×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

6708/4614/2010

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3833/2010
ΦΕΚ: 75/Α/21.05.2010

Διακοπή της παροχής βουλευτικής αποζημίωσης ενός μηνός για τις εορτές των Χριστουγέννων, ενός δεκαπενθημέρου για τις εορτές του Πάσχα και ενός δεκαπενθημέρου διακοπών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

122.396/2015

Εντατικοποίηση ελέγχων στην αγορά κατά τις εορτές των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους(ΑΔΑ:66ΓΔ4653Ο7-ΑΝΠ )


20069/2011

Βελτίωση του συσσιτίου των κρατουμένων των Καταστημάτων Κράτησης, και του Ι.Α.Α.Α. Βόλου κατά τις ημέρες του Πάσχα και των Χριστουγέννων τρέχοντος έτους και της Πρωτοχρονιάς έτους 2012.

ΕλΣυν.ΕλάσσοναΟλομ/491/2016

Βουλευτική αποζημίωση:Αυτά δεχθέν το Τμήμα, ότι δηλαδή η θεσπιζόμενη με τις διατάξεις της .. κοινής υπουργικής απόφασης «έκτακτη παροχή» προς τους δικαστικούς λειτουργούς, εν ενεργεία και συνταξιούχους, συνιστά στην ουσία χρονικά περιορισμένη (..) αναβάθμιση των αποδοχών και συντάξεών τους και επιφέρει αυτοδικαίως, για το ίδιο χρονικό διάστημα και υπό τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, αντίστοιχη αύξηση της βουλευτικής αποζημίωσης και, κατ’ επέκταση, της βουλευτικής σύνταξης, εσφαλμένα το νόμο ερμήνευσε, καθόσον, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην υπό στοιχ. IV νομική σκέψη της παρούσας, με τις επίμαχες διατάξεις χορηγήθηκε στους δικαστικούς λειτουργούς εφάπαξ έκτακτη οικονομική ενίσχυση, που δεν έχει τα εννοιολογικά χαρακτηριστικά τής, έστω και για περιορισμένο χρονικό διάστημα (....), αναβάθμισης του ισχύοντος γι’ αυτούς ειδικού μισθολογίου, με συνέπεια να αποκλείεται και οποιαδήποτε αντίστοιχη μεταβολή της βουλευτικής αποζημίωσης και, κατ’ επέκταση, της βουλευτικής σύνταξης και, ως εκ τούτου, κατέστησε αναιρετέα την απόφασή του..


ΝΣΚ/351/2012

Χορήγηση των επιδομάτων εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας, στους συνταξιούχους του Ο.Γ.Α., που λαμβάνουν χορηγία Δημάρχου ή Προέδρου Κοινότητας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεδομένου ότι, στην περίπτωση συνταξιούχου Ο.Γ.Α., που λαμβάνει και χορηγία Δημάρχου ή Προέδρου Κοινότητας, δεν τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη της παρ.12 του τρίτου άρθρου του Ν.3845/2010, ο Ο.Γ.Α. θα πρέπει να καταβάλλει στους συνταξιούχους του- χορηγιούχους τα επιδόματα εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας, κατά τις διατάξεις των άρθρων 1 του Ν.4169/1961, 1 του Ν.4575/1966, 7 του Ν.1287/1982 και 9 παρ.4 του Ν.2458/1997. Αλλά και υπό την αντίθετη εκδοχή ότι, δηλ. η προαναφερθείσα νομοθετική διάταξη τυγχάνει εν προκειμένω εφαρμογής, ο Ο.Γ.Α. και πάλι θα πρέπει να καταβάλλει τα επιδόματα αυτά στους συνταξιούχους του, κατά τις ανωτέρω διατάξεις της νομοθεσίας του.


ΕΑΔΗΣΥ/16/2025

Η προσφεύγουσα επιχείρηση με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ακύρωση της απόφασης με την οποία κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και ανακηρύχθηκε ως ανάδοχος του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας για διάστημα ενός έτους, με προϋπολογισμένη δαπάνη 65.000€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή στηρίζεται στην αυτεπάγγελτη σύμφωνη γνώμη ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας υπολείπεται του ελάχιστου νόμιμου εργατικού κόστους, καθώς υπολογίζει τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας κατά παράβαση των όρων της διακήρυξης. Παράλληλα, επικαλείται ασυνήθιστα χαμηλά ποσά για διοικητικό κόστος και εργολαβικό κέρδος.


ΝΣΚ/88/2011

Τρόπος φορολόγησης αποζημίωσης, επιδικασθείσας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, σε πρόσωπα για την υλική ζημία που υπέστησαν, λόγω απώλειας της βουλευτικής τους ιδιότητας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Τα ποσά που επιδικάσθηκαν, δυνάμει απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, σε πρόσωπα για την υλική ζημία που υπέστησαν, λόγω της απώλειας της βουλευτικής τους ιδιότητας, αντικρίζουν βουλευτική αποζημίωση και θεωρούνται εισόδημα εκ μισθωτών υπηρεσιών κατ' άρθρο 5 του Ζ΄ Ψηφίσματος του έτους 1975 και ως εκ τούτου υπόκεινται σε φορολόγηση σύμφωνα με τις διατάξεις του Ψηφίσματος αυτού και όχι κατά τις γενικές διατάξεις του Κ.Φ.Ε. (ομοφ.)


