1218.86/1996
Τύπος: Αποφάσεις
Τύπος του ημερολογίου ραδιοεπικοινωνιών, για χρήση των πλοίων που φέρουν σταθμό ραδιοεπικοινωνιών GMDSS, στοιχεία που καταχωρίζονται σ΄ αυτό και τρόπος τήρησης αυτού.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Π.Δ. 28/2000
Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 362/84 “Κανονισμός τηλεπικοινωνιών των Ελληνικών Εμπορικών Πλοίων” (Α΄124) όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 24/88 (α΄9) και ρύθμιση θεμάτων προσωπικού ραδιοεπικοινωνιών πλοίων που εντάσσονται στο παγκόσμιο ναυτιλιακό σύστημα κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS).
38469/2014
Περιεχόμενο και τρόπος τήρησης του Ημερολογίου Εισερχομένων Πράξεων και του Βιβλίου Αιτήσεων για την έκδοση και χορήγηση πιστοποιητικών, αντιγράφων και αποσπασμάτων του Κτηματολογικού Γραφείου.
168/3β/2003
Περιεχόμενο και τρόπος τήρησης του ημερολογίου του Κτηματολογικού Γραφείου και περιεχόμενο της αίτησης για καταχώρηση εγγραπτέας πράξης.καταργήθηκε με την υπ’αριθμ. 38469/2014- ΦΕΚ: 2323/Β/29.8.2014.
Π.Δ.65/2023
Κανονισμός περί ρύθμισης θεμάτων των ναυαγοσωστικών πλοίων αναφορικά με τις τεχνικές προδιαγραφές σχεδίασης και κατασκευής, τη δύναμη έλξης, τα κριτήρια ευστάθειας, τις επιχειρησιακές, λειτουργικές απαιτήσεις, τη δραστηριοποίηση και τον εξοπλισμό αυτών.
2333.2/32684/2024:Απαιτήσεις ραδιοεπικοινωνιών ναυαγοσωστικών πλοίων σύμφωνα με το π.δ. 65/2023». ΑΔΑ:6ΔΝΔ4653ΠΩ-1Φ9
ΠΟΛ1022/2017
Τύπος και περιεχόμενο των δηλώσεων φόρου πλοίων πρώτης κατηγορίας του ν. 27/1975 (ΦΕΚ Α΄77/22.4.1975) φορολογικών ετών 2017 και μετά, υποβολή αυτών με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου και καθορισμός δικαιολογητικών.
ΠΟΛ 1026/2011
ΘΕΜΑ: - Τύπος, περιεχόμενο, χρόνος και τρόπος υποβολής της εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.Π.Α. έτους 2010. - Υποχρεωτική υποβολή της αρχικής εμπρόθεσμης εκκαθαριστικής δήλωσης με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου μέσω του ειδικού δικτύου TAXISnet για όλους τους υποκειμένους στο φόρο. - Όροι και προϋποθέσεις υποβολής της εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.Π.Α. με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου μέσω του ειδικού δικτύου TAXISnet.
Α.1009/2025
Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1022/16.2.2017 απόφασης Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Τύπος και περιεχόμενο των δηλώσεων φόρου πλοίων πρώτης κατηγορίας του ν. 27/1975 (Α’ 77) φορολογικών ετών 2017 και μετά, υποβολή αυτών με χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου και καθορισμός των δικαιολογητικών» (Β’ 492).
1091535/7452/1652/Δ0014/ΠΟΛ.1127/2009
Τύπος, περιεχόμενο, τρόπος και χρόνος υποβολής του ανακεφαλαιωτικού πίνακα ενδοκοινοτικών παραδόσεων αγαθών και παρεχόμενων υπηρεσιών (έντυπο 047 – Φ.Π.Α., έκδοση 2009, Φ4/ΤΑXIS). Τύπος, περιεχόμενο, τρόπος και χρόνος υποβολής του ανακεφαλαιωτικού πίνακα ενδοκοινοτικών αποκτήσεων αγαθών και λήψεων υπηρεσιών (έντυπο 052 – Φ.Π.Α., έκδοση 2009, Φ5/ΤΑXIS). Υποχρεωτική υποβολή των αρχικών και εμπρόθεσμων, ανακεφαλαιωτικών πινάκων με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω του ειδικού δικτύου (ΤΑΧISnet)ΠΟΛ 1127/25.9.2009
A. 1222/2020- ΦΕΚ: 4274/Β/1.10.2020 άρθρο 5 παρ. 2:2. Από τη δημοσίευση της παρούσας, παύουν να ισχύουν οι διατάξεις: α) της υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1127/25-9-2009 απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (Β΄ 2180), β) της περ. β΄ του άρθρου 8 της υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1267/ 2011 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών «Χρόνος και τρόπος υποβολής της περιοδικής δήλωσης ΦΠΑ» (Β΄ 44/2012).
ΝΣΚ/341/2012
Απαγόρευση ή μη λειτουργίας και εκμετάλλευσης από αστυνομικό σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, κατ’ άρθρο 5 του π.δ. 538/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, δεν έχει αρμοδιότητα ούτε δυνατότητα, με βάση το διδόμενο ιστορικό, να εκτιμήσει αν ο αστυνομικός που λειτουργεί και εκμεταλλεύεται σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται με χρήση φωτοβολταϊκού συστήματος ισχύος πάνω από 10 KWp εγκατεστημένο σε οικόπεδο ή αγροτεμάχιο, ανεξάρτητα αν χαρακτηρίζεται επιτηδευματίας, εμπίπτει ή όχι, στην απαγόρευση του πρώτου εδαφίου του άρθρου 5 του π.δ. 538/1989, ανήκει δε στην αρμοδιότητα της Υπηρεσίας η κρίση αν η συγκεκριμένη εξωυπηρεσιακή αρμοδιότητα συνιστά «κατ’ επάγγελμα» άσκηση εμπορίας απαγορευόμενη από την πιο πάνω διάταξη, με κριτήρια ιδίως το μέγεθος της επιχείρησης, τη δομή και την οργάνωσή της, το βαθμό και την έκταση της τυχόν δικής του προσωπικής συμμετοχής σ’ αυτήν, αν εκτίθεται σε επιχειρηματικούς κινδύνους κ.λπ. Στην περίπτωση δε που η Υπηρεσία κρίνει ότι δεν συντρέχει η «κατ’ επάγγελμα» άσκηση εμπορίας και πάλι θα πρέπει να εκτιμήσει, ενόψει όλων των συνθηκών άσκησης της συγκεκριμένης δραστηριότητας, αν αυτή συμβιβάζεται με τα καθήκοντα της θέσης του, αν παραβλάπτεται η ομαλή εκτέλεση της Υπηρεσίας του και αν δίδεται αφορμή για δυσμενή σχόλια εις βάρος του ιδίου ή της Ελληνικής Αστυνομίας και γενικώς αν συντρέχουν οποιοιδήποτε λόγοι δημοσίου συμφέροντος. 2) Για την άσκηση της συναφούς δραστηριότητας, απαιτείται η προηγούμενη απόφαση του Αρχηγού της Αστυνομίας που προβλέπεται από το δεύτερο εδάφιο του άρθρου 5 του π.δ. 538/1989. (ομοφ.)
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/223/2016
ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ:Mε δεδομένα τα ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη δεδομένου ότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με τον πρώτο λόγο διαφωνίας, από τις οικείες διατάξεις (βλ σκέψη ΙΙ της παρούσας), δεν προβλέπεται η δυνατότητα αναδρομικής έγκρισης των εξόδων μετακίνησης εκτός έδρας για κατεπείγουσες περιπτώσεις των μετακινήσεων Προέδρων Δημοτικών Συμβουλίων, όπως είναι ο φερόμενος ως δικαιούχος του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος, καθόσον στο ρυθμιστικό πεδίο εφαρμογής της σχετικής διάταξης εμπίπτουν μόνο όσοι φέρουν την ιδιότητα του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου. Με αυτό το δεδομένο παρέλκει ως αλυσιτελής η εξέταση του δεύτερου λόγου διαφωνίας περί ελλείπουσας αιτιολογίας της εκδοθείσας αναδρομικής έγκρισης της επίμαχης μετακίνησης ως προς την αναγκαιότητα αυτής. Ωστόσο, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, ακόμη και όταν ο μετακινούμενος δεν πρόκειται να μεταβεί διαδοχικά σε περισσότερες από μία περιοχές, όπως προβλέπει ο νόμος, επιβάλλεται η μετακίνηση εκτός έδρας και εκτός των ορίων του νομού να γίνει με ιδιωτικής χρήσης μεταφορικό μέσο, όταν συντρέχουν ιδιαίτερες-εξαιρετικές συνθήκες, όπως εν προκειμένω που δεν υπήρχε άλλος συγκοινωνιακός τρόπος απ΄ευθείας σύνδεσης της ... με το Αεροδρόμιο Μακεδονία, παρά μόνο με την χρήση Ι.Χ. αυτοκινήτου (βλ. το 28016/22.7.2016 έγγραφο επανυποβολής του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης του Δήμου), άλλως η μη χρήση του εν λόγω μέσου θα αντέβαινε στις αρχές της οικονομικότητας, της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και της εύρυθμης λειτουργίας της οικείας υπηρεσίας, δεδομένου ότι ο ίδιος ο νόμος επιτρέπει τη χρήση επιβατικού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης (ταξί), σε περίπτωση έλλειψης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, η οποία, κατά την κοινή πείρα έχει αυξημένο κόστος σε σχέση με την χρήση ιδιόκτητου μεταφορικού μέσου. Συνεπώς, ο τρίτος λόγος διαφωνίας είναι απορριπτέος. Περαιτέρω, ομοίως, απορριπτέοι τυγχάνουν ο τέταρτος και πέμπτος λόγος διαφωνίας δεδομένου ότι, κατά τα προεκτεθέντα, με το ως άνω έγγραφο επανυποβολής προσκομίστηκαν η από 15.12.2015 βεβαίωση περί της χιλιομετρικής απόστασης της επίμαχης μετακίνησης και η από 12.112015 υπεύθυνη δήλωση βάσει της Υ.Α. 2/54866/0022/20.7.1999 (ΦΕΚ Β΄ 1583/1999) του φερόμενου ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος. Τέλος, και ο πέμπτος λόγος διαφωνίας περί μη νόμιμης εκκαθάρισης εισιτηρίου μετρό είναι απορριπτέος δεδομένου ότι ,κατά τα προεκτεθέντα, στο άρθρο 1 παρ.2 και στο άρθρο 6 παρ. 1 του ν. 2685/1999 προβλέπεται ότι στις δαπάνες μετακίνησης περιλαμβάνεται το αντίτιμο των εισιτηρίων των συγκοινωνιακών μέσων – χωρίς ρητή απαρίθμηση αυτών- που καταβάλλουν οι μετακινούμενοι, όταν μεταβαίνουν για εκτέλεση υπηρεσίας εκτός της έδρας τους. Ως τέτοιο δε, του νόμου μη διακρίνοντος, νοείται και το μετρό, χωρίς να απαιτείται ρητή αναφορά αυτού.