Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

756/2015

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 1597/Β/30.07.2015

Καθορισμός εφάπαξ πρόσθετου ορίου ποσού για έγκριση συναλλαγών βάσει υποβληθέντων προ της 22ας Ιουλίου 2015 αιτημάτων που εκκρεμούν


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Αριθμ. 765/2015

Καθορισμός εφάπαξ πρόσθετου ορίου ποσού για έγκριση συναλλαγών μέσω των Ειδικών Υποεπιτροπών των Πιστωτικών Ιδρυμάτων.


Αριθμ. 762/2015

Καθορισμός εφάπαξ πρόσθετου ορίου ποσού για έγκριση συναλλαγών μέσω των Ειδικών Υποεπιτροπών
των Πιστωτικών Ιδρυμάτων.


Αριθ. 767/2015

Καθορισμός: α) νέου εβδομαδιαίου ορίου και β) πρόσθετου εφάπαξ ποσού για την έγκριση συναλλαγών των Πιστωτικών Ιδρυμάτων μέσω των Ειδικών Υποεπιτροπών.


42247/959/2018

Χορήγηση έκτακτης εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης ποσού εξακοσίων σαράντα οκτώ ευρώ (648,00 €) στους εργαζομένους των επιχειρήσεων που επλήγησαν από τις πυρκαγιές στην Περιφέρεια Αττικής στις 23 και 24 Ιουλίου 2018.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/119/2014

Πώληση ακινήτων δημοσίου...Τέλος, συντάχθηκαν τα ελεγχόμενα σχέδια συμβάσεων μεταξύ του Ταμείου και των ως άνω πλειοδοτών, που περιλαμβάνουν τους προαναφερόμενους υπό στοιχείο γ) όρους της επιστολής διαδικασίας περί ολοκλήρωσης της πωλήσεων, εκ των οποίων οι πλειοδότες έχουν ήδη εκπληρώσει τον όρο περί κατάθεσης «προκαταβολής συναλλαγής» (από 7.3.2014 αποδεικτικό κατάθεσης του ποσού των 75.220,00 ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό του .... από την εταιρία «....» και τραπεζική επιταγή πληρωμής του ποσού των 800.000,00 ευρώ στο .... από την ένωση εταιριών «...»). Σύμφωνα δε με το 14002/1.4.2014 έγγραφο του Προέδρου του ΔΣ του ...., κατά της ως άνω διαδικασίας δεν εκκρεμούν ενστάσεις ούτε ένδικα βοηθήματα.Με δεδομένα αυτά, δεν συντρέχει λόγος που να κωλύει την υπογραφή των υποβληθέντων σχεδίων συμβάσεων


ΕΣ/ΜΕΙΖΟΝΑ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/269/2025

ΧΟΡΗΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΩΝ(...)Επί του πρώτου προδικαστικού ερωτήματος, η Ολομέλεια αποφαίνεται ότι οι εκλεγέντες προ της έναρξης ισχύος του ν. 4093/2012 δήμαρχοι στους οποίους κανονίστηκε χορηγία βάσει των διατάξεων που ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, δεν τους καταβαλλόταν όμως αυτή λόγω μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου από τις οικείες διατάξεις ορίου ηλικίας, εμπίπτουν αναφορικά με τον υπολογισμό της χορηγίας τους στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 4 παρ. 1 εδ. α΄ του ν. 4387/2016.Επί του δευτέρου προδικαστικού ερωτήματος, η Ολομέλεια αποφαίνεται ότι υφίσταται ρυθμιστικό κενό στο πλαίσιο του ν. 4387/2016, ως προς τον τρόπο ένταξης του ειδικού συνταξιοδοτικού καθεστώτος των εκλεγέντων προ της έναρξης ισχύος του ν. 4093/2012 δημάρχων στους οποίους είχε κανονιστεί χορηγία βάσει των διατάξεων που ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, δεν τους καταβαλλόταν όμως αυτή λόγω μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου από τις οικείες διατάξεις ορίου ηλικίας, για τη ρύθμιση του οποίου (κενού) εφαρμοστέα αναλόγως είναι η περιπτ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του νόμου αυτού.Επί του τρίτου προδικαστικού ερωτήματος, η Ολομέλεια αποφαίνεται ότι ενόψει των κριθέντων επί του δευτέρου προδικαστικού ερωτήματος, παρέλκει η εξέταση αυτού.Αναπέμπει, κατά τα λοιπά, την από 5.5.2019 (με αριθμό βιβλίου δικογράφων 2420/6.5.2019) έφεση του …στο Τρίτο Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου.



ΝΣΚ/142/2021

Εάν: α) η διάταξη του άρθρου 7 παρ. 13β (και ήδη παρ. 14) του ν. 4447/2016, ως προς τη σημειακή τροποποίηση των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΓΠΣ), τυγχάνει εφαρμογής και σε ΓΠΣ εγκεκριμένα με διατάξεις προϊσχύσασες του ν. 2508/1997 και β) η έννοια της «σημειακής τροποποίησης», που αναφέρεται στη διάταξη αυτή, καταλαμβάνει και την τοπική επέκταση του ορίου των προ της ισχύος του ν. 2508/1997 εγκεκριμένων ΓΠΣ, δηλαδή του ορίου, που προβλέπεται από το άρθρο 2 παρ. 1 του ν. 1337/1983.(...)α) Οι ισχύουσες διατάξεις του άρθρου 5 παρ. 6 του π.δ. 90/2018, ως ισχύει μετά το ν. 4787/2021, ως προς τη σημειακή τροποποίηση των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΓΠΣ), τυγχάνουν εφαρμογής και στα Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια, που ήταν εγκεκριμένα βάσει των διατάξεων του ν. 1337/1983 (ομόφωνα). β) Στην έννοια της «σημειακής τροποποίησης», δεν περιλαμβάνεται και η τοπική επέκταση των ορίων των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων, συνεπώς ούτε αυτών που είναι εγκεκριμένα βάσει των διατάξεων του ν. 1337/1983 (κατά πλειοψηφία).


