×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/83791/0022/2013

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4024/2011
Παρέχονται πληροφορίες(αναφορικά με την κατάργηση από 1.11.2011 της αποζημίωση του άρθρου 2 της αριθμ. Φ15/ΟΙΚ 7814/614/2005 (ΦΕΚ Β 542/22-4-2005) ΚΥΑ των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών για τους Υπαλλήλους των τέως Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που διενεργούν αυτοψίες που αφορούν στην χορήγηση αδειών εγκατάστασης & λειτουργίας επιχειρήσεων)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/46351/0022/2010

Αποζημίωση που καταβάλλεται στους υπαλλήλους των Δ/νσεων Ανάπτυξης των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.3325/2005 και της αριθμ. Φ15/οικ.7814/614/14-4-2005 (ΦΕΚ 542 Β') Βλέπε την Αριθμ. οικ. 14684/914/Φ.15 Καθορισμός παραβόλων του άρθρου 28 παρ. 4 του Ν. 3982/2011 και καθορισμός αποζημίωσης των επι¬θεωρητών.


14684/914/Φ.15/2012

Καθορισμός παραβόλων του άρθρου 28 παρ. 4 του Ν. 3982/2011 και καθορισμός αποζημίωσης των επιθεωρητών.(ΚΑΤΑΡΓΕΙ την αριθμ. Φ15/ΟΙΚ 7814/614/2005 (ΦΕΚ Β 542/22-4-2005) ΚΥΑ ) (ΚΑΕ0515)


7814/614/2005

Αριθ. Φ.15/οικ.7814/614/2005 (ΦΕΚ 542 Β’/2005) .Καθορισμός παραβόλων.

(ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με την Αριθμ. οικ. 14684/914/Φ.15/2012 Καθορισμός παραβόλων του άρθρου 28 παρ. 4 του Ν. 3982/2011 και καθορισμός αποζημίωσης των επιθεωρητών.)


2/51077/0022/2010

«Παροχή οδηγιών για την υλοποίηση της εισοδηματικής πολιτικής έτους 2010»  (Aποζημίωση των υπαλλήλων των Διευθύνσεων Ανάπτυξης των Ν.Α που προβλέπεται στο άρθρο 2 της αριθμ Φ15 7814/614/14-4-2005 (542Β) Κ.Υ.Α. και εξεταστικής επιτροπής για την χορήγηση επαγγελματικών αδειών του Ν. 6422/1934) Βλέπε την Αριθμ. οικ. 14684/914/Φ.15	 Καθορισμός παραβόλων του άρθρου 28 παρ. 4 του Ν. 3982/2011 και καθορισμός αποζημίωσης των επιθεωρητών.) 

2/12664/0026/2013

Κοινοποίηση του αριθ. 2/48848/0022/22-1-2013 έγγραφο της Δ22- δΙεθυνσης Μισθολογίου, που αναφέρεται στην καταβολή της προβλεπόμενης από τις διατάξεις της αριθ. 2/14889/0022/2-5-2003 (Β.643) κ.υ.α αποζημίωσης των 14,71 ΕΥΡΩ, στους υπαλλήλους που υπηρετούσαν στον τεχνικό εξοπλισμό των τέως νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων

ΥΠΕΣ/38768/2005

ΘΕΜΑ : Ερμηνευτική Εγκύκλιος των άρθρων 2, παρ . 2 και 3, 4, παρ . 2 , 5 και 6, 5, παρ . 2 και 11, παρ . 2 του ν . 3345/ 2005 ( ΦΕΚ Α '/ 138) «Οικονομικό θέματα Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και ρύθμιση διοικητικών θεμάτων» .


ΥΠΕΣ/38768/2005

ΘΕΜΑ : Ερμηνευτική Εγκύκλιος των άρθρων 2, παρ . 2 και 3, 4, παρ . 2 , 5 και 6, 5, παρ . 2 και 11, παρ . 2 του ν . 3345/ 2005 ( ΦΕΚ Α '/ 138) «Οικονομικό θέματα Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και ρύθμιση διοικητικών θεμάτων» .


