×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

578/2016

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4339/2015

«Περί αποστολής στοιχείων επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων διαφημιστικής προβολής και ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς».(ΑΔΑ:7ΥΚΦ465ΙΧΦ-ΙΧΙ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

10541/2016

"Περί υποβολής από τους Δήμους όλης της χώρας, αιτημάτων έγκρισης επικοινωνιακών προγραμμάτων καθώς και λοιπών στοιχείων διαφημιστικής δαπάνης και ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς".(ΑΔΑ:7ΦΞΚ465ΙΧΦ-Μ30)


949/2018

Υποχρέωση κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής και διαφημιστικής δαπάνης έτους 2018 και υποβολή εκθέσεων απολογισμού έτους 2017 των σχετικών επικοινωνιακών δράσεων.(ΑΔΑ:6ΤΙΧ465ΧΘ0-8Γ0)


19/2016

«Εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων των φορέων των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα».ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ..(ΑΔΑ:6ΠΔΛ465ΙΧΦ-ΛΚ8)


ΠΥΣ/50/2015

Εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων.Το παρόν ΦΕΚ επανεκτυπώθηκε λόγω σφάλματος


ΝΣΚ/144/2003

Επιχειρήσεις ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι επιχειρήσεις που αναλαμβάνουν έρευνες ραδιοτηλεοπτικής αγοράς για λογαριασμό φορέων του δημόσιου τομέα οφείλουν να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις του άρθρου 11 παρ.1 α’ έως ε’ του Ν 2328/1995. Δικαιούνται να εγγραφούν στο μητρώο επιχειρήσεων ερευνών αγοράς και εταιρείες που δεν είναι μέλη του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς ή άλλης αντιπροσωπευτικής οργάνωσης.


Ε/378/2020

«Υποχρέωση κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής έτους 2021 και υποβολής έκθεσης απολογισμού των επικοινωνιακών δράσεων των φορέων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα για το έτος 2020».ΑΔΑ:Ρ7Α246ΜΓΨ7-Ω6Χ


ΝΣΚ/387/2009

Νομιμότητα εγγραφής και διατήρησης εγγραφής στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ερευνών Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς της Γεν.Γρ. Επικοινωνίας – Γεν.Γρ. Ενημέρωσης κατά το άρθρο 11 του Ν. 2328/1995, επιχειρήσεων, μέτοχοι των οποίων είναι διαφημιστικές εταιρείες.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η εγγραφή στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ερευνών Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς, επιχειρήσεως της οποίας μέτοχος είναι διαφημιστική εταιρεία, δεν είναι νόμιμη, δεδομένου ότι στο άρθρο 11 παρ. 1 περ. ε΄ του Ν 2328/1995, τίθεται ως προϋπόθεση εγγραφής στο ανωτέρω μητρώο, η επιχειρηματική και οικονομική αυτοτέλεια έναντι διαφημιστικών επιχειρήσεων. Δυνατότητα ανάκλησης της υπουργικής απόφασης εγγραφής ανώνυμης εταιρείας στο ανωτέρω Μητρώο, αναδρομικά από το χρόνο κατά τον οποίο υπεισήλθε στη μετοχική της σύνθεση διαφημιστική εταιρεία με ποσοστό 20%.


ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/113269/712/2020

Διαχείριση και καθορισμός κίνησης του Ειδικού Λογαριασμού υπό την επωνυμία «Πράσινο Ταμείο - Ταμείο Διαχείρισης Ενεργειακής Απόδοσης» για τη χρηματοδότηση προγραμμάτων και άλλων μέτρων βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, καθώς και δράσεων για την ανάπτυξη της αγοράς παροχής ενεργειακών υπηρεσιών.


ΕλΣυν/Τμ.7/139/2011

Απαραίτητη, όμως, προϋπόθεση της νομιμότητας των δαπανών, που διενεργούνται στο πλαίσιο της υλοποίησης διαφημιστικών προγραμμάτων και δράσεων τουριστικής προβολής των Δήμων συνιστά η υποβολή αυτών, πριν από την υλοποίησή τους, στη συσταθείσα στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού Γενική Γραμματεία Τουρισμού, η οποία έχει πλέον από 1.3.2010 - ημερομηνία έναρξης ισχύος του π.δ/τος 15/2010 - την ευθύνη του γενικού σχεδιασμού του προγράμματος της τουριστικής προβολής της χώρας και η διατύπωση σύμφωνης γνώμης του Γενικού Γραμματέα Τουρισμού για τη διαπίστωση της συμβατότητάς τους με τις κατευθύνσεις του κεντρικού διαφημιστικού σχεδιασμού. Η θέσπιση δε της προϋπόθεσης αυτής από το νομοθέτη, όπως προκύπτει από την εισηγητική έκθεση του ν. 3498/2006, αποσκοπεί στο συντονισμό και την εναρμόνιση των δράσεων τουριστικής προβολής των διαφόρων φορέων που ανήκουν στο δημόσιο τομέα, προκειμένου να υπάρχει ομοιογένεια των δράσεων αυτών και να είναι συμβατές με το γενικό σχεδιασμό και τους καθορισμένους στόχους του κεντρικού διαφημιστικού προγράμματος της χώρας, που εκτελείται από τη Γενική Γραμματεία Τουρισμού σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ. (βλ. Πράξεις VII Τμ. 78, 195, 281/2009).


10644/2023

Πλαίσιο αξιολόγησης και αποδοχής αιτημάτων για οικονομική συμμετοχή ΕΟΤ σε δράσεις τρίτων, αγοράς χορηγικού πακέτου και παραχώρησης αιγίδας που διοργανώνουν ενέργειες προβολής και επικοινωνίας τουριστικού ενδιαφέροντος λόγω αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου κατάθεσης δικαιολογητικών των φορέων που αιτούνται επιχορήγηση ή χρηματοδότηση από δημόσιους πόρους.  ΑΔΑ:6ΚΞΜ469ΗΙΖ-Ν7Ψ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