ΕΣ/ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ/471/2024

Το υπό κρίση ένδικο βοήθημα, το οποίο τιτλοφορείται ως «ένσταση», εκτιμήθηκε δε με την 793/2017 Πράξη του Α΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου ως έφεση, νομίμως εισάγεται προς εκδίκαση ενώπιον του παρόντος Τμήματος, μετά την παραπομπή του σε αυτό με την ως άνω Πράξη του Κλιμακίου. Με την έφεση αυτή επιδιώκεται η ακύρωση: α) της 100137/2014/8.6.2015 πράξης της Διεύθυνσης Κανονισμού και Εντολής Πληρωμής Πολιτικών Συντάξεων (Τμήμα Ε΄) του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ.Κ.), με την οποία αποφασίσθηκε η εφάπαξ παρακράτηση από τη σύνταξη μηνός Ιουλίου έτους 2015 του εκκαλούντος, συνταξιούχου εκπαιδευτικού, του ποσού των 1.603,39 ευρώ, το οποίο φέρεται ότι αντιστοιχεί σε αποδοχές ενεργείας που εισέπραξε αυτός αχρεωστήτως μετά την έξοδό του από την υπηρεσία την 21.6.2014 και συγκεκριμένα κατά το χρονικό διάστημα από 22.6.2014 έως 31.7.2014, β) της ....απόφασης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, με την οποία αποφασίσθηκε η επιστροφή στον ΚΑΕ 3241 (αχρεωστήτως ληφθέντα) του ως άνω ποσού και γ) κάθε άλλης συναφούς προγενέστερης ή μεταγενέστερης πράξης ή παράλειψης της Διοίκησης. 


ΝΣΚ/124/2017

Χαρακτηρισμός των ποσοστών και ποσών που αποδίδονται στο Ελληνικό Δημόσιο από τα ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο. ως φόρου ή τέλους ή εισφοράς - Ζητήματα που ανακύπτουν κατά τη διαδικασία βεβαίωσης και στις περιπτώσεις μη αποδόσεως, ανακριβούς ή εκπρόθεσμης αποδόσεως των ως άνω ποσοστών και ποσών.Η επιβληθείσα, αρχικά με το άρθρο 39 του ν. 2963/2001 και στη συνέχεια με το άρθρο 120 του ν. 4199/2013 επιβάρυνση στα Ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο. (ΙΚΤΕΟ), αποτελεί ειδικό φόρο επί των συναλλαγών, του οποίου το υποκείμενο, η κατηγορία των βαρυνόμενων συναλλαγών και ο συντελεστής καθορίζονται από το άρθρο 39 παρ.1 του ν. 2963/2001, επομένως, η φορολογική αρχή του τόπου εγκατάστασης του ΙΚΤΕΟ, δύναται να προβεί σε φορολογικό έλεγχο αυτού. Σε περίπτωση μη απόδοσης ή ανακριβούς ή εκπρόθεσμης απόδοσης του ως άνω οικονομικού βάρους, έχουν εφαρμογή, για την επιβολή κυρώσεων, οι διατάξεις του ν. 2523/1997 (για το χρονικό διάστημα πριν και μετά την 1-1-2014) και όχι τα άρθρα του ν. 4174/2013 (Κ.Φορ.Δ/σίας). Δεν τίθεται ζήτημα αποδόσεως, ανακριβούς ή εκπρόθεσμης αποδόσεως από τα ΙΚΤΕΟ στο Ελληνικό Δημόσιο του πρόσθετου ειδικού τέλους εκπρόθεσμης προσκόμισης οχημάτων για αρχικό ή επαναληπτικό έλεγχο, καθόσον το ως άνω τέλος δεν εισπράττεται ως μέρος της αμοιβής από τα Ι.Κ.Τ.Ε.Ο., αλλά εισπράττεται είτε με διπλότυπο είσπραξης τύπου Α, είτε με ειδικά έντυπα παραβόλων σε ευρώ, τα οποία κυκλοφορούν βάσει της υπ΄αριθ. 1093246/5486/0016/2000 απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, που προσκομίζουν οι υπόχρεοι ιδιοκτήτες των οχημάτων προκειμένου να διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος.


ΕλΣυν.Κλ.1/248/2015

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ.Λόγω συνταξιοδότησης:Μη νόμιμη η δαπάνη Πανεπιστημίου για την καταβολή ποσού 15.000,00 ευρώ σε πρώην μόνιμη υπάλληλο αυτού, ως εφάπαξ αποζημίωσης, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 55 του π.δ. 410/1988 (Α' 191), καθόσον δεν δικαιούται την προβλεπόμενη από την ανωτέρω διάταξη αποζημίωση, αφού κατά την αποχώρησή της από την υπηρεσία είχε ήδη μονιμοποιηθεί, βάσει νόμου, σε θέση υπαλλήλου δημοσίου δικαίου του Πανεπιστημίου, δεδομένου ότι πληρούσε τις προϋποθέσεις των άρθρων 14 και 15 του ν. 2738/1999, με συνέπεια να μην τελεί πλέον, κατά τον κρίσιμο χρόνο, σε σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και να έχει διακοπεί κάθε δεσμός της με το νομικό καθεστώς του π.δ. 410/1988.