×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1115/02/2024

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4727/2020, 4070/2012
ΦΕΚ: 3831/Β/03.07.2024

Καθορισμός κριτηρίων για την ακρίβεια και την αξιοπιστία των παρεχόμενων πληροφοριών για τον εντοπισμό του καλούντος τον αριθμό έκτακτης ανάγκης 112.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/156/2017

Δυνατότητα σύναψης συμφωνίας μεταξύ Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ) και τρίτους παρόχους υπηρεσιών στο πλαίσιο λειτουργίας της Υπηρεσίας Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης 112 (ΥΚΕΑ 112). – Λειτουργία κέντρου e-call.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατή η σύναψη της προτεινόμενης συμφωνίας συνεργασίας μεταξύ της ερωτώσας Υπηρεσίας (ΓΓΠΠ /ΥΚΕΑ/112) και της αλλοδαπής εταιρείας Ο., ανεξαρτήτως της έλλειψης νομοθετικού πλαισίου, αν κατά την ουσιαστική αιτιολογημένη κρίση της υπηρεσίας η σύναψή της είναι αναγκαία και πρόσφορη για την εξυπηρέτηση των λειτουργικών αναγκών της. Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη στην σχετική συμφωνία ότι η υπηρεσία (ΥΚΕΑ 112) θα προβαίνει στη διαχείριση των περιστατικών έκτακτης ανάγκης, που θα γνωστοποιούνται σε αυτήν από την εταιρεία Ο., αποκλειστικά, βάσει των στοιχείων, που θα διαβιβάζονται σε αυτήν και δεν θα φέρει καμία ευθύνη για συνέπειες, που ενδέχεται να προκληθούν στην υγεία ή τη ζωή των κινδυνευόντων από ελλείψεις ή ανακρίβειες στις πληροφορίες που αφορούν στο περιστατικό έκτακτης ανάγκης. Γιαυτό το λόγο εφαρμοστέο δίκαιο πρέπει να ορισθεί το ελληνικό, καθώς και να ορισθεί αρμοδιότητα των ελληνικών δικαστηρίων για τις περιπτώσεις επίλυσης διαφορών, που μπορεί να προκύψουν από την εφαρμογή της συμφωνίας.


οικ. 14813 ΕΞ 2024

Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των πράξεων έγκρισης και χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης και λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος «e- Διέλευσις - Ορισμός Παρόχου Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΠΣ) - Καθορισμός θεμάτων εφαρμογής της μονοαπευθυντικής διαδικασίας υποβολής αιτήσεων έγκρισης ή χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης καθώς και τεχνικών προδιαγραφών που απαιτούνται για τη διασύνδεση και διαλειτουργικότητα του πληροφοριακού συστήματος με τον «Χάρτη Ευρυζωνικότητας και Μητρώο Δικτύων» (Χ.Ε.Μ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με το Ενιαίο Σημείο Πληροφόρησης της περ. ιβ) του άρθρου 2 του ν. 4463/2017 (Α’ 42).


ΥΠ/1440/2023

Ελάχιστες υποχρεώσεις προς τις οποίες οφείλουν να συμμορφώνονται οι επιχειρήσεις για α) την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής διαθεσιμότητας υπηρεσιών φωνητικών επικοινωνιών και υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο που παρέχονται μέσω των δημόσιων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, σε περίπτωση καταστροφικής βλάβης του δικτύου ή σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας και β) την εξασφάλιση ατελώς της αδιάλειπτης πρόσβασης σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και αδιάλειπτης διαβίβασης προειδοποιήσεων του κοινού.


10189/2020

Κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας για λόγους δημόσιας υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Λέσβου, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και ειδικότερα για τον περιορισμό της διασποράς και των επιπτώσεων της νόσου COVΙD-19.


158/5/10.05.2019

Υιοθέτηση των κατευθυντηρίων γραμμών της Ευρωπαϊκής Αρχής Τραπεζών σχετικά με τις προϋποθέσεις χορήγησης της εξαίρεσης από τον μηχανισμό έκτακτης ανάγκης βάσει του άρθρου 33 παράγραφος 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/389 (ρυθμιστικά τεχνικά πρότυπα για αυστηρή εξακρίβωση ταυτότητας πελάτη και κοινά και ασφαλή ανοικτά πρότυπα επικοινωνίας).


