1134/1/2024
Τύπος: Αποφάσεις
ΦΕΚ: 6839/Β/13.12.2024
Επέκταση της λειτουργικότητας του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (Σ.ΗΛ.Υ.Α.) για την Ηλεκτρονική Διαχείριση Δηλώσεων Εγκατάστασης Μεταφερόμενων Σταθμών σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 13 της υπό στοιχεία ΕΕΤΤ ΑΠ 919/26/16-12-2019 (Β’ 4872) απόφασης.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
919/26/2019
Κανονισμός Αδειών Κατασκευών Κεραιών στην Ξηρά.
1134/1/2024-ΦΕΚ:6839/Β/13.12.2024:Επέκταση της λειτουργικότητας του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (Σ.ΗΛ.Υ.Α.) για την Ηλεκτρονική Διαχείριση Δηλώσεων Εγκατάστασης Μεταφερόμενων Σταθμών σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 13 της υπό στοιχεία ΕΕΤΤ ΑΠ 919/26/16-12-2019 (Β’ 4872) απόφασης.
1086/12/2023
Τροποποίηση και κωδικοποίηση της απόφασης της ΕΕΤΤ ΑΠ: 919/47/2019 «Λειτουργία νέας Διαδικτυακής Πλατφόρμας Μητρώου Επιχειρήσεων και Αδειών» (Β’ 4973).
848/1/2018
Επέκταση της λειτουργικότητας του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (ΣΗΛΥΑ) για την Ηλεκτρονική Διαχείριση Ειδοποιήσεων προς τους Αιτούντες και τους Κατόχους Κατασκευών Κεραιών που είναι εγγεγραμμένοι στο ΣΗΛΥΑ.
44398/2022
Εφαρμογή Εγκυκλίου «Ηλεκτρονική Διαχείριση των Αιτήσεων Έγκρισης Δαπάνης (ΑΕΔ) και των σχετικών νομιμοποιητικών εγγράφων τους μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων (ΣΗΔΕ) του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) της ΕΕΤΤ»
766/21/2016
Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.
919/47/2019- ΦΕΚ: 4973/Β/31.12.2019 άρθρο 11 παρ.4: 4. Από τη θέση σε ισχύ της παρούσας καταργούνταικαι αντικαθίστανται από αυτή οι αποφάσεις της ΕΕΤΤ (…)δ) δ) ΑΠ: 766/21/15-6-2016, «Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών», (Β’ 2635).
762/19/2015
Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών/εγγράφων έτους 2014, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.
919/47/2019- ΦΕΚ: 4973/Β/31.12.2019 άρθρο 11 παρ.4: 4. Από τη θέση σε ισχύ της παρούσας καταργούνταικαι αντικαθίστανται από αυτή οι αποφάσεις της ΕΕΤΤ (…)γ) ΑΠ.: 762/19/2-6-2015 «Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών / εγγράφων έτους 2014, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών»,
ΠΟΛ 1127/2007
Επέκταση εφαρμογής των διατάξεων των παραγράφων 1,2 και 3 της απόφασής μας 1081900/6795-20/0016/ΠΟΛ.1102/29-8-2007 (ΦΕΚ Β΄- 1745/31-8-07), περί παράτασης προθεσμιών υποβολής περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α., δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων και παράτασης καταβολής βεβαιωμένων χρεών όλων των επιχειρήσεων (Φυσικών και Νομικών προσώπων) που έχουν την έδρα της επαγγελματικής τους εγκατάστασης και στις περιοχές των Δήμων Αιγίου, Ακράτας, Διακοπτού, Συμπολιτείας, Αιγείρας και Ερινεού του νομού Αχαΐας.
ΠΟΛ 1141/2007
Επέκταση εφαρμογής των διατάξεων της παραγράφου 2 της Απόφασης 1084529/570/Τ&Ε.Φ./ ΠΟΛ 1106/5.9.2007 του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών περί παράτασης προθεσμιών υποβολής δηλώσεων τελών χαρτοσήμου και άλλων φόρων, τελών και εισφορών υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων και στις επιχειρήσεις ( φυσικών και νομικών προσώπων ) που έχουν την έδρα της επαγγελματικής τους εγκατάστασης στις περιοχές των Δήμων Αιγίου, Ακράτας, Διακοπτού, Συμπολιτείας, Αιγείρας και Ερινεού του νομού Αχαίας.