ΝΣΚ/194/2008

Έσοδα Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη του άρθρου 116 παρ.9 του Κώδικα Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, δεν εφαρμόζεται, υπό την ισχύ του Ν 3345/2005, για την απόδοση ποσοστού επί των εσόδων από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α.Π.), από τα Νομαρχιακά Διαμερίσματα προς την Κεντρική Υπηρεσία της Ενιαίας Νομαρχιακής Αυτοδιοικήσεως. Για τα μη υπαγόμενα στους Κ.Α.Π. έσοδα η παραπάνω διάταξη εφαρμόζεται.


ΝΣΚ/80/2017

Δυνατότητα εφαρμογής στον ΕΦΚΑ, ως καθολικό διάδοχο του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ (και των λοιπών εντασσομένων Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης), διάταξης του ν. 4310/2014, που προβλέπει ότι το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ διενεργεί διαγωνισμούς, κατά παρέκκλιση των διατάξεων των ν. 2503/1997 και 3852/2010, για την κάλυψη των αναγκών σε πετρέλαιο θέρμανσης των κτιρίων του στο σύνολο της Επικρατείας που στεγάζονται υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, είτε αυτοτελώς είτε συστεγάζονται με άλλες υπηρεσίες.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το άρθρο 55 παρ. 6Δ του ν. 4310/2014, που προβλέπει τη δυνατότητα των υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να διενεργούν διαγωνισμούς για την κάλυψη των αναγκών σε πετρέλαιο θέρμανσης των κτιρίων που στεγάζουν, είτε αυτοτελώς είτε συστεγαζόμενες με άλλους φορείς, τις υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, στο σύνολο της επικράτειας, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του ν. 2503/1997 και 3852/2010 (οι οποίες ορίζουν ότι τα ν.π.δ.δ. διενεργούν τους διαγωνισμούς τους για την προμήθεια πετρελαιοειδών μέσω των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και ήδη των περιφερειών), έχει εφαρμογή στον Ε.Φ.Κ.Α. (ως καθολικό διάδοχο των εντασσομένων φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης, στον οποίον περιήλθε αυτοδίκαια και η ακίνητη περιουσία του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ), καθόσον αυτός υπεισήλθε και στα πάσης φύσεως δικαιώματα και υποχρεώσεις των εντασσόμενων φορέων.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/5/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών, σε τρεις υπαλλήλους Δήμου με συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου, για το χρονικό διάστημα από 27.7.2012 έως 31.12.2013 και από 1.1.2014 έως 31.8.2014, μετά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους σε Δημοτική Επιχείρηση Δήμου από 28.12.1999 έως την ένταξή τους, σύμφωνα τις διατάξεις των νόμων 3491/2006 και 3613/2007, σε Ν.Π.Δ.Δ του Δήμου (ΚΑΠΗ) και την από 1.11.2011 επανακατάταξή τους σε βαθμούς και μισθολογικά κλιμάκια, διότι μη νομίμως ελήφθη υπόψη για την από 1.11.2011 βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη των φερομένων ως δικαιούχων η συνολική προϋπηρεσία τους στη δημοτική επιχείρηση από 28.12.1999 έως 5.3.2009, καθόσον η προϋπηρεσία τους αυτή δεν είχε αναγνωριστεί για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη πριν από την ισχύ του ν. 4024/2011, προκειμένου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του νόμου αυτού, να ληφθεί υπόψη για τη βαθμολογική και μισθολογική τους κατάταξη. Περαιτέρω, ούτε αφενός με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3491/2006 και του π.δ/τος 164/2011, βάσει των οποίων οι εργαζόμενοι αυτοί εντάχθηκαν στο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου του δήμου, η προϋπηρεσία αυτή αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, οι δε διατάξεις του άρθρου 1 ν. 3320/2005, αφορούν στην, κατόπιν σχετικής κρίσης των οικείων οργάνων ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, κατάταξη του προσωπικού των φορέων του στενού δημοσίου τομέα (Δημοσίου, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ) σε οργανικές θέσεις των φορέων αυτών ούτε αφετέρου με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011.