43115/1952
Τύπος: Αποφάσεις
Περί απαλλαγής παντός φόρου ,κρατήσεως κλπ υπέρ Δημοσίου ,των πάσης φύσεως προμηθειών ,εφοδίων ανασυγκροτήσεως εξωτερικού και εσωτερικού κλπ
(Kυρώθηκε από την παρ. 4 του άρθρου 1 του Ν.Δ. 2957/54-ΦΕΚ 186 Α)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕλΣυν/Τμ.7/112/2012
Ο ν.3669/2008 «Κύρωση της κωδικοποίησης της νομοθεσίας κατασκευής δημόσιων έργων» (ΦΕΚ Α΄, 116), ορίζει, στο άρθρο 17 παρ. 7, ότι: «7. Στις τιμές του προϋπολογισμού και του τιμολογίου τόσο της υπηρεσίας όσο και της προσφοράς περιλαμβάνεται κάθε σχετική δαπάνη, καθώς και τα γενικά έξοδα και όφελος της εργοληπτικής επιχείρησης. Αν γίνεται ρητή μνεία στα σχετικά τεύχη μπορεί να διαχωρίζονται οι τιμές και να προστίθεται στο τέλος ποσοστό γενικών εξόδων και οφέλους που ορίζεται σε δεκαοκτώ τοις εκατό (18%), για έργα που χρηματοδοτούνται από τον προϋπολογισμό δημοσίων επενδύσεων ή άλλες πηγές με ανάλογες απαλλαγές και σε είκοσι οκτώ τοις εκατό (28%) για τις άλλες περιπτώσεις». Περαιτέρω, στην παρ. 1 της Κ.Υ.Α. 43115/1952 «Περί απαλλαγής παντός φόρου, κρατήσεως κλπ. υπέρ του Δημοσίου, των πάσης φύσεως προμηθειών, εφοδίων, ανασυγκροτήσεως εξωτερικού και εσωτερικού κ.λπ. (ΦΕΚ 254 Β΄), η οποία κυρώθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 1 του ν.δ/τος 2957/1954 «Περί δημοσίων επενδύσεων και συμπληρώσεως των σχετικών προς ταύτας διατάξεων του Δημοσίου Λογιστικού» (ΦΕΚ 186 Β΄), ορίζεται ότι: «1. Αι πάσης φύσεως προμήθειαι εφοδίων ανασυγκροτήσεως εκ του εξωτερικού και εκ του εσωτερικού, αι συμφωνίαι περί αναθέσεως μελετών ή εκτελέσεως εργασιών και μισθώσεις ακινήτων ως και αι συμβάσεις εκτελέσεως πάσης φύσεως έργων, εφ’ όσον ταύτα χρηματοδοτούνται εκ των ειδικών πιστώσεων του προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων, τα σχετικά προς ταύτας έγγραφα και αι βάσει των Συμβάσεων τούτων καταβολαί απαλλάσσονται παντός φόρου ή τέλους ή άλλης κρατήσεως, δικαιώματος, ή παραβόλου υπέρ του Δημοσίου ως και υπέρ παντός τρίτου εξαιρέσει των τελών χαρτοσήμου και του φόρου καθαρών προσόδων». Από τις προαναφερόμενες διατάξεις προκύπτει ότι για την εκτέλεση ενός δημοσίου έργου οι κρατήσεις που οφείλονται από τον εργολάβο προς τα διάφορα Ταμεία, καθώς και το Εργολαβικό Όφελος, που καταβάλλεται από το φορέα εκτέλεσης του έργου προς τον εργολάβο, υπολογίζονται με διαφορετικό τρόπο όταν το έργο αυτό χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους ή όταν αυτό χρηματοδοτείται από λογαριασμό Δημοσίων Επενδύσεων. Καθοριστικό στοιχείο δηλαδή για τον προσδιορισμό του συνολικού κόστους ενός δημοσίου έργου είναι ο φορέας χρηματοδότησης αυτού. Στην περίπτωση δε που αυτό χρηματοδοτείται από τον προϋπολογισμό Δημοσίων Επενδύσεων, το ποσοστό Εργολαβικού Οφέλους που δικαιούται ο εργολήπτης ανέρχεται σε ποσοστό 18%.(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, ο Δήμος ..... μη νομίμως εντέλλεται δαπάνη που αντιστοιχεί στη διαφορά του ποσοστού 10%, οφειλόμενου στη μείωση του εργολαβικού οφέλους της αναδόχου από το 28% στο 18% και του ποσοστού 4,7% (διαφορά επί των συνολικών κρατήσεων 8,9%, όταν πρόκειται για έργο που χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους του Δήμου και 4,2% όταν το έργο χρηματοδοτείται από πρόγραμμα Δημοσίων επενδύσεων). Και τούτο διότι το ποσοστό των Γενικών Εξόδων και του Εργολαβικού Οφέλους που δικαιούται η εργοληπτική επιχείρηση ανέρχεται σε 18%, λόγω της ένταξης του έργου στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 17 του ν. 3669/2008. Επίσης η ανάδοχος εταιρεία επιβαρύνεται και με τις αντίστοιχες νόμιμες κρατήσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις της Κ.Υ.Α. 43115/5.11.1952, οι οποίες, λόγω της ένταξης του έργου σε ΣΑΤΑ ανέρχονται σε ποσοστό 4,2%.
