Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2411/7228/2023

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3079/2002, 4676/2020, 2411/77111/2021
ΦΕΚ: 580/Β/06.02.2023

Τροποποίηση του υπ’ αρ. 87/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης».


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2411/72013/2023

Τροποποίηση του υπ’ αρ. 87/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή προσωπικού ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης» (Β΄ 4914).


2411/77111/2021

Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. - Κανονισμός 87/2021

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ:

2411/60542/2024-ΦΕΚ:4967/Β/30.08.2024: Κύρωση του 96/2024 Κανονισμού με θέμα την τροποποίηση του 87/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης», ο οποίος εξεδόθη από τον Αρχηγό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και κυρώθηκε με την υπ’ αρ. 2411/77111/2021 (Β΄ 4914) απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.(ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘ.ΣΦΑΛΜ.-ΦΕΚ:5249/Β/18.09.2024 ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ)

2411/72013/2023-ΦΕΚ:6026/Β/19.10.2023: Τροποποίηση του υπ’ αρ. 87/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή προσωπικού ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης» (Β΄ 4914).

2411/7228/2023-ΦΕΚ:580/Β/06.02.2023: Τροποποίηση του υπ’ αρ. 87/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

2415.1/66924/2022-ΦΕΚ:5115/Β/30.09.2022: Τροποποίηση του 87/2021 Κανονισμού Οργανικής σύνθεσης και κατανομής του προσωπικού Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής στις περιφερειακές υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


2415.1/66924/2022

Τροποποίηση του 87/2021 Κανονισμού Οργανικής σύνθεσης και κατανομής του προσωπικού Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής στις περιφερειακές υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


2411/60542/2024

Κύρωση του 96/2024 Κανονισμού με θέμα την τροποποίηση του 87/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης», ο οποίος εξεδόθη από τον Αρχηγό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και κυρώθηκε με την υπ’ αρ. 2411/77111/2021 (Β΄ 4914) απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

(ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘ.ΣΦΑΛΜ.-ΦΕΚ:5249/Β/18.09.2024 ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ)


2411/5518/2025/2025

Κύρωση του υπ’ αρ. 97/2025 Κανονισμού με θέμα την τροποποίηση του υπ’ αρ. 88/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. στη Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και σε Υπηρεσίες εκτός του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής»


2411/77117/2021

Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού στις οργανικές μονάδες Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. - Κανονισμός 88/2021


2411/5518/2025/2025ΦΕΚ: 458/Β/10.02.2025Κύρωση του υπ’ αρ. 97/2025 Κανονισμού με θέμα την τροποποίηση του υπ’ αρ. 88/2021 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. στη Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και σε Υπηρεσίες εκτός του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής»


2411/72014/2023-ΦΕΚ:6026/Β/19.10.2023: Τροποποίηση του υπ’ αρ. 88/2021 Κανονισμού «Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού στις οργανικές μονάδες Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής» (Β΄ 4913). 

2411/7247/2023-ΦΕΚ:580/Β/06.02.2023: Τροποποίηση του υπ’ αρ. 88/2021 Κανονισμού «Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού στις οργανικές μονάδες Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής».


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/493/2024

Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης:  Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο προβλεπόμενος στο άρθρο 1.4 του Παραρτήματος ΙΙ της διακήρυξης όρος, με τον οποίο επιβάλλεται στον ανάδοχο των υπό ανάθεση υπηρεσιών να απασχολεί ως προσωπικό για την εκτέλεση της σύμβασης άτομα που έχουν οπωσδήποτε την ελληνική ιθαγένεια, είναι μη νόμιμος. Τούτο, διότι ο εν λόγω όρος εισάγει έμμεση διάκριση λόγω ιθαγένειας μεταξύ των ενδιαφερόμενων να συμμετάσχουν στη διαγωνιστική διαδικασία οικονομικών φορέων, καθόσον καθιερώνει ως προϋπόθεση εκπλήρωσης των προδιαγραφών τεχνικής καταλληλότητας και, κατά συνέπεια, υποβολής παραδεκτής προσφοράς την απασχόληση από τον ανάδοχο αποκλειστικά Ελλήνων πολιτών, κατά παραβίαση των αρχών της ίσης μεταχείρισης των υποψηφίων και της ελεύθερης ανάπτυξης του ανταγωνισμού στο πεδίο των δημοσίων συμβάσεων. Οι εν λόγω αρχές που καθιερώνονται ευθέως από το εφαρμοστέο εν προκειμένω ενωσιακό δίκαιο, όπως ενσωματώθηκε στην εσωτερική έννομη τάξη με τον ν. 4412/2016, στο άρθρο 18 παρ. 1 εδ α΄ και β΄ του οποίου ρητώς αναφέρεται η υποχρέωση τήρησής τους από όλους τους συμμετέχοντες στις οικείες διαδικασίες ανάθεσης, προεχόντως δε από τις αναθέτουσες αρχές, αποτελούν κατ’ ουσίαν έκφανση της γενικότερης αρχής της ελεύθερης παροχής των υπηρεσιών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η θεμελιώδης αυτή αρχή είναι κατ’ αρχήν ασύμβατη με όρους ανάλογου περιεχομένου, εφόσον δεν αποδεικνύεται ότι συντρέχουν για την εφαρμογή τους ειδικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος σε συνάρτηση και με την ιδιαίτερη φύση του αντικειμένου της συγκεκριμένης ανάθεσης. (...)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το Κλιμάκιο διαπιστώνει ότι συντρέχει, εν προκειμένω, νομική πλημμέλεια, η οποία έπληξε ευθέως την εφαρμογή των γενικών αρχών της ίσης μεταχείρισης των οικονομικών φορέων, της απαγόρευσης των διακρίσεων βάσει ιθαγένειας και της ελεύθερης ανάπτυξης του ανταγωνισμού, όπως καθιερώνονται από το ενωσιακό δίκαιο και διατρέχουν το σύνολο της εσωτερικής έννομης τάξης στο πεδίο ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων, και επέδρασε κατά συνέπεια στο κύρος της ελεγχόμενης διαδικασίας ανάθεσης. Ως εκ τούτου, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ως άνω πλημμέλεια είναι ουσιώδης και κωλύει τη σύναψη της σύμβασης μεταξύ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) “Σπύρος Λούης” και της εταιρείας με την επωνυμία «..».



ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)277/2013

Αμοιβής  για την παροχή της υπηρεσίας: «Εκπόνηση εργασίας με συλλογή στοιχείων για την αξιολόγηση των υπηρεσιών που παρέχει ο Δήμος στους κατοίκους της περιοχής».(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, δοθέντος ότι δε βρίσκει έρεισμα σε διάταξη νόμου, περαιτέρω δε, δεν συντελεί άμεσα ή έμμεσα στην εκπλήρωση των σκοπών του Δήμου ούτε συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του ούτε, τέλος, σχετίζεται, όπως προκύπτει από το περιεχόμενο της συμπεριλαμβανομένης στα στοιχεία του φακέλου εργασίας που παραδόθηκε στο Δήμο από την ανάδοχο εταιρεία, με την ανάπτυξη δραστηριοτήτων που προάγουν τις τοπικές υποθέσεις και τα κοινωνικά, πολιτικά ή πνευματικά συμφέροντα των δημοτών αυτού. Περαιτέρω, αβάσιμα προβάλλεται από το Δήμο ότι ενόψει της καθιέρωσης νέου συστήματος διοίκησης μέσω στόχων για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της Δημόσιας Διοίκησης με τις διατάξεις του ν. 3230/2004, η δαπάνη αυτή είναι λειτουργική δοθέντος ότι οι Δήμοι ρητώς εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του εν λόγω νόμου,  σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 267 παρ. 8 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α΄ 87). Επίσης, το επικαλούμενο από το Δήμο ......, Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης, το οποίο εισήχθη στην ελληνική δημόσια διοίκηση με την ΔΙΠΑ/Φ.1/6.4.2005 απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και συνιστά ένα εργαλείο ολιστικής ανάλυσης και αξιολόγησης της οργανωτικής απόδοσης των οργανώσεων του δημοσίου τομέα στα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρέχει ένα γενικό πλαίσιο αυτο-αξιολόγησης των δημοτικών υπηρεσιών, μέσω της εισαγωγής τεχνικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, χωρίς, να επιβάλλει ή  να δικαιολογεί, σε κάθε περίπτωση, την ανάθεση σε τρίτους, από τους Δήμους, υπηρεσιών συλλογής στοιχείων και καταγραφής σχολίων και παρατηρήσεων των δημοτών, μέσα από συζητήσεις προσωπικού περιεχομένου στις οικίες αυτών. Τέλος, ούτε η εφαρμογή των διατάξεων τόσο του άρθρου 35 παρ. 4 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226), «Αναδιοργάνωση Δημοσίων Υπηρεσιών. Ανακατανομή Οργανικών Θέσεων» όσο και των άρθρων 203 - 207 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων περί της υποχρέωσης κατάρτισης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων, τα οποία εκπονούνται από τους Ο.Τ.Α. στο πλαίσιο της διαδικασίας εκσυγχρονισμού της οργάνωσης και λειτουργίας τους, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία μόνιμων δομών προγραμματισμού, υλοποίησης και παρακολούθησης των αποτελεσμάτων δράσης τους (βλ. Πράξη παρόντος Κλιμακίου 180/2013), ασκεί, ομοίως, επιρροή επί της νομιμότητας της ελεγχόμενης δαπάνης, απορριπτομένων ως αβασίμων των περί του αντιθέτου προβαλλομένων από τον ενδιαφερόμενο Δήμο ισχυρισμών. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί