ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/79390/2713/2024
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/78392/2420/2023
Καθορισμός ετήσιας συνδρομής των κυνηγών στους αναγνωρισμένους από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κυνηγετικούς Συλλόγους.
ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/71144/2168/2021
Καθορισμός ετήσιας συνδρομής των κυνηγών στους αναγνωρισμένους από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κυνηγετικούς Συλλόγους.
171850/1117/2018
Καθορισμός ετήσιας συνδρομής των κυνηγών στους αναγνωρισμένους Κυνηγετικούς Συλλόγους.
173804/2136/2012
Καθορισμός ετήσιας συνδρομής των κυνηγών στους αναγνωρισμένους Κυνηγετικούς Συλλόγους.
ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/4436/104/2022
Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/ 71052/2165/26-07-2021 απόφασης του Υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Ρυθμίσεις θήρας για την κυνηγετική περίοδο 2021 - 2022» (Β’ 3515).
ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/19752/739/2021
Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/68735/1777/14-7-2020 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας με θέμα «Ρυθμίσεις θήρας για την κυνηγετική περίοδο 2020 - 2021» (Β’ 3053), όπως αυτή τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/6742/253/23.01.2021 απόφαση του Υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας (Β’ 190).
ΥΠΕΝ/ΔΠΔ/40638/2446/2023
Καθορισμός οργάνου που γνωμοδοτεί σε θέματα ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων υλοποίησης των Έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με υπουργείο ευθύνης το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
54689/2067/2025
Καταμέτρηση δασικών προϊόντων μετά από μεγάλες φυσικές καταστροφές. ΑΔΑ:ΨΛΠΚ4653Π8-Τ7Υ
ΣΧΕΤ.: 1.Οι διατάξεις του Ν.Δ. 86/1969, όπως ισχύει.
2. Οι διατάξεις του Π.Δ. 19/30 Νοεμ. 1928 «Περί διαχειρίσεως Δασών, κανονισμού και τρόπου υλοτομίας, Δασικής φορολογίας και μισθώματος, διαθέσεως δασικών προϊόντων, ενοικιάσεως φόρου ρητίνης κλπ. ρητινοσυλλογής και ρητινοκαλλιεργείας κλπ» (ΦΕΚ 252/Α/30.11.1928).
3.Η με αριθμ. πρωτ. ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/117627/3873/08-12-2021 εγκύκλιο του Υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Γενικές οδηγίες – Κατευθύνσεις για την διαχείριση και αξιοποίηση της ξυλείας των καμένων δασών» (ΑΔΑ: 6ΖΔ54653Π8-ΜΨΔ).
4. Η με Α.Π. ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/105934/3418/16.10.2023 Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Πίνακας Διατίμησης Δασικών Προϊόντων, διαχειριστικού έτους 2023» (6013 Β΄).
5.Το με αριθμ. πρωτ. 162860/02.5.2025 έγγραφο του Δασαρχείου Αλεξανδρούπολης (Α.Π. Εισερχ. ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/47096/1725/05-05-2025).
ΥΠΕΝ/ΓΔΕ/56188/2182/2025
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 123647/6827/12.11.2024 κοινής απόφασης των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Χορήγηση επιδόματος θέρμανσης για τη χειμερινή περίοδο 2024-2025 και καθορισμός του ύψους, των δικαιούχων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας χορήγησης αυτού» (Β’ 6249).
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/64/2016
ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ: Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, δεδομένου ότι η κρίσιμη, εγκριτική της μετακίνησης 42/30.1.2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αναρτήθηκε στο πρόγραμμα «Διαύγεια» και επομένως, απέκτησε ισχύ, στις 18.3.2015, ήτοι προφανώς μετά από την πραγματοποίηση της τελευταίας, ενώ δεν αναπτύσσει αναδρομική ισχύ, τούτο δε, ανεξαρτήτως της, επίσης μεταγενέστερης της πραγματοποίησης της δαπάνης, έκδοσης και ανάρτησης στο διαδίκτυο και της απόφασης ανάληψης της αντίστοιχης υποχρέωσης και διάθεσης της πίστωσης. Η προσκόμιση, άλλωστε, από τον ενδιαφερόμενο Δήμο της εν λόγω εγκριτικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου σε ορθή επανάληψη, με την αναφορά, στο σώμα της, της μετάβασης στην Αθήνα και του φερόμενου ως δικαιούχου δεν αρκεί, για να θεραπεύσει την ως άνω διαπιστωθείσα πλημμέλεια. Περαιτέρω, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος ο προβαλλόμενος με το έγγραφο επανυποβολής ισχυρισμός του Δήμου ... περί συνδρομής λόγων συγγνωστής πλάνης στο πρόσωπό του, αφενός διότι οι εφαρμοστέες εν προκειμένω διατάξεις των άρθρων 140 του ν. 3463/2006 και 2 του ν. 3861/2010 είναι αρκούντως σαφείς και, αφετέρου, διότι η συγκεκριμένη παράλειψη δεν δύναται, σε κάθε περίπτωση, να καλυφθεί από το χρόνο ανάρτησης, στις 21.7.2015, στο διαδίκτυο του επίμαχου χρηματικού εντάλματος (Α.Δ.Α. .... – Γ1Φ), όπως υποστηρίζει ο ενδιαφερόμενος Δήμος. Επίσης, ως προς το τμήμα της δαπάνης που αφορά στα έξοδα μετακίνησης του Αντιδημάρχου στην πόλη των Αθηνών με ταξί, δεν αποδεικνύεται από τα στοιχεία του φακέλου ότι ήταν αδύνατη η εξυπηρέτησή του με τα υπάρχοντα συγκοινωνιακά μέσα, με προορισμό το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας ή, έστω, ότι ο Αντιδήμαρχος μετέφερε μεγάλο όγκο έγγραφου αρχείου, απορριπτομένου ως αβασίμου, ενόψει της ρητής διατύπωσης των κείμενων διατάξεων, του προβαλλόμενου με το έγγραφο επανυποβολής ισχυρισμού περί μη πρόθεσης καταστρατήγησης της αρχής της οικονομικότητας εκ μέρους των αρμοδίων δημοτικών οργάνων και δεδομένου, περαιτέρω, ότι η προτεινόμενη από το Δήμο εξισορρόπηση του κόστους της μίσθωσης του ταξί από τη μη καταβολή της ημερήσιας αποζημίωσης, την οποία ο φερόμενος ως δικαιούχος δικαιούται, δεν έχει όμως ακόμη λάβει, δεν προβλέπεται στο νόμο. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το 116, οικονομικού έτους 2015, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Δήμου ..., ποσού 191,10 ευρώ, δεν πρέπει να θεωρηθεί.