×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/640/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε την ακύρωση της απόφασης (138/2018) που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για την Ομάδα Θ (Λιπαντικά & λοιπά υλικά) της σύμβασης, με εκτιμώμενη αξία 66.740,80€ άνευ ΦΠΑ. Τουλάχιστον 50 λέξεις. Ειδικότερα, επικαλέστηκε πέντε λόγους, συμπεριλαμβανομένης της μη συμμόρφωσης των προσφερομένων προϊόντων με τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, την έλλειψη υποχρεωτικής έγκρισης κυκλοφορίας από το Γενικό Χημείο του Κράτους (ΓΧΚ), και ανακρίβειες στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια υγρών καυσίμων, λιπαντικών και συναφών υλικών (όπως βαλβολίνες, αντιψυκτικά) για τον Δήμο και τους ΝΠΔΔ του, σύμφωνα με αυστηρά νομικά και τεχνικά κριτήρια.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/98/2017

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λαρισαίων (αναθέτουσας αρχής), η οποία ενέκρινε τις τεχνικές προσφορές δύο άλλων διαγωνιζόμενων (παρεμβαινόντων) στο τμήμα «Λιπαντικά» (CPV 2495100-5) εκτιμώμενης αξίας 32.176,80 ευρώ. Επιχειρηματολογεί ότι οι εν λόγω προσφορές δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως λόγω έλλειψης πιστοποιητικών από το Γενικό Χημείο του Κράτους (ΓΧΚ) και εγγράφων ένταξης σε σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης, παραβιάζοντας τις αρχές ισότητας, διαφάνειας και υγιούς ανταγωνισμού. Ζητεί τον αποκλεισμό των εν λόγω διαγωνιζόμενων από τα επόμενα στάδια του διαγωνισμού. Η αρμόδια επιτροπή ακύρωσε εν μέρει την προσβαλλόμενη απόφαση, αποκλείοντας τον έναν παρεμβαίνοντα, αλλά έκρινε νόμιμη τη συμμετοχή του άλλου.


ΑΕΠΠ/17/2017

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που ενέκρινε την τεχνική προσφορά του ανταγωνιστή του για την Ομάδα Β (Λιπαντικά) του διαγωνισμού, καθώς θεωρεί ότι δεν πληρούσε υποχρεωτικές προδιαγραφές της διακήρυξης. Ειδικότερα, διαμαρτύρεται ότι ο ανταγωνιστής δεν υπέβαλε τεχνικό φυλλάδιο για συγκεκριμένα προϊόντα, προσέφερε μη βιοαποικοδομήσιμα και μη συνθετικά λιπαντικά, και χρησιμοποίησε προϊόντα χωρίς έγκριση από το Γενικό Χημείο του Κράτους κατά την υποβολή της προσφοράς. Ζητά να κριθεί ως αποδεκτή μόνο η δική του τεχνική προσφορά για την Ομάδα Β, με συνολική εκτιμώμενη αξία 7.842,24 ευρώ (άνευ ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/227/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας, η οποία απέρριψε την προσφορά της για το Τμήμα 2 (Λιπαντικά) ενός διαγωνισμού προμήθειας καυσίμων θέρμανσης, καυσίμων κίνησης, λιπαντικών και προσθέτων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια αυτών των υλικών για τις ανάγκες θέρμανσης κτιρίων και κίνησης οχημάτων της περιφερειακής ενότητας για ένα έτος, με συνολικό προϋπολογισμό 150.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η απόρριψη βασίστηκε στη μη προσκόμιση εγκρίσεων κυκλοφορίας από το Γενικό Χημείο του Κράτους για συγκεκριμένα λιπαντικά, τα οποία κατά τον προσφέροντα δεν απαιτούν τέτοιες εγκρίσεις, καθώς δεν υπάγονται στις σχετικές διατάξεις.


107268/Δ2/2019

Τροποποίηση της 71388/Δ2/08-05-2019 υπουργικής απόφασης (Β΄ 1674) ως προς τον χαρακτηρισμό, τους κλάδους και τον τρόπο εξέτασης των διδασκομένων μαθημάτων .

Δ.ΣΦ-ΦΕΚ-3095/Β/1.8.2019: Διορθώνεται «Το μαθητικό κείμενο αναπτύσσεται με τη μορφή κειμένου επιχειρηματολογίας (δημόσια ομιλία, επιστολή, άρθρο) και έχει έκταση ανάλογα με την τάξη: Α' Λυκείου 250-300 λέξεις, Β' Λυκείου 300-350 λέξεις και Γ' Λυκείου 350-400 λέξεις», στο ορθό: «Το μαθητικό κείμενο αναπτύσσεται με τη μορφή κειμένου επιχειρηματολογίας (δημόσια ομιλία, επιστολή, άρθρο) και έχει έκταση ανάλογα με την τάξη: Α' Λυκείου 250-300 λέξεις και Β' Λυκείου 300-350 λέξεις.» . 