2/22377/0025/2020

Παροχή της Εγγύησης του Ελληνικού Δημοσίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση ύψους 342.618.750,00 € στο πλαίσιο του κανονισμού 2020/672 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου σχετικά με την θέσπιση ευρωπαϊκού μέσου προσωρινής στήριξης για τον μετριασμό των κινδύνων ανεργίας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης (SURE) λόγω της επιδημικής έκρηξης της νόσου COVID-19.


ΑΕΠΠ/558/2021

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση των όρων της διακήρυξης που αφορούν το τμήμα 2Α «ΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΙΚΡΟΣΩΛΗΝΑΡΙΩΝ ΜΕ ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ», καθώς θεωρεί ότι οι τεχνικές προδιαγραφές περιορίζουν τον ανταγωνισμό απαιτώντας αποκλειστικά τη μέθοδο μικροσωληναρίων με σφαιρίδια, ενώ υπό άλλες ισοδύναμες μεθόδους (όπως των καρτών γέλης) θα μπορούσαν να διενεργηθούν οι ίδιες εξετάσεις. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια αντιδραστηρίων και αναλωσίμων για εξετάσεις ομάδων αίματος και συμβατότητας, με συνολικό προϋπολογισμό 285.729,36€ χωρίς ΦΠΑ. Προκειμένου για συγκεκριμένες εξετάσεις όπως προσδιορισμός ομάδων αίματος, έλεγχος διασταύρωσης, ανίχνευση αντισωμάτων κ.ά., οι οποίες απαιτούν υψηλή ακρίβεια και αξιοπιστία σύμφωνα με εθνικές και διεθνείς οδηγίες.


7435 ΕΞ 2022

Καθορισμός του περιεχομένου της Καθολικής Υπηρεσίας, του εύλογου αιτήματος, των προϋποθέσεων, των κριτηρίων επιλογής και της διαδικασίας για τον καθορισμό επιχείρησης ή επιχειρήσεων που υπέχουν υποχρέωση παροχής Καθολικής Υπηρεσίας.


ΓΔΟΥ 1000/2021

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΓΔΟΥ 980/5.10.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εσωτερικών και Επικρατείας «Διαδικασία χορήγησης εφάπαξ έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης, ως πρώτη αρωγή για αποζημίωση οικοσκευής σε φυσικά πρόσωπα που επλήγησαν από τον σεισμό που εκδηλώθηκε την 27η Σεπτεμβρίου 2021 σε περιοχές της Περιφέρειας Κρήτης» (Β΄4620).


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/477/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:«Παροχή υπηρεσιών συντήρησης για το σύνολο του εξοπλισμού και λογισμικού της υποδομής πληροφοριακών συστημάτων για το έργο: Εκσυγχρονισμός και Αναβάθμιση των Υπηρεσιών που αφορούν στον Ευρωπαϊκό Αριθμό Κλήσης Εκτάκτων Αναγκών «112» με χρήση ΤΠΕ για την βέλτιστη διαχείριση περιστατικών έκτακτης ανάγκης – κρίσεων και την έγκαιρη ενημέρωση των Πολιτών»(...)Συνεπώς, όταν συνάπτεται πρόσθετη συμφωνία μεταξύ αναθέτοντος φορέα και αναδόχου για την ενεργοποίηση δικαιώματος προαίρεσης που έχει περιληφθεί σε ήδη ελεγχθείσα προσυμβατικώς από το Ελεγκτικό Συνέδριο σύμβαση δεν καταλείπεται πλέον πεδίο ελέγχου, καθώς η ενεργοποίηση αυτή συντελείται με μονομερή δήλωση του αναθέτοντος φορέα, έχει συγκεκριμένο και προκαθορισμένο περιεχόμενο, κατ’ εφαρμογή όσων έχουν προβλεφθεί στο πλαίσιο της διακήρυξης και της αρχικής σύμβασης και έχουν ήδη αποτελέσει αντικείμενο ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο, και κατ’ ουσίαν ανάγεται στην εκτέλεση της αρχικής σύμβασης. Ως εκ τούτων η πρόσθετη αυτή συμφωνία δεν υπάγεται εκ νέου στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας(...)δεν καταλείπεται πεδίο για την άσκηση προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας επί του υποβληθέντος σχεδίου, καθόσον αυτό αφορά σε ενεργοποίηση δικαιώματος προαίρεσης, το οποίο, ως όρος της οικείας διακήρυξης (άρθρα Α.3.13), έχει περιληφθεί στους όρους της ... αρχικής σύμβασης(...)Αποφαίνεται ότι το υποβληθέν σχέδιο σύμβασης απαραδέκτως υποβάλλεται ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την άσκηση προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας.