Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Α/5516/Ε.907/1988

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 151/Β/18.03.1988

Όροι και προϋποθέσεις και διαδικασία καταβολής επιδότησης, θέσεων στελεχών πτυχιούχων σε βιοτεχνικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις των παραμεθορίων περιοχών, σύμφωνα με το αρ.44 του Ν. του 1563/1985

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

3929/175/2001

Προϋποθέσεις, απαιτούμενα δικαιολογητικά και διαδικασία χορήγησης της επιδότησης θέσεων στελεχών πτυχιούχων ανώτερης ή ανώτατης σχολής σε βιομηχανικές, βιοτεχνικές, μεταλλευτικές, κτηνοτροφικές βιομηχανικού τύπου, ξενοδοχειακές και ναυτιλιακές επιχειρήσεις που είναι εγκατεστημένες στους Νομούς Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου σύμφωνα με τον Ν. 2324/95 (άρθρο 59, παρ. 2).


3831/105/2013

Τροποποίηση των υπ’ αριθμ.:  1.6248/244/31-03-2010 κοινής υπουργικής απόφασης, με τίτλο «Ειδικό διετές πρόγραμμα προώθησης της απασχόλησης με επιχορήγηση των ασφαλι¬στικών εισφορών για την πρόσληψη 25.000 ανέρ¬γων» (ΦΕΚ 364/Β΄), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με τις υπ’ αριθμ. 21492/858/27-10-2010 (ΦΕΚ 1771/Β΄), 1194/70/21-1-11 (ΦΕΚ 118/Β΄) και 4984/169/ 2-5-2012 (ΦΕΚ1474/Β΄) όμοιες αποφάσεις. 2.9892/364/2-11-2011 κοινής υπουργικής απόφασης, με τίτλο «Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσε¬ων για την πρόσληψη ανέργων πτυχιούχων ανω¬τάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων πανεπιστημια¬κού και τεχνολογικού τομέα, έως 35 ετών» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την υπ’ αριθμ. 3647/139/2-5-2012 (ΦΕΚ 1474/Β΄) όμοια απόφαση. 3.54072/837/3-11-2008 κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 2312/Β΄) «Πρόγραμμα Νέων Θέσεων Εργα¬σίας για ανέργους, ηλικίας 31 έως 44 ετών, έτους 2008» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με τις υπ’ αριθμ.27626/898/15-9-2009 (ΦΕΚ 2032/Β΄) και 18520/744/18-10-2010 (ΦΕΚ 1655/Β΄) όμοιες αποφάσεις. 4.13251/531/15-10-2010 (ΦΕΚ 1655/Β΄) κοινής υπουργι¬κής απόφασης, με τίτλο «Πρόγραμμα επιχορήγη¬σης για την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας 10.000 ανέργων ηλικίας 16-24 ετών νεοεισερχομένων στην αγορά εργασίας, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και γε¬νικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα με επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών, με τη δυνατότητα συνέχισης της επιχορήγησης για επιπλέον δώδε¬κα (12) μήνες, εφόσον η σύμβαση απόκτησης εργα¬σιακής εμπειρίας μετατραπεί σε σύμβαση εργασί¬ας» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με τις υπ’ αριθμ. 25602/974/21-1-2011 (ΦΕΚ 118/Β΄), 4984/169/2-5-2012 (ΦΕΚ 1474/Β΄) και 15624/563/5-12-11 (ΦΕΚ 2910/ Β΄) όμοιες αποφάσεις, όπως ισχύουν. 

ΕΣ/ΤΜ.6/155/2007 (Β΄ΔΙΑΚΟΠΩΝ)

Συμπληρωματική σύμβαση:Αίτηση ανάκλησης της 417/2007 Πράξης του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙΙ και IV, το Τμήμα κρίνει ότι ορθά το Κλιμάκιο αποφάνθηκε ότι είναι κατά χρόνο αναρμόδιο για τον έλεγχο νομιμότητας της επίμαχης 2ης συμπληρωματικής σύμβασης και απέχει του ελέγχου αυτής, καθόσον, όταν ζητήθηκε ο έλεγχος, οι εργασίες που αποτελούν το αντικείμενό της είχαν ήδη εκτελεσθεί στο σύνολό τους και συνεπώς υφίσταται ουσιώδης παράβαση της διαδικασίας. Περαιτέρω, πρέπει να απορριφθεί ο προβαλλόμενος λόγος ανάκλησης, σύμφωνα με τον οποίο, πρόκειται για επείγουσες πρόσθετες εργασίες του άρθρου 44 του π.δ.609/1985  τις οποίες η αναθέτουσα αρχή έπρεπε να εκτελέσει άμεσα και για λόγους δημοσίου συμφέροντος, χωρίς να έχει προηγουμένως υποβάλει στο αρμόδιο Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου το οικείο σχέδιο συμπληρωματικής σύμβασης για έλεγχο, προεχόντως, γιατί, όπως προεκτέθηκε, το Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, από τη στιγμή που εκτελέστηκε η σύμβαση, στερείται πλέον ελεγκτικής αρμοδιότητας. Το δε «επείγον» δεν μπορεί να αποτελέσει λόγο εξαίρεσης των συμβάσεων από τον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο οποίος άλλωστε ολοκληρώνεται σε σύντομη προθεσμία. Τέλος, απορριπτέος είναι και ο ισχυρισμός του αιτούντος ότι, ενόψει του ότι «οι ενέργειες των οργάνων του Πανεπιστημίου  είχαν ως γνώμονα το προφανές δημόσιο συμφέρον, το οποίο εξυπηρέτησαν οι συγκεκριμένες εργασίες και λόγω της απρόοπτης μεταβολής συνθηκών και του κατεπείγοντος για την κάλυψη αναγκών στέγασης», συντρέχουν οι όροι της συγγνωστής πλάνης στο πρόσωπό του, καθόσον τυχόν συνδρομή πλάνης στο πρόσωπο του αναθέτοντα φορέα δεν καθιστά επιτρεπτή την εκ των υστέρων - ήτοι μετά την εκτέλεση της σύμβασης και μάλιστα στο σύνολό της - άσκηση του ως άνω προληπτικού ελέγχου επ’ αυτής. Κατά συνέπεια, η υπό κρίση αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί.(..)  Κατά συνέπεια, η υπό κρίση αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί.