85118/2014
Τύπος: Αποφάσεις
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΑ 33269/2007
Καθορισμός των οδών των Νομών του Βορείου Αιγαίου που η συντήρησή τους ανήκει στην αρμοδιότητα των υπηρεσιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Λέσβου, Χίου και Σάμου.
7001/9/60-α’/2025
Προσωρινή είσοδος - έξοδος ατόμων από τους αερολιμένες Καρπάθου και Χίου και τους λιμένες Καλύμνου, Αγίας Μαρίνας Λέρου, Πέτρας Λέσβου, Πλωμαρίου Λέσβου και Καρλοβασίου Σάμου.
7001/9/37-πα΄/2021
Προσωρινή είσοδος - έξοδος ατόμων από τους λιμένες Καλύμνου, Πέτρας Λέσβου, Καρλοβασίου Σάμου και από τους αερολιμένες Χίου και Καρπάθου.
19476/2025
Καθορισμός ειδικού ωραρίου εισόδου κοινού και εξυπηρέτησης πολιτών στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών Λέσβου, Χίου και Σάμου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
256381/2023
Έκτακτη χρηματοδότηση στους Δήμους Ωρωπού, Ανατολικής Σάμου, Λέρου, Δυτικής Λέσβου, Κω, Μυτιλήνης και Χίου για την κάλυψη έκτακτων αναγκών σύμφωνα με το άρθρο 195 του ν. 4662/2020 (Α’ 27).
ΝΣΚ/407/2007
Αντικατάσταση μέλους συλλογικού οργάνου της Διοίκησης διαρκούσης της θητείας του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Εφόσον τα μέλη των Συμβουλίων Χωροταξίας Οικισμού και Περιβάλλοντος (Σ.Χ.Ο.Π.) των νομών Σάμου και Χίου δεν διορίζονται από τον αρμόδιο Υπουργό με θητεία προβλεπόμενη εκ του νόμου, αλλά καθοριζόμενη με την υπουργική απόφαση της εκάστοτε συγκρότησής τους, είναι δυνατή, η οποτεδήποτε, διαρκούσης της θητείας, αντικατάστασή τους, με σχετική υπουργική απόφαση. (πλειοψ.)
51751/2024
Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Περιφερειάρχη» στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων Ανάπτυξης στις Περιφερειακές Ενότητες Χίου και Σάμου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
8315-4/18/04/2004
Αναπροσαρμογή αποζημίωσης των μελών, γραμματέων και εισηγητών των Λιμενικών Επιτροπών (Λ.Ε.) των Λιμενικών Ταμείων: Αιδηψού, Αλιβερίου, Αμφίπολης, Αντίκυρας, Αρτας, Σαμοθράκης, Ερέτριας, Ζακύνθου, Θάσου, Καρύστου, Κύμης, Λάγους, Λέσβου, Λίμνης, Σκοπέλου, Μαρμαρίου, Πόρτο Ράφτη, Σαλαμίνας, Σκύρου, Νέων Στύρων, Χαλκίδας, Χίου, Ωρεών, Ωροπού, Λ.Τ.Ν. Αιτ/νίας, Λ.Τ.Ν. Αρκαδίας, Λ.Τ.Ν. Κεφαλληνίας, Λ.Τ.Ν. Κορινθίας, Λ.Τ.Ν. Λακωνίας, Λ.Τ.Ν. Λασιθίου, Λ.Τ.Ν. Λευκάδας, Λ.Τ.Ν. Μεσσηνίας, Λ.Τ.Ν. Πιερίας, Λ.Τ.Ν. Πρέβεζας, Λ.Τ.Ν. Φθιώτιδας, Λ.Τ.Ν. Σάμου, Λ.Τ.Ν. Φωκίδας, Λ.Τ.Ν. Χαλκιδικής, Λ.Τ.Ν. Χανίων, που εποπτεύονται από το Υ.Ε.Ν.
ΑΕΠΠ/1051/2021
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης με την οποία κρίθηκε η απόρριψη της προσφοράς της για το Τμήμα 1 (ΚΥΤ ΛΕΣΒΟΥ) του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ειδών Α΄ ανάγκης για τα ΚΥΤ των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου (Λέσβου, Χίου, Σάμου, Λέρου, Κω), με συνολική προϋπολογισμένη αξία 725.273,75 €. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς της έγινε εσφαλμένα, καθώς τα έγγραφα που υποβλήθηκαν για διευκρινίσεις (συμπεριλαμβανομένων βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης συμβάσεων και τεχνικών προδιαγραφών) κάλυπταν τα αιτούμενα, παρά το γεγονός ότι κάποια είχαν λήξει ψηφιακές υπογραφές.
ΝΣΚ/98/2018
Δυνατότητα χρηματοδότησης ενδιάμεσου προγράμματος αναγκών διερμηνείας στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης Κω, Λέσβου, Χίου, Σάμου και Λέρου, κατ’ εφαρμογή των κανονιστικών αποφάσεων, που εκδόθηκαν κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 9 παρ. 5 του ν. 3907/2011, ο οποίος καταργήθηκε με τον ν. 4375/2016 και, στην καταφατική περίπτωση, αν η χρηματοδότηση του ως άνω προγράμματος μπορεί να γίνει αναδρομικά από 01.01.2018, για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών.(...)Οι κανονιστικές αποφάσεις που εκδόθηκαν κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 9 παρ.5 του ν. 3907/2011 (7001/2/1454-κδ/3.9.2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών - Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας - Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Β' 2491, και υπ’ αριθμ. 11.1/5052/2016 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης- Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης- Οικονομικών, ΒΊ261) μολονότι εξακολουθούν, κατά ρητή πρόβλεψη του νόμου, να εφαρμόζονται μέχρι την έκδοση των αποφάσεων που προβλέπονται στο νέο νόμο (4375/2016), δεν μπορούν να εφαρμοσθούν για τη χρηματοδότηση ενδιάμεσου προγράμματος αναγκών διερμηνείας στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης, καθόσον οι ανάγκες αυτές δεν εντάσσονται στη διάταξη της παραγράφου 9 του άρθρου 11 του ν.4375/2016, για την οποία μπορούν να εφαρμοσθούν αναλογικά οι κανονιστικές αυτές αποφάσεις. Αντιθέτως, για την κάλυψη των αναγκών διερμηνείας υφίσταται ειδική ρύθμιση (παρ. 8 του ίδιου άρθρου και νόμου), στην οποία προβλέπεται η δυνατότητα σύναψης συμβάσεων παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών ή συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου με διερμηνείς, οι οποίοι διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα και επιλέγονται από σχετικό κατάλογο που καταρτίζει η Κεντρική Υπηρεσία της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης. (Πλειοψηφία)