ΑΕΠΠ/483/2020
Η προσφεύγουσα ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης 218/2020 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας, ζητώντας την ακύρωσή της στο σύνολό της ή εν μέρει, επειδή απορρίφθηκε η δική της προσφορά για τα Τμήματα Α, Γ και Δ της σύμβασης προμήθειας εξοπλισμού για την αναβάθμιση και επέκταση του εθνικού δικτύου παρακολούθησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης (Ε.Δ.Π.Α.Ρ.), ενώ έγιναν δεκτές οι προσφορές άλλων συμμετεχόντων. Ειδικότερα, επιχειρηματολογεί ότι οι υπόλοιπες προσφορές (συμπεριλαμβανομένων των παρεμβαινουσών) είχαν παρόμοιες ελλείψεις (έλλειψη υπεύθυνων δηλώσεων κατασκευαστών) που δεν ελέγχθηκαν ομοιόμορφα, παραβιάζοντας την αρχή του ενιαίου μέτρου κρίσης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια εξοπλισμού για τους σταθμούς του δικτύου, με συνολική εκτιμώμενη αξία χωρίς ΦΠΑ 641.835,48€, χωρισμένη σε πέντε τμήματα (Α: Κλωβοί και εξοπλισμός σταθμών, Β: Αυτόματοι αναλυτές αιωρούμενων σωματιδίων, Γ: Αυτόματοι αναλυτές αερίων ρύπων, Δ: Συστήματα βαθμονόμησης, Ε: Υπολογιστικά συστήματα).
ΝΣΚ/69/2002
Τύχη αδειών εγκατάστασης αιολικών πάρκων σε δασικές εκτάσεις που ακυρώθηκαν από το ΣτΕ μετά τις ρυθμίσεις του Ν 2941/2001.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Οι ακυρωθείσες με τις με αρ.1322 και 1324/2001 αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας, με αρ. Δ6/Φ.17394/1400/9-2-1999 και Δ6/Φ.1742/2204/17-2-1999 αποφάσεις του Γεν. Γραμματέα Υπ. Ανάπτυξης με τις οποίες χορηγήθηκαν άδειες εγκαταστάσεων ηλεκτροπαραγωγής με χρήση ΑΠΕ στις εταιρείες ΡΟΚΑΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΑΒΕΕ και ΡΟΚΑΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΥΒΟΙΑΣ ΑΒΕΕ δεν δύνανται να νομιμοποιηθούν και ισχυροποιηθούν κατ εφαρμογήν των διατάξεων της παρ.8 του άρθρου 2 του Ν 2941/2001, καθόσον αυτό θα συνιστούσε παραβίαση του συνταγματικώς κατοχυρωμένου δεδικασμένου της ακυρωτικής αποφάσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας. Δύναται όμως, η αρμόδια πλέον Δ/νση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος επιλαμβανόμενη των νέων αιτήσεων των εν λόγω εταιρειών, και εφ όσον συντρέχουν και οι λοιπές νόμιμες προϋποθέσεις, να εκδόσει νέες πράξεις χορηγήσεως αδειών εγκαταστάσεων σταθμών ηλεκτροπαραγωγής με χρήση ΑΠΕ εντός δασικών εκτάσεων, δεδομένου ότι οι διατάξεις των παρ.1,2,3,4 και 6 του άρθρου 2 του Ν 2941/2001 παρέχουν πλέον το νόμιμο έρεισμα για την έκδοση τέτοιων αδειών. β) Οι με αρ.2221 και 2923/1998 αποφάσεις της Δ/νσης Δασών Ν. Ευβοίας περί εγκρίσεως επεμβάσεως σε δασικές εκτάσεις δεν ακυρώθηκαν με τις παραπάνω αποφάσεις του ΣτΕ και ούτε καλύπτονται από το δεδικασμένο αυτών και συνεπώς είναι πλέον νόμιμες και ισχυρές δυνάμει των διατάξεων των παρ.4 και 8 άρθρου 2 Ν 2941/2001. Ως εκ του λόγου τούτου, αλλά και με το πρόσθετο δεδομένο ότι από την έκδοση των εγκρίσεων αυτών δεν έχει παρέλθει ο εύλογος χρόνος, μπορεί με βάση τις αποφάσεις (εγκρίσεις) αυτές -και εφ όσον εννοείται, ότι δι άλλο νόμιμο λόγο δεν είναι άκυρες- να χορηγηθούν νέες ως άνω άδειες εγκατάστασης σταθμών ηλεκτροπαραγωγής.