×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/54423/0022/2007

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

«Κοινοποίηση μισθολογικών διατάξεων».Αναπροσαρμογή επιδόματος πληροφορικής του άρθρου 8 παρ.8 του ν.3205/2003-Ενταξη του νομού Πέλλας στις παραμεθόριες περιοχές


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/335/2007

Προϋποθέσεις χορηγήσεως επιδόματος πληροφορικής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από της δημοσιεύσεως του Ν 3205/2003 δεν δικαιούνται του επιδόματος πληροφορικής οι μη διαθέτοντες σωρευτικώς τις προϋποθέσεις του άρθρου 8Α παρ.8 του νόμου αυτού, η Υπηρεσία μπορεί, προκειμένης χορηγήσεως του επιδόματος, να επανεξετάσει τα κριτήρια μετάταξης του υπαλλήλου σε κλάδο πληροφορικής, η κατοχή βασικού τίτλου σπουδών εκ των αναφερομένων στο άρθρο 6 παρ.1 του ΠΔ 50/2001 είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση του επιδόματος (πλειοψ.), η περικοπή του επιδόματος δεν μπορεί να γίνει αναδρομικώς.


ΝΣΚ/494/2011

Χρονικό σημείο γένεσης της αξίωσης υπαλλήλου για τη χορήγηση επιδόματος μεταπτυχιακών σπουδών του άρθρου 8, κεφ.Α, παρ.1 του Ν.3205/2003. Παραγραφή της σχετικής αξίωσης και του καθόλου δικαιώματος. Δυνατότητα αναδρομικής χορήγησης του επιδόματος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η αξίωση για την καταβολή του επιδόματος μεταπτυχιακών σπουδών του άρθρου 8, κεφ.Α, παρ.1 του Ν.3205/2003, γεννάται από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης του υπαλλήλου και του μεταπτυχιακού τίτλου του στο οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο. 2) Η ανωτέρω αξίωση υπόκειται στην προβλεπόμενη από τη διάταξη του άρθρου 90 παρ.3 του Ν.2362/1995 διετή παραγραφή, η οποία αρχίζει από τη γένεση της αξίωσης, ενώ το καθόλου δικαίωμα του υπαλλήλου του ερωτήματος δεν έχει παραγραφεί. 3) Δεν τίθεται θέμα αναδρομικής χορήγησης του επιδόματος, δηλαδή, για χρονικό διάστημα προγενέστερο της γένεσης της σχετικής αξίωσης. (ομοφ.)


ΝΣΚ/181/2004

Κατάργηση ή μη της διάταξης της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν 3204/2003 με την οποία προβλέπεται η χορήγηση επιδόματος ετοιμότητας στους Επόπτες Δημόσιας Υγείας.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Η παρ.7 του άρθρου 13 του Ν 3204/2003 δεν καταργήθηκε με τη διάταξη της υπό στοιχείο Β’ παρ.3 του άρθρου 8 του Ν 3205/2003. (πλειοψ.)


ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ.ΟΛΟΜ/11/2009

Το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που υπηρετεί στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις δεν δικαιούται του επιδόματος ειδικής απασχόλησης του άρθρου 8 παρ. 17 του ν. 3205/2003, εφόσον δεν κατέχειαντίστοιχες οργανικές θέσεις, γιατί τόσο οι προαναφερόμενες ισχύουσες διατάξεις, στις οποίες παραπέμπει η επεκτείνουσα και σ' αυτούς το μισθολογικό καθεστώς του ν. 3205/2003, οικ.2/7093/0022/2004 κοινή υπουργική απόφαση, όσο και οι προγενέστερες αυτών όμοιες διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 5 του ν. 2768/1999, ρητώς και σαφώς θέτουν ως προϋπόθεση για την καταβολή αυτού την κατοχή οργανικής θέσης.


