ΑΕΠΠ/756/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που επικύρωσε τα πρακτικά του επαναληπτικού δημόσιου ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για τη Συντήρηση και επισκευή των ανελκυστήρων στα δημοτικά καταστήματα και στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου για τρία (3) έτη, με προϋπολογισμό 165.732,00€ (χωρίς ΦΠΑ 24%). Επιδιώκει να κριθούν απορριπτέας οι προσφορές δύο εταιρειών, ισχυριζόμενη ότι δεν πληρούν τους όρους της διακήρυξης, ειδικότερα ως προς: 1) την ανακριβή συμπλήρωση του ΤΕΥΔ, 2) την έλλειψη απαραίτητων πιστοποιήσεων και δικαιολογητικών για το τεχνικό προσωπικό, και 3) την υποβολή μη επικυρωμένων πιστοποιητικών ISO.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/755/2021
Η προσφεύγουσα ζητάει την ακύρωση της υπ’ αριθμ. ... Απόφασης (6ο Πρακτικό) της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ..., η οποία επικύρωσε τα πρακτικά αξιολόγησης τεχνικών και οικονομικών προσφορών για τον επαναληπτικό δημόσιο ηλεκτρονικό ανοικτό διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη συντήρηση και επισκευή ανελκυστήρων στα δημοτικά καταστήματα και παιδικούς σταθμούς του Δήμου ... για τρία (3) έτη, με προϋπολογισμό 165.732,00€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η Προσφορά της εταιρείας «...» έπρεπε να είχε απορριφθεί λόγω μη πληρότητας κριτηρίων τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας, όπως ορίζονται στη Διακήρυξη.
ΑΕΠΠ/261/2018
Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί Προδικαστική Προσφυγή με στόχο την ακύρωση της Απόφασης 18/31.01.2018 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία επικύρωσε το Πρακτικό Νο 3 (2592/24.01.2018) για τον δημόσιο ηλεκτρονικό Διαγωνισμό «…………» (υπ’ αριθ. …………, προϋπολογισμός €100.365,02 χωρίς ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες για το χρονικό διάστημα από 26.02.2018 έως 25.02.2019. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η επιλεγείσα ατομική επιχείρηση (προσωρινός ανάδοχος) υπέβαλε ελλιπή/ανακριβή Τ.Ε.Υ.Δ (π.χ. μη διευκρίνιση μεγέθους επιχείρησης, λανθασμένη εκπροσώπηση), παραβιάζοντας τη Διακήρυξη και το Ν. 4412/2016, και ζητεί τη διατήρηση του ανταγωνισμού.
ΣΤΕ/1287/2008
Δημοσίευση διοικητικών πράξεων και τυπικών νόμων:..Επειδή, στην προκείμενη περίπτωση, η προσβαλλόμενη απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας ..., υπογραφόμενη, με εντολή αυτού, από το Δασάρχη ..., στην οποία περιλαμβάνεται διάταξη απαγόρευσης θήρας, φέρει κανονιστικό χαρακτήρα (πρβλ. ΣτΕ 1592/ 1998) και, συνεπώς, για να λάβει, κατά τα ως άνω, νόμιμη υπόσταση έπρεπε να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εφόσον ούτε οι διατάξεις των άρθρων 258 παρ. 3 περ. στ` του ν.δ. 86/1969 (Α` 7) και 5 παρ. 4 της ΚΥΑ 414985/1985 (Β` 757), επί των οποίων ερείδεται η έκδοση της προσβαλλομένης πράξεως, ούτε άλλη ειδική διάταξη προβλέπει τη δημοσίευσή της με άλλο τρόπο. Εξάλλου, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου, η ως άνω κανονιστική απόφαση αναρτήθηκε σε δημοτικά καταστήματα της ευρύτερης περιοχής του Δασαρχείου ... Η δημοσίευση, όμως, αυτή δεν διενεργήθηκε κατά το νόμιμο τρόπο, δεδομένου ότι οι κανονιστικού χαρακτήρα πράξεις πρέπει, κατά τα ως άνω, να δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εφόσον δεν υφίσταται ούτε η Διοίκηση επικαλείται ειδική διάταξη, η οποία να προβλέπει τη δημοσίευσή τους με άλλο τρόπο. Συνεπώς, η προσβαλλόμενη απόφαση, αν και είναι ανυπόστατη, ενόψει της φύσεώς της και των κατά νόμο συνεπειών της, αλλά και για λόγους ασφαλείας του δικαίου (πρβλ. ΣτΕ 3884/2007, 3960/2006,3344/2005 κ.ά), πρέπει να ακυρωθεί. Συνεπώς, πρέπει η υπό κρίση αίτηση να γίνει δεκτή, κατά τον αντίστοιχο βάσιμο λόγο αυτής, παρέλκει δε ως αλυσιτελής η έρευνα των λοιπών προβαλλόμενων λόγων ακυρώσεως.