Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/88276/ΔΠΑΓΚ/2012

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΘΕΜΑ: «Παροχή από τις Υ.Δ.Ε βεβαίωσης ύπαρξης πίστωσης στον κρατικό προϋπολογισμού οικ. έτους 2012, για την κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας μετατασσόμενου -μεταφερόμενου προσωπικού»

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/107529/ΔΠΓΚ/2014

Παροχή από τις Υ.Δ.Ε. βεβαίωσης ύπαρξης πίστωσης στον κρατικό προϋπολογισμό οικ. έτους 2013, για την κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας μετατασσόμενου –μεταφερόμενου προσωπικού»


2/93163/0026/2012

ΘΕΜΑ   «Διορισμός προσωπικού στην Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Σποράδων και χορήγηση βεβαίωσης ύπαρξης πίστωσης»

ΔΙΣΚΠΟ/Φ.8/οικ.5091/2011

ΘΕΜΑ: "Υποχρεωτικός έλεγχος ύπαρξης Αριθμού Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ) κατά τον έλεγχο και την εκκαθάριση πράξεων δαπανών των φορέων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.)"Σχ.3861/2010


2/53845/0094/2010

Κατάρτιση του προϋπολογισμού, οικ. έτους 2011, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των επιχορηγουμένων από τον κρατικό προϋπολογισμό νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου και των ειδικών λογαριασμών των ν.π.δ.δ., του άρθρου 3 του ν. 3697/2008.

10335/76/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 46618/8957/ 12-11-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Εσωτερικών «Διαδικασία/τρόπος διασταύρωσης/προσδιορισμού στοιχείων για την κάλυψη ημερών της άδειας ειδικού σκοπού από τον κρατικό Π/Υ» (Β’ 5287).


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/134/2019

Καταβολή μισθοδοσίας..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και μη κανονική. Και τούτο διότι, κατά τον βασίμως προβαλλόμενο από την Επίτροπο, λόγο διαφωνίας, δεν ήταν νόμιμη η πληρωμή της δαπάνης μισθοδοσίας του εν λόγω έκτακτου προσωπικού από τον ΚΑΕ 02.001.211, που αφορά στην κάλυψη μισθοδοσίας του μόνιμου προσωπικού και των αιρετών και μετακλητών υπαλλήλων, η δε υπαγωγή της στον εν λόγω ΚΑΕ, παρά την έλλειψη της ως άνω αντιστοιχίας, λόγω έλλειψης αντίστοιχου ΚΑΕ στον προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2017, ισοδυναμεί με έλλειψη πίστωσης και αποτελεί λόγο διακωλυτικό της πληρωμής, λόγω παράβασης της αρχής της ειδικότητας των πιστώσεων. Περαιτέρω, δεν είναι κανονική η ανάληψή της σε βάρος πλέον των πιστώσεων του ορθού ΚΑΕ του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018, δοθέντος ότι ουσιαστικά συνιστά το πρώτον ανάληψη, μετά την πραγματοποίηση της δαπάνης. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τους ισχυρισμούς του «…», που περιλαμβάνονται στο έγγραφο επανυποβολής του Προέδρου του, ότι δηλαδή οι εντελλόμενες δαπάνες αναλήφθηκαν σε βάρος του ΚΑΕ 0211, διότι δεν είχε συμπεριληφθεί μέχρι τότε στους προϋπολογισμούς τους ο ΚΑΕ 0212, λόγω μη ύπαρξης πρότερης σχετικής ανάγκης της υπηρεσίας, και ότι δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για την έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού της αναμόρφωσης του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2017, καθώς και ότι θεώρησαν ότι η πλημμέλεια αυτή μπορεί να θεραπευθεί από την εκ των υστέρων ανάληψη της δαπάνης σε βάρος του ορθού ΚΑΕ του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι τα όργανα του άνω νομικού προσώπου ενήργησαν συγγνωστώς, χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των κειμένων διατάξεων.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη παρίσταται μη νόμιμη και μη κανονική, ωστόσο, τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής θα μπορούσαν να θεωρηθούν λόγω συγγνωστής πλάνης, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2018, τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του οποίου βαρύνουν.