ΝΣΚ/178/2008

Καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης της παρ.1 του άρθρου 13 του Ν 3205/2003 στους Προϊσταμένους των Ειδικών Νηπιαγωγείων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι Προϊστάμενοι των Ειδικών Νηπιαγωγείων της παρ.13 του άρθρου 1 του Ν 2817/2000 δικαιούνται να λάβουν το επίδομα θέσης ευθύνης της παρ.1 περ.βvi του άρθρου 13 του Ν 3205/2003.


2/12023/0022/2007

" Χορήγηση επιδόματος της §.5 του άρθρου 8 του ν.3205/03 σε ειδική εκπαιδευτική άδεια της §.1 του άρθρου 35 του ν.3252/04 "


ΝΣΚ/189/2007

Συμψηφισμός του ειδικού επιδόματος των υπαλλήλων της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης ΕΠΕΑΕΚ με την προσωπική διαφορά του άρθρου 24 παρ.2 του Ν 3205/2003.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Α) Η προσωπική διαφορά του άρθρου 24 παρ.2 του Ν 3205/2003 δεν συμψηφίζεται με το επίδομα του άρθρου 7 παρ.7α του Ν 2860/2000, εφόσον, μέχρι την έναρξη ισχύος του Ν 3205/2003, δεν υφίστατο ρητή πρόβλεψη στις υπουργικές αποφάσεις που αφορούν στους υπαλλήλους που έχουν αποσπασθεί στην Ε.Υ.Δ. ΕΠΕΑΕΚ, περί συμψηφισμού των εν λόγω παροχών ή, ακόμη και αν υφίστατο τέτοια πρόβλεψη, το προσωπικό που λαμβάνει τις παροχές αυτές καλύπτεται από τις συλλογικές συμφωνίες του άρθρου 13 του Ν 2738/1999. Β) Ο τρόπος συμψηφισμού της προσωπικής διαφοράς και του ειδικού επιδόματος, ως και ο καθορισμός του αρμόδιου φορέα καταβολής τους, πρέπει να αντιμετωπιστούν περιπτωσιολογικά δι’ αναγωγής στις οικείες υπουργικές αποφάσεις.


ΝΣΚ/271/2007

Παροχή ή μη δυνατότητας μετάθεσης ή απόσπασης, κατ’ άρθρο 139 παρ. 8 Κ.Δ.Κ. στον τόπο εκλογής τους, των αιρετών οργάνων Δήμων και Κοινοτήτων, οι οποίοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι και υπέχουν υποχρέωση δεκαετούς παραμονής σε παραμεθόριες περιοχές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη της παραγράφου 8 του άρθρου 139 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων με την οποία παρέχεται δυνατότητα μετάθεσης ή απόσπασης αιρετών οργάνων πρωτοβάθμιων Ο.Τ.Α., που είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι φορέων του Δημοσίου σε αντίστοιχη υπηρεσία του τόπου εκλογής τους, δεν εφαρμόζεται προκειμένου για εκείνους, οι οποίοι υπηρετούν σε παραμεθόριες περιοχές και υπέχουν δεκαετή υποχρέωση παραμονής στις αντίστοιχες υπηρεσίες.


2/32835/0022/2008

Αναπροσαρμογή των συντελεστών της υπ’ αριθμ. 2/37102/0022/27.6.2007 (ΦΕΚ 1055/Β/2007) κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Υγείας και Κοιν. Αλληλεγγύης με βάση τις διατάξεις της παρ.9 του άρθρου 12 του ν. 3205/2003 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του ν. 3528/2007.


ΝΣΚ/413/2004

Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων των Περιφερειακών Ταμείων Ανάπτυξης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν δικαιούνται του επιδόματος θέσης ευθύνης, που προβλέπεται στο άρθρο 13 του Ν 3205/2003, οι δημόσιοι υπάλληλοι που αποσπώνται στα Περιφερειακά Ταμεία Ανάπτυξης και τοποθετούνται ως προϊστάμενοι οργανικών μονάδων των παραπάνω Ταμείων.