2/68268/0022/2006
Τύπος: Αποφάσεις
Σχετικά με την αμοιβή των μελών των Κλιμακίων Ελέγχων Λαϊκών Αγορών και Υπαιθρίου Εμπορίου και της Γραμματείας Υποστήριξης των Κλιμακίων αυτών, που λειτουργούν στην Περιφέρεια Αττικής (πλην Ν. Αυτοδιοίκησης Αθηνών-Πειραιά) και στις λοιπές Περιφέρειες της Επικράτειας και άλλες ρυθμίσεις περί τη διαδικασία κ.λπ. για την απόδοση στους δικαιούχους της αμοιβής αυτής.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2/53792/0022/2007
Αμοιβή των μελών των Κλιμακίων Ελέγχων Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου,που λειτουργούν στην Περιφέρεια Αττικής/πλήν Ν.Α. Αθηνών-Πειραιώς/και στις λοιπές Περιφέρειες της Επικράτειας και άλλες ρυθμίσεις περί την διαδικασία κ.λ.π για την απόδοση στους δικαιούχους της αμοιβής αυτής.
Α2−757/2014
Ρύθμιση θεμάτων για την οργάνωση και λειτουργία των Κλιμακίων Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαιθρίου Εμπορίου.
Α2-1151/2004
Ρύθμιση θεμάτων για την οργάνωση και λειτουργία των Κλιμακίων Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου.Καταργήθηκε με την αριθμ. Α2−757/2014- ΦΕΚ: 2271/Β/22.8.2014
2/66516/0022/2010
Αμοιβή που καταβάλλεται στους υπαλλήλους που συμμετέχουν ως ελεγκτές στα Κλιμάκια Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου, βάσει της αριθμ. 2/53792/0022/31-8-2007 (ΦΕΚ 1790Β) Κ.Υ.Α.
34308/015
ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για την λειτουργία του υπαίθριου πλανόδιου και στάσιμου εμπορίου και των λαϊκών αγορών
Αρ. Πρωτ. 72561/2016
ΘΕΜΑ: - Παράταση της διαδικασίας αξιολόγησης και ελέγχου των υποβληθέντων δικαιολογητικών για την ανανέωση των επαγγελματικών αδειών πωλητών λαϊκών αγορών- Προπαρασκευαστικές ενέργειες για την ηλεκτρονική καταγραφή όλων των υφιστάμενων αδειών υπαίθριου εμπορίου.
ΥΠΑΝ/Α2-2889,Α2-2888/2009
Αριθμ. Α2-2889 Καθορισμός ποσοστών ημερήσιου δικαιώματος δικαιούχων της παρ. 4 του άρθρου 17 του ν. 1023/1980 (ΦΕΚ 47/Α΄), αρμοδιότητας όλων των Ν.Α. της χώρας εκτός των Ν.Α. Αθηνών - Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Αριθμ. Α2-2888 Καθορισμός ποσοστών ημερήσιου δικαιώματος δικαιούχων της παρ. 4 του άρθρου 17 του ν. 1023/1980 (ΦΕΚ 47 Α΄), αρμοδιότητας του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης (Ο.Λ.Α.Θ.).
Δ1α/Γ.Π.οικ.24409/2020
Επιβολή του μέτρου της αναστολής λειτουργίας των λαϊκών αγορών της περ. 9 του άρθρου 2 του ν. 4497/2017 (Α΄ 171) και κάθε μορφής άσκησης πλανόδιου εμπορίου της περ. 3 του άρθρου 2 του ν. 4497/2017 στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, για χρονικό διάστημα από τη δημοσίευση της παρούσας έως και 24.4.2020 για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.
ΥΑ/Α2-4221/2009
Αριθμ. Α2-4221 ΄Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία αξιοποίησης του εισπραττόμενου ποσού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 49 του ν. 3105/2003 (ΦΕΚ 29/Α/10.2.2003) όπως ισχύει» Αριθμ. Α2-2889 Καθορισμός ποσοστών ημερήσιου δικαιώματος δικαιούχων της παρ. 4 του άρθρου 17 του ν. 1023/1980 (ΦΕΚ 47/Α΄), αρμοδιότητας όλων των Ν.Α. της χώρας εκτός των Ν.Α. Αθηνών - Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Αριθμ. Α2-2888 Καθορισμός ποσοστών ημερήσιου δικαιώματος δικαιούχων της παρ. 4 του άρθρου 17 του ν. 1023/1980 (ΦΕΚ 47 Α΄), αρμοδιότητας του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης (Ο.Λ.Α.Θ.).
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/188/2018
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΞΟΔΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ:..Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, η καταβολή εξόδων κίνησης στους φερόμενους ως δικαιούχους των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για τις αναφερόμενες στις υποβληθείσες καταστάσεις μετακινήσεις είναι μη νόμιμη, καθόσον, όπως βασίμως προβάλλει η διαφωνούσα Επίτροπος, δεν έχουν εκδοθεί, πριν από την πραγματοποίηση εκάστης μετακίνησης, οι προβλεπόμενες εκ του νόμου αποφάσεις, στις οποίες να προσδιορίζεται με τρόπο συγκεκριμένο η αιτία της μετακίνησης, ήτοι η αναγκαιότητα διεξαγωγής τακτικού/έκτακτου ελέγχου ή επίσκεψης και ο τόπος μετακίνησης, με παράθεση οδού και αριθμού. Εξάλλου, εν προκειμένω, δεν δύναται να υποστηριχθεί ότι η 23/2.1.2017 απόφαση της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας … και οι σχετικές αποφάσεις του ιδίου ως άνω οργάνου για την έγκριση ανά μήνα των μετακινήσεων που πραγματοποιήθηκαν με Ι.Χ. αυτοκίνητο των μετακινουμένων υπέχουν θέση εντολής μετακίνησης. Ειδικότερα, οι προαναφερόμενες αποφάσεις δεν έχουν το ελάχιστο εκ του νόμου αναγκαίο περιεχόμενο, ούτε συνοδεύονται από άλλα έγγραφα στοιχεία, όπως το πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού, διαμορφωθέν από τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης βάσει των προγραμματισμένων τακτικών ελέγχων και των υποβληθέντων καταγγελιών, για τη διερεύνηση των οποίων διεξάγονται τυχόν έκτακτοι έλεγχοι ή την πραγματοποίηση των σχετικών επισκέψεων των κοινωνιών συμβούλων. Ωστόσο, ενόψει του πλήθους των μετακινήσεων των υπαλλήλων τόσο της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας όσο και εκείνης των Λαϊκών Αγορών, αλλά και της επικαλούμενης επί μακρόν ακολουθούμενης πρακτικής από τις προαναφερθείσες υπηρεσίες, το Κλιμάκιο άγεται, περαιτέρω, στην κρίση ότι τα αρμόδια όργανα της Περιφέρειας δεν ενήργησαν με σκοπό την καταστρατήγηση των σχετικών διατάξεων, αλλά με την πεποίθηση ότι ενεργούν συννόμως, ως εκ τούτου, η πλάνη τους αυτή είναι συγγνωστή. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνες είναι μη νόμιμες, όμως αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν λόγω συγγνωστής πλάνης