ΑΕΠΠ/280/2020

Υπηρεσίες καθαριότητας...Συνεπώς, ο υπολογισμός των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα, επιδόματος αδείας και αντικαταστάτη αδείας πρέπει να γίνονται επί τη βάσει της μερικής απασχόλησης των εργαζόμενων και αμειβόμενων με ωρομίσθιο καθαριστριών και όχι επί της βάσει της εκ περιτροπής εργασίας. Όπως δε προκύπτει από την ισχύουσα εργατική νομοθεσία, οι εργαζόμενοι με το σύστημα της μερικής απασχόλησης λαμβάνουν ως δώρο Χριστουγέννων και Πάσχα όσα ημερομίσθια λαμβάνει και ο εργαζόμενος με πλήρη απασχόληση, ήτοι 25 ημερομίσθια ως δώρο Χριστουγέννων και 15 ημερομίσθια ως δώρο Πάσχα, έχοντας όμως ως βάση υπολογισμού τις μειωμένες αποδοχές. Επίσης, οι μερικώς απασχολούμενοι εργαζόμενοι έχουν δικαίωμα ετήσιας άδειας με αποδοχές και επίδομα αδείας, με βάση τις αποδοχές που θα ελάμβαναν εάν εργάζονταν κατά το χρόνο της αδείας τους, για τη διάρκεια της οποίας εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 2  του Α.Ν. 539/1945, όπως ισχύει, όπου το επίδομα αδείας ορίζεται κατ’ελάχιστον στα 13 ημερομίσθια. Τέλος, με το ίδιο σύστημα της μερικής απασχόλησης υπολογίζονται και οι αποδοχές του αντικαταστάτη εργαζομένου. Παρόλα αυτά, στην κριθείσα περίπτωση από την ανάλυση της οικονομικής προσφοράς της πρώτης προσφεύγουσας προκύπτει ότι αυτή υπολόγισε τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα, επιδόματος αδείας και αποδοχών αντικαταστάτη αδείας λαμβάνοντας εσφαλμένως υπόψιν της τα ισχύοντα για την απασχόληση με τη μορφή της εκ περιτροπής εργασίας, και όχι τα ισχύοντα για την μερική απασχόληση. Ενόψει των ανωτέρω, ορθώς η αναθέτουσα αρχή απέρριψε την οικονομική της προσφορά, απορριπτόμενων ως αβάσιμων των σχετικών ισχυρισμών της πρώτης προσφεύγουσας. Εξάλλου, ενόψει της αυτοτέλειας κάθε διαγωνιστικής διαδικασίας ως αβάσιμοι απορρίπτονται και ισχυρισμοί της πρώτης προσφεύγουσας σε σχέση με την αποδοχή των ισχυρισμών αυτών από άλλη αναθέτουσα αρχή στο πλαίσιο παρόμοιας διαγωνιστικής διαδικασίας. Δοθέντων των ανωτέρω, ουδεμία ασάφεια ανακύπτει σε σχέση με την οικονομική προσφορά της πρώτης προσφεύγουσας για την οποία η αναθέτουσα αρχή όφειλε, κατ’εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 102 του ν. 4412/2016, να ζητήσει από την πρώτη προσφεύγουσα να διευκρινίσει την οικονομική προσφορά της πριν προβεί στην προσβαλλόμενη κρίση της. 


ΑΕΠΠ/959/2021

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης, με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθαριότητας των εγκαταστάσεων της αναθέτουσας αρχής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού κτιρίων για διάρκεια 14 μηνών, με εκτιμώμενη αξία 185.380,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς της έγινε με αοριστία και έλλειψη αιτιολόγησης, καθώς διαφωνούσε με τον υπολογισμό του ελάχιστου εργατικού κόστους, ιδίως όσον αφορά τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, υποστηρίζοντας ότι οι δικές της αποδόσεις ήταν νόμιμες.


ΝΣΚ/111/2015

Υποχρέωση ή μη της Βουλής για καταβολή σε επιστημονικούς συνεργάτες βουλευτών: α) αποδοχών αναδρομικά για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2014, β) αποδοχών για τον μήνα Ιανουάριο 2015 και γ) υπερωριών των μηνών Δεκεμβρίου και Νοεμβρίου 2014 αναδρομικά.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ενόψει του δοθέντος πραγματικού, δεν συντρέχει άνευ ετέρου νόμιμη περίπτωση άρσεως της υποχρεώσεως της Βουλής για την καταβολή στους αναφερόμενους στο ερώτημα τέσσερις (4) επιστημονικούς συνεργάτες βουλευτών των ποσών που αντιστοιχούν : α) στο μισθό τους για το από την ημερομηνία πρόσληψης και μέχρι τη λήξη της βουλευτικής περιόδου, διάστημα, β) στο μισθό του μηνός Ιανουαρίου 2015 (ένα μήνα μετά την απώλεια της βουλευτικής ιδιότητας του κατά περίπτωση βουλευτή) και γ) στις υπερωρίες, που πληρούν τις κατά νόμο προϋποθέσεις θεμελίωσή τους, για το χρονικό διάστημα, που προκύπτει προσηκόντως από αντίστοιχη βεβαίωση του κατά περίπτωση βουλευτή. ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/6/2013

ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Συμμόρφωση Διοικήσεως – Δικαστική ακύρωση αποφάσεων Υπηρεσιακού Συμβουλίου – Νόμιμη ή μη η έντοκη επιστροφή παρακρατηθέντων πειθαρχικών προστίμων αποδοχών ενός μηνός υπαλλήλων – Αναπομπή των πειθαρχικών υποθέσεων στο Υ.Σ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την ακύρωση από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών των πειθαρχικών αποφάσεων, με τις οποίες επιβλήθηκαν πρόστιμα αποδοχών ενός μηνός σε υπαλλήλους του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, και οι οποίες αποφάσεις εκτελέστηκαν, το Ίδρυμα οφείλει να επιστρέψει ατόκως σε αυτούς, τις αποδοχές που τους παρακρατήθηκαν και δεν πρέπει να αναμείνει τις αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, στο οποίο αναπέμφθηκαν οι υποθέσεις. (ομοφ.)