2/45657/0026/2007
Τύπος: Έγγραφα
Νομιμότητα δαπάνης μεταφοράς μαθητών κατόπιν απευθείας ανάθεσης σε ιδιοκτήτες ταξί
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2/13276/0026/2007
Κρατήσεις σε δαπάνες μεταφοράς μαθητών από Δήμους και δημοτικές επιχειρήσεις.
2/93095/0026/2008
«Δαπάνες μεταφοράς μαθητών».
ΥΠΕΣ/35254/2011
Αριθμ. Εγκυκλίου: 39 ΘΕΜΑ: Ενημέρωση για της διαδικασία μεταφοράς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους.
2/77310/0026/2008
Δυνατότητα καταβολής δαπάνης για αμοιβή συνοδού μαθητών.
ΥΠΕΣ/35253/2011
Αριθμ. Εγκυκλίου: 38 ΘΕΜΑ: Άμεσες ενέργειες για τη προετοιμασία της διαδικασίας μεταφοράς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους.
15055/2013
ΘΕΜΑ: Παροχή στοιχείων πραγματικού κόστους μεταφοράς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τις Περιφέρειες, για το χρονικό διάστημα από 1-9-2011 έως 30-6-2012.
ΑΕΠΠ/594/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση ζητά την ακύρωση της απόφασης 612/12.03.2019 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, η οποία ενέκρινε τις προσφορές για τον Δημόσιο Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό ανάθεσης υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (CPV: 60130000) για τα σχολικά έτη 2018-2020. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η μεταφορά μαθητών με λεωφορεία, μικρά λεωφορεία και ταξί (συνολικός προϋπολογισμός 2.402.341,03€). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η προσβεβλημένη απόφαση παράνομα ενέκρινε προσφορές που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις, ειδικά για το δρομολόγιο 14 (ΤΑΞΙ ΑΜΕΑ), το οποίο ως μοναδική διαθέτει άδεια έγκρισης τύπου οχήματος για ΑΜΕΑ.
ΑΕΠΠ/1018/2018
Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απορρίπτει την προσφορά του για το Τμήμα 53 της σύμβασης μεταφοράς μαθητών, ισχυριζόμενος ότι η έλλειψη απόδειξης πληρωμής τελών κυκλοφορίας ήταν επουσιώδης και έπρεπε να διορθωθεί με κλήση σύμφωνα με το άρθρο 102 του Ν. 4412/2016. Η σύμβαση αφορούσε μεταφορά μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σχολική περίοδο 2018-2019, με προϋπολογισμό 1.798.479,94€, και χωριζόταν σε τμήματα για λεωφορεία και ταξί.
ΑΕΠΠ/266/2018
Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου που αποκλείει τις προσφορές τους για συγκεκριμένα σχολικά δρομολόγια μεταφοράς μαθητών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών δημοσίων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα νησιά Λέσβου και Λήμνου για δύο σχολικά έτη (2017-2018 και 2018-2019), με συνολικό προϋπολογισμό 5.300.471,55 ευρώ. Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι ο αποκλεισμός τους βασίστηκε σε παράνομους γεωγραφικούς περιορισμούς σχετικούς με την έδρα των ταξί που θα χρησιμοποιούσαν, καταπατώντας έτσι τις διατάξεις του νόμου 4070/2012 και την αρχή του ανόθευτου ανταγωνισμού.
ΕΣ/Ζ.ΚΛ/369/2007
Μεταφορές μαθητών.H δαπάνη του κόστους μεταφοράς των μαθητών δεν μπορεί να υπερβαίνει, τη μέγιστη αποζημίωση που καθορίζεται σύμφωνα με τους οριζόμενους στην παρ. 9 του άρθρου 1 της αριθμ.6071/1998 ΚΥΑ τύπους, ανεξάρτητα εάν το έργο της μεταφοράς των μαθητών εκτελείται είτε κατόπιν ενέργειας σχετικού διαγωνισμού, είτε με απευθείας ανάθεση στην περίπτωση που ο διαγωνισμός απέβη άγονος, δεδομένου ότι η διάταξη της παρ.9 του άρθρου 1 της υπουργικής απόφασης δεν κάνει καμία σχετική διάκριση.
ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.6/5/2008.