Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

85335/2015

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2362/1995
ΦΕΚ: 1706/Β/14.08.2015

Επανακαθορισμός της λειτουργίας του λογαριασμού 23/200850 για την εθνική συγχρηματοδότηση των Διαρθρωτικών Ταμείων και του Ταμείου Συνοχής − αντικατάσταση και κατάργηση της Α.Π. 2/51571/0020/ 30−7−2010 κοινής Υπουργικής απόφασης (ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 135934/2015,ΦΕΚ-2882/Β/30.12.2015)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/51987/0020/2010

Κοινοποίηση της αριθμ. 2/51571/0020/2010 ΚΥΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Σύσταση λογαριασμού για την εθνική συγχρηματοδότηση των Διαρθρωτικών Ταμείων και του Ταμείου Συνοχής».

(ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με την Αριθμ. 85335/2015- ΦΕΚ 1706/Β/14.8.2015)


135934/2015

Αντικατάσταση της ΑΠ 85335/14.8.2015 (ΦΕΚ Β 1706/2015) Κοινής Υπουργικής απόφασης και επανακαθορισμός της λειτουργίας του λογαριασμού 23/200850 για την εθνική συγχρηματοδότηση των Διαρθρωτικών Ταμείων και του Ταμείου Συνοχής.


2/51571/0020/2010

Σύσταση λογαριασμού για την εθνική συγχρηματοδότηση των Διαρθωτικών Ταμείων και του Ταμείου Συνοχής


31578/ΕΥΘΥ1414/2010

ΘΕΜΑ: Οδηγίες εφαρμογής μέτρων για την επιτάχυνση της απορρόφησης των πόρων των   Διαρθρωτικών Ταμείων και του Ταμείου Συνοχής


2/72624/0020/2010

Διαδικασία κατανομής πιστώσεων κρατικού προϋπολογισμού σε αναλυτικό επίπεδο.

(Οι υπ’ αριθμ. 2/72624/0020/1.11.2010 (Β΄ 1790) και 2/72629/0020/1.11.2010 (Β΄ 1790) αποφάσεις του Υφυπουργού Οικονομικών και η αρ. 2/1897/0020/4.1.2012 (Β΄ 44) απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι και την εκτέλεση του προϋπολογισμού του έτους 2016 με την  ΠΥΣ/51 της 30−12−2015,ΦΕΚ-183/Α/30.12.2015)


124698/2022

Επανακαθορισμός της λειτουργίας του λογαριασμού για τη συγχρηματοδότηση έργων από Ευρωπαϊκά ταμεία και διεθνείς οργανισμούς του τομέα Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων.


ΚΥΑ 37501/2009

Μεταφορά της Δημόσιας Δαπάνης στον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) για την πληρωμή των μέτρων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (Π.Α.Α.) και του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας (Ε.Π.ΑΛ.) περιόδου 2007-2013 και της Δράσης 1, «Πρόωρη Συνταξιοδότηση Αλιέων» του μέτρου 4.2, «Κοινωνικοοικονομικά μέτρα» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας περιόδου 2000-2006, από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, καθώς και ρύθμιση σχετικών θεμάτων για την εφαρμογή του.(Kαταργήθηκε με την αριθμ.1135941/2015,ΦΕΚ-2882/Β/30.12.2015)


107801/2016

Σύσταση Λογαριασμού για τη συγχρηματοδότηση έργων των Ταμείων Εσωτερικής Ασφάλειας (Σύνορα και Θεωρήσεις/Αστυνομική Συνεργασία) και Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020 και καθορισμός του τρόπου λειτουργίας του.

124698/2022- ΦΕΚ: 6717/Β/27.12.2022 άρθρο 2: Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργείται η υπ’ αρ. 107801/16.10.2016 (Β’ 3390) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Οικονομικών και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά το ίδιο θέμα.


ΕΣ/Κλ.Τμ.7/72/2017

Καταβολή μέρους της αμοιβής της για την παροχή υπηρεσιών «επιστημονικής υποστήριξης στην εξειδίκευση της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Συνοχής σε τοπικό επίπεδο, για την εξεύρεση χρηματοδοτήσεων μέσω διαρθρωτικών ταμείων(...)   Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τις νομικές σκέψεις που παρατέθηκαν, πρέπει να γίνουν δεκτά τα εξής: Οι ανατεθείσες στη φερόμενη ως δικαιούχο του χρηματικού εντάλματος εταιρεία εργασίες ανάγονται στις αρμοδιότητες αφενός του αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, αφετέρου των τμημάτων Αποτελεσματικότητας - Ποιότητας - Οργάνωσης - Διαφάνειας και Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, που εντάσσονται στη Διεύθυνση Αποτελεσματικότητας, Οργάνωσης Πληροφορικής και Διαφάνειας, εμπίπτουν δε στα καθήκοντα του προσωπικού του Δήμου σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ. του. Περαιτέρω, δεν τεκμηριώνεται το εξειδικευμένο αντικείμενο των εργασιών, το οποίο σε αντιστοίχιση με τα αναλυτικώς παρατιθέμενα καθήκοντα του υπηρετούντος στο Δήμο προσωπικού, θα μπορούσε να υποστηρίξει την αόριστη αναφορά στην ….απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ότι οι υπηρεσίες είναι ειδικής φύσης και εκφεύγουν των συνήθων καθηκόντων του προσωπικού του Δήμου. Ο δε ισχυρισμός περί ελλιπούς προσωπικού του Δήμου, καθώς στο αρμόδιο Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων υπηρετούν τρεις υπάλληλοι Π.Ε. - Τ.Ε., στο τμήμα Αποτελεσματικότητας - Ποιότητας - Οργάνωσης - Διαφάνειας ένας μόνον υπάλληλος και στο τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών τέσσερις υπάλληλοι, πρέπει να απορριφθεί.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/96/2017