ΑΕΠΠ/818/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων (οικονομικός φορέας) ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής (Δήμος), η οποία κήρυξε αποδεκτή την προσφορά και όρισε ως προσωρινό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη προμηθευτών-χορηγών για την προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου, εργαλείων σάρωσης και σάκων απορριμμάτων για τις ανάγκες των υπηρεσιών και νομικών προσώπων του Δήμου. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 506.168,70 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), και η διαδικασία δημοσιεύθηκε στην ΕΕΕΕ στις 25-9-2020. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο παρεμβαίνων δεν πληρούς τις προϋποθέσεις της διακήρυξης, ιδίως όσον αφορά την υποχρεωτική συσκευασία των προϊόντων και τις απαιτούμενες εγκρίσεις από το Γενικό Χημείο του Κράτους (ΓΧΚ) και τον ΕΟΦ.


ΑΕΠΠ/1195/2019

Η προσφευγούσα εταιρεία, μέσω της προδικαστικής προσφυγής της, ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που αποδέχθηκε την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας στον διαγωνισμό για την προμήθεια πετρελαίων κίνησης, βενζίνης, θέρμανσης, λιπαντικών ελαίων και αντιψυκτικών μέσων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τρία πακέτα υλικών με συνολικό προϋπολογισμό 220.966,52 ευρώ χωρίς ΦΠΑ, με το επίμαχο Πακέτο Γ΄ να αφορά συγκεκριμένα λιπαντικά έλαια. Η προσφεύγουσα επιχειρηματολογεί ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας έπρεπε να απορριφθεί λόγω σοβαρών παραβάσεων των όρων της διακήρυξης, όπως η μη προσκόμιση μεταφράσεων τεχνικών φυλλαδίων, εγκρίσεων από το Γενικό Χημείο του Κράτους και ανακριβών υπευθύνων δηλώσεων.


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΣΤ/239/2025

Η Πράξη 239/2025 του ΣΤ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχων και των οκτώ σχεδίων συμβάσεων για την «Προμήθεια συστημάτων χρωματογραφίας» για το Γενικό Χημείο του Κράτους (ΓΧΚ), συνολικής εκτιμώμενης αξίας 3.538.000,00€ πλέον ΦΠΑ. Η προμήθεια, που υποδιαιρέθηκε σε 14 Είδη (τα οποία περιελάμβαναν και παροχή πενταετούς διάρκειας εγγύησης), προκηρύχθηκε μέσω ηλεκτρονικού, ανοικτού, διεθνούς διαγωνισμού, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά αποκλειστικά βάσει τιμής. Μετά την αξιολόγηση των προσφορών και των δικαιολογητικών κατακύρωσης, η προμήθεια κατακυρώθηκε σε οκτώ διαφορετικούς οικονομικούς φορείς, ενώ ο διαγωνισμός ματαιώθηκε για το είδος 13. Το Κλιμάκιο, διενεργώντας έλεγχο νομιμότητας, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες στη διεξαχθείσα διαγωνιστική διαδικασία και αποφάσισε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή των οκτώ σχεδίων συμβάσεων.


ΑΕΠΠ/652/2018

Η αιτούσα εταιρεία, με την προδικαστική προσφυγή της, επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης 137/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λευκάδας, η οποία έκανε αποδεκτές τις τεχνικές προσφορές δύο ανταγωνιστών της στον δημόσιο διαγωνισμό για την «Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών για τις ανάγκες του Δήμου Λευκάδας και των νομικών του προσώπων για το έτος 2018». Η συνολική προμήθεια προϋπολογίζονταν σε 463.528,12 € (χωρίς ΦΠΑ). Η αιτούσα υποστηρίζει ότι οι προσφορές των ανταγωνιστών δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως για τα λιπαντικά, και ότι λείπουν εγκρίσεις από το Γενικό Χημείο του Κράτους για ορισμένες προδιαγραφές.


ΕΑΔΗΣΥ/877/2024

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή αιτείται: (1) την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ενσωματώνει και άλλη σχετική απόφαση, (2) τον αποκλεισμό των εταιρειών «…» και «…» από τις περαιτέρω διαδικασίες του διαγωνισμού για το σύνολο των Τμημάτων 38, 40 και 42. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια λιπαντικών συγκεκριμένων προδιαγραφών (σύμφωνα με ΚΥΑ 526/2004/05, 12/95, 350/12 και 76/2018) για έτη 2023-2025, με συνολική εκτιμώμενη αξία 7.796.907,79 € (χωρίς ΦΠΑ). Τα λιπαντικά πρέπει να πληρούν αυστηρές τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. ISO 9001/2015, έγκριση ΓΧΚ) και να καλύπτουν ανάγκες μηχανημάτων/οχημάτων, με εγγυήσεις διάρκειας ζωής και συμμόρφωσης με ΕΕ κανονισμούς.


ΑΕΠΠ/809/2019

Οι προσφεύγουσες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Σπάρτης με αριθμό 103/11.6.2019, η οποία απορρίπτει τεχνικά τις προσφορές τους ως μη αποδεκτές. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού υλικού» με εκτιμώμενη αξία 114.400,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Οι προσφεύγουσες υποστηρίζουν ότι τα τεχνικά εγχειρίδια με τα χαρακτηριστικά των προσφερομένων ειδών κατατέθηκαν νομίμα ως απλά φωτοαντίγραφα ιδιωτικών εγγράφων συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση, σύμφωνα με το άρθρο 92 παρ. 8 του Ν.4412/2016 (ως τροποποιήθηκε), και όχι με επικύρωση από δικηγόρο, όπως απαιτούσε η αναθέτουσα αρχή. Επίσης, ζητούν την επιστροφή των καταβληθέντων παραβόλων (600€ η καθεμία).