Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Α.1237/2019

Τύπος: ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ-ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ-ΠΟΛ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4042/2012, 2859/2000, 8136.16/2014
ΦΕΚ: 2927/Β/12.07.2019

Τελωνειακή διαδικασία συλλογής-παραλαβής, μεταφοράς, επεξεργασίας και διάθεσης αποβλήτων υγρών καυσίμων (SLOPS) και αποβλήτων λιπαντικών ελαίων (ΑΛΕ) που παράγονται από την κίνηση και λειτουργία των πλοίων.

ΔΣΦ στο ΦΕΚ-3125/Β/6.8.2019


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1164/2020

Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της υπ' αριθμ. 24/15.7.2020 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής και του εγκριθέντος με αυτήν πρακτικού αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης, όσον αφορά το μέρος που έκρινε αποδεκτές τις προσφορές της πρώτης και της δεύτερης παρεμβαίνουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά δημόσιο ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για τη μεταφορά αποβλήτων (CPV: ...) και τη διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων αμιγώς μολυσματικών (Ε.Α.Α.Μ.), μικτών επικίνδυνων αποβλήτων (Μ.Ε.Α.) και άλλων επικίνδυνων αποβλήτων (Α.Ε.Α.), συμπεριλαμβανομένης της συλλογής, της μεταφοράς σε σταθερές μονάδες επεξεργασίας, της επεξεργασίας τους και της τελικής διάθεσης των υπολειμμάτων σε ΧΥΤΑ.


ΑΕΠΠ/658/2020

Η προσφεύγουσα εταιρία ζητά τη ματαίωση της διαδικασίας σύναψης δημόσιας σύμβασης λόγω παράτυπης διεξαγωγής, καθώς και την ακύρωση της υπ' αριθμό 80/2020 απόφασης της οικονομικής επιτροπής που εγκρίθηκαν οι όροι της διακήρυξης. Ζητεί επίσης την τροποποίηση του όρου του άρθρου 2.2.6 (Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα) της διακήρυξης, αφαιρώντας την απαίτηση για άδεια εμπορίας-διακίνησης πετρελαιοειδών τύπου Α, ώστε να μπορεί να συμμετάσχει στον επαναληπτικό διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια υγρών καυσίμων, ελαίων-λιπαντικών και ειδών προστασίας κινητήρα για οχήματα και μηχανήματα εργου του Περιφερειακού Συνδέσμου Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.


ΑΕΠΠ/355/2020

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθ. 24/15.01.2020 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, ειδικά ως προς το τμήμα του διαγωνισμού που αφορά τη συλλογή, μεταφορά, επεξεργασία και τελική διάθεση των επικίνδυνων αποβλήτων, καθώς και την έγκριση της προσφοράς της εταιρείας «…………». Επιπλέον, ζητεί τη διενέργεια προφορικής, αντιμωλικής διαδικασίας για την εξέταση της προσφυγής. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η ανάθεση υπηρεσιών συλλογής, μεταφοράς, επεξεργασίας και τελικής διάθεσης επικίνδυνων αποβλήτων, με εκτιμώμενη αξία 159.660,00 ευρώ (συν ΦΠΑ), για διάρκεια 12 μηνών, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά.


ΑΕΠΠ/1590/2021

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης, κατά το σκέλος που κρίνεται αποδεκτή η προσφορά και ανακηρύσσεται προσωρινός ανάδοχος ο παρεμβαίνων, στον διαγωνισμό για την 'Παροχή υπηρεσιών διαχείρισης επικίνδυνων αποβλήτων αμιγώς μολυσματικών (ΕΑΑΜ)' με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 604.838,71 € (χωρίς ΦΠΑ). Ειδικότερα, το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών συλλογής, μεταφοράς, επεξεργασίας (μέσω αποστείρωσης) και τελικής διάθεσης των ΕΑΑΜ, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η προσφορά του παρεμβαίνοντος δεν πληρούσε ουσιώδεις τεχνικούς όρους της διακήρυξης, όπως η χρήση βιολογικών δεικτών, η πιστοποίηση εξοπλισμού και η συνεργασία με πιστοποιημένους ΧΥΤΑ.


ΕΣ/ΚΛ.Ε/354/2010

Έργα αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων...Με τα παραπάνω δεδομένα το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ως άνω προγραμματική σύμβαση δεν είναι νόμιμη, καθόσον ουσιώδη στοιχεία, αναγόμενα στο ελάχιστο αναγκαίο, κατά νόμο, περιεχόμενό της είτε δεν έχουν αποτελέσει καθόλου αντικείμενο της συμφωνίας των μερών, όπως τουλάχιστον αυτή αποτυπώνεται στο κείμενο του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης, είτε δεν έχουν εξειδικευθεί επαρκώς, με συνέπεια η εγκαθιδρυόμενη σχέση να καθίσταται ασαφής ως προς την ακριβή έκταση των δεσμεύσεων που αναλαμβάνουν τα μέρη. Ειδικότερα, οι υποχρεώσεις των μερών είναι αόριστες και γενικόλογες, καθώς δεν προσδιορίζεται, κατά τρόπο σαφή και ορισμένο, το ειδικότερο περιεχόμενο των αναλαμβανόμενων από αυτά υποχρεώσεων προς το σκοπό της υλοποίησης συγκεκριμένων δράσεων, ειδικά δε ως προς το Δήμο ... δεν προσδιορίζονται παντάπασι. Εξάλλου, στο πλαίσιο περιγραφής του αντικειμένου γίνεται αόριστη αναφορά σε δυνατότητα κατασκευής «οποιουδήποτε άλλου έργου συλλογής, διάθεσης, επεξεργασίας υγρών αποβλήτων ή συμπληρωματικού απαιτηθεί» χωρίς περαιτέρω συγκεκριμενοποίηση και συσχετισμό με το προγραμματιζόμενο έργο. Αναφορικά με τη διάρκεια της προγραμματικής σύμβασης, προσδιορίζεται στο ελεγχόμενο σχέδιο αορίστως, καθόσον αναφέρεται ότι αυτή εκτείνεται μέχρι την παράδοση των έργων προς χρήση, για την οποία, ωστόσο δεν τίθεται συγκεκριμένο χρονικό σημείο, η δε αναφερόμενη στο χρονοδιάγραμμα ημερομηνία ολοκλήρωσης της πράξης δεν καλύπτει την ως άνω αοριστία, αφού προσδιορίζεται βάσει εκτιμήσεων της Υπηρεσίας σε σχέση με την ολοκλήρωση παρεμφερών έργων και πάντως δεν συνιστά αντικειμενικό και επαληθεύσιμο κριτήριο προσδιορισμού της. Τέλος, δεν υπάρχει πρόβλεψη επιβολής ρητρών σε βάρος του συμβαλλόμενου, που παραβαίνει τους όρους της προγραμματικής αυτής σύμβασης. Κατά συνέπεια, η επίμαχη προγραμματική σύμβαση δεν είναι νόμιμη και το υποβληθέν σχέδιο, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, δεν δύναται να υπογραφεί.