ΑΕΠΠ/555/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που απορρίπτει την προσφορά της στο πλαίσιο δημόσιου διαγωνισμού για το έργο «Innovative Instruments for the Preservation and Promotion of Cultural Heritage in the Cross Border Area», με προϋπολογισμό 105.000€. Ισχυρίζεται ότι η απόρριψη ήταν παράνομη, καθώς θεωρεί ότι πληροί τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας, συμπεριλαμβανομένης της υποβολής δάνειας εμπειρίας από συνεργάτες, ενώ επιπλέον αμφισβητεί την τεχνική αποδοχή της προσφοράς του ανταγωνιστή της. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη συλλογή και ψηφιακή προβολή πολιτιστικού περιεχομένου για φορητές συσκευές και υπολογιστές.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
95637/2017
Συμμετοχή της Ελλάδας στο κοινό πρόγραμμα «Εταιρική Σχέση για την Έρευνα και την Καινοτομία στην περιοχή της Μεσογείου» (Partnership for Research and Innovation in the Mediterranean Area) - PRIMA.
6484/2025
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 95637/8-6-2017 κοινής υπουργικής απόφασης «Συμμετοχή της Ελλάδας στο κοινό πρόγραμμα «Εταιρική Σχέση για την Έρευνα και την Καινοτομία στην περιοχή της Μεσογείου» (Partnership for Research and Innovation in the Mediterranean Area) -PRIMA» (Β’ 2234) όσον αφορά την συνέχιση της συμμετοχής της Ελλάδας.
ΔΕΚ/C-19/1992
1. The situation of a Community national who holds a postgraduate academic title which, awarded in another Member State, facilitates access to a profession or, at least, the pursuit of an economic activity, is governed by Community law, even as regards the relations between that national and the Member State whose nationality he possesses. Freedom of movement for workers and the right of establishment guaranteed by Articles 48 and 52 of the Treaty are fundamental rights in the Community system, and would not be fully realized if the Member States were able to refuse to grant the benefit of the provisions of Community law to those of their nationals who have taken advantage of its provisions to acquire vocational qualifications in a Member State other than that of which they were nationals. 2. Having regard to the fact that the need to protect a public which will not necessarily be alerted to abuse of academic titles not awarded according to the rules laid down in the country in which the holder of the title intends to make use of it constitutes a legitimate interest such as to justify a restriction, by the Member State in question, of the fundamental freedoms guaranteed by the Treaty, which have been exercised by one of its nationals by going to another Member State in order to undergo additional education and training, and in the absence of harmonization of the conditions under which a person holding a postgraduate academic title may make use of it in Member States other than the one in which it was awarded, Articles 48 and 52 of the Treaty must be interpreted as meaning that they do not preclude a Member State from prohibiting one of its own nationals, who holds a postgraduate academic title awarded in another Member State, from using that title on its territory without having obtained an administrative authorization for that purpose. The administrative procedure which the person concerned must follow for that purpose must be intended solely to verify whether the postgraduate academic title was properly awarded and it must be easily accessible and not call for the payment of excessive administrative fees any decision refusing authorization must be capable of being subject to judicial proceedings, the person concerned must be able to ascertain the reasons for the decision and the penalties prescribed for non-compliance with the authorization procedure must not be disproportionate to the gravity of the offence.
39987/2018
Καθορισμός των εθνικών κανόνων συμμετοχής των ελληνικών φορέων στην “Εταιρική Σχέση για την Έρευνα και την Καινοτομία στην περιοχή της Μεσογείου» (Partnership for Research and Innovation in the Mediterranean Area) –PRIMA σχετικά με δραστηριότητες που επιλέγονται κατόπιν διακρατικών (πολυμερών) ανοικτών και ανταγωνιστικών προσκλήσεων υποβολής προτάσεων που οργανώνονται από το Ίδρυμα PRIMA ή τα συμμετέχοντα κράτη και χρηματοδοτούνται από τους εθνικούς φορείς χρηματοδότησης των συμμετεχόντων κρατών.
ΑΕΠΠ/667/2021
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αριθμ. πρωτ. 5/2021 απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία από τη μία πλευρά απέρριψε τη δική της προσφορά και από την άλλη έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών για την υλοποίηση διαδραστικών εφαρμογών και συνεδρίου στο πλαίσιο του έργου 'Enhancing the cultural touristic product of the cross-border area through the promotion of natural and cultural heritage', με εκτιμώμενη αξία 101.854,83€. Η προσφυγή επικεντρώνεται στη νομιμότητα της απόρριψης της προσφοράς της λόγω μη υποβολής απαιτούμενων ΤΕΥΔ από τρίτους φορείς, ενώ ταυτόχρονα αμφισβητεί τη νομιμότητα της αποδοχής της προσφοράς της παρεμβαίνουσας λόγω παραβίασης των όρων της διακήρυξης σχετικά με τη σύνθεση της ομάδας έργου.
C-302/1994
Απόφαση του Δικαστηρίου της 12ης Δεκεμβρίου 1996.The Queen κατά Secretary of State for Trade and Industry, ex parte British Telecommunications plc. Αίτηση για την έκδοση προδικαστικής αποφάσεως: High Court of Justice, Queen's Bench Division - Ηνωμένο Βασίλειο. Τηλεπικοινωνίες - Οδηγία για το ανοικτό δίκτυο - Ειδικά ή αποκλειστικά δικαιώματα - Οδηγία για τις μισθωμένες γραμμές - Παροχή ενός ελαχίστου συνόλου μισθωμένων γραμμών. Υπόθεση C-302/94.
ΟΔΗΓΙΑ (ΕΕ) 2016/2102
ΟΔΗΓΙΑ (ΕΕ) 2016/2102 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 26ης Οκτωβρίου 2016 για την προσβασιμότητα των ιστότοπων και των εφαρμογών για φορητές συσκευές των οργανισμών του δημόσιου τομέα
ΑΕΠΠ/910/2021
Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό ... που απέρριψε την προσφορά της και ενέκρινε την προσφορά της εταιρείας «...». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια δύο (2) συστημάτων μη στελεχωμένων αεροσκαφών (ΣμηΣΑ) και σχετικού εξοπλισμού στο πλαίσιο της δράσης «Hellenic anti-Fraud Equipment and relevant trainings for Strengthening the operability against Smuggling (H.E.F.E.S.T.O.S.)», με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 110.000,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς της έγινε με εσφαλμένη και πλημμελή αιτιολογία, καθώς οι τεχνικές προδιαγραφές κάλυψε πλήρως.
ΠΥΣ/1/2025
Συμμετοχή της Ελλάδας στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (European Bank for Reconstruction and Development-E.B.R.D.).
ΑΕΠΠ/434/2018
Ο προσφεύγων αιτείται με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της Αποφάσεως 304/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Θερμής, η οποία ενέκρινε ως προσωρινό ανάδοχο στον διαγωνισμό για τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών με τίτλο 'ACTIONS for the SuppOrt and enhancement of SocIAl entrepreneurship at Local level - ACT SOCIAL' (εκτιμώμενης αξίας 158.293,53 ευρώ), τον οικονομικό φορέα '…' για το Τμήμα 2 ('Υπηρεσίες Μελετών και Συμβούλων' αξίας 67.540,32 ευρώ). Ισχυρίζεται ότι η απόφαση παραβιάζει όρους της διακήρυξης, καθώς ο προσωρινός ανάδοχος δεν συμπλήρωσε σωστά το ΤΕΥΔ ως προς την ομάδα έργου και τα προσόντα των μελών της, ενώ επιπλέον κατηγορεί την απόφαση ως αναιτιολόγητη.