Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

580/2016

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1914/1990, 4270/2014
ΦΕΚ: 1000/Β/11.04.2016

Ανάληψη από το Ελληνικό Δημόσιο του ανεξόφλητου κεφαλαίου δανειακών συμβάσεων του Ο.Δ.Ι.Ε.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

191/2016

Ανάληψη από το Ελληνικό Δημόσιο του ανεξόφλητου υπολοίπου δανειακής σύμβασης του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. ύψους € 13.168.714,40.


Αριθ. 20/2016

Ανάληψη από το Ελληνικό Δημόσιο του ανεξόφλητου υπολοίπου δανειακής σύμβασης του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. ύψους € 152.000.000,00.


230/2016

Ανάληψη από το Ελληνικό Δημόσιο του ανεξόφλητου υπολοίπου δανειακής σύμβασης του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.  ύψους € 20.415.476,86.


89/2017

Ανάληψη από το Ελληνικό Δημόσιο του ανεξόφλητου υπολοίπου δανειακής σύμβασης του Ο.Μ.Μ.Α. ύψους € 80.000.000,00


231/2016

Εμφάνιση εσόδου και τακτοποίηση εξόδου συνολικού ποσού € 185.584.191,26, λόγω ανάληψης από το Ελληνικό Δημόσιο των δανειακών συμβάσεων του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.


ΝΣΚ/169/2019

Κτήση ή μη από το Ελληνικό Δημόσιο της ιδιότητας του καθολικού διαδόχου των Κεφαλαίων Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών (Κ.Α.Φ.) και του Ενιαίου Κεφαλαίου Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών (Ε.Κ.Α.Φ.), μετά τη διάλυση των Κ.Α.Φ. και την κατάργηση του Ε.Κ.Α.Φ.. (...) Το Ελληνικό Δημόσιο δεν είναι καθολικός διάδοχος των διαλυθέντων Κεφαλαίων Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών (Κ.Α.Φ.) ούτε του καταργηθέντος Ενιαίου Κεφαλαίου Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών (Ε.Κ.Α.Φ.) (ομόφ.).


87417/2020

Καθορισμός ποσοστού και διαδικασίας απόδοσης ποσού από το Ελληνικό Δημόσιο σε Δήμους της χώρας και στον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ως αντισταθμιστικά ωφελήματα από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της ΟΛΠ Α.Ε.


77484/2019

Καθορισμός ποσοστού και διαδικασία απόδοσης ποσού από το Ελληνικό Δημόσιο σε δήμους της χώρας και στη Δημόσια Αρχή Λιμένος ως αντισταθμιστικά ωφελήματα από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.


ΝΣΚ/155/2016

Ανάληψη εγγυητικής ευθύνης του Ελληνικού Δημοσίου για κάλυψη ζημίας από δάνεια, εγγυητικές επιστολές και πιστώσεις σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου μέσω ημεδαπών ή αλλοδαπών πιστωτικών ιδρυμάτων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Α) Δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Ν. 2322/1995 για την παροχή, εκ μέρους του Υπουργού Οικονομικών, της εγγύησης του Ελληνικού Δημοσίου, υπέρ της εταιρείας «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.», με σκοπό την κάλυψη τυχόν ζημίας, μελλοντικής και υπό αίρεση, που θα προκύψει από την πώληση των μετοχών της Attica Bank, μέχρι του μεγίστου ποσού των 9,9 εκ.€ (πλειοψ.). Β) Ο Υπουργός Οικονομικών δεν έχει υποχρέωση να υπογράψει εκπροσωπώντας το Ελληνικό Δημόσιο, ως μέτοχο, στις γενικές συνελεύσεις της ανωτέρω εταιρείας, την επιστολή Συναίνεσης και Παραίτησης της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, με την οποία ζητείται η κάλυψη της τυχόν ζημίας που θα προκόψει από την πώληση των μετοχών λόγω της συμμετοχής της ΔΑΑ Α.Ε. στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Attica Bank, διότι η ανάληψη της σχετικής υποχρέωσης συνιστά ανάληψη κύριας και αυτοτελούς εγγυητικής ευθύνης, που δεν προβλέπεται από το Ν. 2322/1995 (πλειοψ.). - ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/106/2012

Μεταβίβαση των μετοχών της εταιρείας με την επωνυμία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Α.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η μεταβίβαση του εταιρικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ έχει επέλθει ευθέως από το νόμο, χωρίς να απαιτείται η σύνταξη μεταβιβαστικού συμβολαιογραφικού εγγράφου ή άλλου ιδιωτικού εγγράφου. Οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί η Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, προκειμένου να μεταβιβασθούν από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ οι μετοχές της εταιρείας «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» συνίστανται στις διατυπώσεις που ορίζουν οι διατάξεις του άρθρου 13 του Ν. 3604/2007, τις οποίες οφείλει η εταιρεία «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» να τηρήσει και το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να ελέγξει και να εποπτεύσει. Επί πλέον, προκύπτει σειρά άλλων ενεργειών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, που απορρέουν από τις διατάξεις του Ν. 3607/2007 και του άρθρου 2 παρ. 12 του Ν. 4024/2011 στα πλαίσια της εποπτείας και του ελέγχου που ασκείται από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στην εταιρεία «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.».