ΥΠΕΣ/30507/2014

ΘΕΜΑ: Παροχή συμπληρωματικών οδηγιών για την κατάρτιση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ, οικ. έτους 2015.

ΥΠΕΣ/56025/2023

ΘΕΜΑ: Επιχορήγηση Δήμων της Χώρας συνολικού ποσού ύψους 1.983.600,00€, για την κάλυψη δαπάνης μισθοδοσίας του προσωπικού καθαριότητας, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στα Δ.ΙΕΚ και τα ΣΔΕ της επικράτειας. ΑΔΑ:ΨΚΝΒ46ΜΤΛ6-770


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/193/2022

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Σύμβαση παροχής υπηρεσιών, ανάθεση της λειτουργίας Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων Δήμου. Παράταση χρονικής ισχύος προσφορών και εγγυητικών επιστολών συμμετοχής. Εξασφάλιση πριν από τη σύναψη της σύμβασης του συνόλου της αναγκαίας πίστωσης για την κάλυψη της δαπάνης. Ελλιπής τεκμηρίωση προϋπολογισμού. Παραδοχή προσφυγής υπό όρο.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/254/2017

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ:Με δεδομένα τα ανωτέρω το Κλιμάκιο κρίνει ότι, ανεξαρτήτως της νομιμότητας ή μη της 52/14-1-2015 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, της οποίας δεν προκύπτει ότι είχε προηγηθεί η με επιμέλεια της αρμόδιας Διεύθυνσης Οικονομικής & Ταμειακής Διαχείρισης έκδοση της αναγκαίας, μεταξύ άλλων, για τη διακρίβωση της επαρκούς πίστωσης για την κάλυψη εξόδων συνεδρίων, Π.Α.Υ., ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας παρίσταται βάσιμος. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι κανονική, καθόσον, κατά παράβαση των διατάξεων που παρατίθενται στη μείζονα σκέψη της παρούσας, δεν εκδόθηκε εντός του οικονομικού έτους 2015 ανακλητική πράξη της δαπάνης, ούτε αναλήφθηκε εκ νέου η επίμαχη δαπάνη εντός του οικονομικού έτους 2016. Επί των ανωτέρω, άλλωστε, ουδεμία κατά το νόμο επιρροή ασκεί ο αναφερόμενος στο 4717/4.9.2017 έγγραφο του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος ισχυρισμός περί ύπαρξης επαρκούς πίστωσης στον Κ.Α. 6422.01.01 «Οδοιπορικά έξοδα και αποζημίωση μετακινούμενων υπαλλήλων» της Υπηρεσίας 35 της ως άνω Διεύθυνσης, του σκέλους των εξόδων του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2015. Και τούτο, διότι, πέραν του ότι η ύπαρξη επαρκούς πίστωσης για την κάλυψη εξόδων συμμετοχής σε συνέδρια, ήτοι πίστωσης πέραν της αναγκαίας για την κάλυψη εξόδων μετακινήσεων των υπαλλήλων που πραγματοποιούν αυτοψίες και επιβλέψεις, δεν βεβαιώνεται από την αρμόδια Διεύθυνση Οικονομικής & Ταμειακής Διαχείρισης, ο ισχυρισμός αυτός δεν συναρτάται με τον προβαλλόμενο από την Επίτροπο λόγο διαφωνίας, αλλά, με τη νομιμότητα ή μη της διαδικασίας ανάληψης της δαπάνης εντός του οικονομικού έτους 2015, αντίστοιχα τη νομιμότητα ή μη της 52/14-1-2015 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία, όμως, δεν αμφισβητείται από τη διαφωνούσα Επίτροπο.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη δεν είναι κανονική  και, ως εκ τούτου, αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.