποίες αφορούν τη βαθμολογική εξέλιξη και την τοποθέτηση προϊσταμένων οργανικών μονάδων για το προσωπικό του Δημοσίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, δεν προβλέπεται η τοποθέτηση Προϊσταμένου στο Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, το οποίο έχει συσταθεί στο Υπουργείο Εσωτερικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.1943/1991. (ομοφ.)


2/72939/0026/2004

Επίλυση διαφωνίας σχετικά με δαπάνη Δημοσίων σχέσεων Ν.Α.Φλώρινας.


2/51860/0026/2004

Επίλυση διαφωνίας σχετικά με δαπάνη δημοσίων σχέσεων Ν.Α,Μεσσηνίας


2024589/1996

Κοινοποίηση Υπουργικής Απόφασης που εκδόθηκε κατ ' εξουσιοδότηση της παρ . 4 του άρθρου 22 του Ν .2362/95 «Περί Δημόσιου Λογιστικού κ . λπ . » .αναφορικά με τον καθορισμό δαπανών δημοσίων σχέσεων


ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.11216/2025

Σύσταση και συγκρότηση Επιτροπής Διενέργειας Δημόσιου Διεθνούς Ανοικτού Ηλεκτρονικού διαγωνισμού που αφορά την υλοποίηση από το Υπουργείο του Υποέργου 17 με τίτλο: «Μηχανισμός χαρτογράφησης, παρακολούθησης και προβολής δράσεων ανθρώπινου δυναμικού δημόσιου τομέα και δημόσιας διοίκησης» και του Υποέργου 18 με τίτλο «Στρατηγική και Εργαλεία για τη στοχευμένη πληροφόρηση των πολιτών για την απασχόληση και τη σταδιοδρομία στο δημόσιο» του έργου «SUB4. Αναβάθμιση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού του Δημόσιου Τομέα» με MIS: 5150174.


ΕλΣυνΚλ.Τμ.4/108/2018

Παροχή υπηρεσιών γραφείου τύπου: Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙ, ΙΙΙ και ΙV της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει τα εξής: α) Δεν είναι νόμιμη η ανάθεση από την ... της παροχής των επίμαχων υπηρεσιών στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου εντάλματος εταιρεία, καθώς, με τη συναφθείσα σύμβαση, καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Αρχής. Και τούτο διότι οι ανατεθείσες υπηρεσίες ανάγονται στη συνήθη λειτουργική δραστηριότητα της Αρχής, όπως προκύπτει τόσο από το άρθρο 11 (πρώην 10) του ν. 3832/2010, που αναφέρεται στις αρμοδιότητες της .., στις οποίες περιλαμβάνεται και η έγκαιρη, έγκυρη και αποτελεσματική διάχυση της στατιστικής πληροφόρησης, όσο και από τον ισχύοντα μέχρι σήμερα Οργανισμό της Γενικής Γραμματείας Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (π.δ. 226/2000), στον οποίο προβλέπεται Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, με αρμοδιότητες συναφείς με αυτές της ανατεθείσας σύμβασης. Το γεγονός δε ότι στον ισχύοντα μέχρι σήμερα Οργανισμό (π.δ. 226/2000) αν και προβλέπεται η σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, δεν προβλέπεται, κατά τους ισχυρισμούς της ..., η στελέχωσή του με υπαλλήλους που να διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με τις δραστηριότητές του, δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι επίμαχες υπηρεσίες καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, όπως άλλωστε καταδεικνύεται από τις προηγούμενες αποφάσεις της Αρχής .. περί ανάθεσης συναφών υπηρεσιών.(..) Κατόπιν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.