×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/88276/ΔΠΑΓΚ/2012

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΘΕΜΑ: «Παροχή από τις Υ.Δ.Ε βεβαίωσης ύπαρξης πίστωσης στον κρατικό προϋπολογισμού οικ. έτους 2012, για την κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας μετατασσόμενου -μεταφερόμενου προσωπικού»


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/107529/ΔΠΓΚ/2014

Παροχή από τις Υ.Δ.Ε. βεβαίωσης ύπαρξης πίστωσης στον κρατικό προϋπολογισμό οικ. έτους 2013, για την κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας μετατασσόμενου –μεταφερόμενου προσωπικού»


2/93163/0026/2012

ΘΕΜΑ   «Διορισμός προσωπικού στην Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Σποράδων και χορήγηση βεβαίωσης ύπαρξης πίστωσης»

ΔΙΣΚΠΟ/Φ.8/οικ.5091/2011

ΘΕΜΑ: "Υποχρεωτικός έλεγχος ύπαρξης Αριθμού Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ) κατά τον έλεγχο και την εκκαθάριση πράξεων δαπανών των φορέων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.)"Σχ.3861/2010


ΝΣΚ/480/2012

Κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας μετατασσόμενου προσωπικού από Δήμους στην Κεντρική Διοίκηση με μεταφορά πιστώσεων από πόρους των Δήμων του άρθρου 259 του Ν. 3852/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Δεν είναι κατά νόμο επιτρεπτή η κάλυψη των δαπανών μισθοδοσίας των υπαλλήλων που μετατάσσονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3979/2011 ή και με άλλες σχετικές διατάξεις από Δήμους στην Κεντρική Διοίκηση ή σε λοιπούς φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, με ισόποση μείωση των πόρων (Κ.Α.Π.) των Δήμων που προβλέπονται στο άρθρο 259 του Ν. 3852/2010, β) η ενδεχόμενη κάλυψη των δαπανών μισθοδοσίας προσωπικού του Δημοσίου με μεταφορά πιστώσεων από την κατηγορία που αντικρίζονται από πραγματοποιούμενα έσοδα στην οποία προβλέπονται οι Κ.Α.Π. των Δήμων, μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με ειδική νομοθετική ρύθμιση και όχι στο πλαίσιο του άρθρου 15 παρ.7 του Ν. 2362/1995, που ισχύει μόνο για τη μεταφορά πιστώσεων αποδοχών μεταξύ φορέων της Κεντρικής Διοίκησης. (ομοφ.)


2/53845/0094/2010

Κατάρτιση του προϋπολογισμού, οικ. έτους 2011, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των επιχορηγουμένων από τον κρατικό προϋπολογισμό νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου και των ειδικών λογαριασμών των ν.π.δ.δ., του άρθρου 3 του ν. 3697/2008.

ΝΣΚ/88/2012

Χρηματοδότηση από το ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ. της εταιρείας «Θέμις Κατασκευαστική Α.Ε.» για την κάλυψη λειτουργικών της δαπανών - Κάλυψη ή μη της μισθοδοσίας του προσωπικού της εταιρείας ενόψει συγχώνευσής της δι’ απορροφήσεως από την εταιρεία «Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων Α.Ε.».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το ΤΑ.Χ.ΔΙΚ. δύναται να χρηματοδοτήσει την υπό συγχώνευση εταιρεία «Θέμις Κατασκευαστική Α.Ε.» για τη μισθοδοσία του μεταφερόμενου στον «Ο.Σ.Κ. Α.Ε.» προσωπικού της μέχρι την έκδοση από τον τελευταίο, ως διάδοχο φορέα, της απόφασης της παρ. 2 του αρ. 66 του Ν. 4002/2011 , στη μισθοδοσία δε αυτή συμπεριλαμβάνονται και οι αποδοχές εργαζομένων της εταιρείας που ετέθησαν σε εφεδρεία. (ομοφ.).


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/134/2019

Καταβολή μισθοδοσίας..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και μη κανονική. Και τούτο διότι, κατά τον βασίμως προβαλλόμενο από την Επίτροπο, λόγο διαφωνίας, δεν ήταν νόμιμη η πληρωμή της δαπάνης μισθοδοσίας του εν λόγω έκτακτου προσωπικού από τον ΚΑΕ 02.001.211, που αφορά στην κάλυψη μισθοδοσίας του μόνιμου προσωπικού και των αιρετών και μετακλητών υπαλλήλων, η δε υπαγωγή της στον εν λόγω ΚΑΕ, παρά την έλλειψη της ως άνω αντιστοιχίας, λόγω έλλειψης αντίστοιχου ΚΑΕ στον προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2017, ισοδυναμεί με έλλειψη πίστωσης και αποτελεί λόγο διακωλυτικό της πληρωμής, λόγω παράβασης της αρχής της ειδικότητας των πιστώσεων. Περαιτέρω, δεν είναι κανονική η ανάληψή της σε βάρος πλέον των πιστώσεων του ορθού ΚΑΕ του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018, δοθέντος ότι ουσιαστικά συνιστά το πρώτον ανάληψη, μετά την πραγματοποίηση της δαπάνης. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τους ισχυρισμούς του «…», που περιλαμβάνονται στο έγγραφο επανυποβολής του Προέδρου του, ότι δηλαδή οι εντελλόμενες δαπάνες αναλήφθηκαν σε βάρος του ΚΑΕ 0211, διότι δεν είχε συμπεριληφθεί μέχρι τότε στους προϋπολογισμούς τους ο ΚΑΕ 0212, λόγω μη ύπαρξης πρότερης σχετικής ανάγκης της υπηρεσίας, και ότι δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για την έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού της αναμόρφωσης του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2017, καθώς και ότι θεώρησαν ότι η πλημμέλεια αυτή μπορεί να θεραπευθεί από την εκ των υστέρων ανάληψη της δαπάνης σε βάρος του ορθού ΚΑΕ του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι τα όργανα του άνω νομικού προσώπου ενήργησαν συγγνωστώς, χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των κειμένων διατάξεων.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη παρίσταται μη νόμιμη και μη κανονική, ωστόσο, τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής θα μπορούσαν να θεωρηθούν λόγω συγγνωστής πλάνης, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2018, τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του οποίου βαρύνουν.


10335/76/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 46618/8957/ 12-11-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Εσωτερικών «Διαδικασία/τρόπος διασταύρωσης/προσδιορισμού στοιχείων για την κάλυψη ημερών της άδειας ειδικού σκοπού από τον κρατικό Π/Υ» (Β’ 5287).


ΥΠΕΣ/56025/2023

ΘΕΜΑ: Επιχορήγηση Δήμων της Χώρας συνολικού ποσού ύψους 1.983.600,00€, για την κάλυψη δαπάνης μισθοδοσίας του προσωπικού καθαριότητας, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στα Δ.ΙΕΚ και τα ΣΔΕ της επικράτειας. ΑΔΑ:ΨΚΝΒ46ΜΤΛ6-770


ΥΠΕΣ/30507/2014

ΘΕΜΑ: Παροχή συμπληρωματικών οδηγιών για την κατάρτιση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ, οικ. έτους 2015.