Α8α/10160/1999
Τύπος: Έγγραφα
Μη καταβολή αμοιβών ιατρικών πράξεων που δεν περιλαμβάνονται στα ισχύοντα Π.Δ.,Υ.Α κλπ ή δεν είναι παραπλήσια των κοστολογημένων ιατρικών πράξεων.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΠΔ 26/2007
«Αύξηση αμοιβών ιατρικών επισκέψεων και ιατρικών και οδοντιατρικών πράξεων»
ΠΔ 98/1993
Αύξηση αμοιβών ιατρικών επισκέψεων και οδοντιατρικών πράξεων.
ΚΕΣΥ/164/2000
"Σχετικά με έγκριση , εκτέλεση και κοστολόγηση ιατρικών πράξεων " -Πρόκληση βλάβης δι ηλεκτροπληξίας,εγχύσεις,ιστολογικές εξετάσεις παρακεντίσεις κλπ
ΠΟΛ 1149/2006
Τα κέρδη ναυτιλιακής κοινοπραξίας από πραγματοποίηση προαιρετικών εκδρομών με μισθωμένα πούλμαν, ξεναγό κλπ., από λιμάνια σε αρχαιο-λογικούς ή άλλους χώρους κατά την διάρκεια ημερήσιων κρουαζιέρων, δεν περιλαμβάνονται στα κέρδη από την εκμετάλλευση πλοίων του ν. 27/1975 (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ Η ΑΡΙΘΜ.470/2006 ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ Ν.Σ.Κ)
ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/5/2007
α)Το ύψος των προεισπραττόμενων από το Δικηγορικό Σύλλογο ελάχιστων αμοιβών, εξακολουθούν να ισχύουν τα κατώτατα όρια όπως αυτά προσδιορίζονται από τις κοινές υπουργικές αποφάσεις, β) Η ποσοστιαία αμοιβή που προβλέπεται από τον Κώδικα Δικηγόρων αυτή εξακολουθεί να ισχύει και να καταβάλλεται., γ) Η κατόπιν ειδικής συμφωνίας καταβολή υψηλότερης αμοιβής από μέρους των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δηλαδή Ο.Τ.Α. κλπ στους πληρεξούσιους δικηγόρους τους, αυτή είναι νόμιμη υπό την προϋπόθεση όμως ότι προσδιορίζεται μέσα στα εύλογα όρια που υπαγορεύουν οι αρχές της χρηστής διοίκησης και της συνετούς διαχείρισης του δημόσιου χρήματος,
ΝΣΚ/239/2013
Ιδιωτικά ιατρεία – Νομιμότητα εκτέλεσης χειρουργικών και επεμβατικών πράξεων, για τις οποίες δεν απαιτείται γενική, ραχιαία ή επισκληρίδιος αναισθησία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στα ιδιωτικά ιατρεία, για τα οποία δεν προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις χώρος άσηπτου χειρουργείου και σχετικός εξοπλισμός, επιτρέπεται η εκτέλεση ιατρικών πράξεων για τις οποίες δεν απαιτείται γενική νάρκωση ή ραχιαία ή επισκληρίδιος αναισθησία, εφόσον οι ως άνω πράξεις δεν παρέχονται αποκλειστικά, με βάση τους κανόνες της ιατρικής επιστήμης, στη δευτεροβάθμια περίθαλψη. (ομοφ.)
ΝΣΚ/10/2019
Νομιμότητα έκδοσης πράξεων βεβαίωσης παράβασης σε βάρος ανηλίκων κάτω των δέκα ετών. Δυνατότητα ανάκλησης των ως άνω πράξεων, και μετά την καταβολή του αντιτίμου τους από τον υπόχρεο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι νόμιμη η έκδοση πράξεων βεβαίωσης παράβασης τμήματος Τροχαίας σε βάρος ανηλίκων κάτω των δέκα ετών. Είναι επιτρεπτή η ανάκληση των ως άνω πράξεων βεβαίωσης παράβασης, που εκδόθηκαν σε βάρος των ως άνω ανηλίκων, από τον Διοικητή του τμήματος Τροχαίας, με πράξεις του οποίου επικυρώθηκαν. Δεν κωλύεται η ανάκληση των ως άνω επικυρωθέντων πράξεων βεβαίωσης παράβασης, μετά την καταβολή του αντιτίμου τους (πλειοψ.).