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, διότι το αντικείμενο των ανατεθεισών εργασιών, το οποίο συνίσταται, κατά κύριο λόγο, στην εξεύρεση των διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων από τα ευρωπαϊκά διαρθρωτικά ταμεία και στη συσχέτισή τους με τις αναπτυξιακές προτεραιότητες, τις τοπικές ανάγκες και τις επενδυτικές δράσεις του Δήμου ..., ώστε να προταθούν εκείνα τα εργαλεία που εξυπηρετούν αρτιότερα τους δημοτικούς σκοπούς, δεν έχει εξειδικευμένο χαρακτήρα, αλλά ανάγεται στις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού και Οργάνωσης, όπως βασίμως προβάλλεται με τον λόγο διαφωνίας. Περαιτέρω, στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου προβλέπονται θέσεις προσωπικού, καθώς και ειδικές θέσεις συμβούλων και συνεργατών, προσωπικό, το οποίο, στο πλαίσιο του εξειδικευμένου πεδίου του επαγγέλματος και των σπουδών του, είναι σε θέση να προσεγγίσει τα ευρωπαϊκά προγράμματα, που ενδέχεται να παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τη δραστηριοποίηση του Δήμου και να ερευνήσει τις αναγκαίες πληροφορίες, ώστε να εκτιμηθεί η σκοπιμότητα συμμετοχής του Δήμου σε αυτά, χωρίς, για τη διενέργεια αυτών των εργασιών να απαιτούνται αυξημένα προσόντα ή ειδικές γνώσεις σε ένα συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο (Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο VII Tμ. 355/2016). Άλλωστε, ένα ευρύ σύνολο δράσεων που αναπτύσσουν οι ο.τ.α. ήδη εντάσσεται σε συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση προγράμματα, με αποτέλεσμα το εργασιακό τους δυναμικό να διαθέτει σημαντική εμπειρία στο πεδίο αυτό (Ε.Σ. Πράξη VII Τμ. 146/2011). Κατόπιν τούτων, ο ισχυρισμός του Δήμου ... ότι οι ανατεθείσες εργασίες είναι ειδικής φύσεως πρέπει να απορριφθεί, ομοίως δε, απορριπτέος είναι και ο ισχυρισμός του ότι για την εκτέλεσή τους δεν επαρκεί το υπηρετούν προσωπικό του. Τούτο διότι, στο Τμήμα Προγραμματισμού και Οργάνωσης υπηρετούν δύο (2) υπάλληλοι, οι οποίες, κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους, προβλέπεται ότι συνεργάζονται, κατά το μέρος που αφορά συγκοινωνιακά, κτιριακά και κοινόχρηστα έργα, με τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, στην οποία υπηρετούν δεκατρείς (13) υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ. Ο δε ειδικότερος ισχυρισμός του Δήμου ... περί φόρτου εργασίας των υπηρετούντων στο Τμήμα Προγραμματισμού και Οργάνωσης υπαλλήλων, καθώς και εκείνων που υπηρετούν στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, ενόψει και των πολλών άλλων προβλεπόμενων καθηκόντων τους, δεν αποδεικνύεται, ούτε προκύπτει ότι οι επίμαχες υπηρεσίες, η ανάγκη παροχής των οποίων δεν ανέκυψε αιφνιδίως, δεν ήταν δυνατό να εκτελεσθούν σταδιακά, με τον έγκαιρο και ορθό προγραμματισμό των υπηρεσιακών αναγκών, στο πλαίσιο της αρχής της αποτελεσματικότητας που πρέπει να διέπει τη δράση των οργάνων του Δήμου και με ενδεχόμενη χρήση της, προβλεπόμενης στον Οργανισμό, δυνατότητας του Δημάρχου να αναπροσαρμόζει την κατανομή των υπηρεσιών ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες (Ε.Σ. Πράξη Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο VII Τμ. 89/2016). Επιπλέον, εκ των περιγραφομένων στις σχετικές συμβάσεις καθηκόντων των Ειδικών Συνεργατών του Δημάρχου προκύπτει ότι αυτοί απασχολούνται σε αντικείμενα εργασίας συναφή με τα ως άνω ανατιθέμενα στη φερόμενη ως δικαιούχο εταιρεία, συνεπώς και ανεξαρτήτως της θέσης τους και του συμβουλευτικού τους ρόλου προς τα όργανα του Δήμου, δύνανται να συνδράμουν το έργο των υπηρετούντων στο Τμήμα Προγραμματισμού και Οργάνωσης υπαλλήλων, παρά τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα από το Δήμο .... Τέλος, η έκδοση της 57/17.12.2015 απόφασης της 2ης Ειδικής Επιτροπής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης του άρθρου 152 του ν. 3463/2006, περί νομιμότητας της 136/2015 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου ..., με την οποία μεταφέρθηκε από το αποθεματικό ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ το ποσό των 20.381,89 ευρώ και ενισχύθηκε ο ΚΑ 10.6117.0001 για την επιστημονική υποστήριξη του Δήμου ... στην εξειδίκευση της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Συνοχής σε τοπικό επίπεδο για την εξεύρεση χρηματοδοτήσεων μέσω διαρθρωτικών ταμείων για την περίοδο ΣΕΣ 2014 – 2015, η οποία, άλλωστε (απόφαση) δεν αφορά την υπό κρίση δαπάνη, δεν επηρεάζει την κρίση του Κλιμακίου περί της νομιμότητας αυτής, ως εκ τούτου είναι απορριπτέος και ο προβαλλόμενος από το Δήμο ισχυρισμός περί συνδρομής συγγνωστής πλάνης στο πρόσωπο των αρμοδίων οργάνων του κατά την ανάθεση των επίμαχων εργασιών.