×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

315203/2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2963/2011, 4199/2013
ΦΕΚ: 5339/Β/17.10.2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Β-οικ.60195/ 5172/2013 απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Βασικοί όροι ανάληψης υποχρέωσης μεταφοράς προσώπων με λεωφορεία ενταγμένα στις ΚΤΕΛ ΑΕ» (Β’ 3067).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

33800/1491/2019

Τροποποίηση της αριθμ. Β-οικ.60195/5172/2013 (Β’ 3067) υπουργικής απόφασης «Βασικοί όροι ανάληψης υποχρέωσης μεταφοράς προσώπων με λεωφορεία ενταγμένα στις ΚΤΕΛ Α.Ε.».


ΥΠΥΜΕΔΙ Β/ΟΙΚ.60195/5172/2013

Βασικοί όροι ανάληψης υποχρέωσης μεταφοράς προσώπων με λεωφορεία ενταγμένα στις ΚΤΕΛ Α.Ε..


ΠΟΛ 1015/2014

Θέμα: Εφαρμοστέος συντελεστής ΦΠΑ στις υπηρεσίες των μετόχων των ΚΤΕΛ ΑΕ και των μελών των ΚΤΕΛ

241846/2021

Τροποποίηση - συμπλήρωση διατάξεων της υπ’ αριθ. 17910/1225/23.07.2014 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών - καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μαθητών» (Β΄ 2129).


ΥΑ 17910/1225/2014

Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών - καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μαθητών.

241846/2021 ΦΕΚ: 4204/B/10.09.2021.Τροποποίηση - συμπλήρωση διατάξεων της υπ’ αριθ. 17910/1225/23.07.2014 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών - καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μαθητών» (Β΄ 2129).


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/141/2017

Υπηρεσίες μεταφοράς νοσοκομειακών αποβλήτων.(..) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, όπως βασίμως προβάλλει η διαφωνούσα Επίτροπος, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι κανονική, δοθέντος ότι, ούτε κατά την εκκίνηση της διαδικασίας του επίμαχου διαγωνισμού, στις 26.5.2016, ούτε μέχρι και τη σύναψη της επίμαχης σύμβασης, στις 13.6.2016, δεν είχε εκδοθεί απόφαση ανάληψης υποχρέωσης, με την οποία να δεσμεύεται το συνολικό ποσό επιβάρυνσης του οικείου Κ.Α.Ε. του προϋπολογισμού του Νοσοκομείου..(..)Εξάλλου, ο προβαλλόμενος, με το 8596/27.7.2017 έγγραφο επανυποβολής, ισχυρισμός του Νοσοκομείου, ότι έως την ολοκλήρωση του αντικειμένου της σύμβασης είχε δεσμευθεί πίστωση ισόποση με τη συμβατική δαπάνη, με την έκδοση, τμηματικά, των αναφερόμενων στο ως άνω έγγραφο αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, είναι απορριπτέος, προεχόντως, διότι, σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν, η απόφαση ανάληψης υποχρέωσης πρέπει να εκδίδεται πριν την έναρξη της οικείας διαγωνιστικής διαδικασίας και πριν την υπογραφή της σχετικής σύμβασης για το συνολικό ποσό, με το οποίο επιβαρύνεται ο οικείος προϋπολογισμός, οι δε μεταγενεστέρως τυχόν εκδιδόμενες αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης δεν δύνανται να έχουν αναδρομική ισχύ..Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι κανονική και, επομένως, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/ΤΜΗΜΑ ΕΒΔΟΜΟ/534/2025

Υπηρεσίες συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων, πλύσεις κάδων και χειρωνακτικού καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων.(...)  Υπό τις ανωτέρω περιστάσεις, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι αναλαμβανόμενες με την ελεγχόμενη σύμβαση οικονομικές υποχρεώσεις τελικά δεν θα βαρύνουν τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2024 και ότι, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου (βλ. ανωτέρω σκ. 13), οι απαιτούμενες πιστώσεις για την εκτέλεση της ελεγχόμενης σύμβασης έχουν, τμηματικά, εγγραφεί στον προϋπολογισμό του τρέχοντος έτους και για τα επόμενα χρόνια, κατά τα οποία θα εκτελείται η σύμβαση, έχουν εκδοθεί οι σχετικές αποφάσεις ανάληψης πολυετούς υποχρέωσης, πρέπει να γίνει δεκτό ότι δεν συντρέχει πλέον η διαπιστωθείσα με την προσβαλλόμενη πράξη πλημμέλεια, της μη έκδοσης απόφασης ανάληψης πολυετούς υποχρέωσης για το σύνολο της προϋπολογισθείσας δαπάνης της ελεγχόμενης σύμβασης.Για τους λόγους αυτούς.Δέχεται την από 5.3.2025 (Α.Β.Δ. 475/2025) προσφυγή του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας και την υπέρ αυτής, ασκηθείσα παρέμβαση της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «….». Ανακαλεί την 4/2025 Πράξη προσυμβατικού ελέγχου της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας.



ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/156/2018

Παροχή υπηρεσιών συλλογής, μεταφοράς και αποστείρωσης επικίνδυνων αποβλήτων:(...) Με αυτά τα δεδομένα και όσα ήδη εκτέθηκαν στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη κανονική, δοθέντος ότι οι οικείες αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης συντελέστηκαν στις 5.5.2015, με την ανάρτησή τους στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», δηλαδή σε χρόνο μεταγενέστερο τόσο της σύναψης της σύμβασης όσο και της παροχής των επίμαχων υπηρεσιών. Ωστόσο, το Κλιμάκιο λαμβάνοντας υπόψη ότι, όπως αναφέρεται στο 2453/3.9.2018 έγγραφο επανυποβολής, η καθυστέρηση αυτή έγινε εκ παραδρομής, υπήρχαν δε επαρκείς πιστώσεις για την κάλυψη της σχετικής, μικρού ύψους, δαπάνης, κρίνει ότι, υπό τις συγκεκριμένες περιστάσεις, τα αρμόδια όργανα ενήργησαν συγγνωστώς και χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/36/2019

ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ:Με αυτά τα πραγματικά δεδομένα, και σύμφωνα με τα εκτεθέντα  ανωτέρω στη σκέψη ΙΙ, βασίμως υποστηρίζει η Επίτροπος ότι η εκκαθάριση της δαπάνης δεν είναι σύννομη  διότι η απόφαση ανάληψης υποχρέωσης για τα μισθώματα του 2018 εκδόθηκε και αναρτήθηκε στις 6.3.2018 κατά παράβαση των προμνησθέντων διατάξεων του άρθρου 66 του ν. 4270/2014 και του άρθρου 9 παρ. 1 του π.δ/τος 80/2016. Όμως, το Περιφερειακό Υποκατάστημα Ε.Φ.Κ.Α. Μισθωτών ....., επικαλείται στο έγγραφο επανυποβολής και αποδεικνύει με συνημμένα σε αυτό στοιχεία ότι λόγω της μεταφοράς στον Ε.Φ.Κ.Α. μεγάλου όγκου δεδομένων από τα ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα του ΙΚΑ και των λοιπών ασφαλιστικών φορέων από 1.1.2017 κατ΄εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4387/2016, υπήρξε καθυστέρηση στη λειτουργία του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος του Ε.Φ.Κ.Α. και συνακόλουθα στη μεταφορά πιστώσεων προς τα Περιφερειακά Υποκαταστήματά του. Ως εκ τούτου, οι πιστώσεις δεσμεύτηκαν από το εν λόγω Υποκατάστημα μετά την έγκριση και ανάρτηση του ετήσιου προϋπολογισμού του φορέα  από τη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης του Ε.Φ.Κ.Α. που είναι ο κύριος διατάκτης με την ΑΑΥ 4 στις 11.1.2018. Η μεταφορά της πίστωσης του ΚΑΕ 00.10.0813 «Μισθώματα κτιρίων» στο Περιφερειακό Υποκατάστημα Ε.Φ.Κ.Α. Μισθωτών ....., ολοκληρώθηκε με την έκδοση και αποστολή στις 5.3.2018 του 202/2018 επιτροπικού εντάλματος, η δε δέσμευση της πίστωσης από το Υποκατάστημα πραγματοποιήθηκε χωρίς χρονοτριβή με την απόφαση ανάληψης υποχρέωσης Μ38 στις 6.3.2018. Υπό αυτές τις περιστάσεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι το Περιφερειακό Υποκατάστημα Ε.Φ.Κ.Α. Μισθωτών ..... εξέδωσε και ανάρτησε συγγνωστώς, ενόψει των προαναφερθεισών αντικειμενικών δυσκολιών, την απόφαση ανάληψης υποχρέωσης στις 6.3.2018. Ως εκ τούτου, δέχεται συνδρομή συγγνωστή πλάνης υπέρ αυτού, η οποία δικαιολογεί τη θεώρηση του ελεγχόμενου 479/2018 εντάλματος, το ένταλμα όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2018, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.  


ΕΣ/ΚΛ ΣΤ/31/2025

Η Πράξη 31/2025 του ΣΤ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά στον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας σύναψης και του σχεδίου της 1ης εκτελεστικής σύμβασης, η οποία προέκυψε από τη συμφωνία-πλαίσιο υπ. αρ. 34993/12.9.2024 μεταξύ του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) και ένωσης οικονομικών φορέων. Το αντικείμενο είναι η «Ανάπτυξη Αυτόνομων Έξυπνων Τηλεδιαχειριζόμενων Δικτύων Φωτισμού τεχνολογίας LED στους Οδικούς Άξονες, Αρμοδιότητας 12 Περιφερειών», με συμβατική αξία 102.703.026,60 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. Το Κλιμάκιο έκρινε ότι δεν προκύπτουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες στη διαδικασία ανάθεσης και αποφάνθηκε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή της εκτελεστικής σύμβασης. Τέθηκε, ωστόσο, όρος και επισημάνσεις, όπως η προσθήκη των Αποφάσεων των Περιφερειακών Επιτροπών στο άρθρο 1, η έκδοση της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης της δαπάνης, και η διόρθωση του τίτλου της Φάσης ΙΙ στο άρθρο 2 του σχεδίου.