ΝΣΚ/162/2017
Προσωπικό ΙΔΑΧ Δημοσίου - Ποιους καλύπτει ο όρος «αναγκαίοι κληρονόμοι» της παραγράφου 8 του άρθρου 55 του π.δ.410/1988.(..) Στους «αναγκαίους κληρονόμους» της παραγράφου 8 του άρθρου 55 του π.δ. 410/1988 δεν περιλαμβάνονται οι αδερφές του θανόντος, έστω κι αν αυτές είναι οι μοναδικοί πλησιέστεροι συγγενείς του. Κατά συνέπεια οι τελευταίες δεν δικαιούνται την αποζημίωση.
ΝΣΚ/54/2002
Κρατήσεις επί των αμοιβών μελετών δημοσίων έργων.α) Κατά τις διατάξεις της συμβάσεως παραχώρησης για σύνταξη μελετών στο πλαίσιο των παράλληλων έργων οι επιβαλλόμενες κρατήσεις θα είναι αυτές που επιβάλλονται στο πλαίσιο κατασκευής δημοσίου έργου, ενώ γι αυτές που εκπονούνται στο πλαίσιο των επιπρόσθετων εργασιών επιβάλλονται οι κρατήσεις που προβλέπονται επί των αμοιβών μελετών δημοσίων έργων. β) Το Δημόσιο δεν υποχρεούται στην καταβολή ΦΠΑ, καταβάλλει όμως τις λοιπές (υπέρ ΤΣΜΕΔΕ, ΤΕΕ, ΕΜΠ) κρατήσεις που αναλογούν στο 40% της συμβολής του στην αμοιβή του ανεξάρτητου μηχανικού. γ) Το Δημόσιο δεν υποχρεούται στην καταβολή στον οικείο Οργανισμό Κοινής Ωφέλειας της δαπάνης μετατόπισης του δικτύου που κρίνεται αναγκαία για την καλή εκτέλεση του έργου.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/190/2019
Υπηρεσίες ελέγχου νομιμότητας κτηριακών εγκαταστάσεων και εγκαταστάσεων πυρόσβεσης δημοτικών κτηρίων: Ενόψει των ανωτέρω δεν γεννάται ζήτημα αοριστίας του προϋπολογισμού των ελεγχόμενων υπηρεσιών. Περαιτέρω, οι υπηρεσίες αυτές συνιστούν ένα ειδικό αντικείμενο και ως εκ τούτου δεν εντάσσονται στα συνήθη καθήκοντα του τεχνικού ασφαλείας του Δήμου, στα οποία, σύμφωνα με τα άρθρα 14 και 15 του ν. 3850/2010, περιλαμβάνονται η παροχή γενικών συμβουλών και υποδείξεων σε θέματα σχετικά με την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων, τη συντήρηση των εγκαταστάσεων, την αποτελεσματικότητα των ατομικών μέσων προστασίας, τον έλεγχο της ασφάλειας των εγκαταστάσεων και των τεχνικών μέσων πριν από τη λειτουργία τους, την εφαρμογή μέτρων πρόληψης ατυχημάτων, καθώς και στην επίβλεψη των συνθηκών εργασίας. Ομοίως δεν περιλαμβάνονται και στα συνήθη καθήκοντα των υπαλλήλων της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου, στα οποία, σύμφωνα με το άρθρο 16 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του, που εγκρίθηκε με την 3627/2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης (ΦΕΚ Β΄587), περιλαμβάνονται η διαχείριση εσόδων και εξόδων, η απεικόνιση οικονομικών πράξεων, η τήρηση οικονομικών προγραμμάτων, η αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας, και η διενέργεια διαδικασιών για την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών.