Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/33913/0022/2002

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2685/1999

Υποβαλλόμενα δικαιολογητικά για την καταβολή εξόδων κίνησης εκτός έδρας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/28058/0026/2014

Καταβολή εξόδων πρωινού στις μετακινήσεις εκτός έδρας

2/82254/0026/2014

Κοινοποίηση εγγράφων»: 2/39868/ΔΕΠ/2-12-2014, 2/82254/ΔΕΠ/2-12-2014 και 2/71720/ΔΕΠ/16-12-2014 εγγράφων της Διεύθυνσης Εισοδηματικής Πολιτικής, αναφορικά με την καταβολή οδοιπορικών εξόδων σε υπαλλήλους για τις εκτός έδρας μετακινήσεις τους για ενημέρωσή σας.

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)26/2015

Μη νόμιμη η καταβολή δαπανών μετακίνησης εκτός έδρας σε Διοικητή Νοσοκομείου, καθόσον σύμφωνα με το άρθρο μόνο της  ΚΥΑ 2/50328/0022/2005 (ΦΕΚ Β΄ 1642/2005), στις μηνιαίες αποδοχές του  ανωτέρω Διοικητή συμπεριλαμβάνεται επίδομα εξόδων παράστασης και πάγιων οδοιπορικών εξόδων.


251939/2022

Ανώτατο όριο επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας εκτός έδρας των αιρετών και υπαλλήλων υπηρετούντων στις Υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το έτος 2023.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)256/2014

Μη νόμιμη η καταβολή οδοιπορικών εξόδων και ημερήσιας εκτός έδρας αποζημίωσης σε Διοικητή Νοσοκομείου, για την αυθημερόν μετακίνησή του στην Αθήνα, καθόσον δεν προηγήθηκε της αναχώρησής του έγγραφη εντολή μετακίνησης από τον Διοικητή της Υγειονομικής Περιφέρειας (άρθρο 1 παρ. 21 του ν. 3329/2005, ΦΕΚ Α΄ 81).

2/40146/0022/2014

Καθορισμός ημερών κίνησης εκτός έδρας πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης.

2/41164/2009

Καθορισμός ημερών κίνησης εκτός έδρας Πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης.


32718/2023

Ανώτατο όριο επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας ιδιωτών/τρίτων που μετακινούνται για την εκπλήρωση σκοπών του Δήμου Θεσσαλονίκης για το έτος 2023.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)247/2014

Μη νόμιμη η καταβολή οδοιπορικών εξόδων και ημερήσιας αποζημίωσης σε Δήμαρχο, για την εκτός έδρας μετακίνησή του, καθόσον η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με την οποία εγκρίθηκε εκ των υστέρων η ανωτέρω μετακίνηση δεν είναι σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 140 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α΄ 114/2014) ειδικώς αιτιολογημένη.


ΕλΣυν/Τμ.1(ΚΠΕ)/90/2012

Για την καταβολή των ανωτέρω δαπανών απαιτείται να έχει εκδοθεί, κατά κανόνα πριν από την αναχώρηση του μετακινούμενου, σχετική εντολή μετακίνησης από το αρμόδιο προς τούτο όργανο του Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού. Η εντολή αυτή πρέπει να είναι γραπτή και ειδικώς αιτιολογημένη, δηλαδή θα πρέπει να αναφέρει επακριβώς την ημερομηνία μετακίνησης, τον αριθμό των ημερών εκτός έδρας, την αιτία μετακίνησης, τον τόπο και το μέσο μετακίνησης, καθώς και ότι η μετακίνηση εκτός έδρας γίνεται για την εκτέλεση υπηρεσίας που ανάγεται στα καθήκοντα των υπαλλήλων, όπως αυτά προσδιορίζονται στο πλαίσιο των ανατιθεμένων σ’ αυτούς αρμοδιοτήτων (βλ. Ε.Σ. Πράξ. Ι Τμ. 76/2012, 119/2011, 173/2006, 101/2004 κ.ά.).(...) Από το συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων (2356/1953,129/2534/20.1.2010)συνάγεται ότι υπηρεσιακό αυτοκίνητο Δήμου δεν επιτρέπεται να κινείται εκτός των ορίων της περιφέρειας, στην οποία ασκούνται οι αρμοδιότητες του οικείου δήμου και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί νομίμως, για τις εκτός έδρας μετακινήσεις των, με οποιαδήποτε ιδιότητα, μετακινούμενων με εντολή του Δήμου (πρβλ. ΕΣ Πρ. Ι Τμ. 171/2007, VII Tμ. 96/2010, 161/2006). Εάν παρά ταύτα υπηρεσιακό αυτοκίνητο Δήμου κινείται εκτός των ορίων της διοικητικής περιφέρειας αυτού κατά παράβαση των ως άνω διατάξεων, δεν είναι νόμιμη η καταβολή εξόδων που συνεπάγεται η χρήση του υπηρεσιακού αυτοκινήτου, στην οποία περιλαμβάνεται και η δαπάνη των διοδίων λόγω κίνησης μέσω του εθνικού οδικού δικτύου.