×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/134/2017

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση ζητεί να γίνει αποδεκτή προς αξιολόγηση η προσφορά της για τον επαναληπτικό διαγωνισμό με αριθμό 6/2017 (CPV: 55523100-3), ο οποίος αφορά τμήματα του αρχικού διαγωνισμού που κηρύχθηκαν άγονα. Συγκεκριμένα, τα τμήματα αφορούν την παροχή υπηρεσιών σχολικών γευμάτων σε διάφορες περιφερειακές ενότητες (Καβάλας, Δυτικής Αττικής, Φθιώτιδας, Ιωαννίνων, Θεσσαλονίκης) με συνολικό προϋπολογισμό €16.675.470 (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστήριξε ότι, παρότι η τεχνική προσφορά της δεν εμφανίστηκε ολοκληρωμένα κατά την τελική υποβολή λόγω τεχνικού προβλήματος στην ηλεκτρονική πλατφόρμα (ΕΣΗΔΗΣ), όλα τα απαιτούμενα έγγραφα είχαν υποβληθεί έγκαιρα και χωρίς προβλήματα.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/136/2002

Αρμοδιότητα για τη χορήγηση άδειας διέλευσης καλωδίου οπτικών ινών, κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. Προθεσμία χορήγησης, όροι.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αρμοδιότητα για τη χορήγηση της άδειας διέλευσης τηλεπικοινωνιακού δικτύου κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ έχει η υπηρεσία συντήρησης της οδού, εκτός από τα τμήματα όπου εκτελούνται εργασίες κατασκευής, όπου την αρμοδιότητα έχουν οι υπηρεσίες επίβλεψης των εργασιών. Η προθεσμία για τη χορήγηση είναι 12 εβδομάδων από την υποβολή αίτησης συνοδευόμενης με πλήρη δικαιολογητικά. Οι όροι που θα τεθούν πρέπει να διασφαλίζουν την κατά το δυνατόν μικρότερη όχληση του κατασκευασμένου δρόμου και την απρόσκοπτη εκτέλεση εργασιών στα μη ολοκληρωμένα τμήματα.


ΑΕΠΠ/241/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης, η οποία έγινε αποδεκτή για τα Τμήματα Δ, Ε και ΣΤ της διακήρυξης, καθώς θεωρεί ότι οι προσφορές των άλλων διαγωνιζομένων εταιρειών είναι μη νόμιμες και παραβιάζουν το νομοθετικό πλαίσιο των δημοσίων συμβάσεων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης των Κτιριακών Εγκαταστάσεων» του Πανεπιστημίου σε διάφορες πόλεις (συγκεκριμένα για τις πόλεις που αναφέρονται στα Τμήματα Δ, Ε και ΣΤ) για διάστημα δύο ετών από την υπογραφή της σύμβασης, με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 1.182.058,39 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/1401/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά με την προδικαστική προσφυγή της την ακύρωση της απόφασης 241/2019 του Δήμου, η οποία αποδέχθηκε την προσφορά του οικονομικού φορέα «......» και τον ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο για τα τμήματα Α, Γ, Δ και Ε του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ειδών βασικής υλικής συνδρομής (βρεφικά είδη, είδη οικιακού καθαρισμού, είδη προσωπικής υγιεινής) για το επιχειρησιακό πρόγραμμα της αναθέτουσας αρχής. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η προσφορά του αναδόχου περιείχε ανακριβή δικαιολογητικά και ότι δεν ενημερώθηκε έγκαιρα για την απόφαση κατακύρωσης, ζητώντας να ακυρωθεί η ανάδειξη του τρίτου και να αναδειχθεί η ίδια ως προσωρινή ανάδοχος.


ΑΕΠΠ/287/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της απόφασης που έγινε δεκτή η συμμετοχή άλλων εταιρειών στον διαγωνισμό για την 'Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης των Κτιριακών Εγκαταστάσεων' σε διάφορες πόλεις (Βόλος, Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Λαμία) για δύο έτη. Ισχυρίζεται ότι οι άλλες εταιρείες δεν πληρούσαν τις νομικές προϋποθέσεις, όπως η μη συμμόρφωση με τους όρους της εγγυητικής επιστολής και η έλλειψη ειδικού κύκλου εργασιών στον τομέα της φύλαξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά έξι τμήματα με συνολικό προϋπολογισμό 1.182.058,39€ (συμπ. ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/240/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστικές προσφυγές ζητώντας την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης, η οποία έκανε δεκτές τις προσφορές άλλων διαγωνιζομένων για τα Τμήματα Δ, Ε και ΣΤ της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης κτιριακών εγκαταστάσεων του πανεπιστημίου σε διάφορες πόλεις για δύο έτη, με συνολικό προϋπολογισμό 1.182.058,39 ευρώ. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι αποδεκτές προσφορές παραβιάζουν το νομοθετικό πλαίσιο και είναι μη νόμιμες, ζητώντας να μην προχωρήσει η διαδικασία στο στάδιο του ανοίγματος των οικονομικών προσφορών.