28874/1953
Περί απαλλαγής εκ των τελών χαρτοσήμου των προμηθειών εφοδίων Ανασυγκροτήσεως εκ του Εξωτερικού
Αριθ. 3422.26/09/94/1994
Αναπροσαρμογή των τελών χρήσης λιμένα Ν.Δ. 3878/1958 στα εισιτήρια εξωτερικού και τέλους διέλευσης δια των προκυμαίων οχημάτων πάσης φύσης με προορισμό λιμένες του εξωτερικού (Ν.Δ. 44/73).
ΠΔ 412/1998
Μισθοδοσία του πάσης φύσεως προσωπικού των Νοσηλευτικών ιδρυμάτων του Ν.Δ.2592/1953
Αριθ. 3422.27/12/03/2003
Τροποποίηση της αριθμ. 3422.27/07/03/27-1-2003 ΚΥΑ περί αναπροσδιορισμού ειδικού τέλους διέλευσης δια των προκυμαίων οχημάτων πάσης φύσεως με προορισμό λιμένα εξωτερικού".
12903/1998
Κήρυξη υποχρεωτικής της από 15 Σεπτεμβρίου 1998 ΣΣΕ για τους όρους αμοιβής και εργασίας των Λογιστών και βοηθών Λογιστών Βιομηχανικών, Βιοτεχνικών κλπ, πάσης φύσεως επιχειρήσεων όλης της χώρας.
3422.26/26/1994,
Αναπροσδιορισμός ειδικού τέλους διέλευσης δια των προκυμαιών οχημάτων πάσης φύσεως με προορισμό λιμένα εξωτερικού.
Η παρούσα καταργήθηκε με την Αριθ. 3422.27Η/07/03/2003 - ΦΕΚ: 139/Β/11.02.2003
ΒΔ 708/1970
Περί καθορισμού των διατηρουμένων υπέρ του Υπουργού, των Περιφερειακών Αρχών Διανομαρχιακού επιπέδου και των μεταβιβαζομένων υπέρ των εν τη Πρωτευούση συνιστωμένων Διευθύνσεων, Εξωτερικού Εμπορίου, Εσωτερικού Εμπορίου, Εφοδιασμού , Ανωνύμων Εταιρειών και της Κυβερνητικής Εποπτείας Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών του Υπουργείου Εμπορίου, αρμοδιοτήτων, κατά τα άρθρ. 1 (παρ. 1 ) και 4 του Ν.Δ. 532/1970.
ΕΑΔΗΣΥ/1027/2022
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΦΥΛΑΞΗΣ:οι όροι της διακήρυξης που καθορίζουν την εκτιμώμενη αξία της σύμβασης στο ποσό των 58.500 €, το οποίο (δίχως να συνυπολογίζονται και τα πάσης φύσεως λοιπά ποσά περί εύλογου διοικητικού κόστους κλπ. που πρέπει να συμπεριλάβει ο εκάστοτε οικονομικός φορέας στην προσφορά του) υπολείπεται σημαντικά του ελάχιστου (νόμιμου) εργοδοτικού κόστους, ως αυτό διαμορφώνεται από την υπερέχουσα εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία
ΝΣΚ/129/2006
Υποχρέωση καταβολής ειδικού τέλους διελεύσεως από τις προκυμαίες για τα ρυμουλκούμενα οχήματα, που επιβιβάζονται σε πλοία με προορισμό λιμένες εξωτερικού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στην έννοια των «πάσης φύσεως οχημάτων» για τα οποία υφίσταται υποχρέωση καταβολής ειδικού τέλους διελεύσεως δια των προκυμαίων, με βάση τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 3422.27Η/07/03 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας, περιλαμβάνονται και τα ρυμουλκούμενα.