6000/2/234-ε΄/2013
Τύπος: Αποφάσεις
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
6000/2/234−γ΄/2013
Προσόντα, προϋποθέσεις και διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης δημοτικών αστυνομικών στην Ελληνική Αστυνομία.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/205/2019
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:. Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) με τις προεκτεθείσες ρυθμίσεις του ν. 4325/2015 επιδιώχθηκε η αποκατάσταση των δημοτικών αστυνομικών και η άρση των συνεπειών που συνεπάγονταν η κατάργηση των θέσεων που αυτοί κατείχαν, β) δια της επαναφοράς των δημοτικών αστυνομικών στις επανασυσταθείσες θέσεις τους συνεχίστηκε, κατά πλάσμα δικαίου, η προηγούμενη σχέση εργασίας τους, γ) η εν λόγω υπάλληλος κατείχε τον απαιτούμενο για την εκπαιδευτική κατηγορία ΤΕ τίτλο σπουδών ήδη πριν από την ένταξη της στην Ελληνική Αστυνομία, ανεξαρτήτως αν υπηρέτησε σε αυτήν ως ΔΕ ιδιαίτερης κατηγορίας προσωπικό και δ) η αξιοποίηση της εν λόγω προϋπηρεσίας της στην Ελληνική Αστυνομία δεν αντίκειται σε καμία συνταγματική διάταξη ή αρχή, το Κλιμάκιο κρίνει ότιη εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη.
6000/2/143-κγ’/2022
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 6000/2/143-ιθ’ από 03-12-2020 απόφασης του Υπουργού και του Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη «Προσόντα και τρόπος επιλογής των αστυνομικών χειριστών και τεχνιτών στελεχωμένων αεροσκαφών και χειριστών και τεχνικών μη στελεχωμένων αεροσκαφών της Υπηρεσίας «Εναέρια Μέσα Σωμάτων Ασφαλείας» (Β’ 5389).
2500/1/15-κβ/2022
Οροι και προϋποθέσεις μετατροπής υπηρεσιακής άδειας ικανότητας οδήγησης εκδοθείσας από την Ελληνική Αστυνομία ή το Πυροσβεστικό Σώμα σε άδεια οδήγησης αντίστοιχων κατηγοριών.
Δ30/Α3/397892/2022Δημοσίευση της κοινής υπουργικής αποφάσεως 2500/1/15-κβ/2022 (Β’ 6318) ΑΔΑ:ΩΤΛΜ465ΧΘΞ-64Ζ
6500/1/21/2014
Εκπαίδευση δημοτικών αστυνομικών Ελληνικής Αστυνομίας.
ΔΙΔΑΔ/ΔΙΠΙΔ/Β.2.Δ/293 /οικ.23498/2014
ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για την κινητικότητα των Δημοτικών Αστυνομικών που τελούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας»
ΝΣΚ/45/2009
Ελληνική Αστυνομία – Συνδικαλιστικές οργανώσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Κατά την έννοια του όρου «κάθε νομός» στη διάταξη του άρθρου 30α του Ν 1264/1982, όπως προστέθηκε και ισχύει, νοείται η υπό των κειμένων διατάξεων προβλεπόμενη διοικητική περιφέρεια του νομού εντός της οποίας υπηρετεί ο αστυνομικός υπάλληλος και όχι η Νομαρχία, συνακολούθως δε στο νομό Αττικής μπορεί να συσταθεί μια και μόνο ένωση αστυνομικών υπαλλήλων μέχρι του βαθμού του ανθυπαστυνόμου.
ΝΣΚ/248/2015
Ελληνική Αστυνομία – Συμμόρφωση Διοικήσεως σε απόφαση του ΣτΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η ερωτώσα υπηρεσία (Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας) υποχρεούται, σε συμμόρφωση προς την 9/2015 απόφαση του ΣτΕ, να προβεί στην ανάκληση της υπ’ αριθ. 6000/2/350/1-ριε’ από 18-11-2006 απόφασης του Προϊσταμένου Κλάδου Οργάνωσης και Ανθρώπινου Δυναμικού πράξης κατάταξης (διορισμού) της αστυνομικού υπαλλήλου, μετά από προηγούμενη ανάκληση της σχετικής πράξης (Φ.253.5/103568/6-10-2006) του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ήδη Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων), με την οποία είχε εγκριθεί η εισαγωγή της στην Σχολή Αστυφυλάκων σε εκτέλεση της ήδη εξαφανισθείσας 407/2006 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. (ομοφ.)
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/219/2019
Καταβολή αναδρομικών αποδοχών...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως εκδόθηκε, κατ’ εφαρμογή της διάταξης της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 19 του ν. 4325/2015- όπως αυτή αντικαταστάθηκε με τη διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 99 του ν. 4483/2017- κατά τα προεκτεθέντα, η 6139/15.11.2018 απόφαση του Δημάρχου ..., με την οποία ο υπάλληλος, ..., πρώην δημοτικός αστυνομικός, κατατάχθηκε σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση του κλάδου ΤΕ Μηχανικός Αυτοματισμού, αναδρομικά από 22.10.2015. Και τούτο διότι η εν λόγω διάταξη δεν καταλαμβάνει τον συγκεκριμένο υπάλληλο, διότι είχε αποκτήσει τον επίμαχο τίτλο σπουδών του (πτυχίο του Τμήματος Αυτοματισμού της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος ...), στις 11.10.2004, ήτοι προ του αρχικού διορισμού του στη Δημοτική Αστυνομία και όχι, κατά τα γενόμενα δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, στο χρονικό διάστημα από τη δυνατότητα επανασύστασης της καταργηθείσας Δημοτικής Αστυνομίας στον οικείο Δήμο δυνάμει του ν. 4325/2015 (ήτοι από 11.5.2015) μέχρι τη δημοσίευση του ν. 4483/2017 (ήτοι στις 31.7.2017) που προέβλεψε τη δυνατότητα των πρώην δημοτικών αστυνομικών να καταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του οικείου Δήμου, σε κλάδους ανώτερης κατηγορίας με βάση τα τυπικά προσόντα που απέκτησαν στο διάστημα αυτό. Συνεπώς, η εντελλόμενη δαπάνη είναι στο σύνολό της μη νόμιμη, εφόσον δεν χώρησε νόμιμα η «αναδρομική» κατάταξη του φερόμενου ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα.
ΝΣΚ/325/2011
Ελληνική Αστυνομία – Παρακράτηση από τη μισθοδοσία του αστυνομικού προσωπικού συνδρομών σε ιδιωτικούς φορείς κατόπιν σχετικής αίτησης των αστυνομικών και διαταγής της υπηρεσίας – Νομιμότητα παρακράτησης – Διακοπή αυτής ή μη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η αρμόδια υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ. δεν δύναται να παρακρατεί από την μισθοδοσία του αστυνομικού προσωπικού συνδρομές σε ιδιωτικούς φορείς, εφόσον αυτές δεν προβλέπονται ρητά από νομοθετική διάταξη. Τούτου παρέπεται ότι η ανωτέρω υπηρεσία, μη συντρεχούσης της ως άνω προϋποθέσεως, νομίμως διέκοψε την σχετική παρακράτηση, ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι αυτή γινόταν μέχρι σήμερα μετά από σχετική διαταγή, η οποία δεν είχε έρεισμα σε νομοθετική ρύθμιση. (ομοφ.)