ΕΑΔΗΣΥ/649/2024

Με την πρώτη προδικαστική προσφυγή, η πρώτη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας Αρχής υπ’ αριθμ. …/01.03.2024, προκειμένου να γίνει δεκτή η προσφορά της για τα τμήματα … και … της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες καθαριότητας για διάφορες μονάδες, με εκτιμώμενη αξία 2.944.320,48€ για δύο έτη. Η προσφεύγουσα υποστήριξε ότι η απόφαση της αναθέτουσας Αρχής δεν αιτιολογήθηκε επαρκώς και ότι η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών δεν τηρούσε τις αρχές ισότητας και διαφάνειας. Επιπλέον, επικαλείται παράνομη ανισότητα στην αιτιολογία για την απόρριψη της προσφοράς της σε σχέση με άλλους διαγωνιζόμενους.


ΕΣ/ΤΜ.6/176/2015

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (...) Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη ότι στα δρομολόγια με α/α 4, 12 και 13 δεν έγιναν καθόλου διορθώσεις, στο δρομολόγιο με α/α 15 εκ παραδρομής αναγράφηκε επιστροφή και ότι τα δρομολόγια με α/α 5, 6, 8 και 14 κηρύχθηκαν άγονα, κρίνει ότι οι εγκριθείσες δια της 743/2014 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Θεσσαλίας διορθώσεις, οι οποίες αφορούν στη μείωση του ημερήσιου κόστους των δρομολογίων λόγω εκ παραδρομής λανθασμένου υπολογισμού, δεν αποτελούν ουσιώδεις τροποποιήσεις των όρων της διακήρυξης, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με την αίτηση ανάκλησης.(...)Με τα δεδομένα αυτά, το Τμήμα λαμβάνοντας υπόψη τις ανωτέρω ιδιαιτερότητες, για τις οποίες άλλωστε όλα τα δρομολόγια του υπό κρίση διαγωνισμού έχουν χαρακτηριστεί με την 525/2014 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής ως ειδικά, λόγω των τοπικών γεωγραφικών δεδομένων, όπως το απομακρυσμένο ορισμένων περιοχών, καθώς και λοιπών πρακτικών λόγων, όπως οι διαφορετικές ανάγκες των μεταφερόμενων μαθητών, κρίνει ότι η κατάστρωση των συγκεκριμένων δρομολογίων και η επιλογή του ταξί ως μεταφορικού μέσου είναι επαρκώς αιτιολογημένη και συνάδει, στο μέτρο του δυνατού, προς τις συναγόμενες από την ως άνω κ.υ.α. κατευθυντήριες οδηγίες. Για τους λόγους αυτούς Ανακαλεί εν μέρει την 7/2014 πράξη της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό Καρδίτσας, κατά τα αναφερόμενα στο σκεπτικό.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/131/2024

Η Πράξη 131/2024 του ΣΤ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας διαδικασίας ανάθεσης προμήθειας ειδών ατομικής προστασίας ετών 2021-2022 για τον Δήμο Πατρέων και τα νομικά του πρόσωπα, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 3.000.785,60 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Η προμήθεια διαιρείται σε 69 τμήματα με κριτήριο την τιμή. Συμμετείχαν 21 οικονομικοί φορείς, εκ των οποίων αποκλείστηκαν αρκετοί λόγω μη συμμόρφωσης με τεχνικές προδιαγραφές. Εγκρίθηκαν 42 σχέδια συμβάσεων συνολικής αξίας 824.462,59 ευρώ με διάφορες εταιρείες, ενώ απαγορεύεται η υπογραφή δύο λόγω μη παράτασης προσφορών. Επισημαίνεται υπερβάλλουσα προϋπολογιζόμενη δαπάνη, χωρίς όμως δυσμενείς συνέπειες.


ΑΕΠΠ/1719/2021

Η προσφεύγουσα ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απέρριψε την προσφορά της για τα Τμήματα 1, 2, 3 και 6 του διαγωνισμού, ενώ έκανε δεκτές τις προσφορές άλλων εταιριών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την υλοποίηση πιλοτικών ψηφιακών εφαρμογών έξυπνης πόλης για τον Δήμο, συγκεκριμένα: (1) Πλατφόρμα Έξυπνης Πόλης και διαδικτυακή πύλη προβολής δεδομένων, (2) Διαχείριση κάδων και περιβαλλοντικών δεδομένων, (3) Διαχείριση ηλεκτροφωτισμού, και (6) Υποδομή καινοτόμων εφαρμογών (IoT Infrastructure) – Social Wifi. Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν παράνομη, καθώς δεν προέκυπτε από τους όρους της διακήρυξης η υποχρέωση αναφοράς συγκεκριμένων εκτελεσμένων έργων στην τεχνική προσφορά.


ΑΕΠΠ/1172/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 876/6-7-2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αθηναίων, η οποία αφορά την ανάθεση της σύμβασης με τίτλο «ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΒΡΕΦΙΚΟΥΣ, ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ Π.Δ. 99/2017». Η σύμβαση αυτή περιλαμβάνει επεμβάσεις σε δημοτικούς βρεφικούς, παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς σε διάφορες Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Αθηναίων και χωρίζεται σε τρία τμήματα, με συνολική προϋπολογισθείσα αξία 1.834.677,42 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα κατέβαλε το νόμιμο παράβολο των 3.686,00 € και επιδιώκει να ακυρωθεί η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που απέρριψε την προσφορά της για το Τμήμα 3 του έργου, ισχυριζόμενη παραβιάσεις της διαδικασίας και έλλειψη αιτιολογίας.