×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

6423/86532/2023

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1564/1985, 496/1974, 10466/1988
ΦΕΚ: 2186/Β/03.04.2023

Καθορισμός τιμών αναφοράς πολλαπλασιαστικού υλικού που παράγεται στη χώρα, αποκτάται ενδοκοινοτικά ή εισάγεται από το εξωτερικό.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

8401/46758/2019

Καθορισμός τιμών αναφοράς πολλαπλασιαστικού υλικού που παράγεται στη χώρα, αποκτάται ενδοκοινοτικά ή εισάγεται από το εξωτερικό.


12007/79136/2015

Καθορισμός τιμών αναφοράς πολλαπλασιαστικού υλικού που παράγεται στη χώρα, αποκτάται ενδοκοινοτικά ή εισάγεται από το εξωτερικό.


2499/7051/2018

Καθορισμός τιμών αναφοράς πολλαπλασιαστικού υλικού που παράγεται στη χώρα, αποκτάται ενδοκοινοτικά ή εισάγεται από το εξωτερικό .


18498/123701/2018

Καθορισμός τιμών αναφοράς πολλαπλασιαστικού υλικού που παράγεται στη χώρα, αποκτάται ενδοκοινοτικά ή εισάγεται από το εξωτερικό.


5555/59013/2020

Καθορισμός τιμών αναφοράς πολλαπλασιαστικού υλικού που παράγεται στη χώρα, αποκτάται ενδοκοινοτικά ή εισάγεται από το εξωτερικό.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 6423/86532/2023-ΦΕΚ:2186/Β/03.04.2023.


13956/96281/2016

Καθορισμός τιμών αναφοράς πολλαπλασιαστικού υλικού που παράγεται στη χώρα, αποκτάται ενδοκοινοτικά ή εισάγεται από το εξωτερικό».(Διόρθωση σφάλματος στο ΦΕΚ-3792/Β/23.11.2016, στο ΦΕΚ-3171/Β/4.10.2016, στο ΦΕΚ-3540 Β/3.11.2016 και στο ΦΕΚ 4070/Β/19.12.2016).


2078/80743/2017

Καθορισμός των προϋποθέσεων και της διαδικασίας έναρξης λειτουργίας των επιχειρήσεων παραγωγής πολλαπλασιαστικού υλικού καλλιεργούμενων φυτικών ειδών και των επιχειρήσεων εμπορίας του υλικού αυτού.


289718/2008

Τεχνικός Κανονισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης πολλαπλασιαστικού υλικού οπωροφόρων φυτών και των οπω−
ροφόρων δένδρων που προορίζονται για την παραγωγή φρούτων, κατηγοριών ανώτερων της κατηγορίας
CAC (Conformitas Agraria Communitatis−Ελαχίστων Κοινοτικών Προδιαγραφών) που παράγεται στη Xώρα.


295194/2009

Καθορισμός συμπληρωματικών μέτρων για τη χρήση πολλαπλασιαστικού υλικού στη βιολογική γεωρ­γία σε εφαρμογή των Κανονισμών (ΕΚ)834/07 και (ΕΚ)889/08, όπως αυτοί κάθε φορά ισχύουν.


ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/140/2024

Συμφωνία-πλαίσιο για την προμήθεια 100 φορητών ολκωτών κλιμάκων του Πυροσβεστικού Σώματος (...) Με τις διατάξεις που παρατέθηκαν στις προηγούμενες σκέψεις θεσπίζεται, μεταξύ άλλων, υποχρέωση τεκμηρίωσης του προϋπολογισμού δημόσιας σύμβασης, ήτοι αναφοράς των στοιχείων που ελήφθησαν υπόψη κατά το πρόδρομο στάδιο της ετοιμασίας της δημοπράτησής της για την κοστολόγηση του αντικειμένου της. Η τεκμηρίωση αυτή συνιστά τη χρηματοοικονομική αιτιολόγηση της σύμβασης, τελεί σε συνάρτηση με το αντικείμενό της, αποτελεί στοιχείο της ωριμότητάς της και προϋπόθεση της ορθής εκτέλεσής της. Εξυπηρετεί και εγγυάται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο την τήρηση της αρχής της χρηστής και οικονομικής διαχείρισης των δημόσιων πόρων από τις Αναθέτουσες Αρχές, παρέχει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς να διαμορφώσουν ρεαλιστικές προσφορές σε περιβάλλον υγιούς ανταγωνισμού και επιτρέπει, εκ παραλλήλου, στις Αναθέτουσες Αρχές να διασφαλίσουν με την κατακύρωση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας/τιμής.(...)Επί του επί του δεύτερου ισχυρισμού των προσφευγόντων, ήτοι ότι η προϋπολογισθείσα τιμή παρίσταται επαρκώς αιτιολογημένη, τόσο από τα συμπληρωματικά στοιχεία που περιήλθαν στο Κλιμάκιο όσο και από την ίδια την εξέλιξη του διαγωνισμού, καθώς κανείς πλην της προσωρινής αναδόχου … ABEE δεν υπέβαλε προσφορά, το Δικαστήριο παρατηρεί εκ προοιμίου ότι στοιχεία τεκμηρίωσης του προϋπολογισμού είτε δεν προκύπτουν καθόλου ή αναφέρονται ανεπαρκώς και αναποδείκτως στη συνταχθείσα κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού 623/8.6.2023 γνωμοδότηση της Διεύθυνσης Προμηθειών της Αναθέτουσας Αρχής, καθώς ούτε τα στοιχεία της επικαλούμενης «πρόσφατης προσφοράς» εξειδικεύονται, ούτε προκύπτει εάν έλαβε χώρα και με ποιο περιεχόμενο η αναγγελλόμενη διαβίβαση σε ψηφιακή μορφή ενδεικτικών τιμών από έρευνα αγοράς για τις ολκωτές κλίμακες.(...)Τέλος, ο ισχυρισμός των προσφευγόντων περί συνδρομής λόγων υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος υπό την έννοια ότι η σκοπούμενη προμήθεια κατατείνει στην προστασία της ζωής, της περιουσίας και του φυσικού πλούτου της χώρας που αποτελεί ζωτικής σημασίας προτεραιότητα για την ελληνική κοινωνία και καίρια αποστολή του Πυροσβεστικού Σώματος, πρέπει να απορριφθεί πρωτίστως ως απαράδεκτος, διότι υποβλήθηκε το πρώτον με το υπόμνημα, και περαιτέρω ως αλυσιτελής, διότι δεν μπορεί να οδηγήσει στην υπογραφή μίας μη νόμιμης σύμβασης, καθόσον η αιτίαση αυτή αναφέρεται στη σκοπιμότητα προγραμματισμού της ελεγχόμενης σύμβασης και δεν συνδέεται με τον τρόπο τεκμηρίωσης του προεκτιμώμενου κόστους της. Εξάλλου, ούτε στην προσβαλλόμενη απόφαση περιέχονται κρίσεις ως προς τη σπουδαιότητα ή τη σκοπιμότητα της εν λόγω προμήθειας. Τέλος, η συνδρομή τέτοιων λόγων δεν αναιρεί, κατ’ αρχήν, την υποχρέωση της αναθέτουσας αρχής να τηρεί τους κανόνες ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων, οι οποίοι έχουν επίσης θεσπιστεί για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος. Απορρίπτει την προσφυγή αναθεώρησης κατά της 1642/2023 αποφάσεως του Εβδόμου Τμήματος.