Α3-876/2011
Τύπος: Αποφάσεις
ΦΕΚ: 1764/Β/04.08.2011
Επιβολή Ανώτατης Τιμής Χονδρικής (Α.Τ.Χ.) και Καταναλωτή (Α.Τ.Κ.) στην αμόλυβδη βενζίνη 95 RON σε ορισμένους Νομούς της χώρας.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
A3-724/2011
Επιβολή Ανώτατης Τιμής Χονδρικής (Α.Τ.Χ.) και Καταναλωτή (Α.Τ.Κ.) στην αμόλυβδη βενζίνη 95 RON σε ορισμένους Νομούς της χώρας.
Α3-746/2011
Αντικατάσταση της παραγράφου 1 του άρθρου 2 της υπ’ αριθμ. Α3-724/03-05-2011 ΦΕΚ 726/Β΄ κοινής υπουργικής απόφασης περί επιβολής Ανώτατης Τιμής Χονδρικής (Α.Τ.Χ.) και Καταναλωτή (Α.Τ.Κ.) στην αμόλυβδη βενζίνη 95 RON σε ορισμένους Νομούς της χώρας.
ΚΥΑ/Δ1/5392/2010
Επιβολή ανώτατης τιμής πώλησης πετρελαιοειδών προϊόντων στους καταναλωτές.
3929/175/2001
Προϋποθέσεις, απαιτούμενα δικαιολογητικά και διαδικασία χορήγησης της επιδότησης θέσεων στελεχών πτυχιούχων ανώτερης ή ανώτατης σχολής σε βιομηχανικές, βιοτεχνικές, μεταλλευτικές, κτηνοτροφικές βιομηχανικού τύπου, ξενοδοχειακές και ναυτιλιακές επιχειρήσεις που είναι εγκατεστημένες στους Νομούς Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου σύμφωνα με τον Ν. 2324/95 (άρθρο 59, παρ. 2).
ΝΣΚ/494/2008
Καθορισμός ορίου ανώτατης τιμής σε αύξηση 10% επί των τιμολογίων της ΔΕΗ ΑΕ στην Υψηλή Τάση με Υπουργική απόφαση. Εφαρμογή της αύξησης μονομερώς από τη ΔΕΗ ή κατόπιν διαπραγματεύσεων με κάθε καταναλωτή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Καθορισμός ορίου ανώτατης τιμής σε αύξηση 10% επί των τιμολογίων της ΔΕΗ ΑΕ από 1-7-2008 στην Υψηλή Τάση με το άρθρο 4 της Υ.Α. Δ5/ΗΛ/Β/Φ.29/23860/30-11-2007 (ομοφ.). Επιβολή της αύξησης μονομερώς από τη ΔΕΗ εντός του καθορισθέντος ορίου με εφαρμογή των αρχών της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών που εισάγει η ίδια Υ.Α. κατά τροποποίηση του άρθρου 14 του Κώδικα Προμήθειας σε Πελάτες, χωρίς να χρειάζεται αναγκαίως προηγούμενη διαπραγμάτευση με κάθε πελάτη. (πλειοψ.)
ΑΕΠΠ/202/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη με αριθμό 34/23.01.2018, η οποία προσωρινά καταξίωνε την προμήθεια λιπαντικών στην εταιρεία «……….». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια υγρών καυσίμων (πετρέλαιο κίνησης, βενζίνη αμόλυβδη), πετρελαίου θέρμανσης και λιπαντικών για τις ανάγκες του Δήμου και των νομικών προσώπων του για ένα έτος. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι οι προσωρινά καταξιωμένες εταιρείες προσέφεραν προϊόντα που δεν πληρούν τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως για το λιπαντικό SAE 30, και επισύρανται ο αποκλεισμός τους από τη διαδικασία.
761/565/2019
Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης ιατροτεχνολογικών προϊόντων που εντάσσονται στην κατηγορία ειδών πρόσθετης περίθαλψης και σχετίζονται με το άρθρο 55 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 4898/τ. Β΄/01-11-2018) .
1666-Ο/AΣ269/2022
Παράταση χορήγησης υποτροφιών σε αλλοδαπούς και ομογενείς σπουδαστές σε εκπαιδευτικά ιδρύματα του Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας μας για το έτος 2022.
1700/ΑΣ 455/2023
Παράταση χορήγησης υποτροφιών σε αλλοδαπούς και ομογενείς σπουδαστές σε εκπαιδευτικά ιδρύματα του Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας μας για το έτος 2023.
ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/226/2016
Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών :Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν συντρέχει ουσιώδης πλημμέλεια ως προς την κατακύρωση της ομάδας 1 της προμήθειας στην ανάδοχο εταιρεία «…..». Αντιθέτως, μη νόμιμα κατακυρώθηκε σ` αυτή μέρος της ομάδας 3 της προμήθειας, καθόσον η προσφερόμενη συνολική τιμή ως προς την ομάδα αυτή (μηδενική έκπτωση για βενζίνη αμόλυβδη και πετρέλαιο θέρμανσης και υπέρβαση κατά 0,50 ευρώ της τιμής μονάδας για λιπαντικά) υπερβαίνει την προϋπολογιζόμενη δαπάνη της ομάδας (βλ. τον πίνακα της ομάδας 3 στο προοίμιο της διακήρυξης, το άρθρο 27 του τιμολογίου της μελέτης και τον πίνακα της ομάδας 3 στην τεχνική έκθεση του διαγωνισμού). Συνεπώς, η αναθέτουσα αρχή έπρεπε να απορρίψει την οικονομική προσφορά της εταιρείας ως προς το σύνολο της ομάδας 3, αφού, κατά την έννοια των προαναφερόμενων διατάξεων του ΕΚΠΟΤΑ και της διακήρυξης του διαγωνισμού (βλ. σκέψεις II και III.i), η οικονομική προσφορά για κάθε ομάδα της προμήθειας έπρεπε να υποβληθεί και να αξιολογηθεί ενιαία, ενώ δεν ήταν δυνατή η προσφορά αρνητικής έκπτωσης για καμία ομάδα του διαγωνισμού.